-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50803 üzenetére
Mondtam is, hogy bár 3 autó is van a kertben, de egyik sem szemèt ès ennyièrt egyik sem eladó, továbbá nèzzenek meg mèg több autót bátran èn nem beszèlek senkit rá a sajátomra, elmondtam, hogy mennyi minden volt cserèlve rajta ès ezt garantálom is hogy nem csak szöveg(mert azt mondta, hogy ezt mondhatom, nem lát bele, de mutattam neki az új első futómű elemeket az került 70 ezerbe, az izzító gyertyákat, mondtam, hogy szerelő leszedheti a vezèrlès borítását, garantálom, hogy minden új alatta), mondtam nem nepper Benedek Elek vagyok, nem csak kitalálok egy mesèt az autóról, ez így van, mint az is, hogy 18 èves az autó, de aki adagolós dízelt keres, az ettől fiatalabbat max 1 èvvel ha talál... a nagynyomású rendszer meg nem való mindenkinek, ha nincs lóvè a zsebben, mert mèg sokszor drága vètellel is szívás van, többszázezres szívás ès nem esik jól.....
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #50808 üzenetére
Nálam is pont így volt+talpasok és stabilizátorok! De itt is a vevőjelölt abból indult ki, hogy minden használt autó ilyen, mindegyiken jó minden..... pedig a fenét, nem leszervizelt autókat adnak el az emberek, inkább a lelakottakat, amire költeni kellene, de nem látszik.....
Nem éri meg a legolcsóbbat, mert ott minden olyan lehet, hogy csereérett és a tulaj is tudja! Ha valaki igényes és egy ilyet rendbe akar hozni, akkor rámegy a gatyája(volt erre példa az opel topicban, 400ezres vectra b esetén, a srác is így volt vele, 2 millió fölött jár már....)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz eTrade #50817 üzenetére
persze, azért is mondtam, hogy én a tulaja vagyok nem egy mesemondó és garantálom neki, hogy amit elmondtam, az ki is lett cserélve, ellenőrízhető is! Aknán mikor álla az autó akkor láthatta is a futómű alkatrészeket is, az izzítógyertyáért a motor burkolatát is leszedtem, ott is megnézhette, hogy nem folyik az olaj, de többször nem lesz ilyen az biztos, nem kezdek bontogatni semmit, elvihetik szakműhelybe átnézetni, nem fogok pattogni a saját igazamért, vannak erre műhelyek, ott pénzért megnézik, de ne nézzenek már hülyének, ha nincs rá lóvé, akkor nézzenek olyat, amire telik.....
-
diablo1984
veterán
2-es szervóolaj tartály
3 fékolaj tartály
1-4-es az nem tartály az biztos, bár így a képeken nem látszik, hogy mi hová megy, de a 4-es valami szivattyú vagy vákumos rész lehet.....(#51014) salieri.: akitől vetted, az mit mond? Remélem cseréli! Egy vezérműszíj nem annyira drága asszem kb 5ezerből kijön, cseréld ki, nehogy az olaj meggyengítse a szíjat és azért később elszakadjon!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51017 üzenetére
Szívótoroknál kívül, vagy a szívótorokban?
Cane: a szervóban szervóolaj van, a váltóban meg váltóolaj, sőt a fèkben meg fèkolaj! Egyik sem azonos. A váltóban az olajszintet nem látod, a váltó oldalán van egy műanyag kicsavarható dugó, addig kell a szintet tölteni, az jelzi!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51020 üzenetére
Kartergáz visszavezetés miatt a kartergáz tud olajgőzt, olajpárát vinni így meg tud jelenni a torokban az olaj, illetve a szelep ha nem zár tökéletesen(szelepszár szimmering), akkor onnan is vissza tud taknyolni! Máshonnan nem tud olajon lenni, a tömítést ha kicseréled, akkor ott max nem fog fals-ot szívni, de az nem az olajtól választja el....
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51023 üzenetére
1dl? az honnan?mert üzem közben a szívótorokban lévő olajat a motor beszívja a levegővel így az lényegében csak taknyolni tud, de nem áll meg ott, koksszal csúnya lerakódást tud csinálni, de üzemszerűen állni ott nem tudna.... Lehet a szelepszár-szimmeringed átereszt? Néztétel, hogy konkrétan köthető-e hengerhez az olaj? Mert ahol a szimmering átereszt, az egyértelműen látszik, nálam is a dízelnél már le volt szűkülve a légtér az olajos megkötött koromtól.....
(#51027) csiga8: van aki ad hozzá, hogy a nagynyomású szivattyút kenje, részecskeszűrősökhöz tiltott, mert hamar kinyírhatja a dpf-et! ott csak tisztán dízel és annyi, nuku adalék, vagy olaj....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #51104 üzenetére
annak az a funkciója, hogy az olajat megfogja és nem csepegteted(így csak a burkolaton tovább folyik és mindent megolajoz, ami hátrafelé van)! Nem csak az 1,9 dci, hanem az elődje is hajlamos az olajat minden szegletén csepegtetni. a fékkör az mindig a fékeknél végződik, ha az egyiket nem légtelenítetted le, akkor abban a szálban a régi olaj maradt benne, mert nem körbe-körbe megy az olaj, csak feltölti a szálat és annyi!
-
diablo1984
veterán
válasz bobace #51113 üzenetére
szervó pont kis sebességnél számít, parkoláskor, stb, mert akkor nincs meg a kerékfordulat, akkor szenvedsz igazán, menet közben nem vészes szervó nélkül sem, ergó pont fordítva működne, mint ahogy neked mondták!
Könnyű kiszúrni a motortérben ha van szervóolaj tartály, akkor valszeg van benne szervó is, illetve 1 helyben ha erőlködés nélkül tudod a kormányt tekerni, akkor működik is!
Amelyik a küszöbnél rohad, az valszeg a nyúlványoknál is és az alvázán több ponton is vörös, kasznimunka az mindig a szakember függvénye, de ha jól meg akarják csinálni akkor küszöbcserén kívül valszeg beső küszöb, hátsó ív is cserés, ezeket festeni is kell, alváz üregvédelemmel megfűszerezve lehet akár 100ezres tétel is könnyedén....
Az olajos motor renault hagyomány, szinte mindegyik régebbi renaultból szivárog itt vagy ott az olaj és nem biztos, hogy egy egyszerű tömítés csere megoldja, kell ott olajálló sziló is, ha nem akarod újra könnyezni látni a gépet!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51119 üzenetére
használattól függ a kettőstömegű csere, így akár a sokadikat is cserélhették rajta, viszont az is lehet, hogy még eddig nem volt!A láncos vezérlés ha megkapja időben a megfelelő olajat, akkor kb örökké tart, ha csörren, akkor csereérett.....
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51124 üzenetére
mycso-nak ilyesmi van, írj neki privátot!
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51284 üzenetére
Az valami elektromos zűr lesz....
-
diablo1984
veterán
válasz SPeti1984 #51338 üzenetére
Az 1,9 dti tud megbízható és golyóálló is lenni ha még nem nyírták ki(sz@r olaj, elhanyagolás), vagy nem hajtották bele a világ összes kilométerét!
A dci az igényes a gázolajra, itt is volt már megmagyarázhatatlan nehezen induló dci thalia, de ott is egy rakat lóvé kellett volna a megoldáshoz.....Ez egy szívás is tud lenni, de ez minden elhanyagolt dízelre igaz..... -
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #51418 üzenetére
megane 3-as az már mind részecskeszűrős szerintem, de keresd meg a gumót a turbó alatt és akkor megnyugodhatsz!
(#51419) salieri. : talán az 57-eshez közelebb van, mint a 60ashoz, amúgy is ha jól tudom, a lyuk számít, amibe belemegy! de ez a mérőszalag elég tippmix, nem túl precíziós cucc!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #51434 üzenetére
Akkor ott keresd a hibát, durván levegősödhet a rendszered, keress gázolaj szivárgást!
(#51435) salieri.:áh, felejtős, ha akkut akarsz venni, akkor ne saját márkás szarokkal szívasd magad, a renault gyenge akkutól is tud furcsa elektromos hibákat generálni, inkább vegyél bele egy bannert vagy vartát! Nem azon az 5ezren múlik már a dolog....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz benvolio #51442 üzenetére
Minden elektromos cuccra lehet hatással, az index ès a lámpák is azon keresztül működnek. Nem csak csere ès annyi, hanem rá kell tanítani gèppel ès csak az azonost fogadja el( autóvillamosságim szerint), így akkor derül ki, hogy jó lett-e a bontóból vève, ha az összepárosítás után működik. Kollègámnak is haldoklik a clio2esèben, kb 70 ezres tètel bontva, rátanítva....
-
diablo1984
veterán
válasz frankstork #51468 üzenetére
Nem a klasszik "bowden hiba" nálad is a gond?
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51666 üzenetére
van erre a célra spray is....
-
diablo1984
veterán
válasz orosziem81 #51674 üzenetére
A teleszkópot ha kiveszik, attól még nem megy el a futómű, a lagunának is olyan futóműve volt, hogy lényegében csak a kormány és ez által a kerék összetartás állítható, minden más fix!(ugyanilyen a toyotám is). Egy rugócsere miatt meg a kormányösszekötőt nem kell csavargatni sehová, sőt még a tengelycsonkból sem kell kikötni sem, így nem indokolt a futóműves csak ezért.....
-
diablo1984
veterán
nem tudom, hogy benzinesnél így van-e, de kétlem, dízelnél a szíjtárcsa alatt volt a vezérlés bordáskereke, ami a főtengely hornyára volt rácsúsztatva! így az a szíjtárcsa levételekor sem mordul, igaz, a szíjtárcsát tényleg a bordáskerékre húzatás tartja a helyén, de az más tészta, nem vezérlés!
-
diablo1984
veterán
valahogy hihetetlen nekem hogy a vezérlés kereke nincs rögzítve, akkor mi tartja fokon? mert a keresztbordás foka bárhogy állhat, akkor hogy lövöd be a vezérlést, ha szabadon elfordul a főtengelyen a kerék? Én csak a dízel lagunámét láttam, az hornyom volt, azon egyértelmű volt ez, nem tudott elmászni, de mivel vezérlés akár egy benzinesen is "erőt" tud átadni, így nem elképzelhető nekem ez a féle "semmilyen" rögzítési módozat....
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #51732 üzenetére
Ha a gèpet rákötik, az kiszívja, nyomáspróbázza ès a megfelelő mennyisèget olajjal visszatolja. Ha rátöltenek is lehet hozzá olajat adni, majd elkeveredik....
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51736 üzenetére
Ja hát sötèt autó a napon felszívja magát 50-60 fokra. Annak idő kell míg lehűl, városban nem èri meg klímázni, mert mire èrezhetően hűlne, már meg is èrkeztèl..... Ablak le ès úgy hűtsd, városon kívül 10-15 perc alatt már illik lehűtenie a fülkèt, pláne a menetszèl is segíti a hőcserèt a klímahűtőben....
Tomi0703: talpas is tud, rugótórès esetèn a rugó is, a kormány gömbfeje is tud, de azt èreznèd is....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- ASUS routerek
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...