-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz Criminal017 #55536 üzenetére
Inkább húzzátok odaáig, ha annyira jön ki belőle a víz, akkor nyomás alatt pár perc alatt leürül a rendszer és további pár perc alatt besül a motor(ugyanis a vízjáratokba nem jut el a hideg levegő, egy belső égésű motornak ha már megy édes mindegy neki, hogy hány fok van kint!
Nézzétek meg, hogy honnan jön a víz, akár hűtő, akár cső, így látatlanban bármi lehet.... -
diablo1984
addikt
válasz szasanyi #55541 üzenetére
a magas kéntartalmot a dpf nem szereti, hamarabb megtelik és hamarabb kukás lesz! Az adalékokkal is ez a helyzet, a dpf-et szerencsétlen helyezetben gallyra vághatja!
Nálam eddig a nagynyomásúval annyi tapasztalatom van, hogy a mol simáját nem szeretni, városban lekokszol tőle az injektor, az omv premiumát tankolva minden okés, nem torpan az autó, viszont most télen sűrűbben regenerál(ezt nem tudom, hogy a tél miatt, vagy a gázolaj miatt).
Fogyasztása az omv nyálából fél literrel kevesebb(mért, nem érzékileg), majd ha lesz időm, tankolok a többi extrából is, mert omv nincs a városban, de mindig ha valamerre megyek és útva esik omv, akkor tele tankolom és eddig kibírta nyár óta(akkor kezdett el torpanni a kocsi és 2 injektor is rossz értéket mutatott, azóta minden rendben van vele).
Haveréké volt ez a kocsi előttem, nekik nem tánt fel sosem, hogy torpanna, vagy nyomatékszegény fordulaton "bekopogna" a motor, pedig mikor először próbáltam, furcsállottam, hogy harkályba tolja a gép, de haver mondta, hogy természetes! Nálam a maxmotiontól elmaradt a kopogás..... -
diablo1984
addikt
válasz Shamat #55594 üzenetére
Az 1,6 nem rossz motor, de valszeg nem rakèta a kombi laguna kasztnijával, a faceliftes lagunákbas jópár tipushibát javítottak, ezzel a motorral nem egy megbízhatatlan konstrukció! A motorban a frafók ès az okoskerèk tud meghalni, egyèbkènt jó motor, bár az 1,8 benzin mèg jobb ezzel a kasztnival.
-
diablo1984
addikt
válasz Gabady #55757 üzenetére
Aláfèr az a felni egy èrtelmes váltómèret gumival a kocsi alá? A 17"-os is nagynak tűnik, a 18"-os szèles is lehet, gyáriban mèg nem is láttam alá....
Mod: 225/40-es gumi lenne a váltómèrete, de kèrdès, hogy ekkora malomkerèk elfèr-e a megane 2 alatt ès nem akad-e valamiben.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz rob210 #55866 üzenetére
haveréknak egy 1,4 benzines van, mindig is az autó volt az utolsó náluk, ezt is másfél éve vették, még nem volt idő és pénz olajcserére, így ez is ridegtartást élvez, de még megy.....
Előző autójuk egy 1,4-es polo volt, hengerfej hibásan vették és 4 év alatt nem csináltatták meg, kicsit habos volt a víz, vizes az olaj, de mivel egyiket sem cserélték, nem igazán izgatta őket! Utána a szétposhadt kasztni miatt a seftes műszakin is elhasalt és leadták a bontóba! -
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #56069 üzenetére
bal első sárvédő tiszta hullám, a bal oldalán és a csomagtér ajtón kis horpadások vannak, a hátsó lököst úgy megnyomták, hogy a vas átütött a műanyagon, az első lökös nincs a helyén, csak fel van rá okádva! Valszeg az eleje volt törve, meg kissé mostoha körülmények között bántak vele, de belsőre szép állapotú!
-
diablo1984
addikt
válasz LamerGyuri #56488 üzenetére
és mitől oxidálódott? Ennek a relének száraz helyen kellene és nem természetes ez a rárohadós cucc! Egy kontaktspray-t megérne a dolog, de inkább a relé csere és azt megfújkálni, mert a másik fele is így nézhet ki....
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #56494 üzenetére
Az elején vannak árulkodó jelek, a kocsi eleje biztosan törve volt és nem sikerült a legszebben összelegózni, az egyik oldali lámpája mattabb mint a másik. Ülések foltosak, ezt használták és kapott is az élettől, előfordul. Ha hibátlant keresel, akkor ez nem az, a holtponti jeladót laikus is max fél óra alatt ki tud cserélni és idegesítő ha rossz, de itt mégis inkább szívnak vele, valszeg azért, mert nem az a baja, hanem a híres elektronika tiltja néha a gyújtást, tud ilyet a korabeli renault, clio/megane/laguna fronton is!
Hívd fel, kérdezd meg, de csodát ne várj....
-
diablo1984
addikt
válasz forceberg #56499 üzenetére
Ha valaki el akar adni egy autót, ami holtponti jeladó hibás, akkor miért nem tesz bele egyet? Mert így lehet a vevő kipróbálja, megtetszik, megírják a papírt és már be sem indul! De lehet azért nem vesz bele, mert nem ez a baja, haveréknak is volt clio2-esük, az is eljátszotta, hogy csak akkor indult, ha épp akarta és nem FHP jeladó, hanem komplett elektronika hibája volt, az tiltogatta az indulást, de az nem 10 ezres tétel.....
Itt voltak cserélgetve dolgok, a motorház tető színe barnásabb is mint a környező elemeké, de nem is tökéletes árában van, gondolom nem is akarnák törés mentesnek mondani, de az FHP jeladó gond, az nekem erősen sántít, a vevő helyében megmondanám, hogy fizetek egy tízessel többet, de cserélje ki ne legyen indulási gond vele...... De itt már valaki ráunt, ezt tükrözi az ára is.....De hozzáteszem, hogy nem ismerem a konkrét példányt, lehet csak fhp és csatlakozó baja van, csak a tulaja meg akar tőle szabadulni, ezért kell megnézni, megkérdezni, de csodát nem várni!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
Nekem 99es ugyanez az autó volt, nekem is nehezebben indult reggelente, végül egy önindító csere(felújítás is jó) oldotta meg nálam a gondot, utána pöcc-röff volt és indítózáskor sansza sem volt a fordulatszám mérőnek mászkálni, mert már járt is a motor benne! Az előtt nekem is ugrált a fordulatszámmérő meg 2000 körül mutatott indítózáskor, de nekem az önindító be volt rohadva, az kissé zárlatozott, az miatt csinálta, meg nem volt valami aktív hangja indításkor, mintha az akku gyengébb lenne!
Önindító csere után hibátlan volt hidegen-melegen az indulás, el sem hittem, hogy tud ilyet is az önindító, hisz mindig indított! -
diablo1984
addikt
válasz beresunicum #56729 üzenetére
igen, az első képen szabvány iso csatinak van a helye, a másodikon a kábel meg renault szabvány! Ha nem akarsz barkácsolni, akkor keress egy "renault to iso" átalakítót a neked megfelelő kivitelben, ha barkácsolnál és értesz is hozzá, akkor átalakíthatod az autód is szabvány iso csatisra(én az ótvaros régi fordomban ezt csináltam).
-
diablo1984
addikt
válasz beresunicum #56731 üzenetére
ebay-en, aliexpresszen találsz mindenre átalakító átalakítót, kódot meg szerintem a rádión is be tudod ütni távirányító nélkül!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen