-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #75414 üzenetére
Vagy csak nem ehhez vagy szokva.
7 liter alatt minden fogyasztás normális.
7 liter felett pedig ellenőrizni kell a humanoid lábát, hol és mit tankol, kompresszió, egyébb dolgok.
Nem mindig hibás a kocsi, ha "sokat" fogyaszt.Nekem az 1.6 7 körül fogyaszt.
De csináltam már vele 5.6 ot is meg 13.1 et is. (mondjuk az betyáros volt)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabee576 #75433 üzenetére
A vízpumpa ennyinél mindenképpen cserés a hosszbordás és társaival.
A vezérlés ellenőrizendő láncnyúlás mérővel.
Az összes folyadék fékek dpf ha van benne diaggal hamutartalom mérés.
300 nál igényel egy kis törődést, de megéri.
Sajnos a vízpumpa csere nem lesz olcsó. (sokan nem is vállalják)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #75437 üzenetére
TRW, Zimmermann a betétre, TRW ből a kerámia poros kell!
El kell keserítselek, hátsó tárcsából nincs "civil" forgalomból mart.
Mart luggatott a zimmermannak van de csak előre.
Az rs féke mart hátul, de olyat nem kapsz sehol.
Illetve a tiédre nem is megy fel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
srácok erre a cikkszámú szelephimbára lenne szükségem.
Ha bárki tud beszerzési forrást sikítson!!!
7701681690[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Mai csoda.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én bejelöltem amikor sikerült beállítani azóta imádom.
Pikk pakk felpattintom, mert nekem feszítő karmos van, semmit nem kell tekergetni, ha egyszer beállítottad.
Balaton 4 bicikli oda-vissza többször is megvolt már vele.Pedig az elején én mint műszaki embernek nevezhető valaki 1 óra után a flexel szemeztem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #75478 üzenetére
Ezt ne nekem írd én láncot már cseréltem, olajpumpán, de pumpát még soha életemben.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz robertka #75496 üzenetére
Nincs szelep!
A szűrőben van nyomástartó.
Az unixos szűrőt hagyjuk.
Hengst, purflux, renault gyári, ezek szűrők amikkel még nem volt gond.Jó lesz, ha kiderül, hogy csak a szar szűrővel szívsz.
Ha van kompresszió mérőd vedd ki a nívópálcát és mérj egy nyomást ott.
Ha van olajnyomásmérőd mérd meg a gombánál az olajnyomást!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #75498 üzenetére
Rohadás nincs, vagy csak azoknál amik törve voktak és gányul javították.
Minél fiatalabb legyen..
Nagynyomású szállítóképességet kell nézni, kompressziót mérni. Ilyesmi. A vezérlése szíjas és 80ezrenként célszerű cserélni, gyári előírás 120ezer.Thalia, itt a fűtőradiátor előszeretettel lukad ki.
A C oszlop illesztésénél kireped a tömítőanyag és beázik a csomagtartó, a 4 rugó ellenőrizendő vásárláskor.Ha sűrűn cseréled az üzemanyag szűrőt jó minőségűre és az olajat, akkor kimegy a világból.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #75501 üzenetére
Ezek mind az elhenyagolás okai.
Én amikor mosóban vagyok a jobb hátsó kerékjárati jvet mindig alaposan kimosom.
Keréknél fel a vízsugár kinyitott tankajtónál és jön is ki a kosz szépen.
A sárvédő dobbetéte pedig minden autónál tisztítást igényel.
VW, Toyota, merci, bmw, mindegyik ott kezd el rozsdásodni, ha nincs kitakarítva.A motorháztető más kérdés, arra nem tudok választ adni, nincs tapasztalatom vele.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, a ráncfelvarrotnak a beltere szebb, de más a kábelezése és a motorvezérlője is. Kijelző, csatlakozók, etc.
Ha átkábelezed akkor áttehető, de embert nem fogsz rá találni aki megcsinálja neked.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #75512 üzenetére
De akkor is kell!
Azért nem fűt, mert összeomlott benne a laemlázat és csak átfolyik rajta a víz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #75519 üzenetére
Igen sajnos tud. Ilyenkor nem megy végig a csőkígyón a hűtőközeg csak bemegy és ki is jön.
Ebben az esetben van ugye az, hogy sok szerelő akinek nincs típusismerete nem érti, hogy dehát meleg mind a két cső.
Meleg persze csak ha az első egy tizedében a felületnek el is szökik a közeg, akkor csak az a kis rész melegszik fel ahol konkrétan nem fog tudni hőt leadni.
A következő lépcső a kilukadás, mert amelyikben összezuhan a lamellázat, jellemzően azokban amelyikben legalább egyszer volt csapvizes feltöltés, a kilukadás a következő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz herbela #75539 üzenetére
Én annak válaszolok akinek tudom, hogy mi a hiba.
Feleslegesen minek ámítsalak hülyeségekkel?
Elolvastam, nem tudom a választ nem írtam semmit.Capture, meg kevés embernek van itt.
Bár a clio technika van benne.Érdemes lehet egy diagot rátenni, ha van hibakód akár egy zárlat formájában akkor van merre elindulni.
De őszinte leszek én ilyen hibával még nem találkoztam, pedig egy ideje renaultozok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75553 üzenetére
Ha menet közben fellevegősödött, és leállt, akkor erősen kéne nézni egy szivárgást.
Illetve az injektor talp tömítések nagyon valószínű, hogy odavannak.
Ki kell őket húzgálni bevizsgáltatni.
Illetve egy alapos diag is kell neki mielőtt bármire is elkezdenél költeni!Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok én azt hittem, hogy már mindent láttam amit el lehet követni kontárok álltal.
Tévedtem!Az alany egy 1.6 16v megane 2
A vezérműtengelyek el voltak forgatva 180° al a főtengelyhez képest és úgy volt összerakva a kocsi.
Azaz a hornyok kisebbik része volt felfelé a nagyobbik lefelé.
Életemben nem láttam ilyet.
Persze állandó vezérműtengely pozíció hiba volt a kocsiban, törölés után azonnal vissza is jött a hibakód.Az eszem megáll.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75562 üzenetére
A diag nen ott kezdődik, hogy kiolvasom a hibakódot.
Hanem, hogy járó motor mellett leellenőrzöm az élő adatokat.
Minden nyit minden zár minden szállít megfelelő mennyiséget, van üzemi nyomás, etc.
De a levegősödés az álltalában fals levegő az üzemanyag rendszerben.
Csatlakozókat kézipumpát üzemanyagszűrőt kell első körben ellenőrizni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75570 üzenetére
Ha műhelyt szeretnél akkor a nemes utcába vidd.
De a csattogás miatt én egy vezérlés ellenőrzéssel kezdeném, sajnos a dcinél főleg ha fulladozik, azaz nem kap megfelelő üzemanyag mennyiséget, könnyen el tud menni a vezérlés pár percet erőlködés közben, és utána soha többet nem lesz az igazi, felújításig.
Remélhetőleg nem ez a baj nálad. De egy kompresszió méréssel ez is könnyen kiszűrhető.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robogó, kismotor
- Automata kávégépek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó