-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79041 üzenetére
8v 16v álltalában nem egyezik, jó lesz a váltóba a másik fele nem lesz jó az agyba.
Ott számít az ABS nem ABS és egyébb paraméterek.
Ha a fogszám és ABS-léte azonos akkor simán csereszabatos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hz0917 #79053 üzenetére
Ha van légtelenítő akkor azt a termosztátházon találod, de én még M2 nél csak dieselnél találkoztam vele.
Amúgy feltöltöd beindítod alapjáraton a fűtést frltekered maxra és 2 esre rakod. Elkezded kézzel összenyomkodni a radiátor felső csövét ezzel felgyorsítva a légtelenedést. Mintegy kipumpálva a levegő nyagy részét.
Amikor beindul a venti akkor nyitott a termosztát és akkor leesik a fagyálló szint.
Ekkor utántöltöd, majd vársz még egy ventillátor indulást. Magától légtelenedik hivatalosan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #79058 üzenetére
Na ha most vokt axiálcsukló csere akkor tördeld el a jószág kezét aki csinálta.
Majd narha gyorsan menj el egy futóműveshez, mert vagy nem megfelelően húzta meg az axialt és fellazult vagy spontán a kerékösszetartásod elment nagyon. Így viszont ledarálod a gumikat.Nem mondták, hogy a javítás után futóműveshez vezessen az első utad?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lgergely88 #79062 üzenetére
Az a futómű nincs jól beállítva.
Nem rakták rá a kormány vizszintezőt, vagy konkréten eltekert kormány mellett hozta szinkronba a kerekeket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz baluka6 #79068 üzenetére
Én nem tudom miért nyomja mindenki a c4 grandot.
Szerintem egy kupac ................
De ez az én véleménye.
Eddig amiket láttam akik vettek, mindenki csak panaszkodott rá.
Az elektronikára a váltóra, a futóműre.
Nagy kényelmes, de rohadt szervízigényes vas.
De ez persze az én szemszögem.
Eddig 2 ilyen járt nálam, de azóta nem is vállalok, soha a büdös életben nem nyúlok többet c4 grandhoz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz prandris #79097 üzenetére
Ahha átjárattad a motort magyarán feltöltötted a járatok a teljes rendszert a szűrőt és ezután feltöltötted maxra.
Na itt volt a hiba, mert az olaj lassan visszaszivárog a járatokból, és szépen felmegy max fölé az olajszint.
Magyarán ha leakarsz belőle engedni az a legjobb, ha az olajszűrőt letekered kicsit ott szépen kijön ami kijön, aztán visszahúzod és ennyi.
Vagy ha van olajleszívód, feltételezem nincs, akkor azzal a nívón keresztül.
Vagy marad a meglazítod a leengedő csavart és megvárod amíg lecsepeg aminek le kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79110 üzenetére
A zselés és az alsó biztos oda van.
De ha már nagyot ránt esetleg koppan is érdemes a 3 at egyszerre cserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79118 üzenetére
Az biztos, hogy 3 van, csak látni kéne melyik 3 , mert az alsó kitámasztóból például 3 félével szerelték.
Ezt csak ha megnézed akkor derül ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #79145 üzenetére
FElső holtponti jeladó.
Dieselben is van és pontosan ugyan azt a hibát generálja azaz nincs befecskendezési ütem.
Amikor teker de nem kapja el, mindig ez az első két ellenörizendő dolog egy diesel esetén.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz dudimaki98 #79156 üzenetére
Ott valami biztos, hogy nem nyert.
Ha van szikra meg üzemanyag, akkor az jár.
Kéne rá egy diag és indózás közben nézni a perdültei értéket.
Szerintem ott vagy valamelyik hőmérséklet szenzor rossz, vagy az FHP.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #79160 üzenetére
na az a nagyobbik cumi mert akkor vagy nem ép a kaszni, vagy enged a radiátor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #79162 üzenetére
ahhoz nem kell levenni a kartelt!
vagy mit értesz olaj kartel alatt?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #79173 üzenetére
Ezekkel teli van az internet.
Ez van.
De itt a környékünkön most 2 bandát is elkaptak, dolgoztak a rendőrök, legnagyobb meglepetésemre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #79171 üzenetére
valaki beül a kocsiba jó erős ledlámpával valaki meg megöntözi kannából vödörből, a levélrácsnál a kocsit.
Aztán látni fogod honnan jön be.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kapcsoló hiba lehetősége kiszűrve?
Beül valaki a kovcsiba leveszed a biztitábla fedelét és aki bent ül elkezd kapcsolgatni, ha a relé kattan akkor nem ott van a bibi. Ha nem kattan akkor lehet már el se jut oda a delej.
Azaz relé kihúz és mér, ha van delej akkor valóban a relé halott.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #79187 üzenetére
Nem viszonylag gyorsan megoldható.
A vezműtengelyé macerásabb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79189 üzenetére
Túl sokáig ment magas hézaggal.
Szétverte a szelepüléket, sajnos már így marad.
Ha csak le nem veszed a hengerfejet, be nem csiszolod a szelepüléket és nem kap új szelepvezetőket.
De amíg nincs olajfogyasztás, nem fogod ezért levenni a hengerfejetRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Amikor megindul az izzító , de a teljes menet alatt kattog a nyomatékkulcs.
nem volt egyszerű.
4 ből 3 így jött ki és milyen érdekes 4-ből 3 nem működött.
[link]Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen