-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #89871 üzenetére
Én már lezártam ezt a témát.
Akinek nem kell segíteni, annak nem segítek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Van egy jeladó.
Van egy fedcomp, ami veszi a jelet és vezérli a szintjelzőt.
A szintjelző egy egyszerű elekro szervo motorral hajtott "óra".
Ha a jeladó rossz értéket ad ezt az órát a fedcomp össze vissza vezérli.
Teszt módban nem veszi figyelembe a jeladó értékét, csak végállástól végállásig kivezérli.
Amikor te azt látod, hogy ezután máshol áll a mutató, az csak annyi, hogy nem megy vissza addig ahol volt, de ha mész vele rohadtul hamar vissza fog esni, mert nem a valós értéket mutatja.
Magyarán csal a jeladó miatt és össze vissza rángatja az órát. Így érted? Mert ennél jobban nem tudom elmagyarázni, hogy két külön dolog a valós szint és a jeladó hibád jele, amit te folyamatosan próbálsz összegyúrni azzal, hogy az órát kivezérled, de ettől a jel nem fog megjavulni.Add rá a gyújtást és brutál módon rángasd meg az autót, hogy lötyögjön benne az üzemanyag ekkor meglátod mi történik.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Elf sxr 5w40
Purflux/filtron/mahle
Légszűrő 4 féle van kéne egy vázszám vagy legalább fotó.
Gyertya denso beru kell hozzá vékony falú 14es gyertyakulcs, a bolti sima nem lesz jó!
Vezérlés 100/5év
Mostanában mindenbe a typ-d-t teszik.
Hivatalosan g12+ való bele.
Et43 jó a gumi rohadtul keskeny.
Nekem a téli 185/65 r15
A nyári 185/60 r15 (jobb a kanyarban)
Ülés, kárpitos csodát tesz.
Hűtőtartó olajcserénél látni fogod.
Jah az olajszűrő a híd fölött a jobb keréknél van, ha meganon edződtél ne ott keresd!
Felszereltség mission impossible kideríteni.
De szerintem mindegy is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek megőrülök.
3 as megane 1.6 benzin 110le 6 seb.
A gyári gyujtógyertya volt benne 244... ezer kilométerrel.
Nem volt benne hűtővíz.
A gyrtyahézag persze mind a 4 nél a csillagos ég volt, nem 0.85
Lefulladt minden kuplung kinyomásra.
Majd mindjárt töltök fel horror képeket ezt senki ne várja meg!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
videót ide nem teszek fel, de a gyertyák. annyira lelakott az egész kocsi
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89924 üzenetére
Meg kéne azt az autót nézni alaposan ott vagy nincs valami értéken vagy valamelyik alkatrész nem kompatibilis.
Ebben a melegben minden lágyabb azt ne felejtsd el.
Hidegben szerintem sajnos újra szólni fog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #89929 üzenetére
I don't know.....
Jah de igen, úgy, hogy csak beül és indít ha megy jó ha nem elviszi valahova.Ez is úgy került hozzám, hogy csöpög valami a lábára.
Hát az nem a kondenzvíz, hanem a fagyálló, nincs fűtés a kocsiban lukas a radiátor
Már látom szomorú sorsomat.
Megint egy teljes boxcsereRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89953 üzenetére
Bocs , de ez cuki , csináltam már párat.
Egy dolgot ne felejts el!
Neki 1.6dci scenic 3 van.
Nem kivitelezhetetlen, de nőgyógyász kezek kellenek hozzá és amikor az új szilentet fel kell préselni az azért nem egyszerű.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89955 üzenetére
Igen igen tudom.
De a kormányművet is le kell kötni és van ott még pár apróság.
Dpf szenzort se egészséges eltépni azt is le kell kötni, meg a lambdát is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #89999 üzenetére
Az, hogy ennyiért 4est kapsz és mindenkinek az kell, pedig ez jobb mint a 4es. Szvsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ezen elmarad ma a turbócsere.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #90009 üzenetére
nem tudni.
Hol van benne kompresszió hol nincs.
Ráadásul csak az 1es hengernél.
Borzalmasan füstöl, fogy az olaj .
Rámondtam a turbót, mert ereje se volt.
De amikor megmértem rájöttem itt nem lesz elég a turbócsere.
Felső holtponton megfújva a kartercsövön keresztül, rendesen jön ki a levegő.
Tehát a szelepek biztos feltámasztanak időnként.
Egy kitaposott lelkű 2.0 t ami pedig elég ritka.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #90023 üzenetére
Igen f4rt 800
Gyűrű nem lehet endoszkóppal nézve sima a fal, megvan a hónolás. Kompresszió gyűrű meg nem tud letapadni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #90035 üzenetére
Attól, hogy ez elszakad van töltésed, ennek semmi köze hozzá.
A generátornak saját test és vezérlő szála van, valamint pozítívja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem szabadulok az 1.6 dci-től.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Unalom ellen egy kis móka kacagás.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LG LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Háztartási gépek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...