-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Srácok egyre több embernek kezd a kuplunggal baja lenni biztos, hogy a kuplungotok szarakszik?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na urak a sokat halogatott szelep beállítás tegnap megtörtént. Volt olaj csere is, volt egy kis ez az javítgatás, kapott egy jobb első generátor páncélt, mert az nekem le volt szedve, most még kaptam havertól
Aztán főpróba, szép csendesen duruzsol a kis franciska most
A dinamikája is jobb lett, sokat számít a gyári értékeken ketyegő szelep.Egyszóval összeállt a kisautó most megint hibátlan.
Igazság szerint ezek se hibák voltak csak olyan csinálnivalók.Renault power
-
rob210
Topikgazda
De jó, hogy friss házas vagyok, nem kell marakodnom a csajokért
Viccet félre téve tudtok valami helyet ahol lehet kapni a megane I-hez haspáncélt?
Nagyon megtettszett a cucc amit a generátor alá feltettünk és van olyan burkolat az egész kocsi alá.
Most nagyon jól érzem magam a kis autóban, mert minden klappol.
Még az 5éves fiam is megjegyezte, hogy apa miért ilyen csendes az autó?Az egyetlen költségem az a következő tél előtt egy új aksi lesz.
Indításkor már leesik11.4 voltra.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na én ezt nevezem tömegközlekedés fejlesztésnek.
Ennek értelme is van.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15636 üzenetére
Ilyet nem nagyon fogsz találni, mert ha belegondolsz a maradékot utána kinek adja el.
Főleg azért, mert ahogy olvasom, mindenkinek csak az ajtó kell, nem az egész dob.Én inkább csinálnék egyet, nem tudsz kicsit barkácsolni?
Én is egy csomó mindent legyártottam a golfhoz anno, mert olcsóbb volt mint megvenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerintem haldoklik.
Annak ki kell aludnia.
Ha indítás után kialszik az azt jelenti van töltésed, minden rendben kialakult a megfelelő feszkó a kocsiban.
Érdemes még méregetni párat generátort lekötni beindítani csak aksiról, megnézni mennyit esik a fesz, még ilyenek.
Ki kell tesztelni, mielőtt cseréled, de ha elég öreg az aksi, akkor tuti cserés 5év felett szoktak a jobb aksik beszarni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15681 üzenetére
Ne haragudj amit írok nem bántani akarlak, de ne autó cserén gondolkozz.
Egyszerűen hülyeség lecserélni, jobban semmikép nem jössz ki a cseréből, ha csak nem felszereltség miatt akarsz cserélni, akkor be kell nyelni a különbözetet, és örülni a komfortosabb kocsinak.Ezek a hibák, szerintem a kopott kuplung és a kopott kutyacsont miatt van.
Azt hiszem legalábbis, hogy a te váltód kutyacsontos.
Ez az az elem ami két gumibakban végződik, és a váltókarral köti össze a váltót.
Ennek szokása szétszakadni és utána nehezen lehet sebességbe tenni az autót, viszont nem minden esetben, mert ahogy terheled a kocsit mozog a motor és a váltó ez ugye egyben van.
Na most a különböző rezgések következtében van, hogy simán beakad sebességbe, van, hogy akad kicsit szorulósabb.
Szvsz amíg a sebességeket nem dobálja el nem aggódnék a váltó miatt.
A kuplungcsere viszont első lenne a listámon.Illetve ne tessék elhanyagolni a megane-t szűrők olaj vezérlés időben legyen cserélve.
Meghálálja az autó a gondoskodást.Én vétel után 1000km-en belúl mindent cseréltem, kivéve a benzinszűrőt, az valahogy kimaradt meg is lett az eredménye, lefulladtam párszor egyből eszembe jutott mi lehet a baj
Iszonyat milyen juice volt benne.Amit linkeltél azt meg messzire kerüld el még ha a csere mellett döntesz is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15700 üzenetére
A repedt szakadt bakkal nem nagyon járkálnék a helyedben, mert a többit is terheli.
Nem véletlen van ott ahol van.Azt akkor most döntsük el, hogy rudazatos, vagy bowdenes a váltód, mert ha rudazatos, akkor nem tudom milyen bowdent láttál, ha meg bowdenes akkor nincs benne kutyacsont.
Érdemes lenne elmenni egy "szerelőhöz" azzal az autóval, lehet nincs is komoly baja, csak valami blödli 5 perces dolog.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #15728 üzenetére
Ha patent meg bolha kell akkor :
Én ezt javaslom.Na látom már linkeltétek amikor kimarad egy nap a fránya meló miatt mindig le vagyok maradva.
Azért bennhagyom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez a Patkányosdi már a VW talin se jött be.
De van egy előnye nem látszik amikor tényleg el kezd rozsdásodni[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kint volt a renault napon a Hungaroringen is.
Jól vezet, de van nála durvább is, az a szörnyű.
Pedig én ki merem jelenteni, már mellette is fosnék.Clio témához, csak annyit, hogy jól gondold meg.
Mi is kipróbáltuk a thalia clió kombót, egy álom visszaülni az öreg megan-be.
Nekem semmi nem esett kézre és rohadtúl rámszabták azt az autót.
Konkréten kicsi mindenhol.
Pont az veszett oda amiért imádjuk a megane-t kivül kicsi belül nagyMi nálunk ezért lett az egyetlen opció a 2002-es 1.6-os vagy 1.4 es 16szelepes klímával.
HA ebben lenne klíma nem is jönne szóba a csere, szeretjük, becsüljük.Most is épp 262cm-es bútorlapokat hozunk el vele, mert gardróbot építünk.
A véleményem az, hogy kevés autóval tudtam volna elhozni, ami nem kombi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom, akkor az enyémmel mit csinálnál, ami 8 V-s és 75 lovas.
Én ezzel is megvagyok és ha kell tempósan lehet vele közlekedni.
Persze nem egy erőgép, félreértés ne essék ezzel tisztában vagyok.
De városi közlekedésre bőven jó az 1.4-es motor.Egy évben kb. 2 szer használjuk autópályán.
Ahol a 130-140-közötti tartományt azért kényelmesen teljesíti.Tehát felhasználási igények szerint kell autót választani.
Nekem bőven elég az 1.4-tehát egy 95 lovas 16V-s re fejlesztés is előre lépés lenne.Ettől még elismerem, hogy az 1.6 os nagyon jól megy a 107 lovacskával meg a komolyabb nyomatékával.
De az is egy lepkefing egy 1.9 es dieselhez képest ami nyomaték bajnok.Csak én meg gyűlölöm a diesel autókat.....
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pedig nyugodtan forgasd meg, semmi baja nem lesz.
Én a 8V-st szoktam 4000.ig forgatni ahol már igen tisztességesen muzsikál, 75 ló ide vagy oda.Most a havazásban is hazafelé nagyon szépen megtekertem a kereket még 4.-ikben is 3800nál
Bár ez most élmény autókázás volt, hagy szokja egy kicsit ezt is.Én is vigyázok az autómra hétköznapi közlekedésben nem gyilkolom, de váltani 3.000.-alatt nem szoktam.
Az ugyanis nem egészséges a benzines motorok főtengelyének, ha beejted a fordulatot 1.500 alá és ott nyomod a gázt.
Na az tönkreteszi a motort valóban.Egy konkrét példa a végére.
Haver pont most a hetekben mesélte, hogy ment le Sopronba és olyan szarul ment a kocsi nem akart szegényke 130 nál többet menni.
Kb. Győrnél egyszer csak rántott egy kurva nagyot az autó, és elindult mint akit hátulról tolni kezdtek.
Mondtam is neki ne csodálkozz ott tisztult ki a rendszered, valami bazinagy dzsúszt kiköphetet a motorod és fellélegzettRenault power
-
rob210
Topikgazda
A mindenit ez nekem tetszik.
Még a végén elcsábulokRenault power
-
rob210
Topikgazda
Pszihoszomatikus képzelgés
Ne haragudj, nem bántani akarlak, de ne fossál már ennyire a kocsitól.
Nem kell a hibákat keresni, ami elromlik azt észre fogod venni, a többivel meg ne foglalkozz.Ezt én akkor tanultam meg, amikor közlekedtem a kisautóval a Hungárián és mindig fura csörgő hangot hallottam induláskor pirostól.
Mondom fasza mi az ami csöröghet? vakargattam a fejem, majd elkanyarodott mellőlem a suzuki aminek szét lehetett hullva a kinyomója vagy ki tudja?Na ekkor megfogadtam, nem hallgatózom, hanem közlekedem a kocsival.
Ha valami elromlik megcsinálom, de keresni nem fogom a hibákat.
Azóta voltam egyszer állapotfelmérésen, független szervizben.
Azt mondták nincs mit megbontani szépen egyben van a kis autó.
Egy két esztétikai hibától eltekintve.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ha ilyen hangod van akkor ahhoz jobb ha hozzá szoksz
Ez ugyanis a canister szelep hangja, ami a tank lélegeztetéséért felel.
A visszatérő benzingőz leválasztás és visszavezetésen felül.Legalábbis legjobb tudomásom szerint.
Cseréltetni nem érdemes, mert így is működik, csak hangja van, viszont rohadt drága egy ilyen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Annak ütemesebben kéne kattognia és állandóan.
Egy forgó mozgást végző tárcsa bizonyos pontján ha kattan az mindig ott fog kattanni ha csak nem excenter tárcsás ami jelen esetben nem.
Illetve nem szabadonfutós, ami jelen esetben megint csak nem igaz.
Azaz mivel a kattogás véletlenszerűen ismétlődik kizárnám.
Ettől még lehet, de akkor nem a videón hallható hang jön a kocsidból.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Azt hiszem az M2-höz már van javított hátsó zár.
Azt érdemesebb megvenni mint egy bontottat, de ez csak az én véleményem.Egyébként meg örülj neki, hogy előjönnek ezek az idegesítő de nem a működést befolyásoló hibák.
Túl leszel rajtuk és utána évekig örülni fogsz a kényelmes francia tütünekRenault power
-
rob210
Topikgazda
Most linkelték a VW topikban.
Már megint egy okos Totalcar cikkIlyen nincs.
Kézifék sebességváltó gyújtás levesz, etc.etc.
A szörnyű csak az, hogy egy ilyen kacsát képesek megjelentetni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pont most beszéltük ki a VW topikban, hogy mekkora vicc az az oldal és nem is érdemes a kattintás se amivel megnyitja a felületüket az ember.
Tök szakmaiatlan fos az egész.
A tc nálam egy a UPC-vel mind a kettő nagy fos.
Winkler apuval az élen, a zseni remélem nála is UPC-van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #16058 üzenetére
Attól, hogy digitális vagy manuális az érzékelő rendszere szinte ugyan az.
A manuális hőmérő és a digitális hőmérő is ugyan azt csinálja, jelzi mekkora a hőmérséklet.
Az, hogy melyik technikával teszi az tök mindegy.
Igazság szerint ha jól tudom 8°C alat nem lenne szabad bekapcsolnia.
(de ebben nem vagyok biztos!)Beállítás kérdése egy klímás be tudja úgy állítani, hogy még mínusz 10-ben is elkezd neked hideget fújni, csak az rohadtul nem egészséges!
Ha beülsz a kocsiba nyáron és elkezdi a mínusz-os levegőt benyomni akkor tuti, hogy azonnal megfázol vagy tüdőgyulladást kapsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BossBoss #16067 üzenetére
Melyik clio 98 akkor az már a kettes.
Hát csavaros rögzítése van.
Kitekered és leveszed.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #16068 üzenetére
Szerintem tök jól néz ki és nem is bonyolult felrakni
Én nagyon gondolkoztam rajta a nyáron.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #16078 üzenetére
Szia Te pesti vagy?
Mert itt találtam egy webáruházat ez tőlem 4 kilóméterre van.
Én itt fogom megvenni személyes átvétellel.
Csak ha érdekelEz nem pénz érte és tényleg csak előnye van
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen