-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Karika87 #12120 üzenetére
Gyerekek.
Alapvető hibát írt le az úriemberFogadjunk, hogy nem sokat pályázol, hanem inkább a városban használod a kocsit.
Szóval egyértelműen a tünetek alapján amit leírtál, a fojtó szeleped van elkoszolódva.
Le kell szedni szépen elmosogatni benzinnel, vagy féktisztítóval.
Visszateszed és kutya baja nem lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12128 üzenetére
Felső holtponti jeladó.
Akkor csinálja ezt, reggeli nehéz indulás, dadogás, fordulatszám ingadozás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12136 üzenetére
Egy kérdés, a dieselben izzító relé is van azt is cserélted a gyertyákkal együtt?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12148 üzenetére
A szűrő sarkalatos pontja a dolognak, ha gyors bilincses akkor kezd ott a vizsgálatot.
Nekem sem sikerült elsőre jól felpattintani rá a csövet, csak én mindig leellenőrzöm mit csináltam és azonnal láttam, hogy nincs a helyén, amikor megrángattam a csövet és egy kicsit lejjebb csúszott.
Ezt szerintem neked is érdemes megnézni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak Pest és szűk környékén tudtok olyan helyet ahol felújítanak központi injektort?
Van egy Bosch Injektorom tartalékba, szeretném fullra felújíttatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #12150 üzenetére
Nem elírás, van 75 lovas 1.6 os.
Ilyen van itt a fő elektronikusnak isA szervóról nem tudok nyilatkozni elképzelhető, hogy egyes 96os darabok úgy jöttek ki, a 19-esek tudom, hogy voltak olyanok, de szerintem megane ból ha jött is ki szervó nélkül, az bazi ritka.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #12170 üzenetére
ez bizony a gyerünk a szervizbe jelzés.
Elérted a 150.000-es nagy szerviz ciklusát.
Így sajnos közlöm az nem plusz 40-hanem 60.000-lesz
Ami persze nem jeleneti azt, hogy komolyabb problémád lesz, csak a szervizt ha nem volt vásárláskor cser (vezérműszett stb.stb.) meg kel ejtened, ami azért egy nagyobb összeg lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #12172 üzenetére
Hát én ennyire nem vagyok benne a dologban, de legjobb ismereteim szerint.
A kilóméter óra és a kompjuter az M2-nél már külön számol.
Azaz ha az órát ki is cserélik a számítógépből elő lehet csalni a valós kilómétert.
De ez nem biztos, csak olvastam egy cikket erről.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
A tökömnek se kéne ennyiért clio II
Ezért a pénzért nagyobb autót lehet venni.
Megmondom őszintén, ha manapság lehetne kapni I -es Megane-t 1.6-os 16V-es motorral én simán azt venném, a mostaniak helyett. Kár, hogy 2002-ben leálltak vele.
Nagyon megszerettem ennek a kaszninak a praktikusságát és "egyszerűségét".Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tali volt, de innen senki nem jött.
Sukoró volt a helyszín.
A kép a teljesség igénye nélkül, mert többen voltunk, de ezen van az enyém elől
Szerényen ugye[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az a baj, hogy sokan nem jönnek el, a benzinárra meg minden féle hülyeségre hivatkozva.
Szerveztem már egy két találkozót (itt PH-n is)
A legsikeresebb 65 főt számlált.
Ami biztos, hogy sokan csak ígérik, hogy jönnek aztán semmi.
Egyébként jövőre is lehet csinálni egy ilyet, mint az idei, Pesthez közelebbi helyszínen ha igény van rá.
De a társaság vegyes, mert most is volt minden féle típus mint látod.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Johnny001 #12293 üzenetére
Egyik renault, sem szereti, ha beindítod és utána kis idő múlva leállítod, majd újra elindítod, a gépkönyvében is benne van, hogy ne használja rövid távokra, a sokszori újraindítás, károsíthatja a katalizátort és az indító motort.
Persze ezek csak a gyári okosságok, ami a gépkönyvben van, de nekem se szereti ha egymás után rövid időközönként indítgatom.
Igaz nekem mindig indul.A hiba forrást nem tudom.
Az AC-t és a gyújtás rendszert kéne átnézni, valami ott lehet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Csabee. #12294 üzenetére
Én évi 2X cserélek.
Xado olajat használok, mert nagyon meghálálja a gép.
A 97' es meganom gyári kompresszió értékekkel rendelkezik. (ez nekem elég bizonyíték volt)Egyébként van aki az ELF-et ajánlja én nekem az rohadtul nem vált be.
Van aki castrolra esküszik, én azt ki se próbáltam.
A haver meganjába Liqui Molyt tettünk, elégedett vele.Szóval az hogy milyen márkát raksz egyéni döntéseden alapul.
A minőség az meg a pénztárcádon.
Ha sok a hideg indítás minél kisebb legyen az első szám, ha rallyzol, azaz pörgeted a motort sokat akkor a második szám minél nagyobb legyen.Az átlag felhasználó 10W40-et vagy 5W40-et használ.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Hát én nem akarom kibeszélni szegényt a háta mögött, de jól beválasztott.
Nem kellett volna hozzá sok, hogy a kedves nejét betakarjam mint Moszkvát a hóesés.
Iszonyat antiszociális, bunkó.Én konkrétan ezért nem megyek hozzá többet.
Meg mivel hazaköltözött a szerelőm, aki 15 évig dolgozott márkaszervizesként a Renaultnál.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest