-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #90845 üzenetére
Teljesen egyet értek, mióta tényleg szakszerű volt a vezérlés csere, azóta hibátlan(igaz ez is az elvárásom a kocsitól).
Már a feleségem hajtja(nekem januárban érkezik egy új Kuga), de még nem érzi, 20km-es ingázást 8 alatt nem tudja megoldani, pedig nekem városban nem sokkal volt magasabb a fogyasztásom ilyenkor.
Majd ráérez, mert lehet vele takarékosan is menni, de ő inkább sportosabban vezet, szereti hogy lehet vele előzni. -
diablo1984
veterán
válasz lsebestyen #90848 üzenetére
Nyáron azzal voltunk a horvát tengernél, 2 felnőtt+2gyerek fullra rakva tempomat 130at az emelkedőn is bírta, nekem nagyon bejött, a fogyasztása is baráti volt e tempó mellett is, asszem 7,5 alatt kijött, talán 7,2es lett az átlag, de már pontosan nem emlékszem.
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #90862 üzenetére
-
diablo1984
veterán
pedig itt az aktuális fogyasztást írja, de az átlagot is ugyanígy írja ki. Ja és az átlag tűpontos, ahogy az elfogyasztott üzemanyagot is kijelzi, na 1-2 dl pontossággal annyi is megy a tankba.
(#90868) Mezga Aladár:itt is volt eltérés a gps-hez képest, asszem talán+4km/h 205/55 r16os gumikkal.
Horvátban próbáltam törvénytisztelő módon menni, de visszafelé siettem, az összes 110-es részt végigtoltam, igaz odafelé is hiába esett az eső, ha 110re lassítottam, mindenki előzött. Utána már engem sem érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Szoszo94 #91182 üzenetére
az 1,5 takarékosabb, az 1,9-re kevésbé jellemző a hajtókar csapágy gond, de ugyanúgy előfordul azon is. A nagyobb motor erősebb és nyomatékosabb, cserébe nem tud meghökkentően alacsony fogyasztásokat alkotni. Arra kell figyelni hogy tizen-huszonévesként ritka az amelyik nem betegágy mindkettőből(minden ami elcsesződhet)
-
diablo1984
veterán
válasz vzsryl #91289 üzenetére
az elektromos anomáliákra ha hajlamos, akkor az már benne van és már kb a 10. villamosságis hajtotta el az előző tulajokat, hogy ez renault, azok ilyenek(és ezekre sajnos eléggé igazak, hogy központi zártól kezdve a gyújtás tiltásig, mindenben is benne lehet a lépfene, minél jobban felszerelt, annál betegebb tud lenni).
A mechannikai, kopó alkatrészes hibák az a felhasználási körülményektől nagy mértékben függ(kátyús úton hamarabb picsára egy a futómű összes alkatrésze- de ez általánosságban is igaz). -
-
diablo1984
veterán
válasz polonic #91307 üzenetére
Lassan nekem is átvehető lesz az új autóm egy Ford Kuga, az is körben az összes lámpája led lesz és automata távfénnyel. Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz jó nekem, illetve a szemben jövőnek.
Főnököm q8-asában led matrix fényszóró van, az durva mikor a szembe jövőt kitakarja, de előtted meg mindent terít. -
diablo1984
veterán
Hú, eladni biztosan nem adnám el, ilyenkor a legnagyobb a bukta. Szerintem a régi motor is költséghatékonyan felújítható, érdemes azt donornak eladni, bár gondolom ez nem vígasztal.
Ha nem az olaj minősége, akkor az olajnyomás gyengesége is tud ilyet okozni, de akkor a turbód is a végét járná, igaz elhasználódott olajnál is. -
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #91455 üzenetére
A 3 hengeres 1,5 ecoboostba 5,55 liter olaj megy. Kuga ezzel a motorral elég türhetően megy, nem sportgép a maga 1500kg önsúlyával, de az a 150 ló elég jól mozgatja.
Tudom, mert pár napja vettem át egy példányt belőle, féltem a 3 hengeres mivoltától, de alig hallani a motort, de nem tapasztaltam barkas hangot egyáltalán.mycso: gariban az rendben van, akkor az új lesz, hátha sikerül jól összerakni.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #91462 üzenetére
Itt van, ehhez még az olajszűrő + 0,5litert vesz fel: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #91464 üzenetére
2019től gyártott a 3 hengeres ecoboost, arra az én táblázatom érvényes. Előtte a 4 hengeres ecoboost volt, annak 4,85+0,3l volt a töltője a net szerint.
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #91466 üzenetére
Amit én linkeltem az az online letölthető(mert papír alapon csak gyors útmutatót adnak) szűk 500 oldalas kezelési könyvéből van az enyémnek. Erre biztosan ez érvényes(3 hengeres ecoboost 2019től)
De nem akarom szétoffolni a topicot. -
diablo1984
veterán
válasz forceberg #91643 üzenetére
Nem nagyon értelek, nekem a gyorsabban bemelegedő és városi körülmények között is értékelhető fűtést produkáló dízel számomra többet jelent(ene), mint a nagyobb villanyos fogyasztás.
Nekem az 1,6 cr tdi skodámban is benne volt, örömömre szolgált, hogy télen már az utca végén langyosat bírt fújni. Isteni találmány! -
diablo1984
veterán
válasz rob210 #91694 üzenetére
Mert a többiek még ha hallják is hogy szar a motor, de amíg beindul, addig kitakarítják a kertből, hogy ne nekik kelljen vele sz0pni. Te lelkiismeretesen sétálsz bele ezekbe.
Jó lenne a közelembe is egy ilyen szerelő, bár remélem a közel jövőben nem lesz rá szükség(a megane azóta jó, az asszony megelégedéssel használja, a másikra 5 év gari van, így addig nem kell szerelőt keresnem hozzá, bár utána szerintem nem is találnék hozzáértőt a jelenlegi felhozatalban)[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sirus86 #91699 üzenetére
Hova gondolsz? A mostani autókhoz a szakszervíz sem biztos hogy ért, de nekik meg lehet mindenük, hogy érthessenek hozzá. Jönnek az elektromos autók, ott még a márkaszervizek közül sem mind nyulhat hozzá, mert ott is hiánycikk a feltételek és a képzett munkaerő. Ha a villany a jövő, akkor már most sz@rban vagyunk szervíz ügyileg.(pl csapágy beszarik a villanymotorban, akkor gyári előírás szerint a vw a komplett motort kicseréli)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sirus86 #91703 üzenetére
Nemem az 1,6 16v-s renaulthoz sem értettek(érthettek) mikor vezérlést kellett cserélni. A márkaszervíz csinálta meg végül ami azóta is hibátlan. Hónapokig házaltam a szerelőknél, senki sem akart még csak hozzá nyúlni sem, ezért maradt a renault szervíz, bár pár hónapig udvarolni kellett nekik(éstsd ez alatt, hogy 6db ranault céges autónk van és 1-2hetente mindig egyeztettem velük, mert mikor melyiknek volt olajcsere), mire beadták a derekukat és megcsinálták.
-
diablo1984
veterán
Tehát kijelenthetjük, hogy az 1,5dci megane 3 vagy fiatalabb konstrukció esetén is igényli a hajtókar csapágy cseréjét, nem vagy a 2000es évek termékei. Kérdés, ha a hajtókar csapágy így néz ki, akkor a többi forgó rész milyen lehet, mondjuk a vezérműtengely rögzítéseinél, bütyköknél, hengerfalnál, gyűrűnél....
-
diablo1984
veterán
válasz Kronos3000 #92196 üzenetére
jelzi ha kiég? Mert ha nem akkor bármi rakható bele, max a rendőr berendel kpm-es vizsgára.
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz domper2015 #92611 üzenetére
Nekünk az mk2,5es benzines focusban még 245ezernél a gyári kuplung volt, így nem tudom elképzelni, hogy 100ezer alatt hogy lehet lerúgni egy tárcsát.
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #92900 üzenetére
A kuplung az jó esetben kettőstömegűvel cserés, úgy erősebb az anyagár, viszont a hajtókar csapágy az filléres tétel anyagban, munkadíja több mint az anyagár, de max 30-40ezer mindennel(pláne olajcsere, turbó csere, meg mindennel összekötve) és akkor még vastagon is fogott a cerka.
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #92992 üzenetére
Nálunk a céges mastereknek 40e a csereperiódus, azt bő 2 hónap alatt elérik. Tekintve, hogy 162e ft egy kötelező szervíz(egy levegőszűrő, pollen, olajszűrő és olajcsere), így ezt be is tartjuk.
A sprintereknél az első 2 olajcsere ajándékban jár az autóhoz, amit szigorúan csak 60 ezrenként végeznek el....
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen