-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #79675 üzenetére
M II létezik felnyíló gps az kellene neked de az se olcsó.
Ez a fix verziója és ebből van az amelyik gombnyomásra visszabukik a keretbe.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #79691 üzenetére
Van pár ilyen lehetőség , pl. Ők és a profi4 is elég sokmindent meghoznak, de gyári cuccokra van pár forrásom nekem is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Megane 1/2 1.6 16v k4ma700 107 le.
Mol 95 és csak az.
Kútoszlop: 39.4
Autó szerint: 40.1
Megtett táv 562km.
Ebben városi közlekedés van, sok araszolással sajnos, nulla országút és pálya.
Magyarán 7liter körüli az átlag.
Nyáron horvátország oda vissza 6.2 klíma pálya oda vissza.
Igaz az én megszállottságom miatt az autó üzembiztos 21 éves léte ellenére.Az olajadalék sokat számít, meg az 5w30 as olaj.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az 1.8 a legstabilab tce verzió, van benne anyag.
A fogyasztása a menetdinamikával arányos, nem túl aszkéta.
Az 1.6 ost nem ismerem sose volt a kezeim között.
Az 1.8 ha foglalkozol vele elég stabil, a láncot 100ezrenként ellenőrizni kell, de itt nem szokott baj lenni vele.
Nincs sok belőle itthon, kevés a hozzáértő szerelő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Viszont most nézem mit írsz ez melyik 1.8?
Mert módosítom magam ezt az 1.8 at én még életemben nem láttam működő autóban.
Egy szakkiállításon volt 1.8 tce ami nem a 279Le volt de az nem tapasztalat.
2020as megjelenéseket nézel?
MErt espaceban van 1.8 TCE tömkelegében meg a talizmánban. 6 os edcvel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #79738 üzenetére
Indítás előtt nyomd meg az ablaktörlő kar végén a gombot és úgy rakd be a kulcsot és adj gyújtást. Ha alizé azaz nincs gomb a kar végén akkor diaggal lehet műszertesztet végezni.
Nagyon valószínű, hogy a szervómotor kezd megmakkanni benne és nem ment végig a teljes pályán így magasabbról indult. De ha ez újra előjön termosztát jeladó azonnal tesztelendő. Mérni kell hőfokot etc.etc.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79764 üzenetére
Ha a lökhárító sérül, (márpedig az alatta lévő vas elhajlás nem kis ütéstől történt) simán elnyomhat bármit.
Én is a kipufogóra tippelnék.
Ha alányúlsz egy ronggyal fogd meg a végét és rángasd meg.
Ha valóban a futóműből jön az akkor nagyon nem kis puff volt, mert ahhoz erős ütés kell, hogy az elmenjen és inkább oldalirányú erőhatásra szokott elmenni, nem hátulról érkező becsapódásnál.
De alá kell menni és megnézni mi merre hány lépés.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79777 üzenetére
Erről nemrég volt "vita" sokan tcenek csúfolják, de örülj neki, hogy nem az.
Ez egy sima 1.2 es szívó motor ráakasztva egy turbóval. Este ha nem felejtem el megnézem a gyári cikkszámotRenault power
-
rob210
Topikgazda
Le kell venni a bölcsőt tehát nem szokták olcsón vállalni. A főtengely szimeringet minden képpen cseréltesd a nagyot ami a lendítő alatt van. Én szabályoztatnám a lendítőt , de erről nem nyitok vitát újra sokan hülyeségnek tartják. Váltóolaj mindenképpen cserés. Futóműállítás célszerű! Esetleg a féltengely gumiharangját kell megnézni. Ha repedezett akkor csere.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79784 üzenetére
Akkor azt nézd még meg, hogy a csomagtartóban a pótkeréknél nem szabadult-e el valami bent.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79785 üzenetére
Ezt a kijelentésed cáfolom. Twingónál igen is nehéz még szerszámmal is.
Sok a bontandó dolog mire összerakhatod a kocsit. A gyári szintideje profi műjelyben is 8 óra.
Én a meganeal (szerelés szempontjából hasonló platform) műhelyben csápossal emelőkkel tehát mindennel ami kell reggell 9 kor kezdve estére végeztem. Se hülyének, se lassúnak nem érzem magam és azt hiszem elég jól ismerem a motorterét a renaultoknak. A srác akivel cseréltem így se hitte el, hogy egy nap alatt meglett a dolog toyota egyszerűbb az 6 óra alatt megvolt. A zsigulin meg egy kezem a seggembe dugva is 3 óra :) csak úgy mint sok hosszmotoroson.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #79797 üzenetére
Kevés van belőle, ne erőltesd.
Prémium de ha valami meghal rajta arany áron van hozzá az alkatrész.
Inkább egy talizmán ...Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79800 üzenetére
Vagy kevered a szezont a fazonnal vagy nem tudom miről van szó.
Az izzító gyertya nem rendelkezik hézaggal.
A gyújtógyertya meg más tészta. De sejtésem szerint az érdekel és ott gyártói korlátozások vannak.
Én a boschtól hányok, nagyon sok renault tulajt tett már tönkre bosch gyertya anyagilag.
Mire eljutott hozzám kidobáltam a francba őket kapott denso gyertyákat és onnantól minden oké volt.A denso az 0.85 és 0.9 között kell hogy legyen.
A boscht ki kell keresni a katalógusból, de sose lesz olyan mint egy belevaló gyertyával.
NGK (ezt se szeretem) , Beru, Equiem, Denso ezek az ajánlható gyertyák. Briskel is vannak jó tapasztalatok, de ezt én szvsz nem ismerem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79802 üzenetére
Az, hogy szarok az ellenállások egyértelműen gyújtáshibára utal. Mekkora értékeket mértél?
Illetve a gyertyákat kivéve látszik az állapotukon, hogy mi a bibi.
Pont 2 napja csináltam a párom bersoját mert durrogott a kipufogó. Hibakód nem volt, de én már tudom, hogy ez nem azt jelenti , hogy jó az autó.
Na szóval élőadatos ellenőrzés során egyből meg is lett a bűnös. 4 es henger 12%os gyújtáskimaradás. Felcseréltem az egyes négyes trafót. Szépen átvándorolt a hiba az 1 es hengerre na mondom megvan a bűnös.
Trafó csere párban, szépen szalad a szekér.
Nem a rádugom megnézem a hibakódot című diagnosztika a diagnosztikaRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Coccolino_O #79806 üzenetére
Ez nem hab nyugodj meg télen ilyen lesz.
Angol nyelven van ilyen a clióhoz is, nekem magyarul is van.
Meg úgy minden renaulthoz isVáltóolaj 75w80 elf nfj
Motorolaj Evolution 900 SXR 5W-40 mivel a tied turbós, abba nem szabad 5w30 at tenni, mert megég.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #79833 üzenetére
Ha szembe állsz a kocsival akkor lenyúlsz a hűtő és a váltó között, és egy műanyag pillangó csavar lesz a váltó oldalsó részén.
Az a betöltő és szintjelző egyben.
Azaz ha sík terepen állsz addig kell tölteni a váltóolajat, hogy ott elkezdjen kicsorogni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #79838 üzenetére
talán még egyszerűbb, csak a fagyálót kell leengedni 20 perc alatt megvagy ha tudod mit csinálsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok szavazást hirdetek.
1 hét múlva átveszem az alufelniket a kocsihoz.
Kérdés 4 évszakosból, ez nem kérdés az lesz!
Melyik legyen?
Apollo (most is ez van bevállt, csak sokat drágult)
Nexen
Goodride kínai de nagyon jókat ír róla mindenki.
Kormoran
Fulda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #79842 üzenetére
Az apollo nagyon jó, ár érték bajnok, ezt két autón két méretben igazolta nálunk.
185/60/r15
205/55/r16
Csak azért gondolkozom erősen, mert ezt a nexent sokan dicsérik.
Azért én mégis az apollo felé húzok, nem akarok belenyúlni 4 év utálatba.
Mert ez a mostani apollo 4 éves azért akarom cserélni, 4 évszakossa nem merek többet menni.
Mintára jó még most is nincs kirepedezve nincs komolyabban baj vele, csak félek, hogy 4 év elteltével elkezd rohamosan öregedni majd.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #79849 üzenetére
Igen ezt értem, de a tapasztalat nem ezt mutatja.
Ezek a tesztek is sajnos fizetett tesztek.
Viszont én ott a szakadó esőben megálltam, ahol a golf 4 nem, pedig azon kumho volt.
Nekem lepattant a festék a vonóhorogról, neki kiszakadt a hűtője amikor letolatott.
(mondtam neki, én nem gurulok előre tolasson le ő. )
Meg hát azért 46ezer kilométert tettem bele az apolloba azt hiszem mondhatom, hogy nem rossz, ha sehol nem csúsztam meg vele.
Ami előtte volt téli nyári nokian az jó volt prémium volt Xl volt, de nedves úton a téli nem tudta azt amit a mostani apollo.
Meg hát azt sejted, hogy elég sok kocsit vezetek, amit biztos nem vennék az a momo és toyo abroncs, nagyon leszerepeltek, ugyan ez a hankook, csak rossz tapasztalatom van vele.Tavaly amikor az a kis hó volt, én húztam ki a barátom kocsiját az árokból, ahova sikeresen becsúszott a hankook télivel. (nem állat módjára ment, csak egyszerűen sz@r volt a gumi.
Na mindegy nem offolok többet majd valami lesz.
Meghallgatok még pár embert meg a tapasztalatát és döntök, úgy is nekem kell a fejemet a falba verni ha rosszul döntökRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz troll81 #79855 üzenetére
Vettél egy automata váltós twingot sz@r váltóval?
Te szopat@od saját magad?
Elég gyorsan visszavinném a helyedben.
Automata váltós autóban nem csúszik a kuplung, hanem sz@r a váltó.
Lehet, hogy egy olajcsere átmosással megoldja.
De ha nem?
Felkészültél az autó árát rálocsolni a váltóra?Nem bántani akarlak, de ha 200e ért vetted akkor talán megérte.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #79856 üzenetére
kiégetni egy részecskeszűrőt
Szakemberhez vitted
A részecskeszűrőt mosni szokás és az eljárás se nem 10 perc se nem olcsó, de visszakapsz egy majdnem gyári értékű részecskeszűrőt.
Ellenben nálad nem ez a baj.
Diagra kéne tenni és az alapján elkezdeni a javítást.
Ilyesmi ikonod van?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #79869 üzenetére
ez egy robotizált manuális váltó.
A hibája ez lesz.
8200621210
nem fog örülni a tulaja.
"Ha manuálban el lehet vele indulni"
Olyankor a vezérlőegység szokott meghalni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hozsoltika67 #79877 üzenetére
neked egy rendes diagnosztika továbbra is ezt mondom.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen