-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Én az alco szűrőmiatt sürgősen olajat cserélnék és mannfiltert tennék fel,de persze ez az én véleményem.
Ajánlom a noveroxot neked is a doblemezen a rögzítő patenteknél érdemes lenne lekenni vele, ez egy rozsda átalakitó szer ami nagyon hatásos kasznisok használják.
Szervó olai szintet nézz, az pl, nekemalacsony volt amikor vettem, gazdája azt se tudta melyika szervó tartály, cseréltem, most jó, ahogy írták fékfolyadék csere nem árt.
Illetve a szerelőnek kösd a lelkére, hogy tárcsát mérjen meg betéteket nézze meg.
A féket ugyanis 3évente megeszi elől.Egyébként ugyanz az orra a tiednek, mint az enyémnek, csak én a riasztót ami utólagos volt az enyémben is kidobtam,úgy se ér semmit.
Illetve az előmelegítő csövet cseréltem, mert hasonló ramaty állapotban volt.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Az olajat azonnal töltsd fel.
Egy millimétert ne menj vele, ha minimum alatt van.
A fagyálló szerintem széteszi a kocsit, ha ilyen töményen van bele löttyintve.
De ez függ attól is mennyire spéci a cucc vannak előre kevert fagyállók, amiket nem is szabad hígítani és különböző hőfokokra van beskálázva.
De mivel ismeretlen az eredete és a helyedbe egy -25° -30°C -os értékre kevernék be fagyállót és lecserélném a mostanit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát basszus.
Az a szintjelző nem véletlen van kitalálva.
Nem szokott az olajnyomás jelző bevillanni?
Mert amíg az nem jelez nincs nagy baj, ha csak ki nem van égve az izzója.
De azt indításkor látod, mert annak fel kell villanni és utána kialudni.Szóval ezekre tessék oda figyelni ha sokáig szeretnéd használni a kis röncit.
GrrrrRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #13114 üzenetére
Sajnos a te kocsidhoz nem tudom milyen kell!
De ha megnézed a minősítését a fagyállónak és az jó az alu. hűtőhöz, plusz rajta van a renault minősítés akkor mehet bele.A mennyiséget sem tudom, mert ahány motor annyi féle.
Nekem 5.2 liter ment bele amikor teljesen le lett engedve, de akkor a blokkból is ki lett fújva kompival.
Én -20°-ost tettem bele, eddig nem volt vele gond.
De amilyen hidegek mostanában voltak lesznek, nem hiszem, hogy belefagy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ejj wazze erről nem volt szó.
A jobbra húzás az a szar kerék miatt lesz, remélhetőleg.
Valószínűleg kedves tulaj padkázott nem is kicsit.
Én javaslom vidd el gumishoz nézzék meg azt a kereket, mert szétkurja a futóműved ha így jársz vele.
Főleg ha te szemre megmondod, hogy 8 as van benne az nem lehet kispályás sérülés, ami rázza a futóművet folyamatosan.
A féknyikorgás ha nem kopott a tárcsa betét kombó amit írtam, hogy nézess meg, akkor az csak a fékpofa keménysége miatt van, az nem hiba.
Ajtó nyikorgás WD40
A váltónál az olajcsere orvosolni szokta ezt a hibát érdemes megnézni, hogy a rudazatnál könnyezi-e az olajat ez sajnos renault betegség, egy idő után a szilent megadja magát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha már az 500.000.- et hoztad példa képpen.
Ettől még lehet te döntöttél jól, csak most nem úgy néz ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
I-es meganból nincs bowdenes.
Olajcsere után semmi baja nem lesz a váltónak, ha csak nem szét van kopva a szinkrongyűrű.
Ha szét van kopva akkor 12.000.- alá egy váltó.
Ha valóban rászánja azt az 500.000.-es keretet ebből lesz 5 évig használható autó.
Mert olcsó fenntartani.Mivel szinte tök ugyan olyanom van tudom, nem csak a levegőbe beszélek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Vagy Remy vagy Vale megy bele szerintem és 40.000.- körül mozog.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezzel ne is hergeld a szerelődet.
Egy az, hogy elektromos, másik meg hogy a tiédben nincs.
Azaz neked nem tudja se a hőfokot se az időt.
Ezekből a közép konzolokból 3 féle van.
Az ami a tiédben van és az enyémben is, csak a rádió funkciókat tudja.
Van olyan ami az időt is mutatja és a rádió funkciókat.
Illetve van az RT-s megane amiben van hőmérséklet rádió funkció és óra is.Azokban a meganeokban amelyikben analóg óra van egyikben sem tudja a hőmérséklet és óra kijelzést.
Illetve, maga a kijelző tudja csak a funkciókhoz a vezérlők nincsenek bent a kocsiba.
Erre van a megane klubbon az utólagos hőmérséklet jeladó amit ugye a tükörlaphoz kell betenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
ha valóban ilyen távokra akarod használni azt még a benzines is cudarul fogja viselni, de a dieselnél 100szor jobban, ilyen távra eszedbe se jusson dieselt venni.
egy bele fogsz fagyni, el fog koszolódni mindene, elsavasodik az olaj a sok hidegindítástól,etcetc. ilyen távra vegyél villany autótRenault power
-
rob210
Topikgazda
uram elkeserítelek az az autó hengerfejes, jobb esetben csak a tömítés égett át roszabb esetben kezdhettek spórolni.
az EGR-ki lett takarítva? motoröblítőt kapott olajcserénél?
abba a kocsiba egyébként 5W40-et tennék de mindegy, annak a motornak sajnos már mindegy.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram a linket már meg is kaptad.
A másik pedig az, hogy minden javítható azt kell eldönteni érdemes-e.
Én renault szervizbe már csak elvből sem viszem a kocsit.
Javaslom, egy hozzáértő ház szerelőhöz elvinni, aki fel is van műszerezve és tapasztalatokkal is rendelkezik.Konkréten egy hengerfej felújítás ha szelepezni nem kell 20-30 ezerből megvan.
Csak kérdés mi rossz még egy ennyire hajtott de nem gondozott autón.
Állapotfelmérésre volna szükség.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem mondtad hogy ennyit lesz használva a kocsi.
Azt hittem nagyobb menetek lesznek.Szvsz a helyedbe tudod mit vennék, egy egyes meganet 1.4-es 16v-es 98 lovast 2002-est.
Addigra kiforrotta az összes gyerekbetegségét, 98 lóval egész jól lehet haladni nem eszi le a fejed sem, olcsó fenntartani és ha néha hosszú útra kell menni is kényelmes és nagy a csomagtartója.Szvsz megmarad egy csomó pénzed mert a felébe se kerül egy makulátlan példány mint a II-es.
De persze mind mások vagyunk és mások az igényeink.
De ha II-est veszel se vegyél dieselt az biztos, hogy azt megbánnád.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram ha fogy a víz és az olaj is akkor az valahova elfogy.
Amikor mind a két komponens fogy az 99%-hogy a hengerfej hibája miatt fogy.
Ha csak a víz menne el, lehetne másra gyanakodni, vagy csak az olaj, de ha mind a kettő fogy akkor nincs miről beszélni.Ettől persze még a porlasztó csúcsaid is lehetnek szarok, de egy hengerfej felújítás után olyan lenne a gép, mint ha másik motort tennének bele.
Hiszen az elégetett olaj és víz nem pozitív irányba befolyásolja a leadott teljesítményt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Itt van egy két alternatíva szerintem gondolkodj el rajta.
Persze a döntés továbbra is a tiéd, csak szerintem értelmetlen pénzkidobás, igaz én nagyon racionális vagyok.
sedan
Dinamikusabb ferdehátú nagyon korrekt állapotban ez pl. nekem pont elég is lenne, nem kéne jobb autó ide a városba.
Ha nem kell csomagtartó ez is kimegy veled a világból.
Ha nem számít a forma ronda és finomNeked szvsz érdemesebb lenne ilyesmiben gondolkoznod.
Ha valamit ki is kell cserélni 700.000.- ból van egy megbízható mindíg induló A-B kényelmesen eljuttató autód.Ami ha ésszel használod nem eszi le a fejed a hiedelmekkel ellentétben.
Én most a már kicsit hidegebb időkben is 7literből eljárok, ráadásul nekem még a 8V-es van ami többet iszik mint a 16V-s.Bocs a hosszú irományért.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Te nagyon rákattantál a VW-re.
De kíváncsi leszek majd mit szólsz amikor a 99-es seatok is amiket nézegetsz szétesnek.
Persze kifoghatsz jót, csak nehéz.Kollégám 1.5ös dci cliója mindene gyári 224.000nél tart és semmi baja, tök makulátlan.
3an akarták már megvenni tőle de nem adja.
Ésszel kell használni mindent és akkor nem hagyja cserben az embert.a 200.000.-limit a széthajtott 106lovasokra igaz, sajnos sok a hülye ember utána meg mennek a következtetések, hogy a renault szar.
De nekem és a kispénzű embereknek addig jó amíg sok a hülye ember és olcsón tud autót vennipeace
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Legyen igazad.
Láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni.Egyébként én is elismerem a VW-t de túl van árazva.
Se felszereltséget se megbízhatóságot, se semmit nem kapok azért a pénzért amivel többe kerül.
Sőt egy renault hasonló áron kényelmesebb jobban felszerelt és fiatalabb is.Tapasztalatból írom.
Kollégáim sokszor fogták már a fejüket a 3-4es Golf fölött amikor én beültem és indítottam.
Nem egyszer kellett már VW-t vontatnom.
Olyankor mindig elmosolyodok, hogy köpködjétek csak a franciát, amíg így megy nekem jó lesz...Persze ellenpélda is van, ezt nem is tagadom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az a szerelő se tudja mit csinál.
Nem lehet hogy fűnyíró motorokat szerel?
Vagy benzinesekhez ért?
Ez a cseréljünk turbót még ha nem is az a szar általános hiba.Itt egy kis VW-s oktató film, ebből is kiderül hülyeséget beszél, hosszú de ha ezt végig nézed nem b@sznak át többet a szervizbe.
Meg lesz sejtésed mikor mi lehet a rossz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kíváncsi leszek meddig fogja nálad bírni az ossram.
Nekem nem véletlen van ez.
Mindenhol panaszkodnak, hogy az ossram 0.5-1év alatt kiég.
A GE viszont nekem amióta nálam a kocsi bírja.
Kifejezetten szép erős a fénye, és elég jól terít is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Gondolom már későn írok, de szerintem az benzinpumpa biztosítéka ment ki én legalábbis azzal kezdeném a hiba kutatást.
Egyik reggel párás időben nekem is kiment csak én mivel a motortérben turkáltam és hallottam, hogy nem indul be a benzinpumpa egyszerűbb dolgom volt.
Megkerestem a biztosítékot kicseréltem és lőn indulás.Illetve fontos dolog, van a motortérben egy gomb fekete nyomógomb, nem hiszem ugyan de az kioldhat, biztonsági kapcsoló megszünteti a motor benzin ellátását.
(igaz ennek csak akkor lenne szabad leoldani, ha megütöd a kocsit.)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ki kell cserélni a 20.- os biztosítékot.
De ha nem megy azt lehet hallani, mondjuk lemerült aksi mellett már nem.
Töltsd fel az aksit, utána vedd le a biztosíték tábla fedelét amit a kormányoszlopnál találsz bal oldalt a fényszóró magasságállító gomb környékén.
Szépen egyesével minden biztosítékot vegyél ki és tegyél vissza.
Persze amiben a kis szál el van égve azt cseréld. (Tescobankb 300.- egy garnitúra miben minden féle amperszámú van)Minden biztosíték amit kicserélsz ugyanolyan színű és számú legyen.
Az a ráírt szám az amperszám aminél se kisebb se nagyobb nem lehet!!!Ha ezzel meg vagy és nem indul akkor a motortérrel szembe állva jobb oldalt a kerékjárati ív fölött van egy fekete műanyag doboz lepattintható tetővel. Ott szedd ki szépen egyesével az összes relét csiszolgasd meg a lábait a relének és tedd vissza figyelni a lábakra ahogy kiveszed úgy tedd vissza.
Mivel kezdő vagy érdemes fotózni az alapállapotot ha elfelejtenél valamit legyen miről puskázni.
Ha ezek után sem indul akkor holnap folytatjuk.Mennyire laksz egyébként Pesttől?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Uram ha a leírtak alapján nem tudsz biztosítékot cserélni akkor te nem akarsz biztosítékot cserélni.
Ami azt jelenti add el az autót, mert rohadt sokba fog neked kerülni.
Ez nem vicc.
Egy bizti cseréért nehogy már szerelőt hívj.
Elmész mondjuk Horvátországba és szerelőt hívsz ha kimegy egy bizti, ez vicc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #13330 üzenetére
FEBI - Fagyálló FEBI26580 1 650,- Ft
Gyártó Febi Bilstein
Kiszerelés 1.5 liter
Töménység -30░C
Fagyálló színe narancssárga2002.11. - MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C)
Motor: K4M 760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Ferdehátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, szín: zöld, specifikáció: Renault Typ D/Ready Mix -30°C, Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.6
Motor: 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kombi; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Lépcsőshátú (LM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, K4M761, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Lépcsőshátú; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;
2003.09. - MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.6
Motor: K4M760, 113 LE / 83 kW, 1598 ccm, 4 cyl, 16V; Benzin; Kabrió; Elsőkerék-hajtás;
Megjegyzés: 1 db kell, zöld; Térfogat [liter]: 1.5;Remélem elég részletes
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha már ilyen kis kötözködősök vagytok, tessék.
Ebbe kössetek bele.
Remélem kielégíti a finnyás izléseteket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #13351 üzenetére
Uram az a fékolaj szintje lesz ami egyébként nem olaj hanem folyadék, de mindegy.
A lényeg azt a rendszert inkább nézesd át, én egyetlen dolog van amit nem szerelek otthon az a FÉK.
Ha szétesik a motor mert elkúrok valamit max a fejem verem a falba.
De ha elb@szom a féket és megölök 10 embert vagy csak a családom azzal nem tudnék együtt élni.Szóval a lényeg az a folyadék valahova eltűnik.
Szvsz a fékmunkahengerek ereszthetik el ha el vannak kopva.
Ha szivárog a folyadék az rontja a fékhatást és nem tesz jót semminek amire ráfolyik.
Szóval ezzel ne barkácsolj nézesd át!Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Parfüm topik
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen