-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #71651 üzenetére
Tegyél össze egy kis pénzmagot és akkor megane 3 kombi. Best of ;)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz csabi94 #71696 üzenetére
Őszinte leszek, ne sértődj meg, nem bántani akarlak.
Elkapott a vezérhangya, bezsongtál és nem tudsz nyugton a kis két térfeleseden ülni amíg be tudsz ülni egy megfizethető, karbantartott autóba.
Amit veszel azon is kell vezérlést cserélni, olajat, egyebeket.
olyan, hogy beülsz és mész az csak a szalonból kijövő, illetve 1,2,3 éves kocsi.
De ez továbbra is csak az én véleményem és még csak egyet se kell érteni velem...Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #71720 üzenetére
Még ha jó is és tényleg oda világít ahova kell.
Akkor is szabálytalan és kiszed a rendőr érte.
Senkinek nem ajánlom, pedig valóban vannak már élhető darabok, de amíg a köhémet 70 évenként frissítik és értelmetlen szabályozásokkal van teli az egész addig nincs mit tenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #71785 üzenetére
Miért nem teszed rá a clipet?
Élő adatban azonnal látszani fog melyik jel nincs meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #71790 üzenetére
Pedig a gép tudja.
Legalábbis úgy emlékszem a clip is tudja.
Nekem ugye, beteszek egy micro sd kártyát, adatrögzítés, megyek vele aztán kiértékelem a gépen az adatokat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Csatravi #71839 üzenetére
De sajnos igen az 1.2 es 16 szelepes imádja zabálni az olajat.
Talán az egyetlen renault motor ami úgy fogyasztja az olajat mint a benzint. :(
De persze csak az elhanyagoltabb példányok. Az olajfogyasztás kialakulásának az oka a szelepeknél keresendő. Amelyikkel egyszer betartották a 30ezres periódust az mind fogyasztja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Matska #71840 üzenetére
Amit ellenőrizni kell így 150ezerhez közeledve, az a hosszbordás szíj.
Feszítő, illetve főtengely szíjtárcsa!
A vezérlés burkolatot meg kell nézni, ha nem szivárog az olaj akkor ennyi. Ha szivárog akkor az cserés, és nagy munka. Alapból egy jó konstrukció, amit még érdemes megnézni azok a motortartó bakok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Pttypang #71852 üzenetére
Istenem
Az a szegény autó mit kaphatott, ha egy motorgenerálnál nem sikerült pékünknek megoldani az olajfogyasztást és a klímát meg sikerült agyonvágnia.
Mellesleg ha motorgenerál volt, azt jó lenne tudni, hogy miből állt, mert, ha a hengerfej le volt véve, akkor új vezérlés van a kocsin!!!
HA meg a dugók lettek kihúzgálva akkor az nem motor generál volt, csak gányolás.Remélem valóban szakemberhez jut a kis sárkány és kompresszióméréssel kezd, meg ránéz a szelepszárakra.
A CASTROLT MEG FELEJTSD EL GYORSAN A RENAULTHOZ!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Pttypang #71857 üzenetére
Ez kb. így olyan mint a szellentés a szélbe.
Ha le kell venni a hengerfejet és szelepfészket maratni vezetőt cseréltetni, szelepezni, etc. Az 140e alatt nem áll meg. Érdemes első körben olajcserénél csinálni egy motoröblítést. Ha ez nem oldja meg, akkor kompresszió mérés mint már írtam, azalapján pedig lehet látni mit, hogy kéne megbontani. Szelepfedelet is le lehet kapni az ottani képből is sokminden kiderül. Illetve ha csak a szelepszár szimering rossz azt meg lehet csinálni hengerfej levétel nélkül is.
Magyarán el kell vinned egy szerelőhöz és megnézetni. De ne olyanhoz aki a motor generált csinálta, hanem olyanhoz aki már látott 1.2 es 16v es renault motort.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Szia.
Szűrő purflux, hengst.
A csövet pedig le kell venni és vákum pumpával ellenőrizni.
A csatlakozókat pedig szilikonzsírral meg kell kenni, ezt sokan nem teszik meg és akkor kezd el levegőt szívni, mert kiszárad a tömítés a gyors csatlakozóban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz janez89 #71903 üzenetére
Leveszed a fojtószelepet befogod a kis tenyereddel, ahol a rásegítő csöve megy rá a szívósorra ott leveszed a csatit oda megy a vákumpumpa.
Aztán pumpálsz és 3-4 percig állsz a kocsi mellett.
Ha nem 10-20mp alatt engedi el a vákumot akkor az jó. (elengedni el fogja, de minél lasabban annál jobb a helyzet.)
A légtömegmérőt meg diaggal. Annak látszanak az értékei élő adatban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71907 üzenetére
Lecsapatót nem szabad, főleg a tél közeledtével.
Abba vízpára is lecsapódik aztán reggelre jól szétfagy az egész.
Én szvsz sufnituningnak tartom.Amire figyelni kell, az a Nm amit tudsz ezek szerint.
Motorfüggesztővel egyszerűbb, de alulról megtámasztva is lehet.
A klímacsövekre figyelj, azt felfelé meg kell húzni kicsit a szárítószűrőt kiakasztva a függesztőből, a jobb dobbetét alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71910 üzenetére
Tévúton jársz azok a bölcső szilentek, az a remegéshez nem járul hozzá.
Ha a bakokat kicseréled nem lesz gond.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #71920 üzenetére
Ez renault topik
Másrészről vidd el, egy rendes futómű állításra, ahol mérnek magasságot dőlést kerék összetartást, Neked valószínűleg a dőlésállítás nem jó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #71918 üzenetére
Akkor a többi sebességnél is nehéz lenne berakni a fokozatot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #71926 üzenetére
Pedig azt a nagyon picit kellett volna állítani rajta.
Sok megane is ettől szenved...
Kijön a gyárból valamilyen beállítással aztán mindenki azt, hiszi, hogy ott műszeres beállítás után jön le a szalagról. Pedig nem.
Már a 4ik ilyen 4 es meganeal találkoztam.
Elküldtem őket futóműveshez ahol állítottak rajta egy picit és azóta jó ;)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71932 üzenetére
Komfort elektronika kérdése.
A nagy többségénél cserélni kell, mert két féle van.
A tempomatosokban lehet kapcsolgatni amelyikben nincs, ott elektronika cserével orvosolható.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs