-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Mezga Aladár #86813 üzenetére
Na ennyit erről, marad a hekkelés...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #86825 üzenetére
Azzal nincs baj, ha valaki bevallja. Aki dolgozott már ilyen jellegű területen, van, tudja miről beszélsz.
Azzal van a baj, hogy tele lett a környezetünk sunyibbnál sunyibb emberekkel, akiknek a lehúzás a lényeg.
Szóval a bizalom sem véletlenül gyengül, ahogy írod, mert annyi rossz érte már az embereket, annyi dolognál jöttek rá az emberek, hogy hopp, ezzel is át akartak baxni.Gondolom Mézgáék se úgy váltak el a szerelőtől, hogy húzzon a picsába a 3F-es nem induló xarjával.
Nekem életelmben eddig egy szerelővel volt az az érzésem, hogy át akart baxni.
A legjobb sztorim viszont az volt, 10+ éve, amikor a Rönó diag még nagyon macerás volt márkaszervizeken kívül, amikor az én nem induló M2-met úgy adta vissza, hogy nem tudja mitől javult meg, de már jó. Sőt még kérte, hogy maradjon a kocsi egy napot, hogy másnap még kétszer hidegen is ráindítson.
Utólag kiderült, hogy a "vett" gázolaj sár formájában telítette a GO szűrőt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Xantomas #86917 üzenetére
Na ezért örök igazság, ha extra adalékolást akarsz, akkor tankolj prémiumot. Csak hát ugye már nem 30Ft a felára... A VIF-et én elengedtem, tisztítókúrának az OMV MM vált be. (anélkül, hogy a motorba belenéztem volna)
Nekem a szétvágott ~50 ezret futott szűrőben semmi trutyi nem volt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #86968 üzenetére
Ki kéne mérni, mert az újabb dízelek szerintem a kisebb kompresszió miatt érzékenyebbek lehetnek a hiányára.
A M2 2002-es 1.5-öse simán indul izzítás nélkül, igaz annál még 18 feletti a komp. viszony, nálad meg már a Lagunámban is kb. 15,2-15,5 lehet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #86994 üzenetére
Meg lett nézve, tuti rossz legalább egy?
Csak mert a csere egy uborkaszezon.... vagy nem jönnek ki, vagy beletörnek. Csere előtt áztatni kell őket akár egy hétig...
Én amúgy nem láttam az én kocsijaimnál, hogy 4 évente cserélni kellene.
De egy ki-beszerelés a későbbi cserének is jót tehet.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Írta már a diag, hogy szakadtak, vagy mi volt a kettővel, hogy kuka? Nehezen indult? Mi az, hogy ramaty állapotban volt?
Csak azért kérdezem, mert én ellenzem a nem szükséges alkatrész- cseréket, így érdekelnének a tünetek.Majd most 1-2 év múlva nézz szét, milyen tákolmányok lesznek az utakon...
(#86998) rob210 : Á, ezek a FAP-osok már szerintem mind utánizzítanak. Látom a generátor teljesítményén, hogy mikor kapcsolja le őket...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #87082 üzenetére
Biztos a Fuxvágenesek akasztották ide, a 3F mellé extra elriasztásnak.
A Dákó, mint márka, Hungarisztánban még mindig egy az 1310 TX-et levedleni nem tudó név.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #87222 üzenetére
Pedig még a java csak most fog jönni, olyan slickek fognak fent maradni az egyre elhanyagoltabban karbantartott autókon, hogy csak na...
A linkelt oldal meg nem is jó adatot hoz pl. a Laguna lemezre.
Wheel-size.com
6x16 ET42-t ír, közben meg ET39 kell a Dialo szerint is.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #87236 üzenetére
A bal hátsó, de előfordulhat, hogy a jobb hátsóba is be van téve dísznek egy égő
Ugyanis nem gyártatnak külön lámpatesteket a jobbkormányos piacra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #87244 üzenetére
Cseréld meg a balost a jobbossal, ha megoldható
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #87488 üzenetére
Nekem is szakadt le néhány, pedig nem voltak megtépve a csavarok...
Én lemezcsavart raktam alátéttel a régi lyukak mellé.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #87493 üzenetére
A -40-es az egy pont készre kevert. Én -30 fölé semmiképp sem mennék.
Ha csak mondjuk fél litert kiszívsz, majd helyette vizet raksz, már az elviszi vagy 8 fokot felfelé.
Egy példa keverésekre (Mannol AF12+):
35% fagyálló - 65% víz: -20°C
40% fagyálló - 60% víz: -25°C
45% fagyálló - 55% víz: -29°C
50% fagyálló - 50% víz: -38°Chttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87500 üzenetére
Távgyógyítással én nem.
Tuti rendben az izzítás? Mind a 4 megy is megfelelően, vagy esetleg csak a gyertyák voltak cserélve?
Pontosan melyik motor? Az újabbak szerintem érzékenyebbek lehetnek az izzításra a kisebb kompresszió miatt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87502 üzenetére
K9K 722? A gyertyák mind a 4-en a kivezérlést is tuti megkapják? Hibakód is lehet bent emiatt.
Ez a motor szerintem egyébként izzítás nélkül is beindul, de jövő héten lepróbálom neked, hogy lehúzom mind a 4 izzítóról a kanócokat. Úgyis ki akarom mérni, hogy egyáltalán kap-e mind feszt izzításkor.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87505 üzenetére
Az kevés, azt kell megnézni, hogy a meghajtó rész is jó-e? Az izzítórelének hívják talán.
Ez egy szilárdtest relés, tesztelő és nagy áramot kapcsoló alkatrész. Hibakódolvasás volt?Ízzíts rá, de ne indítsd be, elvileg érezni kellene némmi melegedést az izzítóknál a hengerfejen.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #87511 üzenetére
Az izzítók hogy lettek tesztelve? Az izzítórelét szeritek kihagyni a játékból.
Ha kitekerik őket, akkor külön kell testet adni nekik. Ehelyett azt szokták, hogy simán rákötik őket egy aksira, hogy felizzanak-e?
Mi volt a hibakód? Próbáld ki még esetleg, hogy indítás előtt a rápumpálsz a GO csövön lévő pumpára.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
-
forceberg
veterán
Tehát 19-ben szóltak, hogy xar. A M2-mnél meg 2010-ben szóltak, hogy xarok a csúcsok, ráadásul Delphi, ami nem tartós, stb., azóta ment legalább 150 ezret a kocsi, megbontás nélkül. Ha meg akarsz nyugodni cseréltetheted, de akár üzemanyag váltással is simán lehet, hogy legközelebb 1.00 körüli korrekciók lesznek.
(#87635) LamerGyuri:
Mi a baj azzal, hogy 16 Voltos aksi kell bele, drágább, de könnyebben indul![ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Időjárásfüggő lehet, hogy néha többet fogyaszt. Néha nekem is egy-egy úton, mondjuk nem 20-30%-kal.
1.6dCi-ről is hallottam már ilyet.
Gondolom a kedvezőbb kibocsátás miatt ha úgy gondolja néha többlet üzemanyagot éget, nekem ilyen a kezdetek óta. Vagy döglődik már 5 éve , de akkor meg nem járna 5 alatt a másfél tonnával.VDO-Siemens-Continental - a német csúcstechnika
OMV-n a sima GO nem az igazi, Maxx-ot próbáltad, az nekem jó tisztító volt!
Az valami levezető cső lehet, a motor alá van vezetve a vége, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Figyelni kell a szűrőnél, nálam pl. egy vezeték előszeretettel mászik be az egyik köröm alá, mielőtt megtekered, mindig át kell nézni a környéket, nehogy valamit letépj!
Tehát nem a pillanatnyi emelkedik 20-30%-ot, hanem az átlag. A pillanatnyiban duplázás az már sajnos tényleg valami hiba lehet. Ha ilyenkor kinyomod a kuplungot, akkor szépen beáll nem emeltre az alapjárat?
hány km-eket mész a kocsival? A kiégetéshez szerintem hosszabb út kell.Napellenzőt vegyél ide, ne hótálcát, hacsak nem északra költözöl! Milyen hótálcát vettél?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A lett motorfék miatt én a hosszbordásszíj körében nézelődnék. Excesszív terhelése esetén jó kis motorfék lehet. A hossz. cserével engem anno átbaxtak... 2021-ben beállt a gen. szabadonfutóm. Ehhez le kell venni a hosszbordás szettet. Na ott ért a meglepetés, mert kiszereltem megnézni a hosszbordás feszítőjét. 2012-ben gyártott Rönó logós. Szerinted az 2018-ban ki volt cserélve? Nem hát!
Valahogy megérzés volt, hogy oda aztán nem is mentem többet.Szerencsére nálam alapból gumiszőnyegek voltak.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen