-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #15425 üzenetére
nah ezt passzolom , de szerintem ugyan annak az értéknek kell lennie.
szerk:
Elméletileg a rendszernyomás az ennyi. Mondjuk scenic-et néztem még hogy ugyan ennyi. (szintén 1.5 dci, 2005)+ a szervizkönyvben ezt találtam:
Nagynyomású szivattyú DELPHI Nyomás 0 - 1400 bar
Befecskendezőszelepek DELPHI / MNS HP 5 nyílásos elektromágneses befecskendezőszelep
Maximális nyomás 1600 bar[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Akkor ott tényleg lehet valami. Vagy simán így lett beállítva? Mert Clip-el módosítható ha jól tudom, hogy mennyi legyen. (bár ebben nem vagyok olyan biztos)
Amúgy úgy igaz, ahogy FerNandor írja, kis mértékben változik, de az a normális ha nem ugrál ide oda.A gyári érték a 230 bar.
-
Reaper04
aktív tag
A második tök jól néz ki.
Vajon hogy nézne ki a bociban?szerk:
kicsit komolyabb?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #15459 üzenetére
Ó, nem rossz, köszi!. Ez ilyen kalaptartós dolog?
Ezek a lógós fenyőfák vacakok. Azon is van zacsi meg használati utasítás, hogyan tarton hosszú ideig. Szintén ahogy Te is írtad, hogy csak egy részét kell lehúzni a fóliának ... de nem ér semmit.
MMA87: Olyasmi amit rob210 linkelt?
-
Reaper04
aktív tag
Jah ez ilyen szellőzőrácsos megoldás.
Mintha már valahol olvastam volna, hogy oda ilyen párologtatókat nem érdemes tenni mert marnak, vagy valami hasonlók? Nálad ilyesmi jelenség?Én eddig azért nem vettem ilyeneket...
szerk: Megane II tulajok. Nektek is ad valamilyen hangot az autó elindulás után. Nálam mindig, Beteszem 1-be elindulok és nagyrészt 2-be váltás közben vagy előtt, vagy után szokott jelentkezni.
Olvastam, hogy ez lehet az ABS, mivel hogy teszteli mindig magát (erősebb fékezés után is).Nálatok is hallható ilyen hang elinduláskor?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
-
Reaper04
aktív tag
ő ...erre gondoltál?
Képfeltöltő oldal/reaper04.jpg
Ezen a képen ami mondjuk 800x600-as méretű, egy sablon alapján nick, évjárat, típus ...stb + képet ráilleszteni és feltölteni a tárhelyre?
És ha módosítani való van akkor mindenki saját magának elintézni és újra feltölti, az 1.hsz-ba meg az elérési út nem változik ezért az új is elérhető ugyan azon a linken.Vaaagy?
szerk: Vagy 1 közös doksi ahol mindenki bent van és meg lehet nyitni bárkinek és módosítani?
[ Szerkesztve ]
-
-
Reaper04
aktív tag
Hát ... nem tudom. Nekem sincs ekkora képzelőerőm.
Próbáld Te is megnézni a szerelő lyukon keresztül hogy mi van a távolságival. Hátha jutsz valamire.Egyáltalán maga a foglalat hogy eshetett szét? Mert ugye a magasság állítással mind 2-t állítja egyszerre a tompítottat és a távolságit is. (Nekem amikor elromlott a magasság érzékelő, mind a 2 az utat lőtte az autó előtt) Ennek ellenére csak a távolsági xar, akkor hát ... furcsa.
Nem szokott csak úgy szétesni...[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Én lecseréltem a gyári fejet, mivel szintén tuner listes volt. Igazából nem hiányzott a kormány távkapcsolója, eddigi autókban is oda nyúlkáltam érte. Egy Pio-t vettem helyette, szépen szól.
(viszont azt nem tudom milyen hangszórók vannak benne)Helyette a kormány távkapccsal vezérelem a tempomatot Maximálisan meg vagyok vele elégedve. Szupi
-
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #15852 üzenetére
Szia!
Persze szabad és lehet manuálisan is. Belenézel a motortérbe, és a lámpa tetején lesz egy kis lik, abban meg egy ezüst színű csavar, azt kell jobbra, vagy balra tekerni, attól függően föl vagy le akar állítaniDe nem árt orvosolni a problémát azért. Annyi lesz a hátránya, hogy amikor többen ülnek a járgányba, akkor nem tudod lejjebb állítani, hogy ne vakítsa a szembejövőket.
De ha nem ülnek bent és nem rakodod teli a csomait, akkor hanyagolhatod egy ideig. A rendőr nem veszi észre. (műszakin már lehet ) -
Reaper04
aktív tag
Masszív egy oszlop az tuti. De szerintem 130 és felette volt a sebesség. Gyakorlatilag a másik ajtónál állt meg az oszlop.
SocketA: Támpont? 1,3%-kal kell a ízszintestől lejjebb állítani a lámpákat. Ergo 10 méternél 13cm-rel kell lejjebb állítani a fényt a vízszinteshez képest.
Ezt úgy tudod beállítani, hogy beállsz egy fal elé. Leméred a lámpád magasságát (60-70 cm), felméred a falra is, majd hátramész 10m-t és a csóvát a feljelölt ponthoz képest a fent írt értékkel lejjebb állítod.Javítsatok ki ha tévedek.
-
Reaper04
aktív tag
válasz SocketA #15879 üzenetére
Nincs mit.
Az előző kérdésedre az a válasz, hogy egy szintre. (szerintem)A kiszárítást kipróbálhatod. Nálam egy érzékenyebb berendezésnél sikerült. Igaz nem tudtam, hogy beázott, csak hogy rossz. 1 hét tökölés bontott csere, de az sem ment, procedúra után vissza tettem, erre ment.
Valami jó száraz helyre vidd be, és hagy ott egy pár napot. Veszteni való nincs.
-
Reaper04
aktív tag
Így van
MMA87: 2 és 3 ezer környékén pont jó elváltani. (Néha persze nem árt egy kicsit odalépni)
Én egybe kb 2,5 e-ig pörgetem, aztán váltok. Városban kicsit érdekesebb a művelet, én úgy vettem észre, hogy nagyon nincs időm végigváltani 4-be a bocit, mert hamar elérem az 50-et. (mármint lámpáknál..)
Így lámpától lámpáig 1-2, esetleg 3. De 50-nnel 3-ba is 2500 körül dorombol, ha jól emlékszem. Hosszabb szakaszon jöhet a 4, amikor meg huzamosabb ideig haladsz 5. (dízel meg 6 )
Mondjuk leírni ezt nem olyan egyszerű. Minden helyzet mást kíván. Ha pl egyiknél épp zöld lesz, pár száz méterre a másik lámpánál meg tudod hogy épp oda érsz és piros, akkor nyomod neki. Míg egy másik részen ahol xy lámpa van egymás után, de tudod, hogy zöld hullám lesz végig, akkor nem kell tűzni. Illetve, ahogy gondolod
+ahogy Te is írtad, városon kívül is teljesen más a helyzet.A kuplung gáz párost jó ha (tresh is írta) libikóka szerűen használod. Kicsit ráérzel, úgy fog indulni hogy csak nézel Persze nem egy versenyautó, de nem is annak tervezték. Ha intenzívebb indulást szeretnél, szoktam olyat hogy előtte kicsit felpörgetem a motort, leveszem a gázról a lábam, közben be kuplung, be1 vissza kuplung és rajt. Meglódul ahogy kell (és nem rángat)
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Én a kuplungot hamar megszoktam A régi suzimhoz képest ami amúgy is kuplung csere érett volt, úgy nyikorgott benyomásoknál és olyan erővel kellett megnyomni, hogy ajjajj Egyik logoutos cikkemben amikor egy autós kamerát teszteltem, a suzival járkáltam és hallani a vidiben is a nyikorgást váltáskor (amúgy így vettem az autót és is adtam el)
Szóval az nem volt nehéz, viszont a gáz működésénél voltam én bajban. EZ ugye elektromos, amit eddig vezettem az meg "mechanikus" volt... Tehát hogy ha kicsit elkezdtem nyomni abban a tized másodpercben még nem reagált az autó.
Szervizben mondták ez teljesen normális, mivel ez ilyen gázpedállal rendelkezik. Azóta ezt is sikert megszokni[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16079 üzenetére
Szia! Hűha... ezt nem is tudtam. Mármint, hogy ha nem használom a gombot, akkor nem fog működni.
Ez tényleg igaz? Azt hittem, hogy az érzékelő romlott el.Nekem a ... nem is tudom, valamelyik hátsó ajtón nem tudok nyitni ha odateszem a kezem, meg csak a vezetőoldalival tudok zárni (benyomom a gombot).
Ezzel tudok valamit csinálni?Olvastam, hogy van egy ilyen szerviz funkció, ez lenne az? Vagy tulajdon képp halott 1 kivételével az összes mikrokapcsoló a kilincsen (bezárás)?
Mert viszont valamelyik hátsó ajtó kivételével a többin tudok nyitni.[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16109 üzenetére
Igazából eddig is ilyen volt, azt hittem ez normális, hogy csak elől tudok zárni az én ajtómon. De ezek szerint mindenhol és nyitni is mindenhol kellene. Mondjuk az feltűnt, hogy az egyik hátsó nem megy.
Ezt az utángyártott kapcsolót passzolom, utána nézek.
Találtam egy leírást, hogyan kell cserélni a mikrokapcsolókat. Az alapján, ha veszek ilyen kapcsolókat, meg tudom oldom a cseréjüket. Elvileg a márkaszervizben be lehet őket szerezni Bár az árat nem írta le, gondolom 50 ezer forint egy darabViszont a nyitásnál lévő hibát mivel lehet orvosolni? Ott is valami érzékelő van, melyik romlik el ilyenkor? Ami a kilincsben van, vagy ami a karosszérián (az a sötét)?
-
Reaper04
aktív tag
válasz HeavyToys #16111 üzenetére
váá "CSAK"?
A mikrokapcsolóra írtad a 6-7e ft/db-ot, vagy arra a fekete izére, ami érzékeli a kezedet és nyitja az autót?Néztem "jelenlét érzékelő" a neve.
Ha ez ennyi akkor a mikrokapcsoló mennyi lehet?
szerk: Nektek látszik a távirányítótokon a nyitás zárás és csomitartó ikon?
Nekem csak akkor ha fény felé fordítom és zoom-olok ezerrel.Valamivel láthatóbbá lehetne varázsolni? Befesteni esetleg? Vagy az már csúnya lenne?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A tegnapi nap teszkóbol hazavfelé menet a bal első tompított fényszóróm (xenon) nem kapcsolt be. Mentem vele párszáz métert lekapcsoltam majd vissza be és bekapcsolt.
Ma reggel szintén elsőre nem, megint autóztam egy kicsit, lekapcs majd vissza és ment.Most este haza felé jövet, elsőre bekapcsolt. De, megálltam, mert vissza kellett vinnem a parkoló kártyámat, utána bekapcsoláskor meg nem reagált. De megint mentem vele és bekapcsolt megint.
Megálltam apuéknál. Szintén induláskor nem kapcsolt be, de direkt nem mozdultam a bocival , hátha a mozgás lenne a bűnös. Álltam a kapu előtt 3-4 ki-be kapcsolás után bekapcsolt.
Menet közben nem kapcsolt ki egyszer sem. Nem gyenge a fényereje sem...
Szerintetek mitől lehet ez? A xenon gyengül? Csere érett, csak így mutatja hogy már a végét járja (mert ha halogén elszakad és annyi) ez meg kifogy, mivel gázos? Nem értek amúgy hozzá.
Vagy érintkezési hiba, esetleg biztosíték?
Segítségetek előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz nagyharcos #16127 üzenetére
Szia! Gyári xenonom van. De ettől függetlenül egyik napról a másikra kezdte el.
tresh: Köszi a tippet. Olvasgattam, hogy a trafók szoktak meghibásodni. Lehet tényleg az.
+rob210 De ha úgy van ahogy Te írtad, hogy egyszerű kontakt hiba?
Tudnál segíteni abban, hogy mit és hol szedjek szét egész pontosan? Inkább mechanikus vagyok mint villamos A kötések alatt a csatikat érted? Mert akkor végigbogarászom a szervizkönyvet megkeresem hol mi van és nekiállok valamikor.
Amúgy: Akkor az nem lehetséges, hogy kezd "kifogyni" a xenon és emiatt csak ritkábban gyújt be? (mint a neoncsőnél?) Lehet hülyeség, nekem egyből ez ugrott be amikor tapasztaltam a hibajelenséget.
+ Ha felcserélem a két izzót, és ugyan úgy a bal oldalival probléma lesz, akkor 100%, hogy nem az izzóval lesz a baj, hanem vagy trafó, vagy kondi, vagy kontakt hiba ?
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #16131 üzenetére
nem vagyok biztos benne, de mindenre gyanakszom... Sok lehetőség van, az a baj.
Csak olvastam róla, hogy lehet az. De Te kontakt hibát írtál. Legelőször ezt szeretném tesztelni.
Ezt kivitelezhető itthon, ingyen. A trafót már vásárolni kell... úgy ahogy az izzót is.Szépen végig ellenőrizném, vajon mitől lehet.
A kötések alatt a csatikat értetted?
-
-
Reaper04
aktív tag
Nincs mit Van rengeteg ilyen szett, csak a márkára kell figyelni, azért bóvlit ne vegyél...
Praktikerbe is láttam 150+ darabosat most 5 ezer környékén, nem tudom milyen márka volt. Ott is van... biztos tacskóba is... vatera.De ha csak torx kellene akkor nem érdemes szettet venni. De mondjuk ha nincs otthon semmi, akkor szett mert van bent minden féle.
-
Reaper04
aktív tag
Mit találtam
Ha akar valaki Szállítósat játszani, akkor ilye számkódos indításgátlót mindenképp be kell szereznie
Katt -
Reaper04
aktív tag
válasz Ghandi #16632 üzenetére
Köszi!
rob210: Jé, ez is minőségi? Azt gondoltam ezt még megnézni se szabad.
Mehet ez is Bociba?
( Az hogy ez nem borát meg amin mentes, az mennyit számít? Más fagyállóknál ezek sincsenek benne )szerk: Múltkor láttam teszkóba is hasonlót, alu barát, kilós és 5 kilós kiszerelésben. Abban szintén nem volt borát meg amin. Akkor akár azt is lehetne, vagy inkább azt hanyagolni kellene?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #16640 üzenetére
Köszi a segítséget!
Ami bele való konkrétan azt még régebben te linkelted (Febi?). 2000 ft körül van másfél kilója. hígítás nélkül.... ebből 4 kell...Kicsit kölcség hatékonyabbra gondoltam ...
Megane klubban ajánlották a "Glycunic Alu G30" -t. (tanúsítvány)
Vélemény? Jónak tűnik...
-
Reaper04
aktív tag
Valóban
rob210: Lehet.
Amúgy meg:
A picike pocakú pocok pocakon pöckölte a pökhendi pocakú pockot, mire a pökhendi pocakú pocok pocakon pöckölte a pocakját pocakon pöckölő picike pocakú pockot.szerk: giigz: Azt is tudni kell, hogy ha be van zárva belülről az ajtó, akkor ha netán balesetet szenvedsz, nem vagy magadnál, nehezebben szednek ki az autóból. (szervizkönyvben is le van írva)
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #16688 üzenetére
Passzolom... hála Istennek nem volt még ilyenben részem. (és nem is lesz.)
De elvileg nem nyit magától.Még egyszer utána olvastam ez amit írtam a biztonsági központi zár.
Link 1.07 -es oldal1.12nél írja ezt a balesetes dolgot. "~reteszelt ajtóknál gondoljon arra, hogy baleset esetén kívülről nehéz lesz a kocsiszekrénybe jutni segítségnyújtás céljából"
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Szia! Nálam nem kazettás volt bent, hanem cd-s ,de alapjáratban nem működött, csak a rádió. Így én is megváltam tőle... Pio-t vettem, meg vagyok elégedve.
Viszont én nem vettem beépítő keretet ... tettem oda karbon fóliát. Jó lett, nekem tetszik(#16801) rob210:
Valeo csészealj maradvány? Amúgy a classic nak nem ilyen a seggén a díszcsík, szögletes a vége nem? Megane-ra való egyáltalán ?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #16815 üzenetére
UFO-ra gondoltam a csészealj alatt
A kocsihoz volt, vagy csak úgy találtad/kaptad? Talán nem is megane-ra való, talán nem is rönóhoz.
Meg ráadásul homorú nem is domború... oldalcsíkoknál domborodni szoktak ezek. Talán akkor valaminek az elejére vagy seggére való...
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Nekem is ilyen, és 2003-mas a boci
szerk: de nekem mutatja melyik ajtó van nyitva, még a csomitartót is.A gumiabroncsokhoz:
Nekem a téli kevert, elől Dunlop, hátul meg Trayal. Ezt kaptam mellé de vadi újak úgy hogy maradnak egyenlőre.
Nyárra meg vettem 4 uniroyal rain expert gumit tavaly. + hozzá 4 gyári 15ös felnit + a pio fegyegységet abból a pénzből amit a 4db 17"-os Nervasport alufelnikért kaptam + még 1-2 apróságot
Nem kellenek nagy kerekek, minek... Magyarországon?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Nem messze volt egy baleset, két francia: Katt
Mind kettő épségben megúszta, nyílt a légzsák is. De megint van egy okoskodó majom, aki "francia műszaki szemét"-nek nevezte őket
Szegény boci ...
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz kisninja #17102 üzenetére
micsoda?
miért boci a megane I ?A megane II a boci.
mycso #17132: Én most a hétvégén és a tegnapi nap egy Citroen Jumpert vezettem. 96-os évjárat 2,5ös dízel. 5,3 litert tankoltam bele 93 km után, vegyesben költöztetés alatt, teli pakolva. Váltója kicsit vacakolt, 5öst erőlködés után vette csak be, de bérautó volt.
Egy élmény volt fent a magasból "lenézni" az útraFerNandor: Nálam is bent van mindig a kamera. Már a szuzukimba is megvolt. Hasznos kütyü, bár nem biztosít maximális védelmet, mert nem használható fel biztosítékként hivatalosan(bár lehet ma már ez másként van, nem tudom) . Ez alól kivétel Oroszország, ott elfogadják a videót igazolásnak ha baleset történt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen