-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Hát uram az történt, hogy az előző gazdája egy igénytelen pöcs volt és hajtotta a gépet mint az állat, tetszett neki a nyomatékból autózás.
Azaz beindította a kocsit és nyomta mint postás a csengőt.
Aztán a jól felhevült turbót nem járatta amíg visszahűl leállítás előtt hanem úgy melegen lekapcsolta.
Ezt a szívó kocsi se szereti ha hajszolás után azonnal leállítják, de egy turbós meg főleg.Na mindegy a turbód elkezdett lógni azaz erőtlenebbé vált a kocsi erre még jobban nyomta neki a barom.
A másik verzió az, hogy spontán kegyetlen mennyiségű kilóméter van a kocsiban és elkopott a turbó.
A végeredmény amit te fehér füstként láttál, az az, hogy nem a diesel üzemanyagot, hanem a motorolajat felkapta a turbó mert nem volt már tömítettség, kopott volt nagyon és azt kezdte el benyomni az égéstérbe.
ez azért jó mert ahogy elkezdi benyomni azonnal fel is pörög maximum fordulatra,
Ilyenkor se tiltás se semmi pörög mint az állat amíg van motorolaj a teknőben és van mit felszívnia, amikorra elfogy olyankorra be szokott sülni a motor.Ezért kérdeztem rögtön, hogy sikerült-e lefullasztani?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Elsőre azt hittem ez, aztán néztem, hogy 3 ajtós az meg nem volt 30-asból.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Semmi gond csak a tömzsisége miatt nem volt egyértelmű.
A 15 ös tömzsibb kissé mint a 17es.Egyébként ezt a 17 st-t nem ismertem, ez új nekem.
El is olvastam róla gyorsan a szakirodalmat.
De az a cikk se rossz amit te linkeltél.Egy ilyen 1.7 es motor nem volna rossz nekem e a gépbe, bár inkább egy 1.7 es 16 szelepes szívó kéne az nagyon ideális lenne úgy 120 ló környékén.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
NA a kálváriám folytatódik.
Elhajtottak a műszakiról mint a magzatvizet.
34% a hátsó tengelyen a fékeltérésem.
A vicc az, hogy előtte 8 nappal voltam fékhatás mérésen és minden rendben volt.
Így nem került semmibe.
Kedden megyek az új időpontra oda ahol előtte mérték a fékhatást.Most valahogy nincs szerencsém ezekkel a dolgokkal, ha szar is valami akkor az a munkahenger megint 2-3ezer forintos alkatrész de a vizsga nem lett meg miatta.
Bár én élek a gyanúperrel, hogy szar volt a vizsgahelyen a gép, mert előtte jót mértek,
Ha a rózsadombról jövök lefelé a kézifék megfogja a kocsit!!! megállni mindig megtudok, a kocsi nem húz el satuféknél se semerre.
Szóval nem hiszem, hogy szar lenne a fékem.
34%-os eltérésnél, már el kéne a kocsit valamerre húznia.Egyébként mindent rendben találtak.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt ne nézegesd hanem vedd meg.
Ennél jobbat úgy se nagyon fogsz találni.
Meg egyszerűbbet.
Minden képen olyan anyag kell főleg oldal ajtóba ami vízálló és hangszigetelő is, ez eléggé leszűkíti a kört.A mélyről annyit, hogy én pl. kibéleltem akusztikai szivaccsal a sub csövemet és sokkal szebben szól nem olyan pufogós dobozhangú.
Meg a reflexnyílást is állíthatóra cseréltem, így meg is találtam az ideális méretetSok mindennel el lehet szőrözni kis apróságok amik a végén sokat számíthatnak.
Pl. ebből az anyagból tehetsz az ajtóba a hangszóró alá egy karikát kivágva, az is sokat jelent.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A patent kell akkor a patent depóról rendelj.
Itt van nálunk a timúr utcában mindenük van de tényleg mindenük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na azért ezt továbbra sem értem.
Az alkalmatlan fékemmel, most direkt nekiáltam szórakozni, jelentem sikerült a kocsi seggét mind a két irányba megcsúsztatni.Tényleg nem értem, legalább az egyik irányba lett volna eltérés, de nem ugyan úgy blokkolt kézire a két hátsó és mind a két alászedésnél megcsúszott a segge
Értetlenül állok a dolog előtt, fogalmam sincs mit csináljak.Feleslegesen nem cserélnék munkahengert.
A dob se lehet szar ha egyszer be tud blokkolni.
Megnézem még az után állìtót az egyiken egyet húzok a másikon egyet engedek, meglátjuk mi lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Az új vizsga időpontja péntek.
Vasárnap lejár a műszakim így mostmár muszáj lesz átmennie
Ha még valamit találnak akkor eret vágok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
És azt a teljesítményt mivel viszed le az aszfaltra?
Komolyabb gázadásnál csak pörögne a kerék a kocsi meg egy helyben állna.
(alpine-ra gondolok)Az 1.6 os 0.7 baron kb 150lovat hozna.
Módosított hengerfejjel vagy felfúrással gyűrűzéssel esetleg kovácsolt vas dugókkal képzeled a dolgot?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #23128 üzenetére
Így ahogy mondod.
Ma pl. melóba jövet kénytelen voltam megelőzni egy buszt, a szemét kinyomtam a 75 paripának, de két lehetőségem volt vagy megelőzöm, vagy megálok és lelapátolom a szenet a kocsi elejéről.
Brutál mennyiségű korom jött ki a buszból, szerintem 40 öreg szívódìzel elkopott porlasztócsúccsal nem termel annyi szart.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #23133 üzenetére
A részecskeszűrő egy nagy parasztvakítás a kibocsátott szennyező anyagok méretét csökkenti le, vagyis a nagyobb darabokat megfogja, aztán amikor telítődik, akkor kiégeti magát, amivel ki is jut minden szennyező anyag a környezetbe, csak kisebb szemcseméretű formában ami sokkal rákkeltőbb hatású, mert letapad az élőlények tüdejében.
A megoldás nem a részecskeszűrő lenne.Ráadásul a részecskeszűrőt, meg kell semmisíteni, szóval, az egész egy nagy ámítás.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #23197 üzenetére
A harmadikat kilőném, mert az ingadozó alapjáratot produkál, a fékrásegítőt pedig megint csak kizárnám, mert én annó levettem, ha ott tömítettlenség van ennél a típusnál akkor az nagyon durva hangot ad ki.
De mivel írta, hogy hidegben szokta neki produkálni a leáll ùjraindít minden ok dolgot, hogy a feső holtpontija is szarakszik.
Szét kéne azt a kocsit borítani és rendesen összerakni.
Ennek ellenére meg kell mindent próbálni, mert ezekhez nem kell pénz csak idő amig kiteszteled őket.De én amondó vagyok, hogy egyre inkáb a rossz gyújtás értékre gyanakszom.
Egyszerűen, nem maradt más.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #23209 üzenetére
Nem kell hozzá sok elég kis állítással is komolyan változik a gyújtás, ez még elosztófedeles.
A másik az, hogy az emlegetett 0-100 as gyorsulása 4 mp el rosszabb volt az enyémnél.
Ráadásul állandóan erőtlen motorról panaszkodik.
(ráadásul,nem tudom,hogy hogy de nekem 2 hengerrel beindult a multkor, igaz rögtön rájöttem, hogy hülye vagyok és nem tettem vissza a kábeleket, de beindult)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisninja #23216 üzenetére
Nézd ezt így nehéz megmondani, szerintem a múltkor is leírtuk.
Én inkább lengéscsillapítóra vagy esetleg toronyra gondolok.
A szilent nem ropogó hanem kopogó hangot adna és leginkább menet közben gödörnél, etc...Az AC-t pedig ki kell mérni.
A morgó hang semmi képen sem jelent jót, a csere csak az AC re vonatkozik, mást nem kell cserélni.
De vannak olyan műhelyek ahol akár fel is újítják neked kb 10.000.-olcsóbb és 1 év gart válalnak rá.A csere kb. 30 perc, ha még sose csináltad 1 óra és akkor sokat töketlenkedsz vele
Leginkább azt tudom javasolni csinálj egy videót és töltsd fel akkor többet tudunk segíteni, kiderül jobban hogy honnan jönnek és milyen hangok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Hát uram erre csak azt tudom mondani látnom kéne a műszerfalat szerintem 5-10 perc alatt behúzható.
Egy biztos az ajtó átvezető gumicsőben kell elhúznod a műszerfal oldaláig, hogy ott hogy jut fel fogalmam sincs, mert nekem MI-em van és II-es műszerfalat még nem bontottamRenault power
-
rob210
Topikgazda
A pirossal bekeretezett a fékfolyadéktartály, az alatt van a rásegítő dob.
Abból jön ki egy gumi textil cső ami rámegy a szívósorra.Gyújtást meg csak strobival, azért nem mondok semmit, mert ha neki állsz elállítgatni nem mész sehova a kocsival.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hogy valami jó hírem is legyen ki kell cserélnem a váltóban a szimeringet igen azt a bizonyost.
Még jó hogy nem nagy meló
Megint egy ezer forintos alkatrészRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A beszerelési videója is megvan.
Valamint erről lenne szó FN10 váltó szimering
Ha tud szerezni vevő lennék rá.
NAgyon kéne mert eszméletlen el kezdett folyni a váltómból a friss olaj, ahogy le lett cserélve a régi szutyis.[ Szerkesztve ]
Renault power