-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bálint OS #77636 üzenetére
A nyomáskapcsoló alatt van egy visszacsapó szelep 5 perc kicserélni és nem nem engedi el a gázt, szisszen egyet, de az olyan kicsi mennyiség, hogy semmit nem befolyásol.
Az egr ha nincs kiírva a vezérlőből, akkor a dugózás hatására még rosszabb értékeket fog adni és nyitni zárni (rángatni) fogja azt a szerencsétlen amúgy is halódó szelepet.Vagy elviszed olyanhoz aki ért hozzá, vagy felülsz vele a szopattyú rollerre ahogy azt már sokan megtették a diesel renaulttal.
Aztán megy a sz@r francia című feljajdulás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezelőtt értetlenül állok, igaz 1 es meganeon még sose kellett zárat cserélnem.
Nekem viszont expression felszereltséggel, ha fordítom a kulcsot a vezető oldali ajtóban zárja nyitja az összes zárat.
Nekem csak a bal egyen van kulcsnyílás, és lenyomható gombok sincsenek az ajtókon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
anarchic #77652 üzenetére
A vezérlő szálat kell megnézni, hogy 1, vagy 2 a bosch álltalában 1 szálas, a valeo meg 2 és ezért nem kompatibilis.
Valeon belül illetve boschon belül a szám rohadtul mindegy.
Azaz ha az amperszám megegyezik, meg a gyártó akkor mehet bele.De a két gyártó nem szokott kompatibilis lenni.
(csodák persze vannak)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #77653 üzenetére
egy másik twingó elindítására
Egyébként motorszám szerint clioban is volt olyan motor mint a twingóban.
A megane indítómotorja teljesen más, abba nem rakod bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Aztán, hogy valami tanúlság is legyen, a sok Tce híreszteléssel ellentétben, ez most megint egy tapasztalat.
2015 1.2 tce scenic3 hbf404
151ezer kilométernél, vezérmű csere következik, mert főtengely vezérműtengely korrelációs hiba van.
A szenzorok kimérve hibátlanok, egyszerű a magyarázat megnyúlt a lánc.
Még örülhet a tulaj, hogy nem szakadt el!
Egyszóval megint egy Tce ami dögrováson van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77667 üzenetére
Ez általában a visszadolgozás miatt van a tartályba.
A részecskék pedig az elmáló gumicsövek belső felületéről vannak.
10 évente, gyárilag előírnám a gumicsövek cseréjét![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77670 üzenetére
Na most darabos a folyadék, vagy fekete slejm van benne és a kupakon, mert ez nem mindegy!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77672 üzenetére
Az nem gàz az csak a munkahenger miatt van. Nem volt megjàratva a cserekor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77680 üzenetére
A 2 es laguna ph2 2.0 dci jó vàlasztás lehet, de valóban át kell nézni! A kereskedő pont, hogy csúnyán át fog kúr.i. A te felhasználásodra dpf nélküli verziót javaslok, mert a dpfes hamar megdöglik, ha nincs rendesen pályáztatva.
Nagy, kényelmes, jól pakolható, biztonságos, 8literrel városban is eljár. Van ereje cipelni a kasznit. Egyszóval, ha ki tudod használni jó választás, de nagyon meg kell nézni, hogy törve ne legyen, mert akkor tuti rohadni fog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77682 üzenetére
Bàrhonnan szabad, ha tudod mit veszel.
Bár hozzáteszem minden ismerősömnek 1.8 benzin 2.0 benzin lagunája van, okkal ;) de ők városban gyötrik. Ha nem mész sokat pályán azért azt a 8-10 liter közti fogyasztást érdemes elfogadni a disel karbantartási költségeivel szemben. Annak ugyanis lesznek költségei ezt boritékolom.
De abba a kaszniba dieselek közül a 2.0dci a legjobb választás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77688 üzenetére
Hàt ha tanulás mellett akarsz autózni, az nem egyszerű.
Arra egy kis clio 1.4 16v jobb választás lenne.
Azt gombokért fent lehet tartani.
Aztán, ha dől a lé :D akkor veszel nagyobb vasat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77691 üzenetére
Na vàrjál ha a biztonságra mész tudom mit keresel.
ez is renault , de nem szeretném "tankolni".
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #77695 üzenetére
Ez nem Fejér megyére korlátozódik, nincs azaz hangosan ki merem jelenteni nincs olyan seat 2005 elötti ami nincs szétrohadva, csak az amelyik fanatikusnál van, de az meg nem adja el, mert már 3 tesla ára benne van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77713 üzenetére
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #77754 üzenetére
Aksit vedd le, mert ha véletlen is rövidrezársz valamit akkor pukkan a lufi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #77759 üzenetére
ki kell akasztani az állítófüleknél a bowdent.
Azaz meghúzod a kart ráfogsz a bowdenre egy csőrös fogóval, és elengeded a kart.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ó gyerekek hányszor leírtam már, hogy a wd 40 nem kontaktspray!
Ma egy scenic 2 1.9dci nél voltam kint, mert nem indult. Diag 72 hiba
Na mondom itt valaki valamit mókolt.
Rámentem rutinosan a upc re hát állt a wd40 ben, szó szerint amikor kivettem csöpögött belőle, mert neki azt mondták ez egy érzékeny pontja a kocsinak ő havonta befújta.
Bontó másik tábla aksi önindító, mert ezeket hazavágta a zárlat. Hibakód törlés alaphelyzetbe állítás. Pöcc röff.
Ennyit erről, drága wd40ezés volt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #77789 üzenetére
Igen csak amikor ezek a sprcialisták beírnak kommentben, akkor derül ki , hogy mit is mondtak, meg mi az ami bekerült a videóba!
Mi az amihez adják a nevüket és mi az amihez nem.
Félreértés ne essék vannak jó és valóban realisztikus videóik amik 0-tól 100-ig igazak, de némelyikben akkora baromságok hangzanak el, hogy sírok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #77820 üzenetére
Nincs vezérműtengely pozíció hiba abban a kocsiban?
Mert ezt még akkor tudná produkálni.
Az csak diaggal derül ki, a boardra nem dob hibát. Ellenben pont ezt csinálja.
Ha ráteszed diagra és ott lesz vezérmű pozíció jeladó hibád akkor megpróbálhatod kicserélni, de sanszos, hogy nem jól van összerakva a vezérlés.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #77829 üzenetére
Ebben az esetben csak kivenném, a szolenoid szelepet és megnézném, megtáplálva, hogy csak búg, vagy kapcsol is?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #77835 üzenetére
Youtubon van fent pár videó a vvti kerék szétszedéséről. Ha megnézek egyet érteni fogod. A lényeg, hogy a külső rész el tud mozdulni a belső rögzített részhez képest. Viszont, hogy indításkor amíg nincs olajnyomás ne csapkodjon a kerék össze vissza van benne egy retesz. Na ez tud megszorulni.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Arena Breakout: Infinite
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!