-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
A kulcs a lapát. Múltkor vettem valami gagyit, miután a Valeo, majd a Good Year sem bírt sokat. Az új gagyi persze xar volt. Eszembe jutott, hogy megvan még a korábbi SWF lapát. Fogtam a gumit a gagyiból átraktam az SWF lapátba, s lám, szépen töröl az olcsó gagyi gumi is. Nem pikpakk volt átrakni a gumit, de végülis simán ment.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Azért vettem ezt, mert előttem már kipróbálta MC Pite, jó véleménnyel.
Nem világbajnok, de ha nem égeti tovább a foncsort, és emiatt nem kell lámpatestet cseréltetnem(felújíttatni), már megérte. + ha tartós lesz, azaz nem ég ki viszonylag hamar.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #81706 üzenetére
Az inkább nem lett kinullázva.
A regenerálás sem számít bele annyit, mint sokan gondolják.
Nálam a tavaly nyár végi tisztítókúra alatt 1-2-300km-enként regenerált a kocsi, nyilván párszor regenerálás közben is le kellett állítanom. Mégsem sürgette az olajcserét.
Az olajminőséget sem nézi igazából, csak a felhasználás függvényében kalkulál a fedcomp.
Pl. sok hidegindítás, főleg, ha be sem tud melegedni a motor.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #81711 üzenetére
Jártam már úgy, hogy azt hittem, hogy kinulláztam, aztán mégsem. Én magamnak cserélem az olajat. Már villog a 30000, de még nem elég a gombnyomás!
Én is abban a hitben éltem ,hogy a sok regenerálás, jó néhány be nem fejezett be fog számítani az olajcserébe.
Nem számított! Ha mész egy hosszabb távot a regenerálás után, akkor szépen kitisztul az olaj a gázolajtól.Idő mennyi telt el a csere óta? Ha németbe jársz a kocsival, akkor gondolom pár hónap csak a 8e.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gixxergabi #81714 üzenetére
Nálam is van + befecskendező, de állítólag attól még a motorba is megy elvileg extra gázolaj.
Én is szoktam néha nézegetni, hogy épp hány gramm korom van benne, mikor regenerált utoljára, vagy épp hány fokos maga a DPF.(#81713) Somatom : a részecskeszűrőben halmozódik a korom, amikor a rendszer úgy látja, hogy elért a korom egy mennyiséget, akkor regenerál, azaz kiégeti a DPF-ből a kormot. Ilyenkor felfűti magát 640°C-ra, ahol a korom szépen elég.kb. Alap üzemben a DPF kb. 200-350°C-os, ami nem elég meleg, hogy a korom elégjen, ezért kell jobban felfűteni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #81719 üzenetére
Semmi baja nem lesz, ha leállítod. Mikor legközelebb újra megtelik, megint elkezdi kiégetni.
Legalábbis K9K 846 esetén nálam így csinálja.De ha meg akarsz nyugodni, akkor ha le akarsz vele állni és meleg motornál a szokásosnál magasabb az alapjárat, meg hallasz valami cöcögő hangot, akkor épp regenerál
Mész vele pár km-t, aztán végez is.
Elméletileg van egy olyan dolog, ha sokszor egymás után nem tudott teljesen regenerálni, akkor dobhat rá hibakódot.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gixxergabi #81773 üzenetére
Változó, mert eltelt menetidőt is néz. Nekem legutóbb kb. 17g volt benne és olyan 1700km az utolsó regenerálás óta, mikor megcsinálta. Nekem a Maxxmotion-os tisztítókúra óta mindig 20g alatt kezdte.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #81851 üzenetére
Na mi a baj az 1.6-tal, amitől sokba kerül fenntartani? Jó ideig nem is volt mással az Espace.
Más: mi lehet a fűtőkörben, amitől a digit klímás vezérlő Lo állásban langyos levegőt fúj be a kocsi? Azaz némileg mintha mindig menne a fűtés. Vagy csak átmelegszik az egész? Azt kipróbáltam, hogy ráklímáztam pár percre, majd lekapcsoltam a klímát, ezután rövid idő alatt ismét visszalangyosodott a befújt levegő.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
klambi #81862 üzenetére
Én megértem, hogy szép és jó, de inkább hasznosabb dolgokra költöm majd az árát, nem ér meg annyit, hogy jobban néz ki, mint a L3
Az autók ára is sikerprojekt politikai körökben, éppúgy sikerült felverni az árakat, mint a lakásokét...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
Lehet, de az egységnyi vásárlónak, az egy magasabb kategória. Egyszerűen elegánsabb is.
Nem ültem 200-at futott Talismanba, de a Lagunából kiindulva nem lehetnek azok olyan lelakott kinézetűek belül.
Azt a vevőt kell megvárni, aki direkt a kisebb autót akarja megvenni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Az egyformák, az csak a távoli felszín. Ez én anno megvizsgáltam, mert "hülyének éreztem magam", hogy miért tetszik jobban a Talisman. Nálam kombik jöhetnek szóba.
Mindkettő jól néz ki, de:1. Túl jók a Talisman arányai.
2. menetfény és hátsó lámpa kialakítása jobb
3. kombi esetén a hátulja a M4-nek elnagyolt, akár a L3-nak.Nincs bevonat a menetfényeken?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #81963 üzenetére
Ja, van olyan doboz, ami csak össze van akasztva alulról, ügyesen kivehető.
Mondjuk, ha nem 50e lenne egy ekkora darabka ipari hulladék.(#81960) Ganz-[HUN] : mutasd meg légyszi a dobozt a szivacsa alatt.
Ma mondjuk én is felelőtlen voltam, mert nem néztem bele a Hengst dobozba, hogy milyen is benne az olajszűrő... Reggel meg is nézem. Lehet, hogy csak 1500Ft, de nagy bosszúságot tud az is okozni, ha nem olyan, mint ami kell...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82032 üzenetére
Lehet, hogy abból úgy egy hét áztatás lesz, mire megindulnak. Kizárólag nyomatékkulcsal szabad kifelé is tekerni!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
LamerGyuri #82034 üzenetére
Pedig ott van a kapcsoló darabjaira szedve
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82051 üzenetére
Wd40 nekem bevált.
+ meleg motornál sikerült.
A tisztítás érdekes, jó lenne, de én inkább hagytam, minthogy bepotyogjon ez-az a hengerekbe.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
kisgyerek85 #82058 üzenetére
Én is vettem ilyet, aztán azóta fel sem raktam a kocsira.
Érzésre élőben is jó cuccnak tűnik.
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82314 üzenetére
Ha ennek az első felét betartod, akkor elég sokat emlegetik az egész családfádat...
A második fel meg, tényleg, felérve pl. egy hegyre, rajtam kívül nem sok autót szoktam látni, hogy érkezés után még járatják legalább 1 percet is.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #82462 üzenetére
Én minden tankolásnál kiszámolom, mert a pisztoly alapján fizetek úgyis. Kb. negyed tankról szoktam első kattanásig tölteni. Eddig nekem az jött ki, hogy a fedélzeti nem mindig ugyanannyit téved. A regenerálás alkalmanként max. 10 perc és olyan sokkal nem eszik többet a kocsi akkor. 10 percen át +1-1,5l fogyasztás az egy tankra vetítve lófax!
A legutóbbi átlagot eddig se mertem írni, mert kiröhögnek, hogy a másfél tonnás autó 4,6l alatt fogyasztott az Aldi-OMV gázolajból.4 év alatt ez most jött össze előszört, hogy a fogyasztásnak álltak a csillagok. Jó időben máskor is meg szokott állni olyan 4,8-4,9 körül, de most valahogy még lejjebb ment.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #82466 üzenetére
Nem is írtam, hogy ennyit fog fogyasztani, cserébe az 1,5-ös nem is megy úgy, de a regenerálási ciklus azonos évjáratnál hasonló. Ha jól emlékszem, neki is EURO5-ös van, talán '13-as?
Az előző hsz valahogy duplázott... az egyik törölhető.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #82592 üzenetére
Sok a fotel
szakértőbarbár!
Örülök, hogy a dízelbe is belefogtál már! Egyéb infó esetleg, hogy hány km és miért cseréltek injektorokat? A rossz(vagy be nem lőtt) injektor vihet magával mindent, nyilván full kokszosan égett a gázolaj, aztán az EGR-t belepte. A 2010-es, az még DPF nélküli, nem?
Nem beszélték rá a tulajt, hogy az Elf az nem olaj, Castrolt tegyen bele?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Pedig a Lagunád már vagy másfél-két évvel a váltás utáni, nem?
Én még egy fékbetétet sem mertem lerendelni anélkül, hogy bent lévőt megnéztem volna...
A termosztát is létezik 2 és 4 tüskés csatlakozóval, azt is inkább széthúztam, mielőtt megrendeltem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #82804 üzenetére
Gyártóüzemi tapasztalatom van bőven évtized feletti gyártás és mérnökségi oldalról is. A terméket abból rakják össze, ami épp van, a kihozatalnak meg kell lennie. Tudod, a darabszám! A folyamatmérnökség a jelenlegi melóhelyemen rengeteg kérdést kap, hogy ez, vagy az az anyag esetleg mivel, vagy minek az átalakításával helyettesíthető
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Disney+
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!