-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz akipapi #23519 üzenetére
városban az 1.2 es 5.5 ha jó a lábad, 7 liter ha versenyzel.
Nem tudom mennyit szánsz rá.
Az egyik barátom párja ilyet használ ez már egész szépen szedi a pacskert, ez ugye a 75 lovas verzió.
És a módosított hengerfejnek és befecskendezésnek köszönhetően 5.2 vel jár városban.A múltkor egy balaton pest oda vissza autópályán 8.7 liter lett.
Szóval nem arra van kitalálva.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na urak megvolt a tali.
Nem volt akkora volumenű mint amire számítottam, de azért nézelődni megérte kimenni.Szerintem ha pesten rendezik nagyobb érdeklődés lett volna.
Képeket csak akkor teszek fel ha letérdeltek és könyörögtökRenault power
-
rob210
Topikgazda
Már írtam, hogy nem tudom mi lehet az, mert nekem nincs ilyen kábelem ott.
De ma a találkozón pont beszélgettük Tresh-el, hogy neki sincs ő se tudja mi a szar az.
Egyszóval fogalmam sincs.
Le kéne azt a csatlakozót valahogy fotóznod jobban ha lehetetlen ha nem, mert így nem tudok segíteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyedi kocsija van?
6 szelepet hogy zsúfoltak be a 4 hengerbe?Egyébként Giigznek olyan motorja van mint az enyém, azért kérdezte tőlem mi lehet az a kábel, de nekem nincs a gépben olyan.
Élek a gyanúperrel, hogy esetleg valami utólagos riasztó, esetleg gyári riasztó kábel csati lehet.De tényleg passz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én még emlékszem arra az első autóját megvenni szándékozó srácra akinek ordítoztunk Treshel, hogy hiába ismerős nézesd át ne bízz senkiben autóvásárláskor.
De te csak mondtad, hogy ismerőstől van.
Megtanultad sajnos a saját károdon, hogy üzletben nincs barátság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz dudaspeter87 #23560 üzenetére
Szia a felső holtponti jeladód kezdi magát megadni.
Ha nem indul próbáld, ki hogy megmozgatod az autót egy kicsit.
Annyi kell csak, hogy a kocsit picit megtold, mert akkor a pozició ahonnan a jelet veszi már elmozdul.
Ha ez a baja, akkor meg cserélni kell.
Ha nem ez a baja akkor haldoklik az AC-pumpád, de ez a kisebb valószínűségű.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz dudaspeter87 #23563 üzenetére
Igen mert nem ugyan abban a pozicióban áll meg a lendkerék.
Igen kábé annyi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ùgy döntöttem, ha nem esik holnap akkor olajcsere lesz.
A mostanit kicsit koszosnak találom, már, pedig csak 6700van benne, de persze az is lehet, hogy csak én vagyok maximalista.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #23586 üzenetére
Igen, de most gyanusan sok a szemcse benne.
Nem szokott ilyen lenni.
Igaz most csere előtt kapott motormosót.
Mindenesetre ezt most lecserélem, amúgy 10nél szoktam, és próbálok figyelni a környezetre.Meg találtam forrást ahonnan most 2ezerrel olcsóbb a xado.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azt azért ne felejtsd el, hogy az a 2.5 ös motor értő kezekben igen komoly vaddisznó lesz.
Nem kicsit van felülméretezve, azaz van benne tartalék, azt egy kicsit elkezdi az ember építgetni és hamar 250-270 ló lesz alatta.
Úgy, hogy nem is könyököl ki belőle semmi, nem úgy mint a 2.0-esekből.
Láttam már passatot aminek a blokkjából oldalt kiált a hajtókar, és persze besült a motor.A 2.0 literes VW-ket ne erőltessük.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #23713 üzenetére
Hát akkor ugyan olyan a kocsink továbbra is csak az enyém nem ilyen eget verő fogyasztással bír
Én mostanában 70% benzin 30% etanollal járok, ezt a "keveréket" szereti a legjobban, így húz alul is felül is.
De a fogyim ezzel 7.0 liter körüli csak városban, dugókat elkerülve.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Így már én is számtalanszor jártam.
17.kerület Egis előtt a keresztúri úton a nagy kanyarnál, mindegyik lelassít 40-30ra.
Én 50el ahogy beesek a kanyarba úgy be is veszem.
Nem egyszer kellett már lassítanom, az előttem tötymörgők miatt.
Egyszerűen az autósok 30%-át én tuti újra tanpályára küldeném.
Amikor elkanyarodnak a főútról a mellékútra azt is imádom, megyünk 50et elkezd lassítani üres minden irányból az út lassít, kiteszem az indexet, hogy na babám nekem ebből elegem, kimegyek mellé és index nélkül rám húzza a kormányt, hogy akkor ő most balra befordul.
De azt megvárja amíg kimegyek mellé, az indexet meg b@szik használni.Iszonyat amit művelnek egyesek, és most a nők védelmére mondom, hogy az esetek 70%ban inkább a pasik szabálytalanok, a csajok csak lassúak.
.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23747 üzenetére
Kezd kirepedni az egyik vákumcsöved, vagy a map szenzorod kezd elhalni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23759 üzenetére
Beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Ha az megbolondul, megáll a kocsi.Igen mindenki mást mond, mert mindenkinek más okozta a hibajelnséget.
Én mindig abból indulok ki ami a legvalószínűbb és amit a legegyszerűbb cserélni ellenőrizni.A gyújtótrafók egyébként milyen típusúak?
Hogyan ellenőriztétek, mert a szigetelése a sagemeknek áthúzhat és az is ezt produkálja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #23767 üzenetére
Nekem a fej azaz a fúvóka volt eltömődve.
De ha lehúzod a csövet és picit spriccentesz rögtön kiderül a csőben van-e lé, ha nincs akkor motor, bár akkor egyik fej sem spriccelne.
Ha fej akkor azt bizony érdemes cserélni mert állandóan el fog koszolódni.
Minden esetre szükségmegoldásként egy gyors kompresszoros befújás segíthet a helyzeten.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem hittem volna, hogy ez ment szét, de öröm boldogság.
Minden esetre ha ez átrohadt kilyukadt vagy eltört az nagyon kemény, mert ilyet én még nem is hallottam.
Ebből csak a gyárit tudod megrendelni. ilyen utángyártottban nincs, mert még soha senkinek nem kellett.
Vagy bontóban lehet venni komplett szívósort.Ha valakit érdekel, hogy hogy és miért van ilyen a kocsiban.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pedig van az összes 8V-sben van, de szerintem még a 16szelepesekben is.
Régen a trabantnál cseréltük egyszer onnen tudom csak én is hogy mi ez meg hogy mi a működése és hol van.
Viszont van nekem is egy kérdésem, aki megmondja az kap egy virtuális pirospontot.
Mindjárt feltöltöm.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na szóval erre varrjatok gombot én is találtam egy vakdugózott csatlakozót, de mi lehet ez?
És miért van az ablaktörlő motoron még egy csati üresen?
Vannak itt érdekes dolgokA képek minőségéért bocs de elég kitekerve kellett fotóznom.
A csatlakozó mögött az a fűtésmotorja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Majd váltásnál figyelj oda, meg induláskor, majd jobban pörgesd, hogy ne fulladjon le.
Gratulálok, várom az első élménybeszámolót.Én meg közben találtam gépműhelyt, ahol meg tudják csinálni a komplett hengerfej módosítást 28e-ért.
Már csak hengerfej kell!Csak
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kopogo #23867 üzenetére
Ahogy a többiek is mondták már, ha csak nincs egy tartalék motorod a garázsban, akkor nem kísérleteznék a vezérlés, csere gondolatával.
Ami mèg nagyon fontos, hogy mindent cseréltess, ne csak szíjjat.
Vízpumpát is.Haver toyotaja 2 éves vezérműszíjjat hazavágta, mert a pumpa nem lett cserélve.
Sokat spórolt vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azon a pótméteren hiába fognak tekergetni, az valószínűleg halott, bár kíváncsi lennék hol és milyen pótméter az.
A visszaejtés olyankor van amikor bekapcsol a hűtőventi, mert a mienk ecuja még nem elő, hanem utóvezérlő.
Azaz nem előre emeli meg az alapjáratot és abból fojt vissza 750 re a venti, hanem amikor kezdene lefulladni akkor vezérel és emeli meg.Ezzel nem sok mindent lehet kezdeni bár nekem olyan 680 körül szokott vezérelni és 650 alá nem esik be soha.
Jah és más komolyabb elektromos fogyasztó is ezt okozza pl. Hátsóablak fűtés reflektor próbáld ki nyugodtan.
Ezek szerint lassan visszakapom az injektorom?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A fojtószelep állás érzékelőre gondolsz?
Csak mert az nem állítható ha az nem jó akkor csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23902 üzenetére
Azon kívül, hogy egy híg szar semmi.
Nincs olyan adottsága mint a xadonak.
Sokkal rosszabb a dermedés és forrás pont értéke.
Hangosabb tőle a motor és nekem nem jött be ennyi.
Mindenki azt használ amit akar én elfet biztos hogy nem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23906 üzenetére
Mint írtam mindenki azt használ amit akar.
Az én automban soha többet nem lesz elf.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23920 üzenetére
Holnap megyek a bontóba találtam hengerfejet.
Állítólag minimális gépmunkát igényel, beleesett egy csavar és összeverte kicsit.
Na holnap ezt a kicsit kell megnézzem, mert amúgy 5e-ért ajándék, ha érdemes vele foglalkozni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!