-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
minek az egészet kicserélni, ha elég ezt a kis műanyag szart átrakni.
Ne mindegy már megszoktam, hogy te mindig bonyolítod az életed
28-36e ig attól függ milyet veszel.
valeo, magnetti, pimax.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14222 üzenetére
Pedig nem bonyolult.
A háttámlát kicsit hátra tekeritek tehát olyan 80°körül legyen és a sínről leveszitek a műanyag burkolatot.
Torx készlet kell hozzá nekem 15 ös fej de ez változó típusfüggő.
Aztán ha a burkolatot levettétek akkor le kell csavarozni az övfeszítőt ha van benne, 19-esben ritka, de ha van akkor azt ki kell venni.
Utána a sínrögzítő kart felemeled és előre a kormány felé eltolod az ülést.
Addig tolod amíg ki nem ugrik a sínből akkor szépen kiemeled kijátszod a kocsiból és javítjátok vagy cserélitek a "széket"Egyébként élek a gyanú perrel, hogy az állító tárcsa tört el, aminek következtében javíthatatlan ha csak nem vagytok kárpitosok, meg lakatosok, komoly hegesztő aparáttal.
Szerezzetek be egy vezetőülést 5-6.000.- bontóban.
Cseréljétek ki és nem kell vele szenvedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14239 üzenetére
Rendben egyébként van hozzá leírás a neten.
Illetve vaterán én 5e ért vettem két első ülést még a Golfhoz, szóval a 19-eshez is meg lehet szerintem venni a párt ennyiért bontóban vagy vaterán.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Bjørgersson #14243 üzenetére
Ezt nem merem biztosra mondani, mert látni kéne mi tört el mi pattant el, ahhoz, hogy ki merjem jelenteni javítható-e vagy sem.
De egy karosszéria lakatoshoz ha elviszitek, talán meghefteli fixre, de ez nem egy szerencsés megoldás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezek már elég öreg csajok.
2 év nagy időEz pedig kortalan.
Kívánom, hogy mindenkinek sikerüljön ilyen remek asztalról felemelnie poharát az Új Évi Koccintáshoz[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Javaslom a gőzborotvát az OMV-kúton én is ilyen rendszerű mosóba szoktam csapatni a gépet, de az OMV-s az valóban le is szedi a koszt.
Nekem 600-max.800.- ból olyan szépen csillogó szokott lenni a gép, hogy ihaj csuhaj.
Csak azért remélem ilyen időben garázsba tettétek a gépet, mert holnap nem szeretném, a befagyott az ajtó bassza meg üzeneteket olvasniRenault power
-
rob210
Topikgazda
Csapj a tenyerembe én is ezért álltam le a shellel.
Mint írtam nem voltam velük megelégedve.
Vagy nem bírja a renault az általuk használt adalékot, vagy valami nagy pancs van a benzinjeikkel.
Nekem az OMV-s től egyébként még csendesebb mint a shelltől volt, valamit 4 decivel jobb a fogyim is.Egyébként már láttam olyat, hogy hajszárítóval nyomta az emberünk az ajtókereteket, hogy nehogy vizes maradjon.
Marha jó látvány, de igaza volt, reggel nem kellett szentségelnie.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #14283 üzenetére
Ne hidd el, mert az ismerősömnek ugyan ez a típus felszereltség van és soha nem volt map szenzor hibája.
Ami arra utal nálad ez a hiba egyedi.Én is az elektromos hibára gyanakszom.
A helyedben kábelkorbácsot cserélnék és tennék rá egy kis biztosítékot.
Ezzel szerintem sok pénzt megspórolnál magadnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #14322 üzenetére
Nincs is jobb a jó szomszédnál.
Mi volt a baj bikázáskor, nem ismeri a színeket?
Pöcsfejekkel van tele az ország, hurrá.Azt nem lehet megcsinálni, hogy fixre beállítod a fényszórót, a szintezőt még kikötöd a picsába?
Még jó, hogy az enyém elektromosan, de pótméterrel állítható, utálom ezeket a túl autónatizált elektronikákat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok ehhez mit szóltok.
A bal seggén van egy kis esztétikai hiba de attól eltekintve egész jónak tűnik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szeretnék vérfrissítést csinálni ez 5 évvel fiatalabb de még ez a kaszni.
Mert megmondom őszintén nekem az I-es kaszni jobban bejön mint a II-esé.
No meg fehér, ami megint csak közelebb áll a szívemhez.
Ez a keret meg még bele is férne.No és az asszony is megnyugodna végre, hogy klímás kocsiban ül.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kb. annyiba fáj a klíma beszerelése mint a csere.
No és akkor valóban ott a helyzet, hogy nem fehér a kocsi meg nem 95 lovas.
Mert ugye az enyém 8V-s ez meg 16V-s
Bár ettől kicsit óckodom is, mert a 8V-es sokkal megbízhatóbb, de annyi érv szól mellette, hogy beadnám a derekam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Meg kell kompresszorral fújni, de óvatosan nehogy ellődd a csövet vele.
A hátsó nekem is be volt dugulva, el se hittem volna mi jött ki belőle.
De jó 30 perc volt amíg kis nyomáson sikerült kijátszogatni a koszt belőle.
Én nekem van benne toldás a hátramenő csőnél, mert az a tetőkárpitban ér véget.
Így egyszerűbb volt, nem tudom a II-esnél hogy van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csak átnézés után lesz csere.
ÉS ezt is úgy vettem meg, hogy tudtam mi a baja.
Meg mik a típushibák.
Ennél a 16 szelepes egyesnél összesen 3 igazi típushiba van.
Az egyik az alapjárati motor ami rögtön kiderül indításkor, meg a felső holtponti jeladó ez is kiderül.
A 3.-ik meg a gyújtótrafó, ezt meg tudom hol mit kell nézni, ha sagem van benne rögtön lealkudom az árát
A többi meg lutri, de ezek a motorok még az örökkévalóságnak lettek gyártva.
Talán ez az utolsó igazán jól sikerült szériája a szívó motoroknak amit a renault csinált.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Úgy néz ki ha jó áron beveszik a kocsimat akkor akár a héten le is cserélhetem.
Van ez amit linkeltem, patyolat belülről, és nem is tűnik rossznak, de komolyabban holnap tudjuk megnézni.Szívem nagy fájdalma volt, hogy nem fehér a kocsi, ezt a párom is honorálta ő is a fehér autót szereti.
Valamint ebben van klíma ami meg a gyerek miatt kell.
Én szvsz sose fogom egyedül használni, de nekik kell.Illetve ez 4 légzsákos ami ugye nem rossz azért ha működik is
Bár 10 en éves autónál ez már rizikós.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Autócsere ugrott.
Családi okokból
De azért megnéztük és megkérdeztük mennyi lenne a miénk.Viccelt a csávó értem én, hogy neki el kell adni, de 150.000.- mondott rá ami hatalmas vicc.
Oké, hogy 97'-es de tipp-topp a műszaki állapota.
250.000.-alatt nem adom el.
Ha reálisan az ő hasznát is nézve azt mondja 200.000.- ad érte, rábólintottam volna, mondjuk most bajban is lennék.
De nem érdekelne legalább fiatalítottunk volna, a többit meg megoldanám.Most már mindegy kocsi csere elhalasztva majd jövőre ahogy eredetileg is terveztem.
De Thalia végképp kilőve, az mekkora fapad. brrrr.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kb ezt jelenti, azzal a különbséggel. hogy az enyémen nemrég volt cserélve minden kötelező amit számlával igazolok, tehát neked azt nem kellett volna már megcsinálni.
Szóval ez valóban 250.000.-lett volna, plusz a névre írás.
Illetve van különbség mert ez ugye ferdehátú, a tied meg sedan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pedig ez még a becsületesebb, mert ezt is tőle vettük.
De megmondom őszintén ezt is megvettem volna tőle, ha kezemben lett volna a lé.
Mert amúgy gyönyörűen indult, úgy hogy szombat vasárnap nincsenek nyitva.
Mi mentünk oda előszőr hozzá mert a hóban látszott, hogy senki nem járt a környékén, a telepen.
Tehát hideg motor mellett eszméletlen szépen duruzsolt, gázadásra azonnal reagált és denso trafók voltak benne.
Szép színe volt az olajnak és tuti nem friss, mert az látszott.
A füstje szinte nem is látszott, a klíma kegyetlenül fújt benne.
Szóval nem volt rossz az esztétikai hibák voltak rajta,amiket megcsiszol lefúj, 50.000.-kellett volna rádobni szerintem és tipp topp 5 évig.
Sajnálom egy kicsit.
Ha 2kilót mond az enyémre ma már a képeket tölteném fel ideRenault power
-
rob210
Topikgazda
Az az autó amiben egyszer az ember csalódott soha nem fog a szívéhez közel állni.
Peches autót érdemes eladni, akár mennyit vesztesz rajta, mert az csak úgy vonzza a bajt.Haver megane I-ese volt ilyen 1.9 diesel mindene tönkrement amit el tudsz képzelni.
Megcsináltatta mert szerette, de már a bizodalmát elvesztette a kocsi felé.
Sokszor sok helyen ott hagyta.Erre amikor már több mint 3 hónapja semmi baja nem volt végre ment ahogy kell.
Összetörték jobb elől, kapott akkorát hogy abból autó már nem lesz.
Szóval az ilyen kocsit ami nem akar szolgálni az istennek se el kell adni. Annak másik gazdát keresni, akinél lehet majd jó kocsi lesz.Lehet hülyeségnek tartod, de ez tényleg így van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az 1.4e az eco motor nekem is olyan van meg neked is 75 lovas verzió.
Ha megyek 35 körül az gondolom kilóméter / órában értendő akkor nekem 3-ban van az autó és nem is akarom 2-esbe tenni. Mert ott már 3-ban is dolgozik a kocsi és akkor ne pörögjön mint a barom ha nem muszáj.
Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni.
Ha arra irányul a kérdéses, akkor igen nekem is és minden egyes megane-osnak szorul a váltója ha nagy sebességben vissza akarod pakolni a kocsit.1-max 20-ig
2-es max 50-ig
3-as max 70-ig
4-es max 120-ig
5-ös max még nincs tesztelve, 150-et már mentem a kocsival, ott még nem volt vége, de csak egy jogsim van nem mertem tovább tolni.A visszaváltásnál, meg amúgy is érzed látod(ha kicserélted már fordszámmérősre) hogy viselkedik.
Én álltalában 2000-3000 fordulat között közlekedem.
Azon még nem pörög nagyon de már el lehet úgy váltani, hogy nem esik be 2000alá és nem erőlködik a motor.
Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt..Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #14516 üzenetére
Na urak tegyük ezt a kérdést tisztába, mert ugy látom zavar van az ismeretekben.
Az eco jelzés nem a lóerőt befolyásolja, hanem a motor és környezetvédelmi besorolás minőségét.E7J 624
E7J 626
E7J 764Ezek a motorszámok vannak és ettől függ, hogy hány lovas a 8V-s megane.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nincs gond uram.
A sebességi fokozatok nincsenek szinkronizálva olyan mértékben, hogy visszafelé váltásnál is be tudd rakni a kocsit sebességbe.Ha dupla kuplunggal akarsz visszaváltani simán megy.
Ha 3-ból 2-esbe akarod tenni közvetlen akkor azt a büdös életben nem fogod fokozatba rakni 1.4-es JB-s váltónál.Ne felejtsd el a tiéd 1.6-azon már másik váltó van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Basszus ma olyan dolgokat írtok kiesik a szemem.
Én az NKH nál vizsgáztattam, de 4.000.fölé nem pörgettek semmit, az enyém meg ugye olyan 6.000 fölött tiltana valahol, sose próbáltam nem is akarom.Szóval ezek meglepő dolgok amiket írtok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Pedig én már linkeltem neked műszercsoportot.
Na szóval a dupla kuplung az ugye úgy néz ki.
Hogy mész 20-al 2-ben kuplung be üresbe ki.
Kuplung megint be 1-esbe be.
Ezt hívom "én" dupla kuplungnak.
Nekem így simán szépen vaj puhán beveszi az egyest, kettest visszaváltásoknál.Különben én se tudnám beerőszakolni az istennek se sebességbe, ez ilyen, a renault a váltójáról sose volt híres.
Amit írsz az rémisztő, 50-ben 5-ik és onnan gyorsítasz.
Most ez nem igaz meg hülyén hangzik, de nálam az 5.ik csak sebesség tartó fokozat, én 4.-ben kigyorsítok 5.-ikben szépen tartom a sebességet és gurulok.
Igaz nem is iszik annyit az autóm mint a tiedRenault power
-
rob210
Topikgazda
Én idézőjelesen mondtam/írtam.
Egyébként ezt mennyit csináltam amikor a favoritomon volt egy időszak, hogy elment az alapjárat
Emlékszem mindig nyomtam a féket közben bokából nyomtam a gázt
Örültem mint majom a farkának, hogy olyan közel voltak a pedálok.Pedig nem is vagyok rallys csak öreg volt az autóm, bár nem is ment úgy mint ami a videón van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Agyasima #14577 üzenetére
Uram amikor az EXIDE ot vetted megnézted mit mikorit veszel?
Csak azért kérdezem, mert azon amit írsz eszméletlenül meglepődtem.
Nekem minden autómban EXIDE ra lett cserélve az aksi, mert az egyik legjobb gyártó.
Magas az indító árama igénytelen a karbantartást tekintve, és hihetetlen megbízható.Egyik cimborám járt úgy, hogy gyári szervízben kicserélték neki az aksit amikor kuplungcserén volt a kocsi.
Marha nagy pereskedés lett belőle.
De szerencséjére az aksi papírja megvoltak és be tudta bizonyítani, hogy nem azzal az aksival vitte be.Persze ez összeesküvés elmélet és nem jellemző, de EXIDE aksiról ilyet még nem láttam írni, hogy kerüljétek,,,, minden EXIDE tulaj elégedett.
Én konkrétan ha kell haza tudnék önindítózni veleRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs