-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gabika1972 #79543 üzenetére
Azért érdemes lenne megnézni, mielőtt nekiállsz a cserének, hogy a radiátor rendben van-e.
Mert ha a fűtőradiátorod rossz akkor hiába cserélgetsz termosztátot. Ez a szélén langyos középen hideg inkább összeomlott radiátornak tűnik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #79555 üzenetére
Sőt van ahol elektromosan állít a hőterhelés függvényében. De a warthburgos megoldás is zseniális volt szerintem.
Viszont az tény, hogy a renaultban a fűtés brutálisan jó. (Ha jó) A termosztátból viszont csak személyes vásárlással szabad venni és fizetés előtt ellenőrizni kell! De ezt már kitárgyaltuk itt párszor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79564 üzenetére
Ha a kuplung csapágyra gondolsz az 15e körül mozog.
Ha a kompresszoréra azt felejtsd el. 1.5 évet bír a felújítás után.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #79601 üzenetére
Megdöglött a termosztát szorul és néha bezár de alapból nyitva ragadt.
CSere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #79604 üzenetére
Amilyet kapsz.
Nem viccelek, kezdenek elfogyni az alkatrészek a boltokból.
Vernet, gates, febi.
A lényeg a belső peremen is legyen gumi szigetelés.2 es clió, campus, vagy 3as clió?
Ha találsz BEHR,Hella,Denso azok a prémiumok. A clió vonalon.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Jó szar helyre vitted ezek szerint kint is vannak nyomi vizsgáztatók.
A fék nem játék , ha az rossz valóban jogosan vágtak ki a vizsgáról.
A kocsit tedd sebességbe támaszd meg a kerekeket, emeld meg a hátulját és kiengedett kézifékkel forgasd meg a kereket, ha hallasz apró surlódó hangot nagyon halkan akkor az az oldal jó. MAjd húzd be a kéziféket és az egyik kerékcsavarra tegyél rá egy nyomatékkulcsot ha van. 180Nm vagy a legnagyobb nyomatékra állítva legalább 140Nm próbáld meg megtekerni a csavart befelé, ha megmozdul a kerék akkor a fék rosszul van beállítva vagy elkopott, vagy mindkettő.
Le kell venni a dobot és kitakarítani a szerkezetet kenni sem ártana, ehhez fékzsír kell, rosszabb esetben rézpaszta.
Majd be kell állítani az automata utánállítót, hogy éppen csak hozzáérjen a dobhoz a pofa.
Ha előszőr csinálod jó sokáig fog tartani, mire sikerül beállítani. De nem agysebész dolog.
Ugyan ez a másik oldalt is.
Igen a kérdésed jogos a fék önbeálló, de az utánállító szerkezet a sok fékportól megszorul akkor van ez a szitu. Ezért szoktam én javasolni az évenkénti tisztítást dobfék esetén.
Nem tud olyan könnyen kijönni a fékpor, mint egy tárcsaféknél.
A vonóhorogról nem tudok nyilatkozni, azt egyszer feltették, levizsgázott ennyi.
Viszont a jelenlegi MAgyar szabályok értelmében csak akkor lehet fent a vonóhorog ha fix kivitel, vagy, ha éppen vontatsz vele. Közúti közlekedés során a szerelhető vonóhorog nem lehet felszerelve!!!
(ezt sokan nem tudják, de pl. balesetnél azonnal ugrik a biztosítás, ha jogtalanul van fent)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #79623 üzenetére
Kizárólag diagnosztikai vizsgálat után szabad megvenni, úgy, hogy a részecskeszűrő tartalmával tisztában vagy.
Hiszen ez vagy alkupozíció és bevállalsz egy tisztítást, esetleg cserét.
Vagy ha jó, akkor nyugodt vagy, esetleg elálsz a vásárlástól.Illetve induláskor nagyon finoman kell felengedni a kuplungot és figyelni, hogy mennyire remeg a pedál, amikor megindul a kocsi.
A kettőstömegű ugyanis szintén nem egy olcsó móka.Diaggal a nagynyomású szállítóképességére is érdemes élő adatban, azaz menet közben ránézni.
Ha ezek rendben vannak, akkor igazából vétel után, meg kell csinálni az amúgy pont esedékes nagyszervízt. Vezérlés, hosszbordás, olaj, összes szűrő és el kell vele menni jó sokat
hogy megérje a diesel üzem, mert a fogyasztása vitathatatlanul világbajnok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79627 üzenetére
Csak komplett tető díszléc cserével orvosolható.
Sokan vágnak oda gumilapot és befűzik a díszléc alá, úgy nem olyan feltünő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #79631 üzenetére
Ehhez semmi komoly dolog nem kell az autó mellett állva is meg tudod csinálni a cikkben szereplő táp az aksi, de bármilyen stabil 12v tudó ármkeltő jó hozzá. Illetve egy darab multiméter. Ennyi.
Majd ha valaki oszciloszkópos vagy pikoszkópos méréseket tesz be akkor felveszem vele a kapcsolatot sürgősen
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gali199qd #79647 üzenetére
Az exideot nem javaslom.
Nekem sct van a kocsiba 4 éves lesz nemsokára és kutya baja.
Caca technológiás, nekem bevált.
Valamint fillérekbe került.Ha nevet akarsz venni akkor banner azok mögött még minőség is van nem csak név.
A bosch s3 akat is felejtsd el![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #79653 üzenetére
Ez egy rideg tény, hogy hihetetlen jó akumlátor, igazolom, alátámasztom, elismerem.
Viszont egy ilyen is megpusztul 10 év alatt.
Na most én ennek az árából veszek 5 darab sct-t ami ha lásd én autóm 4 évet elmegy akkor az 20 év.
Melyikkel jártál jobban? és nem az árérzkenység miatt írom ezt most.
Ha valóban egy diesel autóról van szó, vagy földmunkagépről, oda az igénybevétel miatt érdemes ilyet venni.Illetve futároknak szoktam javasolni, hogy ruházzanak be erre mert a sok indítgatás miatt nekik behozza az árát.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz passat77 #79655 üzenetére
hidd el felesleges vele foglalkozni, sajnos a tomtomal nagyon mellé lőtt a renault.
De itt találsz mident.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #79656 üzenetére
A skodát ne hasonlítsd a meganeodhoz.
Mert azt az apró tényt ide írd le nyugodtan, hogy a generátor a meganeba szinte zsír új gyári.
A skodában is valami volt vele csinálva emlékeim szerint, de az nem ugyan az a rendszer.
A vag amúgy is aksi gyilkosabb, még, ha ezért meg is köveznek páran, mondjuk ki, az egyes megane elektronikája sokkal stabilabb, mint az egyes okádiáé.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #79662 üzenetére
Igen a valami volt vele csinálva ezért került oda.
NEm bántani akarom azt az autót tényleg, mert megy még 20 évesen is, de az azért drágábban fenntartható autó egy meganenál és nem is olyan megbízható.
Ez persze személyes tapasztalat és vélemény, de nekem nem begyere az a kocsi és nem a tietekre értem, hanem összeségében.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79664 üzenetére
ez valóban megane I
csak idióta a kép róla.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- iPhone topik
- Politika
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Path of Exile (ARPG)
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen