-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #76596 üzenetére
Elmehetsz vele, de legyen nálad gyorskötöző és, ha pattanó, vagy surlódó hangot hallasz, akkor állj meg. Kösd fel a stabilizátor pálcát, mert ha beleér valamibe az gáz.
Nem kell megijedni, nem lesz baj, de ha történik valami akkor legyen megoldás.
Ha felkötöd mehetsz vele tovább, csak kicsit nyúlósabb lesz a kanyarokban.Egyébként 10 perc kicserélni, te is meg tudnád csinálni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #76603 üzenetére
Mikor cseréltétek az üzemanyag szűrőt?
Szerintem levegősödik a rendszer vagy nem volt megfelelően légtelenítve cserekor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #76607 üzenetére
Értem akkor nézni kéne majd, hogy vannak-e buborékok a rendszerbe.
1 nap állás után mondjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #76624 üzenetére
ha bent van öntözd meg és rögtön kiderül, jól dolgoztál-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#40649216 #76638 üzenetére
Miért olyan fontos ez neked?
Csak azért kérdezem, mert ha hozzányúlsz, csak célszerszámmal lehet újra összerakni.
A vezérmű tengelyeken és a főtengelyen is a csavar szorító ereje fogja hozzá a tengely végéhez. Ezért vannak gyárilag előírt nyomatékok.
Ha megbontotd és eltéréssel rakod össze nagy csilingelés és 140ezer feletti számla lesz a vége.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #76646 üzenetére
toronycsapágy.
Már írtam, hogy a kormánymű nem kattan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#40649216 #76651 üzenetére
atya úr isten akkor az a vezérlés már most el is van rakva.
Csodás szerelőhöz vitted.A feszítés szakszerű folyamata miatt, ha ékes kereket rak fel, olyan szépen fognak csilingelni a szelepeid, hogy a karácsonyi Mágakoncert kutya füle lesz ahhoz képest.
Hogy a fenébe élnek meg a mai napig ilyen szerelők.....
Eleve minek vállal el valamit amihez nem ért?Másrészt a kocsid akkor életed végig nála lesz, mert nincs hangsúlyozom, nincs, nyomatékosítom nincs ékes kerék a 16 szelepes benzinesekhez.
HA meg felrak valami másik típusét akkor az lesz amit leírtam.Javaslom tréler és szerelő aki tudja is , hogy mit csinál!!!!!
(apró szösszenet, annak jelöld a választ akinek szól
)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76655 üzenetére
A diót kéne zsírozni.
Azt a gömböt amin a léptetővilla elfordul.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76659 üzenetére
Igen, de ésszel, mert ha kiakasztod a villát, vagy túlzsírozod, akkor cumi lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#40649216 #76664 üzenetére
Hogy mit csinál ki kivel?
A főtengely szíjtárcsát a hosszbordás szíj cseréjéhez nem kell levenni, azt akkor kell levenni, ha vezérlést cserél, vagy ha magát a tárcsát kell cserélni mert elszakad.
De a felét nem is értem annak amit írsz. Ez tudom az én hibám, csak nem szeretném, hogy elbeszéljünk egymás mellett.Ha az eddigieket jól értelmeztem elvitted egy szerelőhöz a kocsidat, vezérléscserére.
Aki most baromságokkal bombáz, a leírtak alapján, legalábbis.
A vezérléscsere menete:
Leengeded a hűtőközeget, kiveszed a trafókat és a gyertyákat.
Kiveszed az FHP csap záró csavarját, majd leveszed a dobbetétet és főtengely csavarral FHp-ra tekered a vezérlést. Ezután az FHP csappal rögzíted, majd a két vezérmű zárdugót amit a légszűrő rezondobja mögött találsz kiveszed, és berakod a vezérlés szinkronizáló lemezt. ezután szétszeded az egészet kicserélsz mindent összerakod és hallelujjja.A feszítés menete pedig ami miatt nincs ék!!!!!
Amikor össze van rakva a kocsi de a vezérműtengelyek és a főtengely csavarja nincs lehúzva! Megfeszjted a szíjat, jelre rakod és ezután húzod le a csavarokat tehermentesítve ezzel a vezérlést.De ha ezt nem tudja feleslegesen koptatom a számat illetve klaviatúrámat.
Ilyenkor van az, hogy jönnek a csilingelő, meg 180° al elforgatott kocsik, hogy nem megy meg füstöl, meg hangos a motor. Rosszabb esetben tréleren, mert összeakadt a vezérlés.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
#40649216 #76673 üzenetére
Komolyan?
Mert nincs típus ismerete.
Azért mielőtt átveszed az autót kérd meg, hogy a vezérlés beállító szerszámot amivel csinálta mutassa meg.De egyébként ezt nézd végig, ez szakszerű....
Ez az alap szett, ha ez nincs neki, akkor időzített bombán ülsz majd.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
FHP jeladó mi került bele? (márka)
Aztán ami okozhat ilyet.
Első és legfontosabb, az elektromos hiba kiszűrése.
FHP kontakt, valamint az inerciakapcsoló kontaktja.
(egyszer 2 hétig kerestem a hibát, mire eszembejutott az a mindennek nevezett.... rohadt kapcsoló. El volt az egyik lába oxidálódva és hol indított, hol nem. )
Ha jól értem teker, de nem indul.
Meg kéne nézni, hogy az injektorok nem szennyezettek-e.
Illetve még a nyomástartó szelep okozhat még ilyet, ha az injektorhíd az a fajta, amelyiken van, mert nem mindegyiken van...Több és jobb ötletem nincs.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ejej
Több szereplős a dolog.Első körben FHP jeladó takarítás és kontakt javítás a csatiban.
Lehet fojtószelep hiba, takarítás megoldhatja.
A másik az AC pumpa szállító képessége, az AC pumpa csatlakozóját ellenőrizd le. Ha ezek nem segítenek akkor diag, mert komolyabb a baj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gyb001 #76707 üzenetére
Kell egy gyári szintű diag, de sajnos a műszerfal a scenicben le tud halni. Ezért annak a hibáját kell először kiszűrni, műszertesztel.
Ha ez megvolt utána érdemes a kötegeken szakadás vagy rágásnyomot keresni. A scenic kábelkötegét imádják a rágcsálók, nem vicc.
Ha ezek megvannak és nincs meg a hiba akkor marad az egyenkénti hibamegállapítás és oxidáció keresés ázásnyom vizsgálat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #76724 üzenetére
Ezt töröltem bocs, mert rohadtúl kamu volt!
Ha így kiveszi a rácsot akkor el is törik darabokra.![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Atti777 #76722 üzenetére
Egyszerű nincs.
Fel kell emelni, vagy aknából lehet nyitni.
Felnyúlsz a motor és a hűtő között, egy fogóval megrántod a bowdenházat, ha nem nyílik akkor a zárból akadt ki akkor a zárhíd tetején egy csavarhúzóval tudod kiakasztani, de szerelőtükör lámpa kelleni fog.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- További aktív témák...