-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
vicc volt.
Magadnak is előre tudod pörgetni csak idő kérdése meg egy fúrógépé.
Illetve kötni kell rá delejt.Mondjuk te ezt nem fogod megcsinálni a kvalitásodat ismerve, szóval nyugodj bele, hogy az lesz ami az órában van.
Írd fel az előző óra állását, esetleg fotózd le.
Aztán amikor eladod megmondod becsületesen, hogy te bizony órát cseréltél benne és ennyi meg annyi a valós kilóméter.
Ezt jó pontnak fogják venni.
Ha tekergeted, akkor már nem jössz ki jól belőle.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #20016 üzenetére
Mindenki úgy játszik a saját pénzével ahogy akar, de gondopj bele ha majd az e46 nak mennek neki mekkora lesz a fejed.
Ennek ellenére vedd meg és majd valóban megtanulod az autó szerelő szakmátCsak azt nem értem, ha ennyire nem felel meg a megane akkor minek vetted meg?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #20035 üzenetére
Uram amit most írok nem viccből írom.
A motorcsere után jártál okmány irodában?
Csak azért, mert ha nem akkor két dolog lehet.
1 nem cseréltek motort, csak javították a régit.
2 motort cseréltek, de nem lett lepapírozva.
Szvsz a forgalmival a kezedbe nagyon gyorsan pattintsd fel a motorháztetőt, ha egyezik a szám nem volt motorcsere.
Ha nem egyezik a szám, akkor gyorsany kérd el a szükséges okmányokat és vezettesd be a forgalmiba, mert nem fogod tudni levizsgáztatni a kocsit de eladni se.
A törzskönyvet is ásd elő, azzal is hasonlítsd össze.Egy két kérdés, mi lett a régi blokkal.
Komplett motor lett cserélve?Ha zsír új motor került be azt 8000km alatt pont hengerfejesre lehet b@szni, ha nem megfelelő volt a bejáratás és nem volt legalább 2 olajcsere ezidő alatt.
Sokismeretlenes a storyd, de szerintem nagyon csúnyán átvertek titeket.
Ami ha még nem járt le a két év akkor jótállássos javítás kellett volna legyen.
Én ebbe fektetnék egy kis időt, mert ha meglebegteted a fogyasztóvédelmet Baumgartnerék előtt, hamar kapsz pár díjjmentes szerelést.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #20030 üzenetére
Na amit írsz az meg marhaság.
Ennyi idő alatt ha értő kezek rakják be a féket és ne adj isten nem a legalja fából esztergált tárcsa meg betét kerül a kocsi alá kizárt hogy megegye.
Nekem mintexek vannak a kocsi alatt ami nem egy textár de 18.000 van már benne és az augusztusi vizsgán simán átmegy.Elektronika minden kocsiban szar, a vwsek a toyotások etc. Panaszkodnak.
Aki kitalállta azt a kocsit egy jó mérnök volt aki megfelelő karbantartás mellett szavatolja a működést.Azért akárki akármit mond megint egy diesel beteg.
Benzinesből jóval kevesebb a hibás széteső példány.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha leveszed a kárpitot rögtön megtalálod.
A motorról jön le a többinél két vezeték van ennél bal elől 5.Ha nem a vezetékkel van baj, akkor a "felprogramozásnál" kúrtak el valamit.
Mivel nem rég csinálták és eddig ment a zárás nyitás funkció, visszavinném garanciába, javítsa ki a hibáját.
Mondtam, hogy kókler a csávó.......
Ha nem csinálja meg vagy túl sok veszekedéssel járna. akkor meg elvinném egy másik szerelőhöz.A szálszakadás csak akkor jöhet szóba, ha a felprogramozás biztosan jól sikerült.
Illetve még az is lehet, hogy nem jól dugta vissza a csatlakozót az ajtóvezérlőbe.
Már ha bontotta, hozzányúlt egyáltalán.Azt se volna rossz tudni, hogy a kulcsot betanította-e a rendszerhez.
Illetve, hogy riasztós-e a szekér, vagy csak központi záras?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ehhez kéne tudni a típusát a központi zár vezérlőjének, mert sok féle van.
Aztán le lehet tölteni a doksiját és meg lehet benne nézni.
Sok féle módszer van, hogy hogy kell betanítani.
Ezért nem is akarok hülyeséget írkálni.Nekem pl, a golfnál úgy volt, hogy gyújtás ráad levesz 3Xegymás után.
De ez bizti nem megy az újabb központizáraknál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #20066 üzenetére
Hibátlan gyári bontott ajtót bevállalhatsz de a színe nem biztos, hogy ugyan olyan lesz mint ha kikeverteted a fakulással együtt a színt.
Manapság kitudják a mattulást is keverni a gyári színhez.A hátsó ajtó kábel átvezetését kell cserélned javítanod, a burkolatokat kell leszedned hozzá.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A te szakmád fényező?
Csak azért mert én se hittem el, de a kollégám volvóját megcsinálta 18 éves V940es.
Pont ilyen és ha nem tudnám melyik elem lett fényezve akkor napsütésben sem tudnám megmondani.
Lefényezte a csávó neki és összepolírozta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #20071 üzenetére
Nem tudom nekem I-es meganeom van.
De a szerelési könyvében benne kel, hogy legyen az pedig a netről beszerezhető.
Nekem tudom, hol van az átvezető korbács.
De nekem még nem kellet cserélni.
Nem egy nagy vasziszdasz nálam.
Gondolom neked se bonyolították túl.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Rambovits #20074 üzenetére
A legelső gyártásúakban mint ez is 2003-2004 elég sok elektromos hiba szokott előfordulni.
Ami biztos, hogy idő után cserés az a csomagtér zár, gyújtástrafók, ha sagem van bennük, és az elektromos ablak illetve a kapcsolók világítása szokott szarakodni.De vannak itt tulajok, majd leírják, a tapasztalataikat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A centrál zár lényege. hogy a vezérelt zár azaz a "sofőr" oldali első ajtó mindet nyitja, még a csomagtér fedelet is.
Nekem nem zár le menet közben, mert PH1 em van, abban még ez a funkció nincs benne.
De neked is nyitni zárni kéne az összes ajtót ha kulccsal nyitod zárod.
Illetve ha egy riasztós egységet bekötsz akkor megint működni fog a távirányítós nyitás zárás.
Amit a központi zár vezérlőjére kell rákötni.
Én is ezt fogom megvalósítani, hogy ne kelljen kulcsoznom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20101 üzenetére
E85
ENI és AVIA kutakon mindegyiken van.Valamint annyi, hogy nem esz meg semmit.
Ha 100% etanollal járnál akkor a benzinpumpát egy idő után meg tudja akasztani, mert az némely típusokban rézből van és oxidálja a rezet.
De a mi kocsijainkban műanyagból van tehát nyugodt szívvel használhatod.
Viszont az öreg gépbe ne tegyél 50%-nál több etanolt semmiképen, mert nem fogsz tudni közlekedne vele.
Annyira megváltoztatja a motor karakterisztikáját.
Én is 50-50%ban használom és nekem második vizsgára megy a kocsi tehát mondhatom jó ideje használom így semmit nem kezdett ki, ez marhaság.
Félnek az emberek, mert bemagyarázták nekik az olaj lobbisták, hogy juj nem szabad etanolt használni fúj csúnya mumus etanol abból olajsejk papa nem kap egy fillért se mert itthon gyártjuk nem szabad azt tankolni.Azt hiszem joggal írom le 5évnyi etanolozás után, hogy nem teszi tönkre a kocsit.
A golfomba is etanoloztam azóta is rója Veszprém utcáit oda került le a kis 1.6 os és semmi baja, pedig az már 23 éves szerkezet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20104 üzenetére
2X3X szvsz tegyél hozzá egymás után, hogy amit fellazít azt ki is mossa.
Az injektor az alapjárat és a lambdaszonda szokta szeretni a cuccot.
10hez az 5 elég kezdésnek.
De 10/10 az igazi.
Elején ne ilyedj meg egyszer kétszer fulladhat majd, amikor nagyobb adag dzsúz jön ki főleg nálad ahogy írtad 21 éves a kocsi.
De gondja baja nem lesz.
Egy ilyen kezelés után, a benzinszűrőt azért majd cseréld, mert az megtelik takonnyal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #20110 üzenetére
attól függ meddig akarod hajtani a kocsit és mennyire kened neki.
Nekem gates-em van semmi gondom vele.
De a dayco is elmegy.
Az optimalt 50.000.km-hosszabb távra nem tenném fel, sok rá a panasz, hogy megnyúlik és utána képes akár egy fognyi eltérést is produkálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ha a kilómétert mutatja és vannak fények akkor a kábeleiddel lesz a baj.
A fordulatszám jeledó alapból bent van mindegyikbe, nem hiszem, hogy pont a tiedbe nem lenne, vagy rossz.
Elektromos ember lesz ebből, mert gondolom te nem tudsz voltmérővel méregetni, meg a kapcsolási rajzon nem mész el.Annyi van még amit segíteni tudok, hogy számold meg hány vezeték van a csatidban és hogy jönnek a színek egymás után.
Megnézem az enyém és egyből kiderül mi a szitu.De lehet hogy a sedanokban nincs bekábelezve.
A jeladó tuti nent van, max a kábel nincs bent.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne is keresd a hibát tovább, nincs vezérlő szálad.
Fehér csíkosnak kéne lenni ott ahol neked hiány van középen.
összesen 7 szál megy a csatiba ha neked csak hat van és középen nincs fehér csíkos akkor az a baj.A jelet pedig nem a Bosch (mert az van a gépedben) gyújtótrafóról kell levenni, ez nem II-es golf
Hanem a fordulatszám jeladóról.
Meg ne kérdezd hol van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #20156 üzenetére
Ahogy írod uram.
Tegnap este felszívtam magam és kicsit megnézegettem a korbácsot.
Nekem be vannak számozva a korbácsaim, annó kikeresgettük melyik honnan hova megy.
Egyszóval a 8as megy a fordulatszám mérőre aminek mind a 7 szála az ecuba megy.
A jelet meg a felső holtponti jeladó generálja csak úgy mint a befecskendezési pontot is.
Tulajdonképpen egy impulzus amit az ecu alakít át ahogy írtad is.Szóval giigznek egy kábel hiányzik a boldogságához, de ezt még én is elektromos szakival huzatnám be.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ilyenkor szoktam azt mondani, mert az enyém is ilyen meg hirpedt horpadt, hogy egy dolog vigasztal, az ő autójában több kár lett.
Én mivel használtan és esztétikailag hibásan vettem, már a külsejével nem is foglalkozom.
Egy dolog számít menjen megbízhatóan, nagyon leharcoltan ne nézzen ki, és belül tiszta rendezett legyen.Sajnos Magyarisztánba én nem is vennék új autót, mert tuti az egyik reggel a kocsi mellett kapnék agyér görcsöt és hullanék el ha meglátnám az egyik furulya zsonglőr művét.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
srácok van itt valakinek forensis kártyája megéri megrendelni?
Nekem végülis mindegy hogy eni vagy omv benzin van a kocsiban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #20225 üzenetére
gondolkozom rajta mert 45-50 litereket szoktam tankolni annál a 8 forint kedvezmény 400forint azaz egy újabb liter benzin.
Ahogy olvasom semmit nem kell hozzá csinálnom és semmibe nem kerül, ráadásul még biztosítást is díjmentesen kötnek rám és a lánghoz is lesz 20%kedvezményemNA még vagy 5 percig gondolkozom rajta
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó