-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #20233 üzenetére
Na uram kapd be.
Nem tankonként 1 liter hanem 100 kilométerenként.
És pl. az én 8V-s motoromon mezítláb is vezethetsz ha akarsz attól nem nagyon lesz kisebb a fogyasztása mert nem vagyok rally pilóta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Semmit ki kell cserélni, nekem nem oldotta meg a tisztítás, 10év fölött ezeket szvsz tisztíthatod ahogy akarod egyszerűen eljár felettük az idő.
Kerestem kapcsolási rajzot a fordulatszám mérőhöz.
Szvsz nem lesz jó a tiedbe, mert más az ECU-nk.
A sedánokat másik ECUval helyezték forgalombaSajna ezt nem tudtam, most jártam utána, minden képen egy elektromos szaki kell aki látott már ilyet és be tudja húzni a kábelt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #20252 üzenetére
Hát akkor küld vissza és visszakapod az árát.
Egy kollégámnál is ez volt a suzuki ignisnél, 6.5öt evett és utána is.
Nincs ebből gond.Nekem bevált meg még sok embernél, ez a 6.0-körüli fogyasztás a bűvös határ, eddig akinek ekörül evett annak semmit nem jelentett akinek 7 és fölötte annak szokott hozni a konyhára.
Főleg a nagy motoroknál jelentős az eredmény.
2.5ös BMW-nél 1.6 litert hozott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #20257 üzenetére
Nézd nekem amikor megvettem 8.2 volt az átlagom.
Ez lett letornászva 6.2-6.5 közé.
Először a xado volt ami hozott sokat.
Aztán a fogyi csökkentő.
Így most elégedett vagyok ezzel az öreg elavult konstrukcióval 6 liter alá nem lehet bemenni ilyen álmokat nem is kergetek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #20262 üzenetére
ismerősöm 1.2 es csínkvecséntója
9.2 vel simán elmegy 100Kilométert
Ez az állat ugyanis ezzel a kocsival pályázik.
Szerencsétlen gép 3000alatt nem nagyon pörög.
Cserébe szépen ki van égve a kipufogója.
Mondtam már neki, hogy ezzel a fogyasztással lagunát is hajthatna
Lehet azzal még kevesebb is lenne[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Micsoda népvakítás, ma kaptam egy hír e-mailben:
" Márkaszervizek a biztonságos autózásért
Csökkenhet a műszaki hibából eredő balesetek számaA márkaszervizekkel, illetve a gépjármű javítói szakmával kapcsolatosan rengetek tévhit él az autótulajdonosokban. Éppen ezért 2012 őszén 11 autóimportőr (16 márka képviseletében) összefogott annak érdekében, hogy ezeket a sztereotípiákat levetkőzhessék és végre minden közlekedő megértse, hogy nem csak mozgásszabadságot jelent az autózás, hanem súlyos üzemeltetői felelősséget is. Az Európai Unió területén minden évben m integy 128 000 ember szenved súlyos személyi sérüléssel járó balesetet az utakon a gépjármű műszaki hibája miatt, és ebből közel 2000 személy esetében fordul elő haláleset ezen okból kifolyólag. Magyarországon ez a szám alacsonyabb, de éves szinten megközelítőleg így is 5000 ember szenved balesetet műszaki hibából, és átlagosan 70-en veszítik életüket ilyen okból.
A gépjárművet üzemeltetőknek, vezetőknek tehát nem csupán szabad mozgási lehetőséget biztosít az autó, de kötelezettséget is ró rájuk.
Az üzemeltető felel gépjárműve műszaki állapotáért, biztonsági berendezéseinek működéséért a mellett, hogy a vonatkozó, és a gépjármű teljes életútjára hatályos jogszabályokat is be kell tartania. „Úgy gondoljuk, hogy meg kell változtatni azt a tévhitet, hogy az illegális, olcsó szervizekben történt javítás után az autó korának és futásteljesítményének megfelelő állapotban van, illetve a közlekedésbiztonsági követelményeknek mindenben megfelel” – mondta el Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműiportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke. „Ahhoz, hogy az autóval minden szempontból biztonságosan lehessen az utakon közlekedni anélkül, hogy a bent ülőket és a többi közlekedőt veszélyeztetn&ea cute;nk, olyan szervizben kell javíttatni, amely rendelkezik képzett szakemberrel, megfelelő javítási technológiával, diagnosztikai és beállító műszerekkel és frissített javítási szoftverrel és gyári, vagy igazoltan azzal egyenértékű alkatrészekkel. Éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy eloszlassuk azt a tévhitet, miszerint a márkaszervizek minden esetben drágán és a független szervizeknél nem jobb minőségben dolgoznak. Ők azok akik a legjobb körülmények között, gyári minősítésű eszközökkel szerelnek és akik a legjobban értenek saját márkájuk javításához” – tette hozzá Erdélyi.
Bővebb információt a www.ertunkhozza.hu honlapon talál. "Renault power
-
rob210
Topikgazda
Apud mondott már valamit a mondira?
Ma komoly meglepetést okoztam pár hülye gyerek autósnak.
Kint voltam a 17.-ben és hazafelé a keresztúri úton (60-as tábla) 40-el tötymörgő kocsisort rendesen odavágtamHaza felé jövet elkezdett szakadni az eső, nekiálltak 30-al meg 40-el csorogni.
Na mondom gyerekek ne csináljuk már ezt.
Vissza 3 és szépen 3000es fordulatnál elpörköltem egy olyan 15-20 autóból álló kocsisor mellett.
Aztán 5 ös 1600 és szépen a 60 as tempóval eljöttem hazáig.
Két lámpát fogtam meg pirosan de nem értek utol.
Ilyenkor mindig elgondolkozom rajta, hogy amikor oktatják a vezetést az esőre nem kéne felkészíteni az "amatőr" usereket????Komolyan életveszély a város ha esik egy kis eső, vagy hó.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20296 üzenetére
Basszus most nézem lehet, hogy a clio alatt tényleg gumicső van???
A megane ok alatt réz cső megy legalábbis az enyém alatt egy vékony merevfalú csővezés megy hasonlít a fékcsőhöz.
Aztán a tűzfalnál lesz belőle gumicső, egy csatlakozás után.
Meg egy kis darab gyorscsatis gumicső van a benzinszűrő előtt.Hm. most feltetted a mai kérdést
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Telóról nyomom így a videót estig hanyagolom.
A lambdaszondát tessék szíves lenni kidobni a pics@ba.
A folytószelep és gyújtástrafó ilyen hibát nem produkál.És egy kis félreértés tisztázás giigz autójában 1 db Bosch gyújtótrafó van, ha az szarakodna lefulladna a kocsi vagy el se indulna.
Az alapjárat szabályzó csavaron meg időszerű lenne végre állítani, mert így nem lehet megállapítani mi van azalapjárati motoroddal ugyanis ilyen értékeknél be se kapcsol.
Annyira el van állítva az injektorod, hogy egyszerűen 800 közelében nincs az alapjáratod ahol bekapcsol az alapjárati motor ezen érték felett ugyanis nem kapcsol.Teszem azt hozzá ha be lesz állítva az injektor, lehet a lambda szonda se fog össze vissza jeleket dobálni a szerencsétlen ecunak ami össze vissza vezérel jelen esetben.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
wazze ennek hol ingadozik az alapjárata?
Te miről beszélsz?
Tök szép egyenletesen jár, amikor felmegy a fordulatszám olyankor gázt adsz.
Ennyi ingadozás minden 8 szelepes autónál van mert ez még központi injektoros.
Simább járás csak 16 v-sel és hengerenkénti befecskendezéssel oldható meg.Simán annyi a baja, hogy ki van tekerve az alapjárati ütköző csavarod.
2 perc beállítani.
Ezért ilyen magas a fogyasztásod a végén kiderül 6.5 körül eszik a tied isMMA87: azért az nem lenne rövid táv, ha már Pest Nyíregyháza távot vesszük.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nincs a kocsinkban szivató.
Ezt a hülyeséget honnan vetted?
Az ecu szabályozza a befecskendezés mennyiségét.
A beszívott levegő hőmérséklet jeladó, a lambdaszonda és a folytószelep pozicíójából kikalibrálva.Szivató a 120-as skodáb van meg a favoriton.
Meg azokon a kocsikon ahol nincs ecu.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Bejelölve pirossal, ha visszább ment és rosszul szabályoz akkor pedig a sárga nyíllal jelölt is egy állítócsavar, ahhoz nagyon nehezen lehet hozzáférni, azzal kell a finom beállítást elvégezni.
De ahhoz csak akkor kell nyúlnod, ha nem lesz jó miután visszaveszed a fordulatszámot 800-körülire.
Szép lassan tekergesd ki, minden egy egész menet után adj egy 2000ig forgatott gázfröccsöt és aztán állíts még ha kell.Tehát egy menetet kifelé tekersz és beülsz megpörgeted 2000ig utánna megnézed mennyire áll vissza és még tekersz rajta addig amíg jó nem lesz.
Ha beállt 800-ra akkor menj vele egy próbakőrt.
Ha nem jó finomhangold.De arra készülj, hogy könnyebben fog lefulladni a kocsi, azaz több gázzal kell majd indulni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A felsőt ne állítsd jobban el, mert nem az a baj.
Az alapjárati motorod ütköző csavarja az amit kijjebb kéne tekerned.
Azon úgy tudsz állítani, hogy leállítod az autót és a bovden vezetőt elfordítod.
Mint ha gázt adnál.
Annak az alján van a csavar ugyanis.
Így ha "gázt adsz" a csavar függőleges irányból elérhető lesz és tudsz rajta csavarni kifelé.Nem engedi az alapjárati motort dolgozni mert nem a felső csavar amit tekergettél az ütköző, hanem az alsó.
Annyira be van tekerve, hogy a felső csavar nem tudja ellátni a szerepét.
Holnap megyek légszűrőt cserélni levideózom neked mit kell állítani és majd feldobom youtube-ra.
Az alapján meg fogod tudni csinálni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na készülj Giigz most megyek le megcsinálom neked a videót
Meg egyúttal ki is cserélem a légszűrőmet
Megrendeltem végre a 4db sárfogó gumit, majd én is feltolom a képeket, hogy milyen lett
Meg ha már elkapott a hév rendeltem egy középső kartámaszt is[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezen nincs mit részletezni. a videón minden látszik, mit kell eltekerni és min kell kitekerni
MMA a videót köszi, de ez a 8Mpx Hd teló szerintem elég ilyen felvételek elkészítéséhez.
Másnak jobban örülnék, vannak ötleteim miket kéne megfinanszírozniRenault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az első videón látszik hogy kell állnia a pillangó szelepnek.
A végén a videónak direkt felvettem.
Ha nem úgy áll akkor tekerni kell a csavaron még kifelé.
Ha megközelítőleg úgy áll akkor valóban más a baj, de akkor kösd fel a gatyád, mert injektort kell venned.
A pillangószelep elektromos vezérlése ugyanis drágább mint egy komplett használt injektor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na megvagyok a ledesítéssel.
Képet ugyan nem lőttem, de majd holnap ha sötét lesz csinálok párat.
Szerintem király lett köszönöm a segítséget, a forráshoz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20417 üzenetére
Hát srácok nem tudom, mi van nálatok, ha én ezt állítom akkor az alapjáratom szépen ingázik fel le ahogy állítom.
A felső csavarral pedig azt lehet beállítani, hogy mi legyen a minimum érték amire visszaejti az alapjáratot, azaz annak a fix 750-es értéket kell tartania.
Gondolkozom még rajta mi lehet a bibi, de ennek így kell működnie, nem véletlen vannak ott a csavarok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor íme.
Ez alapján nekem működik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20422 üzenetére
Utána ások a témának, mert lehetnek típus specifikus dolgok a te esetedben főleg, mert neked 1.2-es a clio, de Giigznél így kell működnie. Mert az övé olyan mint az enyém.
De szerintem vagy az ECU szar vagy a fojtószelep pozíció jeladója ami a másik oldalon van az a 4 tűs barna csatis.
HA az rossz értéket ad le nem állít után az alapjárati motor nem ejti le a minimum értékre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20427 üzenetére
Menet közben fog felütközni, bemelegített motornál.
A baj az, hogy rosszkor nézitek.Ha be van szerelve az injektor és az ECU vezérli, akkor nem fog hozzáérni az ütközőhöz.
Hiszen az alapjárati motor szabályoz és nem is érhet hozzá az ütközőhöz.
Na valahogy megoldom, hogy a beszerelt működő állapotról is csinálok majd videót.
Addig kitartás.Tehát alap helyzetben ha el lenne zárva a fojtószelep, akkor nem indulna be az autó.
Hogy meg is értsétek mit mondok, ültessétek be az asszonyt a sógort a szomszédot és indíttassátok be vele a kocsit, úgy hogy közben nézitek mi történik az alapjárati motorral, és a fojtószelep rudazattal mikor hova pozicionál.Akkor rögtön megértitek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na ennyi nem szennyezem tovább a topikot a dologgal, ha ez nem sgít akkor szerelő.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eFootball
- Gumi és felni topik
- DIGI kábel TV
- Elektromos autók - motorok
- Könyvajánló
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen