-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Nekem csak volt, mert múlt nyáron eladtam! De mint mondtam minden új volt az enyém motorterében, adagoló, porlasztó(bevizsgált), turbó, motor is rendbe rakva(csapágysor, hengerfej komplett felújítás+sallangok). nem kormolt, ment mint a távirat. Mostani 6 éves 1,6 tdi-m sem eszik kevesebbet egy grammal sem sajnos, csak legenda ezeknél is az 5 liter alatti fogyasztás....
-
diablo1984
veterán
válasz
forceberg #56888 üzenetére
Igen, tudom, 4 fok alatt még extra cuccot is nyomat magába, hogy hamarabb melegedjen, ilyenkor 1000 fordulat az alapjárat, és büdös egy szaga van, na akkor kajál, míg be nem melegszik, ahhoz kell kb 5-6km, hogy meginduljon a mutató felfelé, még jó hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés is, így már 2 perc után fűt! Amúgy távolságra jól fogyaszt, igaz már egy éve nálam van, de nem próbáltam spórolgatni vele, 130-nál 6 körül eszik pályán, de majd most nyáron jobban lesz használva, feltéve ha nem adom el tavasszal és veszek egy Megane3-ast 1,6 benzines motorral, vagy Toyota Versot, esetleg VW tourant, mindet szívóbenzin motorral! Csak most hogy néha rátévedek a pályára, lényegében kínlódás mentes a dízel is, már majdnem elhiszem, hogy nem fog leszívatni egyszer(de fog, biztosan fog, az álmoskönyv is ezt mondja).
(#56889) Plero: az enyém külföldi autó volt asszem valami 150e km-rel az órájában, de valamikor vezérlés szakadt volt és csak tákolták, rádobtak egy bontott hengerfejet(tényleg csak rádobták, használt hengerfej tömítéssel, jól van az úgy), ezért kellett neki esni az egésznek, magamnak akartam csinálni, ezért raktam rendbe mindent rajta. Minden jól is ment addig, míg haver nem dobta be az 5 éves skodája kulcsát, hogy új autót vesz, ha kell, akkor jó áron vihetem, én meg elcsábultam a fiatal szekértől, így volt kollégámék bagóért átvették a lagunát amit azóta is megelégedéssel használnak, vertek bele kb 20 ezret, még egy csavart sem cseréltek benne, alvázvédőzték és ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
polonic #56892 üzenetére
Én nyár óta omv maxmotiont toltam bele, csak hogy jött a tél, büdös lett a füstje, gondoltam, hogy lehet az miatt és próbaként visszaálltam a sima mol-osra(meg a legközelebbi omv is 22km-re van). Ezzel is büdös, de legalább mostmár megvan, hogy nem a gázolaj a gond, hanem mikor dúsítja magának a cuccost, hogy hamarabb melegedjen, veszettül pocsékolja a dízelt és így, ettől lesz büdös. Majd tavasszal megjavul és kiderül!
A lukoilos premium az nem a simája, ott már minden csak premium? -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #56925 üzenetére
10 évesen vagy az felett már öregszenek a gumi alkatrészek, minden kopik, főleg ha előtted lévő gazdája szart sem költött rá, te meg rendbe rakod és rámegy a gatyád!
Én vettem egy 5 évest 1 éve ismerőstől, tökéletes azóta is, egy vonóhorgot(kellett nekem), gumiszőnyeget és olaj+szűrőcserélet kellett rá költeni, semmi egyebet, gumi futómű alkatrészek rendben vannak, műszaki csont nélkül megvolt, pedig lassan a 200 ezredik kilométer is megvan benne!
Szóval a biztos előéletű, nem idős autó kevésbé tankcsapda, korosabbakban már jönnek elő a hibák.... -
diablo1984
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy múlt nyárig 10 èven át minden szinte minden hèten oda-vissza megjártam Nèmetországot, tehát így mondva ismerem. Ott fix trafi max a nagyobb városoknál, de ritka, ritkább mint nálunk, főleg pályán! Ott is divat a doboz ki, rendőr a madzag vègèn a parkolóban felállás. Èn javarèszt a dèli rèszem az A3-A6-A8 vonalán, vagy Drezdától-Kölnig, ritkábban Berlintől Hamburgig jârtam, így 10 èv alatt szinte mindenhol megfordultam! Így jól ismerem, javarèszt a 3 sávos rèszeken van az ereszd el a hajam tempó, de aki annyival megy ès balesetezik, az magára vessen....
-
diablo1984
veterán
Most pár napja elővettem egy 8 éves videót, amin a beszakadt M1-es van és elkezdték osztogatni, mintha ma történt volna! Ezért nem tudom, hogy mi ez a retro láz, én nem tankolok a madaras tesconál, akinek modernebb dízele van és cseppet is igényes a technikára, ő sem teszi! De ettől függetlenül gondolom nem mindennapos az ilyen videó, nem hiába 6 éve kering a neten, de hogy érzésre több ment bele, mint gondolnád féle beépített hitelesített mérő gondolkodás egyetlen ellenszere a ne tankolj te se ott viselkedés! Vígasztaljon a tudat, hogy mindenfele átcsesznek, de van egy határérték amin túl már nem divat, ha szerinted az általad használt kút ilyen, akkor kerüld el messziről és a probléma megoldva.
Nem kötekedésnek szánom ezen irományom, de 6 éves videót linkelni, mert volt ez üzemzavar, ezzel magyarázni az esetleges többletfogyasztást, szerintem nem feltétlenül korrekt magyarázat. -
diablo1984
veterán
Nem kötekedésnek szánom ezen irományom látom ez a rész kimaradt!
Nem írtad le a te történeted, csak linkelted a videót, hogy vigyázzunk hol tankolunk! Ezért írtam, hogy 6 éves videó, mert te nem írtad mikor linkelted, hogy hasonló történt veled is! Néma gyereknek ....Amúgy régebben mikor az auchannál tankoltam, hiába olcsóbb a benzin és a dízel is mint a molnál, de a kis benzines toyota is többet evett belőle, de az adagolós dízel is 100-on többet fogyasztott az auchanes termékekből! A debreceni auchannál nem tapasztaltam eltérést vagy furcsaságot a tankolásnál, de olcsóbb és többet eszik belőle a kocsi, ráadásul egymást tapossák az emberek érte, így még várni is kell, hogy a kútfejre érjek, nem éri meg az egész cécó. Ráadásul, ha még ilyen cselezés is megy még talán mindig+ hallani ledöglött nagynyomású dízelekről(az hogy igaz-e, passz, de én az enyémbe bele nem teszem) is auchan-os gázolajtól, az is azt erősíti bennem, hogy lehetőség szerint kerülje aki tudja!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Ott más lehet a probléma, lehet a motortartó bakot rázza meg a motor, de bár az enyém 99es volt és dti, abban a sima telelendkerék volt semmi extra, de szerintem ebben a kasztniban a dci változat sem volt kettőstömegűs, sőt az újabbakban sem hinném, mert nincs róla rémhír, hogy széthullana!
-
diablo1984
veterán
válasz
gergo5991 #57119 üzenetére
20-30e?Hát akkor az valami speckós csapágy lehet, mert az egyszerűbbek 10 alatt megúszhatóak, de éppannyi munka van vele mint egy kuplungozásnál, váltó le, és utána hozzáférhető, max a kuplungot nem kell leszedni a blokkról, de ez gyakorlatilag 10 perccel rövidíti meg a munkát(a munkadíjat egyáltalán nem).
Mod: látom valami hidraulikus szirszar van benne és a java 30 fölött kezdődik(még kedvezménnyel is 16-17e), ha van jó szerelőd, akkor talán 30ból megúszod, ha lehúzós szerelőd van, akkor 50 fölött, ha szakszervíz, akkor ki sem merem írni hogy mennyire megcumiztathatnak, főleg mert a gyárit raknák bele az amúgyis erősen fogó tollú munkadíj mellé!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #57120 üzenetére
mod2: a gyári renault 28e a bardinál, az 15 ezerért már hozható, ha van nem lehúzós szerelőd!
A kuplungot ha nincs fossá kopva én nem bántanám, a gyári mindig jobban bírja mint az utángyártottak, de persze ha a pénztárcád engedi.... -
diablo1984
veterán
válasz
gergo5991 #57123 üzenetére
perzse, ezt a részét lesz@rják, csak ne sírjon benne folyamatosan, mert annak az lesz a vége, hogy széthullik és akkor kap a kuplung is(betámaszt, megszorul, bármi lehet) és akkor az is cserés lesz! De az előtt úgyis állandó közeli hangot ad majd, de akkor nagyjából max a szervízig ha kibírja....
-
diablo1984
veterán
válasz
forceberg #57143 üzenetére
Meg azokból már jót kifogni szinte lehetetlen, 15 éves már a fiatalabbja, 15 év alatt egy dízelbe a világ összes futását is beletolták már, adott esetben pénztemető lehet! Nálam a dpf-es dízel napi 3km oda 3km vissza(tudom-tudom, szívóbenzinest nézek már helyette, de annyira megszerettem, nincs szívem elkótyavetyélni) távra megy hétköznap, közben még a gyereket is kidobom az ovinál(tehát ezen a távon még indítgatva is van), kis melegítés indulás előtt, de még így is 6,5-7 literből kijön, pedig emelt alapjáraton melegítené szerencsétlen magát, büdöset is kipufog ekkor! Eddig bírja, de fosok, hogy lesz még ennek böjtje.... De jön a tavasz, akkor már nem akarja hevíteni magát(4 fok alatt emeli meg hidegen az alapjáratot, addig míg kb 50 fokos nem lesz a víz), ha meg jön a még jobb idő(és nem lesz már ovi) akkor előtúrom a 4 ütemű robogóm(kíváncsi vagyok, hogy eresz alatt letakarva mit amortizálódik, általában rommá hugyoznak a szomszéd macskái mindent nálam, remélem ezt nem) és megyek azzal a melóba!De most télen nem azért van 2,5 millám autóban, hogy a garázsban álljon én meg megfagyjak, a gyerkőc sem sétál annyit még....
(#57144) denesh1: Maga a karika egy párszáz forintos tétel, az inkább a gáz, ha az injektor bele van gyógyulva a hengerfejbe! Ha nincs, akkor párezerből megúszod, ha nem jön ki, akkor a szerelőd megmondja, hogy hogyan tovább! Nézz rá az injektorokra, fújj a tövébe wd40-et, amelyiknél kifúj ott habzik, be is szokott kokszosodni, és ahol koksz, ott összegyógyulás is van!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
denesh1 #57146 üzenetére
Ha ez a baja és nem mégy egy héten 2ezer km-t, akkor nem történhet nagy baja!
Magad inkább ne, ha nincs tapasztalatod, ha az injektor nem jön ki, akkor a szerelő is vakarni szokta a fejét, ha kijön, akkor egy tisztítás a lyukon(közben porszívóval szívni a retket, hogy ne essen be a hengerhez), tisztítás az injektoron és mehet is össze!Nem nagy feladat amúgy, de ha valami nem jön, akkor van gáz.... -
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #57149 üzenetére
megcsiszolni üveglapon? Minek? Párszáz forint az egész alátét és ha már ereszt azt csiszolhatod, pont az a baja, hogy nem tömít rendesen, a csiszolástól még véknyabb lesz! Kuka, alá az új, de a szeméttől és a koromtól a lyukát ki kell takarítani, hogy az új felfeküdjön a helyén és tömítsen! A csöveket vissza lehet tenni, csak hajtogatni ne hajtogasd, mert inkább törik, mint hajlik!
Ha és amennyiben ez a baja, akkor csakis a hőtágulás miatt nem fúj ki melegen, de az sem biztos, hogy ez a bajság! -
diablo1984
veterán
válasz
denesh1 #57156 üzenetére
Ez biztos, hogy lentről jön?Azért ez dzsuvásabb mint amit én eddig láttam! Itt van árulás rendesen, első körben féktisztítóval fújd tisztára a terepet, mert semmit sem látni és dzsuva se kerüljön a hengerbe! Bár ha ez itt ilyen, akkor merő retek lehet ott minden, lehet egy motormosás sem ártana! Ha itt fúj ki akkor nagyon fújhat, de még akár fentről is jöhet a gázolaj, ha már minden tiszta moslék!
-
diablo1984
veterán
válasz
denesh1 #57161 üzenetére
Az lehet a melegedő injektoron a gázolaj gőze is, a kifújásnál nagyobb nyomással jön a cucc is! De ártani nem árt a tömítések cseréje(lehet akár a sor is) és én megnézném az injektor tetején lévő cső hogy jól zár-e!
Az a szerencse, hogy a gázolaj nyílt lángról nem gyullad be, de hőtől tud és ha az begyullad, akkor nem egyszerű eloltani, én nem használnám így az autót, max a szerelőig, látszik a videón is, hogy csepeg a gázolaj, van veszteség bőven és ha az begyullad, nem csak a rézkarika bánja!
Ha kifúj, akkor a szerencsésebb, mert ennyi gázolaj bármilyen kokszot fellazít, így könnyen jön ki az injektor, bár a szomszédra is nyersnek tűnik, lehet csak erről csapódott a cucc, de egy alapos mosás után kiderülne, de a legjobb tényleg a sor cseréje lenne!(nem drága alkatrész és akkor már ezzel sem lenne több gond és biztosan jó lenne) -
diablo1984
veterán
válasz
speedydb23 #57169 üzenetére
Csak összelegóztátok, semmi sem ment el rajta? Ahogy látom a festés előtt kicsit javítani kell az orrán, de jóval kevesebbet mint a töréskor! Minek is sikerült nekimenni?
(#57170) denesh1: az izzítógyertya ha nem valami különleges(mégpedig nem hinném) akkor az kúposan zár a hengerfejben, nincs alatta tömítés, csak ha tiszta a lika, akkor bele kell tekerni és nyomatékra húzni, ez által tömít!
-
diablo1984
veterán
válasz
speedydb23 #57173 üzenetére
A nyúlványokra gondolsz tartó alatt? Lufik nyíltak?
Úgyis ha színre kell fújni a motorháztetőt, akkor mérhető lesz a javítás, az a kis gitt, amit a jel mellé gyógyítanak(azért előtte még lehet alakítani rajta) az nem vészes, úgyis alá kell dolgozni festés előtt, nem csak úgy közvetlen a színre színt, mert az nem szakember, csak kókler!
A műanyag elemek úgysem mérhetőek, bármi javítható és ha nem színazonos, akkor úgyis fújni kell! -
diablo1984
veterán
válasz
speedydb23 #57185 üzenetére
Mázli, mert képek alapján törött állapotban eléggé gatyán nézett ki! Lufik hogy nem nyìltak? Vagy rádtolatott egy kamion?
-
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57307 üzenetére
Az is a kötegben van, mármjnt a test, csak meg van törve valahol ès azèrt csinálja ezt! Azt a köteget kell vègigjárnod, akár úgy is, hogy valaki nyomja a fèket ès index, ahol meg van törve ès mozgatod, be fog állni az index a normálra! Ha ez megvan cserèld azt a rèszt!
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri89 #57321 üzenetére
Egy adott euro besoroláson belül több kategória is létezhet, de ha a tied dpf-es és úgy lett itthon honosítva, akkor annak benne kell lennie, vissza minősíteni nem lehet!Ha kiherélteted, akkor műszakit vásárolhatsz rá és ki tudja, hogy az agyában nem marad hibaforrásként a dpf hiánya....
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #57323 üzenetére
Egyszer gondol egyet és összetörik a bele, ez nem egy folyamat, de egyszer széthullik és kész! Tesómék sz@rjába is mikor vették rumbatök hangja volt, szét volt esve benne nyolcvanx e km-nél, bontóból bizniszeltem nekik egy másikat, csere és azóta jó!
Nem hiszem el, hogy ezzel a keveset futott clio-val ennyi gond van, egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi kínja legyen, mégha 300e km lenne benne, de akkor is idegesítő lenne, de ennél pláne! -
diablo1984
veterán
válasz
zsinnyegtet #57525 üzenetére
Kopott a motor ès/vagy a nagynyomású rendszer sem az igazi! Egy alapos átvizsgálást megegèrne, turbót is megvizsgálni, hogy nem lóg-e a tengelye... Nem tudom a főnöködnek mi a megèri kategória, de valszeg a kocsi árát is bele lehet tolni szerencsètlen esetben....
-
diablo1984
veterán
válasz
meroly #57685 üzenetére
Nekem dízelesnek tűnik a hangja, de lehet hogy torzítás, azt úgysem tudja visszaadni egy videó, mint amilyen élőben.
(#57687) rob210 : én személyesen nem láttam mikor tesóméknak bizniszeltem 1-et, csak a hirdetést megtaláltam, szóltam sógoromnak, hogy van egy, ő átment egy szerelő meg belerakta nekik. Én nem is láttam, arra emlékszem, hogy szondákkal a katalizátor talán 10e körül volt, szerintem baráti ár volt egy törött autóból. Azóta is jó a thaliájukban, bár az az autó egy szar, abban sincs 80e km sem, de 10 e km alatt másodjára cseréltettek velük vezérlést, mert először a vízpumpát nem cserélték, na 2 év alatt most télen a vízpumpa elkezdett sírni, a szerelőjük kicserélte a komplett vezérlést, a hosszúbordást és a görgőit, valami 120 ezerbe fájt a történet, mikor vették a kocsit, akkor a vízpumpa nélkül minden ugyanígy cserés volt, az is valami 130e körül volt olaj és szűrőcserékkel. És múltkor mikor tőlünk indultak, beindítja a vasat, mondom neki, hogy ugye tudod, hogy 3 henger jár a kocsiban(persze közben le is fulladt), erre azt mondta, hogy 5-10mp és elmúlik.....
Tehát van egy thaliájuk, amit egy vagyonért vettek anno, 2x cseréltek nekik vezérlést kb 250 ezer forint értékben, 3 hengerezik a verda, de nem gond, városban 10 literből nagyon ki sem jön(télen).... Szóval főnyeremény az is![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Clio 3 1,2-es benzines motorral mennyire vállalható, mennyire megbízható konstrukció városi gyerektranszportra? Vagy egy yaris után gyűlölném magam, hogy ha ekkora nyűgöt vennék a nyakamba?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban