-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na igen erre voltam kiváncsi.
Ezek szerint amit vettél kulcs héjat abba nem fér be ez az elektronika?
Mert ha lenne benne hely akkor csak bele kéne aplikálni.
Lehet egyszerűbb lenne mint szenvedni az immo megkerüléssel.Minden esetre így már értem mi a gondod.
De ha az infra vezérlő helyére beteszel egy rádiós vezérlőt az nem lesz járható út?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nekem a 140 lóval bőven elég lenne.
A 75 helyett a kényelmét nem kell ecsetelnem, mert tudjuk milyen ültem már ilyenben.
Egyszerűen akár hova nézel benne szép a szemnek és kényelmes az embernek minden kézre esikbenne.
Nem tudom, csak hát ezt is illik sűrűn kútra vinni mert 9 alatt nem áll meg
Cserébe bazi jól lép ha kell.Nem tudom még mi lesz, meg hogy jön össze a lóvé rámszakadhatna az OTP
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #18869 üzenetére
Az érdekes ezt a jelenséget még nem tapasztaltam benzinesnél.
Két dolgot tudok elképzelni, a benzin valahol elfolyik.
Így a motor keveset kap a működéshez, viszont a benzin valahol orrán száján folyik, mert az AC termel mint az állat, csak nem tudni hova.Én első körben levenném az üzemanyag csövet és mérnék egy átfolyást.
Aztán gyertyák ki megnézném mind a 4 henger megy-e.
Ha nem ezekkel van a hiba, akkor kösd fel a gatyád, mert nagyon szét kell borítani a kocsit.
De remélhetőleg nem kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #18874 üzenetére
Nem rossz amit összeraktál, de rögtön fel is hívom a figyelmed az új szabályozásra!!!!!!
Kaptak ugyanis a rendőrök műszert amivel mérik a hangnyomást és ha megléped a határértéket akkor ott a helyszínen kapsz egy formás kis csekket és bekerülsz a rendszerbe, amíg ki nem szereled büntetni fognak.
A haverom főnökét most sz.patták meg 45.000.- volt a helyszíni bírság.
Ugyanis a rendszere meg tudta lépni a határértéket, hiába mondta, hogy nem szokta még félig se feltekerni ami igaz egyébként, mivel a rendszer áttudja lépni a szabályozott értéket megbüntették.Szóval én ezt a rendszert kicsit átszabnám
Egyébként egész jó cuccokat raktál össze, látszik nem csak berakni akarod a dolgokat hanem utána is olvastál
Egyébként biztosíték ügyben osztom trehs véleményét, szerintem túlméretezted, bár ezeket a kábeleket nem ismerem, ilyet még sose szereltem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tartom ennyire korrektnek a haver főnökét, hogy ilyennel nem b@sz át.
Egyébként általános közúti ellenőrzés során volt az incidens.Szóval ne kerüljön rá sor senkinél, de én elhiszem.
Az E.Ü. doboznál is azt nyilatkozták nem büntetnek meg senkit, én a gyógyszertárban ahol akkor épp dolgoztam még is találkoztam emberrel aki a csekkjét lobogtatva jött be, hogy neki E.Ü. doboz kell de azonnal.
Szóval rendőrnek akkor sem hiszek ha kérdez.
A becsületesebbektől meg elnézést, nekem is van sok rendőr ismerősöm.
Ők nem erősítették meg a sztorit, de erősen bólogattak.Viszont a határérték elég magasan van, szóval ezek a hobby hifi-sek nem fogják elérni a küszöböt.
Bizti témával kapcsolatban, az szerintem túl van méretezve továbbra is tartom magam hozzá.
Pont az lesz a baj, hogy nem fog kimenni a bizti mert túl nagy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mivel nem tudom mekkora a limit nem vitatkozom, jeleztem, hogy volt egy ilyen sztory, aki hiszi hiszi aki nem nem.
Egyébként meg a gyári rendszer az EU szabványokat hozza sose lesz szabálysértési érték felett.
Szóval ezt pont kár volt leírnod.Eleve jó a kocsi hangszigetelése és nem az érdekli mi van bent hogy süketül meg a hülye hifi tuninger hanem az hogy mi hallatszik ki.
Azaz átlépi -e a zajszennyezési értéket így világos?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #18908 üzenetére
Pedig nálad elférne.
Nekem is azért van megmókolva, hátul, hogy a 2 13 helyre 2 16os hangszóró van bekötve, hogy ne kelljen ládáznom, arra hogy nekem elciceregjen elég, az asszony és a gyerek mellé meg úgy se lehetne komoly hifit bekötni.
Pedig én nagyon szeretem, ha szépen szól, de így ki kellett egyeznem egy JVC KD-R302 es teljesítményével meg elöl két LG hátul két Hertz 2 utassal.Nem szól rosszul, de az igazi mély azért csak egy jó carpower rendszerrel jönne elő a csomagtartóból
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #18919 üzenetére
Pedig azokat érdemes densora cserélni mind a 4 et.
Sajnos a nyakam teszem rá, hogy most is valeot, vagy sagemet tettek be neked ami egyébként ugyan az.Nézd majd meg, ha szürke akkor megint szar van a levesben, illetve készülj a másik kettő cseréjére is.
Ugyanis ezek egyszerre szoktak meghalni rövid időn belül.9.500.- kedvezménnyel darabja a normálisnak.
Illetve amikor néztem utoljára annyi volt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #18938 üzenetére
Ha te csinálod akkor de sex közeli élményed lesz.
Egyébként a 96'-osok között volt olyan amiben nem volt se szervó se elektromos ablak se centrálzár.Kevés volt belőlük, de volt.
Aztán már az enyémmel egyidős 97'-es szinte már mind szervós központis elektromos ablakos, felszereltségtől függően elektromos tükrős kormány magasság állítós, ülésmagasság állítós fűthető üléses és etc etc finomságok.
Az rt a durva az a csúcs abban minden van, ami pozitívum, hogy mindennek megvan a kiállása kábelezése a miénkben is csak épp nincs bekötve maga az eszköz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz vallas #18944 üzenetére
Szerintem hagyd így.
Nem érdemes vele szarakodni.
A fekete piros jól mutatna egyébként csak ahhoz a felnit is kell fényezni.
Elég borsos ám az ára ha szépre akarod csináltatni és gumizni is kell.
Ha meg csak a kupakot akarod lefújni valamilyenre, az olcsó de nem lesz olyan mint amit szeretnél.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #18964 üzenetére
Nagyobb felület nagyobb tapadás nagyobb fogyasztás.
De a télivel meg egy idő után nem egészséges a közlekedés.
Nagyon elkezd málani nagy melegbe.
Értsd úgy hogy 35°C os levegő 45-50°C-os fekete aszfalt plusz a gumi amúgy is melegszik használat közben szóval a téli nem egészséges ilyen melegben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #18966 üzenetére
A kanyar közbeni csikorgás, nem a guminyomás miatt van.
Nekem 2.3 baron van mind a 4 kerekem és nem csikorog.
A lényeg az, hogy nyári gumin járok.A kanyarban a tied azért csikorog, mert ahogy kapja az oldalterhelést szépen csúszik is a gumid "elmászik" oldalra és ezért kopik a kopás hangját hallod csikorgásnak.
Próbáld meg kisebb tempóval bevenni vagy árnyékosabb helyen kanyarodj, ahol nem olyan meleg az aszfalt.
Esetleg próbáld ki, hogy leöntöd egy vödör vízzel a kerekeidet és úgy kanyarodj egyből megszűnik a csikorgás.(hozzáteszem abban az esetben ha még nem égetted meg a felületet és nem keményedett ki, mert akkor már ha kell ha nem csikorog)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
No és mondok még egy szépet ha belegondolsz a van olyan bicikli amivel manapság kis erőfeszítéssel egy hétköznapi ember is súrolja a 40km/h ás határt ami bizonyos részeken már gyorshajtásra is alkalmas.
Csak azért írom, mert nálunk a lakótelepen 30 lenne a megengedett de rendszeresen vannak akik csak úgy átsuhannak a járdán úttesten és mindenen a köcsög biciklijükkel, ami nem túl egészséges mondjuk a parkban épp babakocsit tologató anyák között.De ugyan ez megvan gyalogosok között motorosok között és lássuk be sok autós is egy hülye pöcs.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma reggel megadta magát a hátsó motortartó bakom.
Indítózáskor akkorát rántott a motoron meg koppant, hogy öröm volt halgatni.
Kedden állhatok neki kicserélni, még jó hogy addig csak kétszer kell a kocsi, mert így nem szívesen használomMegint egy bosszantó hiba ami egyszerű kopó alkatrész bárhol bármikor bárkinél előfordulhat, na de kicserélni az nem lesz egyszerű.
Még jó, hogy nem rég beszélgettünk erről Treshel, akkor a haverét ki is cseréltem, erre most az enyém minden tünet nélkül szétszakadt.
2-3 órás meló, de hiányzott.
Renault power