-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz
sesomaru1989 #84286 üzenetére
Nekem anno rojtos volt a bowden, mire szétesett. Akkor megjavítottam.
Ezeknek az alkatrészeknek is LENNE karbantartása, vagy tisztítása, csak azért karbantartás nélkül is elmennek pl. 10 évet, így senki nem nyúl hozzá.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Én is vágtam anno bő 15 éve
Voltak, akik nem vágták ki, csak hőlégfúvóval felmelegítve átformálták a nagyobb mágneshez. Az talán elegánsabb megoldás volt.De én ahogy Bass írta, kétutas helyett komponnes szettből építkeztem, közép az ajtóba, a műszerfalra meg a csipogók. Hátra láda.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #84344 üzenetére
Én is pont tegnap hoztam be a M2 aksiját, csináltam rajta egy kisebb tesztet, most itt feszül még a tápegységen töltés alatt.
Van pár autó, ahol a csomitartóban van az aksi.
Félig poén, de félig nem: A sufnival, az átgondolt sufnival súlyos 10 ezreket lehet időnként spórolni. A baj akkor van, ha az illető nem képes felmérni, hogy mit lehet és hogy kendácsolni...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Éhezésre rönóéknák az 1.5dCi képes.
Mint tudjuk, a benzinesek hőt termelnek mozgási energia helyett.Én attól vagyok rosszul, hogy tegnap este -6-ban egy jó kigurulás után megemelte az alapjáratot, úgy visszahűlt. Ilyenkor ezek az euro xarok hidegben bohóckodnak ezzel-azzal.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
angyalpc2 #84479 üzenetére
Most volt szó róla pár napja.
Az irányváltó gumi bedagad a xar minőségű ablakmosótól.
Ha már hangja sincs, akkor nézd meg, hogy tápot azért kap-e?
Nem nagy tétel: [link] Elvileg neked is ilyen kell. A tartály alján van bedugva.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #84482 üzenetére
Nem írta pontosan, hogy milyen a kocsi, én egy 2003 Clio 2-re néztem.
A működése ugyanaz a xar, csak más a víz csatlakozó.Na ezért nem merek fizikai ellenőrzés nélkül semmit venni a Rönókhoz... mert bármi lehet benne. Amilyen szett épp volt a polcon a gyártáskor.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Mágus2 #84510 üzenetére
A Delphi ugyan kikerült belőle, de ugye tovább lett bonyolítva.
Ez már biztosan adblúzos, meg egérhűtős, szóval a konstrukció kiforrott, de egyre több a xir-xar, amivel gond lehet. De újonnan, garisan tuti jó. Ha sokáig meg akarja tartani, akkor meg tudjuk pl. kiknek való a 30 ezres olajcsere.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #84541 üzenetére
Akkor nézd meg a benzinesek árait.
A xar 1.2-esek is 2M felett vannak.
1.6-ért egy '13-as jó állapotú dCi már-már ajándék...
Max. Bp-re és kevés km-re nem venném meg inkább azt.Az ország előre megy... a lejtőn előre lefelé.
Nordik : ha nincs szétesve, nem hajtod ki a belét, lehet még télen is 5l körül járni vele még egy L3 kombival is, ami nem sokkal, de nagyobb a M3-nál.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Milyen olaj van benne? Ha jó értem, akkor 4500km alatt fogyott, de pontosan mennyi?
Alapjáraton az enyém hangja okés, viszont ahogy Robi írta nekem is ércesebb, mint a M2 Delphi rendszere. Az olyan, mint a vaj 360e km-nélIndítás: Start-Stop és ESM ki van kapcsolva? Egy már sokat szolgált aksit, ha épp az ESM miatt olyan állapotban állítod le a kocsit, hogy nincs feltöltve, akkor az okozhat gyengébb indítást.
ESM mellett volt olyan, hogy pl. 12,2V-ot mértem az aksin pár órával a leállítás után.
Mióta az ESM-et offra tettem, mindig megvan a 12,6V, max. néhány nap után megy le 12,5-re.(#84554) Somatom: egy fáradt reggelen, amikor az ember csendre vágyna, nem dübörgésre, vagy a kocsi zajaira...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #84576 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy 1/4 lehet, ha beüt a ménkű a dízelnél. Kétlem, hogy minden esetben negyede a fenntartás.
Valószínűleg mindenkinél nem esik szét a kettőstömegű és a befecskendező-nagynyomású rendszer sem.
Illetve ezt a karbantartást, ha szét is esik, az üzemanyagon megspórolja a tulaj.
Egy Scenic méretű autónál legalább 2 liter, de akár több is lehet a fogyasztásban a különbség, azaz 50e km-enként vagy fél millát spórol üzemanyagon, ha az árak azonosak. Dízel ellen csak az "okos" politika szól, az esetleges későbbi kitiltások.(#84578) t.imi: a spritmonitoron nézd meg, nagy átlagból lehet következtetni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
lsebestyen #84582 üzenetére
Normális műszaki kell. Herélt DPF-fel autót át lehet íratni, le lehet vizsgáztatni, miről beszélünk?
Pont ma ment előttem valami istennyila. Fú de anyáztam, látni nem látszott a füstje, de olyan fojtogató szaga volt, hogy mondtam magamban, hogy a gyerekei remélem minden nap ezt szívják. És általában ezeknek a xaroknak szokták még nyomni is az ökrök.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Teljesen reális lehet az 5l M2 benzin esetén országúton 80-90-nel, Pite az M3-mal is egész jó számokat szokott megosztani. Az a 2003-as még egy "szabad" motor a mai mindenhol fojtogatottakhoz képest.
A hasonló korú 1.5 dCi-vel én 4l-t tudtam menni nagyon ráérősen, azzal kb. lehetett hozni az országúti katalógus adatot.Polonic: hogy tetszik a VP? Most két tankja nekem is az van benne, holnap megy a harmadik, eddig se jót, se rosszat nem tudok rá mondani. Annyi, hogy hidegben indulás esetén a megszokottól jobban kilengenek az injektorok korrekciós értékei, de ez lehet simán a -8-10 körüli hideg miatt.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #84659 üzenetére
Így igaz!
"Start-stop ugyanez. Gréta most nem örül neked
Nem ok nélkül van benne… Én a gyártót büntetném, ha a biztonsági és környezetvédelmi funkciókat ki lehet kapcsolni, de vizsgán is azonnali bukás, ha ezek ki vannak kapcsolva.
A start-stop kikapcsolása ugyanakkora nettó paraszt dolog, mint az EGR levakolás, részecskeszűrő kiütés, és részemről ezt a témát le is zártam."Én is a gyártót büntetném, hogy a valós megoldások helyett ilyen baromságokkal jönnek, mint a start-stop rendszerek. De a legnagyobb hibás: a törvényhozás...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Xantomas #84664 üzenetére
A lokális megoldásoknak van egy hatalmas problematikája: "ha nem tudom, nem fáj!" azaz az átlag pont lexarja a füstöt, ha az a füst máshol keletkezik.
A jelenlegi közlekedésben két zöld út van: a le nem gyártott autó, vagy a meg nem tett kilométer. A többi csak a pénz mellébeszélése...Robi pár oldalról rávilágított, de az a lista is kb. sajnos a végtelenségig bővíthető.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Xantomas #84717 üzenetére
Már tavaly télen is megtapasztaltam, hogy azért a LED-nél észnél kell lenni!
Sok hő ennél sem jut belülre[link]
+ kívülről sem fogja a LED leolvasztani at akár menet közben rámenő fagyos latyakot.
Valahol olvastam olyat, hogy érdemes valami síkosítóval bekenni emiatt a lámpatestekethttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
CriticalHit #84767 üzenetére
Hány km van benne? Ha most vetted a kocsit, akkor egy hajtórúd csapágysor csere megejtése sem lenne elvetemült ötlet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
polonic #84788 üzenetére
Normális helyeken tankolás esetén tök felesleges környezet és pénztárca szennyezés a túl sűrűn cserélés.
+ negyed alá nem engedjük a tank mutatóját.
A kb. 55 ezret futott Mannt szétszedtem, mert érdekelt. Az állapota hibátlan volt, az átfolyás is rendben volt, direkt megnéztem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gixxergabi #84876 üzenetére
1.0 az alapérték, az attól való eltérést kell nézni. De nekem ez gyanús, hogy nem valós adat, mert mindennél 0 eltérés...
Itt a regenerálást néztem, egy regen befejezése utáni érték van bekarikázva, de látszanak a korrekciók is. Ezen még az látszik, hogy meddig tudott lemenni a korom is. [link]
Ez másfél éves kép, de még most is 3g alá regenerál. + pl. most is már 1000km eltelt a legutolsó regen. óta.(#84874) tresh : ez úgy, ahogy van hülyeség. Mármint az, hogy a jó hengerek értékeit módosítaná. Ugyanis, ha a jó értéket "elkorrigálja", akkor a jó hengerben nem lesz megfelelő az égés. Persze, az lehet, hogy rápróbálgat az ECU, de hosszútávon a jó hengert nem fogja oda nem illő értékekkel járatni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
Somatom #84919 üzenetére
Nálam a L3 kombi tudja azt, amire nekem kell az autó, csak juró ötös. + ne ciciregne ez-az belül
Nekem elég az 1.5-ös is, száguldozni nem, de közlekedni kiváló, aztán 5l alatt elvan a másfél tonnával. Talisman kombikat nézegettem, azokban még nem Blue dCi van. A Megane 4-ről nem túl jó pl. Robi véleménye sem, meg aztán a M4 nekem olyan autó kinézetre, mint egy eleganciáját veszített Talisman. Más márkákat is nézegettem, de elengedtem egyelőre a témát. Pár év még úgyis kell, hogy tisztán lássuk, mi lesz a belső égéssel...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
L3 első ajtóburkolat leszedéséhez kell valami trükk, vagy simán megy a leírás szerint?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!