-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz #27216896 #74296 üzenetére
Marha okos számolja az indításokat.
Ezért van az, hogy az autópályás kocsiknál elmennek vele 30ezret, mert nem jelzett a kocsi.
A városban meg már 7ezernél jelez.
Aztán lesnek, hogy miért.
Pedig jogos, mert az elhasználódás a sok rövidtáv miatt extrém mértékben nő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de ha már beülsz egy turbósba aminek 3 rizikós tétele is van, akkor legalább menjen, mert annak mi értelme, hogy veszal a szívó 110Le helyett egy 1.2 es turbós ugyan olyan teljesítményű autót?
Vannak konstrukciós hibái, amiket tudni kell és mérlegelni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #74353 üzenetére
Mondjuk ki feketén fehéren sz@r a váltó.
A bakok pedig hát izé , hogy is mondjam, abból vagy gyári vagy ruville, esetleg meyle.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #74355 üzenetére
a le el szerelésre nem tudok mit mondani.
A váltó 60-85 között van attól függően mit hogy kell benne cserélni.
(de akkor az egy "új" váltó)Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A komplett az 130e körül van. Alkatrész függő!!
(ez a szakszerű mindent kicseréltetsz)
A magyarországi az 70e től kezdődik és műhely szervíz függő, akár 200e is lehet.Szimeringek, vízpumpa, szíj, feszítő, főtengely szíjtárcsa, generátor szabadonfutó, hosszbordás, annak a feszítője, hűtőközeg. (ehhez jöhetnek a tartóbakok, ha már olyan az állapotuk)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #74384 üzenetére
Gyakorlatilag is.
Bár a ph1/ph2 nem teljesen ugyan az.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nézem a képet és nem tudom értelmezni!
Ez honnan van és milyen motor?
Nem laguna 2/1 es?Mert a generátor 2 es meganeé
A klímakompresszor 4 csavaros ilyet én még csak twingón láttam.
A szervó miatt ami 1 es meganeé már teljes a kavar..
A gázpedál pedig bowdenes.
Tehát ez egy laguna 2 ph1 1.6 16v blokk?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74406 üzenetére
Igen a szivárgást ki kell deríteni, hogy váltó vagy motor olaj. A szimeringet cserélni.
Lukot tegyél, legalábbis én azt tennék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74409 üzenetére
Jó az de a kinyomóra figyelj 3 féle csövezéssel van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #74446 üzenetére
Le kell venni mert a mechanikát kell megzsírozni.
Meg a bowden vezetőket.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74462 üzenetére
Én inkább venném az 1.4 16v -t
Amit néztetek egy szög egyszerű szívó motor szíjas vezérléssel, amit 5 évente illik cserélni.
Nem azért szakad el a szíj, mert szar francia, hanem mert nincs betartva a csere intervallum.
A rugókat nézzétek meg, hogy mind ép legyen.
Fékezéskor nem pislogjon, a ködfényszóró visszajelzője.
Ne szivárogjon a váltóolaj a kapcsoló rudazat tengelyénél.
és a felxicső a kipufogónál ne fújjon ki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ingatlanos topic!
- Vallás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen