-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Grand Scenic 3 hol tud beázni, mit érdemes csekkolni? Sofőr lábnál a "titkos" rekeszben víz van
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #60011 üzenetére
Glyco direkt emiatt fejlesztett új hajtókarcsapágyat, "műanyag" bevonattal ellátva, így bírja a sok indítást. Turbó hűtése több helyen már megoldott dolog, persze sajnos egyes korai darabok esetén még nem foglalkoztak vele. Kettőstömegűt megviseli az indítás. ECU-ban nem iktatnám ki, mert akkor sokszor elveszik a fulladás esetén restart funkció. Inkább egy kis elektronika, ami indítás után küld egy jelet, mintha megnyomtad volna a gombot - és ha úgy tetszik, vissza tudod kapcsolni, meg érdemes az elektronikát is kiiktathatóvá tenni későbbi eladás esetére (kinek a pap, kinek a start-stop). Ha okosabb cucc, meg lehetne oldani pl hosszú gombnyomásra, és esetleg egy csipogót rátenni, de ehhez esélyesen egyedi megoldás kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NdrewSunix #60134 üzenetére
Szétszedés és csiszolás után tisztításra még talán jó lehet (bár inkább féktisztító), közvetlenül a kenés és összerakás előtt... WD40 nem ide való, hamar elillan, lítiumos zsírt szerezz be. fújás
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsinnyegtet #60229 üzenetére
Start stop van benne, AGM akku van most? Ha nincs, 50-60 Ah is elég lehet, Lesti akkunál van jó áron electric power, AGM tekintetében arukereso.hu aztán pedig feltanítani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #60302 üzenetére
Be tudnád linkelni a lengyel dolgot?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60339 üzenetére
Mostanában jöttem arra óvatosan, több helyen írt rendőri jelenlétet vagy trafit waze és 'hunter, de végülis nem volt semmi (de azon a 2 percen nem múlik). Előtte M0 meg koccanás volt a dugóban
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sketchifun #60391 üzenetére
Mennyi lenne a keret kb? Ha nem engednek a puttonyosból, próbálhatod terelni valami 5 fős verzió felé is szerintem, pl Kangoo.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Típuson belül korai évjárat létezett 1.9 dCi DPF nélküli motorral.
Citroen C4 Grand Picasso létezik 1.6 szívó benzines.
Egyet lépve pedig Toyota Prius+ már hibrid, automata.
Végül Mitsubishi Outlander PHEV már konnektoros, ovi járat üzemanyagot tekintve hatod költség, kevesebb adó, stb. -
molnarpeter
nagyúr
válasz nünüke1975 #60493 üzenetére
Add vagy cseréld el aprón. Másfél centis ültetést jelent, 3 cm körüli átmérő különbség, semmiképp nem ajánlott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60535 üzenetére
Részemről +1 jóvanazúgy, ha nem ráz, következő szereléskor majd foglalkoztok vele. Simára lehetne köszörülni a felni peremét, mielőtt felkerül az új gumi, nehogy megsértse.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #60537 üzenetére
Így nem férni hozzá rendesen, azért írtam. Minimum reszelővel állnék neki, vagy köszörű fejjel/tárcsával (fúró, dremel, sarokcsiszoló...), bár hajtott eszközre egy csiszolópapíros korong is elég lehet. Fűrészelt csavar végét kézi reszelővel szoktuk letörni (=szöget a végén megigazítani, nem eltörni ), de néha vágás miatt kéznél van a flex, biztos kézzel a vágó koronggal is meg lehet csinálni Mikor elkopik a nyári garnitúra, egyből dobasd le ezt az egy gumit, reszelővel kiigazítod, hogy kézzel simítva finom legyen, esetleg ecsettel egy pici fekete alapozó, aztán legrosszabb esetben még a gumis igazít rajta.
Jobban elnézve a képet, a felni hajlott picit, de nem vész, ha nem ráz és nem ereszt, nagyon minimális, de kalapács segít rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Grand Scenic 3: nálunk végére ért a pályafutása, így ránéztem a szervizekre. Ami feltűnt, hogy a hátsó fékbetét 90-100 ezer km-re volt elég. Elektromos rögzítőfék, gondolom induláskor kopik, ügyes a kis gázra oldó megoldás, de már nem tudom kitapasztalni, mennyivel tovább menne el gombbal oldva... Hátha hasznos lesz az infó
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #62213 üzenetére
Általában úgy indultam, hogy pici gáz, kuplung, és akkor kiengedte a féket. Ellenben lehetett érezni némileg, hogy alig-alig, de még fogta. Talán féken kellett taposni, de ki tudtam engedni gombbal. Előző generációs tapasztalatom nincs, ott miben tér el, mit értesz reteszelés alatt?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #62216 üzenetére
Ah, ebben csak egy nagyra nőtt ablakemelő kapcsoló van a féknek a váltó mellett jobbra, de automatikusan be is húzza. Ha jól emlékszem, nyomni kell a fékpedált, és akkor ugyanúgy egy pöccre kiengedi Kedveltem, kezes anyahajó, dpf nélkül nem egy ijesztő tárgy használtan sem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steven #62383 üzenetére
Mi a baja? A séma miatt spray meg finom ecset vagy fogpiszkáló, a gombra pedig mondok bőröst, ha az a gond (ha elég annyi, újra is tudja festeni a bőrt). Nekünk szabályosan levált a bevonat, rövidesen a látható kopás megjelenése után, a kormány jobban bírta. (Grand Scenic III 1.9 dCi, annak meg bal előre van rüki).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #62388 üzenetére
Igen, a kiosztás ilyen, viszont még a régi fajta matt szürke séma és varrott bőr van rajta, az újabbak (1.5 dci-vel) váltóján már ezt a krómos dizájnt láttam (csomagtérajtó díszléc ugyanígy a régebbin szürke, az újabbon króm) Azt hiszem, meg is van, ezekből csak egyféle belső átmérőjű volt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Motoros topic
- Windows 10
- 3D nyomtatás
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Bestbuy játékok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen