-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Más kedves hobby szerelők!
Nyomatékosan felhívom a figyelmeteket!
Az olajszűrőt kézzel kell felcsavarni és érdemes megkenni előtte pici motorolajjal a tömítést.
Akkor nem fog 26ezer forintba fájni a következő olajcsere ahol eltörik a szűrő 170 Nm nél a körmöskulvs alatt
Sose cseréltem még 2.5 órán át olajszűrőt.
Inkább feladtam eddig.
De ezt muszáj volt leszedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Morales72 #68445 üzenetére
Scenic volt és igen.
Szakadt vokt az fhp jeladó kábele.
Ezért ki lett vezetékelve.
De a kolléga mire eljutott a motorvezérlőig a két kábellel, sikerült felcserélnie. Így ellenállás volt rajta, csak éppen a jel teljesen megborult.
Lehet apróságokkal sokat szívni.
Mindegy megdicsértem jó lett, elégedett a tulaj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor tisztázzuk miután jött elő a hiba?
Mit tettél ellene eddig pontosan?
Évjárat, hány lovas?
A vízhőfok rendben?
Illetve klíma nélkül nem csinálja?
Csak azért, mert a klímakompresszor kezdődő halálánál is ezt csinálja emeli a fordulatot, mert érzi, hogy nagyobb a terhelés.Ha klíma nélkül is csinálja akkor más irányba kell elmenni.
Minden esetre látatlanba nehéz ügy lesz, de igyekszem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ennek egyetlen módja van játszani kell a fojtólappal amíg jó nem lesz.
Illetve élőadatban nézni a fojtószelep állást ott làtaszik, hogyan ejti vissza az alapjáratot.
Diagrammon nem a fordulatszámmérőn ami pontatlan.A másik amit megtehetsz, hogy leveszed a levegő csövet valaki beül indít te pedig közben nézed a fojtószelep mozgását ahogy ő adja a gázfröccsöket.
Tudod egyből írtam, hogy azt a két csavart nem lett volna szabad piszkálni azt a gyárban hézagmérővel állítják pozicióba. Sok türelemmel vissza lehet állítani, de pepecs meló. Kitartást.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #68518 üzenetére
Cseréld ki az olajat a váltóban és nem lesz baja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #68527 üzenetére
Ha van mibe engedni a használt olajat van egy 8as négyszög kulcsod egy fogód valamint elmész egy autósboltba és 85.- veszel egy roppantógyűrűt akkor simán.
Egy tölcsér és egy darab 10 es slag fog kelleni még, mert gondolom betöltő pumpád nincs így a gravitáció lesz a barátod.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz csibor #68529 üzenetére
Első körben a biztosítékot
Aztán a hátsó ülés alatt nézd meg az ac pumpa elektromos csatlakozását, mert az előszeretettel eloxidálódik és el is tud olvadni, ilyenkor megnő az ellenállása és caapkodja ki a biztit, hogy ne gyulladjon ki a kocsi.
Nem játék meg vicc még ha annak is tűnik.
Ha ott minden rendben akkor az inercia kapcsolót érdemes még megmérni meg megnyomkodni párszor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szabonagyur #68571 üzenetére
Az automatát én gyorsan elfelejteném, mert addig jó amig jó, de utána.....
Amúgy a villág legjobb közlekedő edénye kiforrott konstrukció.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #68585 üzenetére
Igen?
Ezt valahogy beszéld már meg a kocsimmal is kérlek!
Nyugodj bele, az 1.6 16v de még a II es megane is 4000et forog 130 nál.
Aki mást mond az hazudik, és ezt azért merem ilyen sarkosan kijelenteni, mert rengeteget javítottam vezettem és mind 4000et forgott 130 nál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szabonagyur #68583 üzenetére
De jó, semmi baj vele, de használt auto, nálam pedig alapszabály, hogy használtautóban automatát nem veszek.
Illetve ha nem zavar, hogy 400-500 ezret rá kell locsolni, ha úgy van, mert az előző gazda egy tufa szakértő volt. Akkor bevállalhatod, a kényelmességét nem vonom kétségbe.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #68595 üzenetére
Erre azt tudom mondani, hogy én ebből akkor nőttem ki és rémültem meg, amikor egy 3000es turbós mercivel mentünk és elvillant mellettünk egy NSX
Én konkrétan besz@rtam.
Tehát mindenki döntse el mi kell, a közlekedő edény, vagy az elszabadult ménes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én megmondom mi a baj, ez bizony sz@r
Bocsáss meg, de ez így ennyi velősen.
Ezt nem tanították vissza a renaultnál ennyi a baja.
Amikor visszaáll, akkor 750 körül van klímával 950 körül a reális és ezt tartja is.
Viszont az emelt fordulatszámról néha nem áll vissza.
Na ez azért van mert a feltanított értékek teljesen összekeverik a vezérlőt.
Kéne egy rendes diagnosztika és abból kiderülne, minden.Más:
Csak, hogy tovább emeljem a renault szervizek fényét.
Ma egy IIes lagunát csináltam.
17 hibakód, többek között, kikapcsolt légzsák visszajelző, kikapcsolt légzsák vezérlő. (renaultban volt javítva az autó karambol után )
A klíma engedett és nem is vezérelt teljes kuka.
A lengéscsillapítók mind a 4 kuka. Kanyarban elpattogott a kocsi.
Valamint lenyomásra lenget mint a hajóhinta.
Forralta a vizet, eladták a tulajnak, hogy rossz a műszer.
Persze amikor lefuttattam a műszertesztet a diaggal, akkor kezdett a srác arca lekonyulni.
Na mindegy, egyszóval hordja mindenki a renaulthoz a kocsit aztán majd találkozunk.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nincstelen 1 #68684 üzenetére
Motortéri fő biztosíték.
Le fügvényében 50-70A es nagy ló! Nem a picik hanem a 3 cmesek egyike.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A delphi d150e pl. jó
Ebből léteznek kínai klónok, de ezt mindenki a saját felelősségére rendelje meg!
A következmények teljes ismeretében.
A legális 480ezer forint évenkénti software és szervízanyag háttértámogatással.
A softwaret évente 148ezerért lehet frissíteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Pttypang #68704 üzenetére
Hűha.
A twingó 2 személlyel jobban pakolható bármilyen meglepő.
Viszont ha 5 személlyel kell menni akkor a twingo ugye eleve kiesik.
A twingónak több a hibája, és szokni kell a kis városi rohangálóst, de nagyon szerethető autó.A cliónál bármelyik motorral veheted, de a legjobb az 1.4 16v vagy az 1.6 16v (ezzel igazi cirkáló) a 2.0 es F4R es motorral pedig vadállat. (ezt csak vezetni tudó higgadt fejű embereknek merem ajánlani. Túl sok ilyennel álltak már árokba.
Egyszóval a clioból talán az 1.2 esek amiket én nem ajánlanék és azokat is csak azért, mert gyenge szerintem, de ha csak városi használatra lesz akkor bőven jó az is, mert a fogyasztása egésszen jónak mondható kategóriáján belül.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #68700 üzenetére
Én erre nem reagálok, csak annyit, hogy nekem jobban megéri a klímagázt 2 évente cserélgetni friss olajjal, mint kompresszort cserélni és a kilukadt csöveket újra fittingeltetni, darabját 12ezerért.
Van a karbantartott autó, meg van az elhanyagolt. A fékfolyadék meg nem játék és nem az ABS koca hibás, azért mert felkapja a nyomástartó szelep a gumidarabokat amik belűlről a fékcső faláról kezdenek lemállani.Arról pedig, hogy rosszul csinálom és fétissé nőtte ki magát az autókarbantartás nálam arról nem győzöl meg.
Már csak azért sem, mert pont most kerültem éles szituációba.A soroksári úton 70 es tábla megállt egy kocsi 3 al előttem.
Az előttem lévő két autó szépen össze is tolta egymást én pedig hiba nélkül megálltam.
A rendőr közölte mivel azonnal látszott a két munkásautó műszaki állapotán, hogy okkal nem álltak meg.
"drága lesz ez uraim, a kpm vizsgát nem adják olcsón"Odajött az enyémhez megkérdezte, hogy mit láttam mi történt, én meg tudtam állni, mondtam igen, akkor rendben köszönöm további jó utat.
Mint kiderült az első autónak felrobbant a kerékcsapágya és azért állt meg olyan hirtelen, mert befogott a kerék.
A mögötte lévő két rozsdaszekér (astra,golfII) meg műszakilag nem volt megfelelő a közúti közlekedésre.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Pttypang #68710 üzenetére
A twingóknak a bölcsője mindenk elrohad. A hátsó hídja még torzió rudas.
Valamint rengeteg bosszantó hibája van, járóképes marad a kocsi, csak bosszantó hibák.
Ülés billentő műanyag a kezedben marad, az ajtónyitó a kezedben marad, a hátsó ablaktörlő konkrétan szétmállik. Ehhez már vannak bejáratott szakik akik ezeknek a pótlásával foglalkoznak.A zaj, ez egy jó téma.
Azt tudni kell, hogy az 1.2 es 16 szelepes motor az ugyan az a twingban és a clioban!
A zaj csak azért más, mert a kaszni is más és a zajcsillapítás is fejlettebb a clioban egy kicsit.
A twingó egy mókás városi kisautó, aki azzal pályára megy kösse fel a gatyáját.
A clióval se mennék fel pályára az 1.2 essel, az 1.4 el már simán, az 1.6 pedig boldogan.
A 8 szelepes verziókról nem nyilatkozom, azokat ha teheted inkább kerüld, azok már kivénhedtek.A twingon is lehet utólagos zajcsillapítást csinálni. Ami a komfort érzetet nagyban növeli, de ez mind pénz idő és szerelés.
Ültem már olyan twingóban amitől elcseppent a nyálam, igaz az nem az egyes twingo volt[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GTA V
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen