-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79351 üzenetére
fogalmam sincs, mert a az egyes henger a váltónál van
1,3,2,4Tehát akkor a te kérdésedre válaszolva:
4,1,3,2 de ez így bonyolultabb[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79356 üzenetére
Amit leírtál azt nem is értem.
De most már megmézem a gyári leírást 8 szelepes rég volt a kezeim közt. De a trafó pár az tuti 2-3/ 1-4 ebből következtetve a gyújtási sorrend egy itt egy ott. A főtengely is úgy dolgozik.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rob210 #79367 üzenetére
Na azért most leírok egy "civil" storyt.
Bejöttem dolgozni, egy munkatárs, nem közvetlen kolléga, ment volna haza éjszakás volt.
Indítaná a kocsit de semmi.
Autóklub tag így kihívta őket, ha már egyszer fizeti legyen valami haszna.
A kiérkező jól felszerelt szervizkocsiból egy idős "szaki" szállt ki.
Mért egy akkufeszt, majd közölte, indítson!
Kattant egyet az indító, akkufesz szépen tartotta magát nem esett be.
"Szaki" hát ez önindító.
Mivel automataváltós ezt betolni se lehet, küldünk egy trélert elszállítjuk a telephelyre.
Nem volt szimpi se amit mondott , se ahogy, mondta. A munkatárs szólt, hogy november elején ugyan ez volt akkor cserélték az indítómotort. "Szaki" és akkor mi van, megmondtam mi a baja, ha nem tetszik javítsa meg maga. Ekkor közölte az autoklubban volt az autó javításon. Csávó, akkor valamit elszúrtak a műhelyben ő 30 éve ezt csinálja ez indító hiba. Oké itt durrant el az agyam. Megkérdeztem nem kéne egy testpontot mérni, biztosítékot átnézni, úgycsinálni mint, ha segíteni akarna? Jött a rideg válasz, maga mért ugat bele a dolgomba, ez az én szakterületem . (Innen neveztem el szakinak). Na ekkor volt a fordulópont a csendes, szemlélődőből átváltottam el mész te az any@dba 30 év ide vagy oda. Kivettem a kocsiból egy testvezetéket. Rácsíptettem az aksi negatívra adtam egy testpontot a blokkon. Mondtam a srácnak csüccs be indíts. Milyen érdekes blizzzzz és gyönyörűen járt a motor. A Szaki kicsit kezdett feszült lenni. A srác nem írta alá a "munkalapot" valamint jelezte ennek lesz következménye. Novemberben ugyan ezzel a hibával cserélték az önindítót 96ezer forintért.
Nem csodálkozom, hogy az emberek utálják a szerelőket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
ha nekem elég 107 Le a biztonságos közlekedéshez úgy, hogy még az autópályán se vagyok forgalmi akadály, akkor mire nem elég a 140le?????
Én ezt sose fogom megérteni.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Skyhigh #79397 üzenetére
Na csak sikerült.
De akkor legyen.
Senkit nem minősítek, a golfost nagyon sajnálom, ezzel neki kell együtt élni, bár ahogy lehárította a felelősséget menni fog neki.De én, ha vezetek, felmérem mit tud a kocsi, tisztában vagyok a saját képességeimmel is és eszerint megyek bele előzésbe.
Volt már nekem is, hogy rosszul mértem fel és akkor mivan? Index és szépen visszasoroltam.Az tény , hogy sokan akkor állnak neki gyorsítani amikor meg akarod őket előzni, ez is egy modernkori mentalitás, ezeket mondjuk mindet megfosztanám a jogosítványától. Ez a leg meggondolatlanabb veszélyeztetés.
De téma lezárva mindenki úgy hal meg a közutakon ahogy az meg van írva a nagykönyvbe .
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na a teljesség igénye nélkül annak a szerelőnek is eltörném a kezét aki ezt kiadta a kezei közül.
Ezek után pedig kijelentem a renault egy csoda, nem sz@r! Mert, hogy ez ment az csoda! aztán sok sok érdekes megoldás után ez lett belőle.
de mire ide eljutottunk nem a 3 órás szintidő ment elRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #79427 üzenetére
Volt benne egy 2 mm elcsúszás.
Olyan csavarokkal volt összerakva, aminek vezérlésben semmi keresnivalója.
Valamint minden agyon pasztázva gyári vagy gyárias tömítés sehol. A szimeringek be voltak tolva koppanásig nem síkig ahogy kell.
Valamint túl volt feszítve a vezérlés ami ráadásul, egy kivitelezési csoda volt, mert a feszítő éke nem volt a horonyba ahol meg kell akadnia. A vezérmű kerekek össze vissza eltekerve, szinkron sehol.
Szelepek zenéltek is kissé. Jó nagy szívás volt szinkronba hozni mindent, úgy, hogy a szelepek is szépen dolgozzanak. Utálom amikor kóklerek után kell helyreállítani valamit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz peti100 #79435 üzenetére
Na azt a diagot dobjátok el jó messzire.
A bal hátsó öv egy sima automata feszítős öv. nincs benne patron.
Magyarán az nem adhat jelet.
Vagy a bal övfeszítő lesz az, csak szar a fordítása a programnak.
Ez lenne az a piros kis csatlakozóba megy a kábel.
Az ott nem tud kontaktolni, sose találkoztam még vele, ellenben az övfeszítőket időnként kell, cserélni, mert megnő az ellenállásuk, és akkor hibát dob.De azért én nekiszaladnék, bármilyen javítás előtt egy, "igazi" diaggal.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bicskás #79439 üzenetére
Le kell térdelni az autó mellé és lámpával kistükörrel meg kell nézni, hogy mi a gond.
Egy rém egyszerű szerkezet tehát tényleg minimális műszaki érzékkel is azonnal kiderül mi van eltörve, vagy rossz helyre rakva.
Bontóban ezt is kapsz, ha cserélni kéne 15 perc kicserélni, csak az autót emelni kell hozzá.
Az ülések alulról vannak felcsavarozva a sínben átmenő tőcsavarok vannak a kaszni alatt oedig 4db anya fogja le az ülést.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #79442 üzenetére
120e /5 év.
Sok esetben szakadt a szíj 140ezernél és a renault mosta kezeit.
Nem éri meg megvárni.
120/5 el még sose volt baj.Diesel esetén nem jelentős tétel, egy motorgenerálhoz képest.
A csapágy már javított nem téma.
420ezres autóról is tudok amiben a gyári van. 240nél én ellenőriztem, de semmi kopás nem volt rajta.
(De ez használat függő, ha valaki nyomatékból autózik 200nál érdemes)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DinkaDanka #79450 üzenetére
Efektív akkor már lehet akár autó is.
Ha kijavították a típushibákat akkor ne most akarj megszabadulni tőle.
A vezcsere amúgy se volt olcsó akkor autózd ki belőle amit lehet.
De az olajra valóban figyelj 10ezrenként dobd le alóla, szűrővel együtt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79451 üzenetére
Gyújtás kimaradás valamelyik hengerben.
Diag trafó gyertya csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DinkaDanka #79461 üzenetére
van igen én 2 ről tudok ami 230ezer felett van mind a kettő meganeban.
De olyanról sajnos többről tudok ami 180 nál gátrpedt és kuka a motor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79468 üzenetére
Egy diagot rá kell akasztani.
Ha fojtószelep szarakszik az is tud ilyen lefulladást okozni.
De a villogo check lámpa egyértelműen gyújtáskimaradás valamelyik hengerben.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79471 üzenetére
hol vetted?
44e a 4 db szettben, ezt elbaszkurálta uramIgen 1-4/2-3
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #79478 üzenetére
Azt csak az hívta TCE-nek aki nem tudja, mitől TCE a TCE
Egyébként azokkal nincs is baj, azoknál a motorknál, nem reped el a hengerfej a 2es 3as henger között, mert még van bennük anyag. Ezek a BR0P, CR0P típusok.DE AZ NEM TCE!!! A vezérlése sem láncos.
101 és 103 Le verzióban készült.De így már értem miért elégedett a TCE motoros autójával
Ha H4B vagy H5F lenne nem írna ilyeneket[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #79481 üzenetére
Nagyon nem abban egy dupla tengelyes 1.6 duruzsol változó vezérléssel és 133 csikóval ;)
Az teljesen más motor.
Az erős elpusztíthatatlan, ha olajból és gyertyából jót jókor kap.Laikusnak lehet az is tce, csak amikor tce és tce között megoszlik a vélemény akkor sokszor kiderül, ja hogy neked egy turbós 1.2 16v-s autód van na figyi akkor ez a tce ez meg a tiéd.
Nagyon sok vita és félreértés volt már ebből.
A tce az h4 vagy h5 ennyi f4 sose volt tce.
Ebből nem engedek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79487 üzenetére
Amelyiken ugrál az ellenállás az a beteg.
Meg is van a hiba néha megugrik kimarad pár ütem.
Ezek viszont már nem a gyári trafók ebben már cseréltek egyszer. A vicc az, hogy mitől ment tönkre? Mert a beru nagyon nem jellemző, hogy eldurran.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #79490 üzenetére
Pl.
De elmondás alapján most szépek voltak a gyertyák.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79513 üzenetére
Igen megoldható, de kell motor függesztő gerenda vagy alátámasztani a motort valamilyen technikával.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Lexus, Toyota topik
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen