-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65413 üzenetére
Az én számból már semmi se hangzik jól.
Felhív ma egy srác közös ismerős ajánlott.
Téma scenic 1.6 16v teljes vezérléscsere, de mindenből a gyári vagy csúcs minőség.
Mondom neki 170e plussz munka.
Vonal elhalgat, á az nagyon sok neki azt mondták ez 120e munkával együtt.
Rendben akkor aki mondta csinálja meg
Sértődés levágja a telefont.
2 óra csörög a teló, hát izé ő akkor elhozná a kocsit.
Közben persze már mással egyeztettem.
2 héttel későbbi időpont, levágja a telefont.
Most délután már nem vettem inkább fel..... Jobb a békesség, de nem értem az embereket.
Közös ismerős felhív te figyi segíts már mert 2 helyről is 400e-s ajánlatot kapott.
Nem válaltam el, mert az ilyen ember ugy se lesz elégedett.
De ettől még nem értem az embereket......Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #65423 üzenetére
Felemeled a kocsit, leveszed a kereket, benyúlsz a kerékjárati ívbe benyúlsz rugót két kézzel megfogod és elkezded forgatni. Ha bármilyen hangja van vagy érzed, higy darabos akkor csere..
Ha nem megy akkor a segítő tekergeti a kormányt amíg te hallgatod a hangokat! Kocsit alábakolni!! Emelőn nem dolgozunk a kocsin....Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na és, hogy én is írjak valami remek storyt.
Ma gondoltam kicserélem végre a váltórúd szimeringet, mert nem vészesen de azért szivárgot.
Szétkaptam összeraktam, és most mehetek a párom kocsijával dolgozni, mert az új szimering olyan szoros, hogy nem tudok sebességeket váltani
Van egyesem meg kettesem.
De amikor a rudazatnak fel le kéne csúsznia a szimeringben akkor meg se moccan, csak ha kalapáccsal felkocogtatom, meg csavarhúzóval lefeszítem.
Na így cseréljen otthon mindenki szimeringet.
Meg ha már alatta voltam találtam még egy két hibát.
Öreg autó ez vanRenault power
-
rob210
Topikgazda
A füstölésre nincs le kell bontani és megnézni van-e bárhol égésnyom.
Ha van akkor orvosolni.
A fék pedig valószínűleg levállt a ferrodo réteg.
Et twingo betegség magyarázatom nincs rá, de sok esetben kellett már pofát cserélni, mert féma fémen fékezett.
Sokat ne használd így, mert a dob is oda lesz és az már nem olcsó mert abban van a csapágy is és felszereltség függően az ABS gyűrű is..Le kell kapni a fékdobot és megnézni, olyan is volt már, hogy csak a rugó tört el és egy 1800.- os rugószettel orvosolható volt minden hiba.
Doblevétel nélkül nem úszod meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egy kis fejtágító, mert sokszor volt már téma.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #65505 üzenetére
Az utastéri bitosítékokat is megnézted.
Ha nincs ilyen jellegű gond, nézd meg a tűzfalon lévő negatívot, (testkábelt)
A váltónál lévő negatívot.
Volt olyan akinek a kutyacsontja ki volt kopva és elpattant a tűzfalon lévő testkábel, onnantól neki mondjuk be se indult az autó.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #65518 üzenetére
Ha eddig 10w40 volt benne akkor már nem biztos, hogy nem kezdené el enni az 5W40 et de egy próbát megér, mert a hideg oldali értéke sokkal jobb.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65522 üzenetére
Az alizé felszereltség nem tudja az a fapad.
A többi igen, de az alizében is elő lehet hozni egy bajuszkapcsoló cserével.
A kontakthibákat gyorsan könnyen lehet orvosolni, a balhátsó lámpa csatlakozóját kell megtakarítani és kontaktsprayel befújni. (nem wd40)Egyszerre több adatot nem fog mutatni a kijelző, ez sajnos nem multi kijelző, de ha nyomod a gombot mindig vált egyet ahogy már meg is kaptad ezt a választ.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #65529 üzenetére
Csak a renaultban.
Patentet a bárdiban veszem a romixot.
Fogyó eszköz rég elkönyveltem.
A csavart én csavarboltból pótolom, csoda hogy ki bírtad szedni, elismerésem. A lényeg, hogy 10.9 es legyen a csavar, boltos tudni fogja szerintem te is tudod mit jelent.
Összeszereléskor be kell!!! Zsírozni az egészet a vsavarfészket is jól járasd meg a bezsírozott vsavart benne.Aztán irány a futómű állítás, ha megvagy vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Mindegyiké csal.
Az 1.9 meg amúgy se olyan eszkéta mint az 1.5 ezek az 5liter körüli fogyasztások csak városi legendák.
Ha 7 liter felett fogyaszt akkor viszont foglalkozni kell az autóval. (persze a felhasználón és a felhasználási körülményeken rengeteg múlik.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok a hidetéseket adás - vételt továbbra is az apróba tegyétek itt a fórumon hirdetni tilos!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #65548 üzenetére
Ne fórumot keress, hanem a hardverapróban tudod feltenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Injektorokat résolajjal meg tudjuk nézni akár te is.
Ha kicsit van kedved barkácsolni egy fél óra alatt megvagy vele és 10 perc alatt kiderül rossz-e bármelyik injektor.
Az izzítót meg simán ki tudod mérni egy multival is akár.
Mondtam én, hogy ez nem szoftware hiba.
Mit mondtak a légtelenítő szelepre.?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65553 üzenetére
Az, hogy a gomb nem világít nen jelent semmit nekem se világított 3 hónapig. (nem volt időm kicserélni az izzót benne) az, hogy a hangszóró se szól az már a ráutaló jel, higy biz kábelkorbács törés lehet.
Műszerfalnál nézd meg az àtvezetőt az ajtózsanérnál.
Multiméter szakadásvizsgálat és egyből kiderül.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest