-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na úgy látom megjöttek az első hidegek, elkezdtek hisztizni a kis Francia kurv@ink.
Az enyém pl. nem indexel normálisan.
Valami áthúz vagy a tököm se tudja pont nem erre vágytam, hogy mehessek kábeleket méregetniJobb indexre villog az egész jobb hátsó lámpám, de minden féklámpa, hátsólámpa, tompított és még a ködfényszóró is ami nincs is bekötve a stekkerre
Valami nagyon összepárásodott vagy összeérett
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24593 üzenetére
Ne temesd még azt az immot.
Először is mivel erős fizikai hatás érte a műszerfalat elmondásod alapján, legyél szíves minden biztosítékot átnézni különösen odafigyelve az immoéra.
(nálam 2db van)
A másik immo másik kulcsot is jelent, a hozzá megfelelő betanítási procedúrával.
(ismereteim szerint a régi kulcsot nem lehet az új immohoz hozzátanítani, de lehet márkaszervíz megoldja.)Az hogy filléres csere lenne kétlem, hiszen az indításgátlóról beszélünk ami mindent "vezérel/tilt".
Aktív immo alatt az index nem fog menni, mivel a gyújtást nem engedi az elakadás jelzőnek viszont mennie kell.
Ha az elakadás jelző sem megy akkor lehet agyalni, hogy mi mehetett tönkre........Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jelentem index gond megoldva, nem fogjátok elhinni, de a hátsólámpa/féklámpa kombó izzóm lábaival volt a baj, izzót cseréltem és most minden ok.
A régi be is volt füstösödve, majd ha lesz időm lövök képet, nem dobtam ki az izzót.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #48613632 #24633 üzenetére
Ha garanciát vállal a cég a bypass rendszerre és van valamilyen lopásgátló rendszer az immon kívül a kocsiban, akkor én is az immo megkerülését akartam pont javasolni.
Szerintem simán megoldható a rendszer kiiktatása, de a cég vállaljon rá garanciát.
(pénz visszafizetésit)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na urak szerdától 3 napig fiat puntó 1 el járok
Huúúú de nagyon szar lesz.
Szerdán szedem szét a kocsit indul a hengerfej és injektor módosítás, ha minden jól megy kedden már tudok róla véleményt mondani.(izgulós smile helye.)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na urak autó darabokban.
Holnap hengerfej módosítás indul.
Az injektorom már kész.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ez így van nem egy kategória.
De én tudok különbséget rögtön.
Volt neki azt szokta meg azt ismeri valamennyire.(igaz diesele volt)
Kevesebbet fogyaszt, mert jóval kisebb a kaszni. (bár így se egy fogyasztás bajnok.)
Kényelmes a clio is de az ülései fertelmesek, a megane-hoz képest, ha csak nem a sport változatot veszi az ember de azok 300.000.- ért nincsenek.Minden szempontból jobb választás lenne a megane szerintem is, de különbségek vannak jelentősek.
Például városi forgolódós kisautónak inkább clió mint megane.Egy fontos, csak szervósat szabad venni.
Most éppen apósom puntójával közlekedem amíg csinálódik a kocsim és hát vezetési élmény a nullához konvergál a megane-al szemben, egy komolyabb parkolás igazi popey karokat csinál az embernek.
Ezt a verziót kéne megvenni, de gondolom ebben már nincs motor
Ennek kényelmes az ülése.Itt van ugyan az itt gondolom extra felszerelésekkel mert drágább
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az összes f@sszopó gyökérnek a jó édes kurv@anyukáját, amelyik nem képes műszakilag legalább a minimumot biztosítani a rohadt 4 keréken guruló sz@rján.
Írtam ugye, hogy apósom fiatja van nálam pár napig, amíg a megane épülget szépülget.
Jövök most haza és majdnem teli nyomtam hátulról, egy szakadt szétrohadt műszakilag a közúti forgalomra alkalmatlan ipari hulladékot.Jöttem 50el szabályosan, de tényleg egy miliméterrel sem gyorsabban és valószínűleg ez volt a szerencsém.
Előttem az astra semmilyen világítással nem rendelkezett, arra lettem figyelmes, hogy közeledik az autó nagyon, satuztam 5-6ot (pumpáltam mint barom) és szerintem egy vastagabb paraszthajszálon múlt, hogy nem értem hozzá.Erre balra hirtelen nagy gázzal el szépnek nem mondanám amiket utána üvöltöttem.
A buszmegállóból meg is tapsolták meg ki is fütyülték a fiatalok.Most komolyan mindenkit sz@rrá büntetnek a rendőrök, az ilyen bu..kat meg hagyják közlekedni.
NAGYON FEL VAGYOK HÁBORODVA ISZONYATOSAN
Hogy lehet egy ilyen szaron műszaki vizsga??????????Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz lorcsi #24757 üzenetére
Csak ennek elöl sem volt.
Egy nyamvadt helyzetjelzője világított bal oldalt.
Őrült barom.
Ha átmegy rajta egy kamion akkor meg csodálkozik.Most, reggelre, hogy kicsit lenyugodtam, az jutott eszembe lehet direkt satuzott le előttem, hogy összetöresse azt a szarkupacot én meg fizethessek.
Mert ugye ha összetöröm nem bizonyítom be, hogy volt lámpája, vagy sem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A torziós rúd vagy eltörik, vagy nem.
Ha cserélni kell horror.Nagy valószínűség szerint a végét járja már, de sose lehet tudni.
Én amondó vagyok, hogy ha nem ér le az alja sűrűn, nem érdemes vele foglalkozni.
Mert javítani nem lehet csak cserélni.
Ha állít a fogszámon akkor ugyan ideig óráig feljebb lesz a hátulja, de előbb el is fárad a rudazat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24763 üzenetére
Átfolyás méréssel.
Ha megfelelő mennyiséget szállít akkor nem ott lesz a hiba, illetve ha hangos az mondjuk nem jó jel.
Egy adag xado megoldhatja a problémát.
De csak akkor, ha szállítani a megfelelő mennyiséget szállítja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24766 üzenetére
igen mert nagy fordulaton szállítja az üzemanyagot.
A számítógép ventilátorok is minél kisebbek és többet pörögnek annál magasabb a hangjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #24768 üzenetére
nem lehet hangja de semmi képpen sem vonyító.
Amikor a lapátozása elkezd kikopni akkor kezd el vonyítani.
Addig szépen mélyen morgó hangja van.
Amilyen egy szivattyúnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na srácok nem kicsit vagyok idegbeteg.
Ezt a céget mindenki messziről kerülje el és ajánlom ezt az ismerősöknek is elmondani.Csütörtökön leadtam a hengerfejet hozzájuk, mert azt ígérték péntek délutánra kész.
Pénteken hívnak, hogy nem tudnak hozzá szelepvezetőt szerezni, próbáljam meg beszerezni, mert ezen múlik az elkészítés.
Pénteken bevittem, nekik direkt a szelepvezetőket.
Ma hívom őket, hogy mi a helyzet, erre milyen hengerfejről van szó?
Hú erről ő semmit nem tud a hengerfejes kolléga szabadságon van.Direkt leleveleztem velük, hogy ha hozzájuk viszem mennyi idő alatt tudják megcsinálni.
Ezek után erősen gondolkozom, hogy most bemegyek elhozom a hengerfejet és nem fizetek egy forintot sem érte.
Ennyi idő alatt bármelyik műhely megcsinálta volna a kért módosításokat.
Ezek után mit mondjak, ha így dolgoznak, lehet így is el kell vinnem máshova leellenőriztetni, hogy tényleg csináltak is valamit rajta.
Nem hiszem el, hogy ilyen szerencsétlen vagyok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Rambovits #24771 üzenetére
Nem a garancia érdekel hanem a pénzkiesés.
Direkt megmondtam nekik, hogy ahhoz a céghez viszem aki gyorsabban megcsinálja.
Erre hétfő és a hengerfej sehol.
a másik cég hétfő délutáni garantált átvételt ígért.
Miért nem hozzájuk vittem azt nem tudom.
Én vagyok a hülye.
Akkor most állhatnék neki összerakni és le lenne a gond.
Erre most törhetem a fejem hogy megyek majd melózni.
Vagy megint kérhetek szívességet, valakitől, hogy kölcsönautóval furikázzak amikor van autómRenault power
-
rob210
Topikgazda
Na most dobtam el a rigaláncot.
Felhívott a tulaj 17:07 kor, (a6:00ig vannak) hogy ne haragudjak nem tudja mi történt a kollégáival.
Ma kész lesz a hengerfej reggel átvehetem.
Átvitte a másik műhelyükbe, és addig csinálják míg kész nem lesz.
A kolléga lelépett szabadságra letette a hengerfejem és senkinek semmit nem mondott róla.
Ha nem hívom fel őket akkor csak jövőhét kedden kezdte volna el újra a kolléga a szabadságtündér.Ezt nevezem munkahelyi kommunikációnak.
Na mindegy így csak egy napom esik ki holnap este összerakjuk végre a sárkányt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok nagy örömmel jelentem be kész van a kocsi.
Nagyon szépen ketyeg és kifejezetten dinamikus lett.
Ugyan nem száguldozok vele, de érezhetően jobb nyomatékban mint ezelőtt.
Jobban tartja a fordulatot, könnyebben indul és alapjáraton is szép egyenletesen gurul sebességben.Most egy kicsit elégedett és boldog vagyok ennyi szenvedés után.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Két lehetőség van lukas a fűtőradiátorod, vagy pedig valahonnan vizet kap az utastér.
Ki kell deríteni, honnan jut be a víz az utastérbe.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az ígért kép a minőségért bocs.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csak nekem tűnt fel, hogy tresh eltűnt mint szürke szamár a ködben?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #24821 üzenetére
Ez bazi érdekes, akkor tulajdon képen minden hiba kizárva.
Az injektor fejek lehetnek még de az ilyen random jelleggel nem hibázik, az vagy szar vagy nem.
Látni kéne a gépet.
Mert ha szikra van üzemanyag van, akkor sok hiba nem lehet.
Tehát vagy valami vezérlési probléma van, vagy valami henger probléma lesz az viszont nem olcsó és ilyennel nem is akarlak riogatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg