-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8828 üzenetére
Opsz ,ezt elfelejtettem:
erre a sarus/drótlehúzós/hibaüzenetes kérdés ügyében esetleg valaki tud segíteni ? -
Reaper04
aktív tag
ugyan ilyenem van nekem is.
Ezt a panelt könnyű is mert egyenes ... na de dimbes-dombost ...
Most beszéltem nemrég egy fóliással, azt mondta meg tudja olcsón csinálni... (nem tudom mi neki az olcsó )Amúgy szép munka! Kivetted a gombokat, amikor a fóliáztad azt a részt ?
szerk: most ahogy így nézem ... mintha elütne a gombok matt színe a fóliától (mármint a stílusára, kinézetére gondolok nem a színére...) Vagy csak a képen látszik ennyire?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Renault Megane II (2003) 1.6 16V
Szintetikus vagy fél szintetikus motor olaj való bele?
Néztem a könyvébe de csak az ajánlott (5w40 ...) van benne meg valami "acea a1 a3 a5 szabvány" De azt hogy milyen azt sajna nem írják.Elfet a sok "negatív" vélemény miatt kihagyom inkább, amit nézegettem:
Mobil vagy Castrol.
Melyiket ajánljátok inkább? Vagy valami más amivel sok a pozitív tapasztalat? Néztem a Xado-t de marha drága (sajna)Köszi előre is, üdv:
Dave -
Reaper04
aktív tag
jah tudom hogy jó, olvastam De egyenlőre drágus egy kicsit.
Szintetikust vagy fél szintetikust érdemesebb?
FRENK1988: Köszi a tippet!
(félszint.) Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30 5l 8500Ft
(szint.) Mobil Super 3000 X1 5W-40 5lA szintetikus az 40-es, a másikból meg csak 30-as volt. Árban meg hasonlók.
EZ a "super 3000 X1" szerintetek jó?
gabx76: Nem merek belevágni ,mert sokan szidják.
AMD Power: De neked folkszvágened van nem? Mondjuk motor- motor, de még is csak van különbség nem-de ? Vagy?
Üdv: Dave
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Most jöttem Rönó szervízből, mert 2 napja felvillant a környezetvédelmi, meg a service lámpa.
(2003-mas, Megane 2, 1.6 16v)Diagnosztika után monda a srác, hogy a hátsó lambda szonda hibás.
Megnézte mennyi kicserélni: gyári 41e, utángyártott 28,5eAzt mondta a hátsó lambda szonda hat a fogyasztásra is és a motor is hibásan működik tőle. Ez igaz? Vagy csak etet, hogy nagy gond van.
A hátsónak nem csak környezetvédelmi (ellenőrző) szerepe van? (Mármint a motor működését nem befolyásolja nem? Vagy igen?)
A srác azt mondta hogy "rossz a motor is emiatt, de lehet nem vetted észre".
Nem vettem észre rendellenességet az autóban, a fogyasztásán se nagyon látom hogy nőtt volna (persze lehet nem így van...)Tudnátok e téren segíteni nekem? Valakinek esetleg tapasztalata van ezzel kapcsolatban?
Mindenképp cserélni kell, vagy ráérhet a dolog?Előre is köszi a segítséget!
Üdv: Dave -
Reaper04
aktív tag
Köszi!
Írtam is neki.
Rákérdeztem a rönőalkatrészek.cégválasztó pont hu oldalon, az online ügyfélszoláglaton van e ilyen (mert nem volt fent honlapon)
ezt küldte a csetelő emberke:0 258 006 046 Bosch márkában 19970.-
(Tehát már itt eleve +8,5 e forinttal lehúz a márkaszerviz !? )
szerk:
Ha mondjuk megveszem külön az alkatrészt és elviszem ... megcsinálják vajon úgy is? (tekintettel arra hogy nem velük szereztettem be?)Vagy ha nem is ott, mondjuk egy szerelő barátomnál? Ha be tudja szerelni akkor nincs gond nem?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Időközben megtaláltam. Bejártam az udvarba, alámásztam és egyből kiszúrtam.
Hát az a megoldás ahogy oda azt rögíztették. Tulajdon képp az az egy drót lóg a levegőben az alvázon.Szétszedtem a csatit, wd40-nel megtisztítottam, kis kontakt spré, párszor össze csatlakoztattam, hogy tisztuljon. Végül összetettem és vissza a helyére.
Nem történt semmi voltozás. Mármint amikor voltam szervizbe kitörölték a hibát és azóta se jelentkezett.
Nem tudom amúgy hogy ez miért van. Ha egyszer szonda hibás ... akkor hibás, nem? Mármint ez alatt azt értem, hogy beindítom megyek vele és jelentkeznie kellene újra ( felvillannak az említett lámpák) a hibajelenségnek. Nem ?
Már azóta 3-4x volt beindítva illetve pár percig kocsikázva vele ... ha baja lenne, már mutatkozott volna nem ?Szerintem melegítős fajta, nem hideg amit a kipuff melegít. Több drótos ezért gondolom, tehát elvileg hamar eléri az üzemi hőmérsékletet, nemde ?
Eddig nem jelentkezett a hiba remélem később se fog.
Vagy szerintetek van rá esély ?laszlo168: Nem tudtam pontosan kideríteni. A szervizes srác azt monda a motor is és a fogyasztást is. De szerintem ez nem egészen van így. A hátsó tudtommal csak egy "végső" visszajelző. Nincs hatással a motorra se és a fogyasztásra se ... ellenben az első szonda igen.
De javítsatok ki ha tévedek.Josi: Ha arra kerül sor akkor én is megveszem ... (ezzel is spórolva ... akár rengeteget ) De remélem nem kell ezt végigjátszanom, megoldódott remélem a problémám.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Ha baja van a szondának ,akkor annak nonstop kell jelentkeznie?
tehát most kivették a hibakódot. Most nem világít a lámpája ...Most hogy voltam vele párszor kocsikázni... nem jelentkezett a hiba, akkor most megjavult ?
Vagy most épp ilyenje van, és ki tudja mi lesz 1 nap múlva? -
Reaper04
aktív tag
fene...
Azt gondoltam ha eddig nem villant fel, akkor ezentúl sem fog. (mert probléma megoldva)
Mit értesz az alatt hogy segít ha elmenek egy nagyobb körre?
Akkor ha baja van elő jön? Vagy miért?amúgy a hátsó szonda hat a motorra és a fogyasztásra? Én úgy tudom nem, de szerinted/szerintetek?
-
Reaper04
aktív tag
Hála Istennek még mindig semmi baja.
Nem villant fel a lámpa. Pedig ma voltunk egy 1,5-2 órát erre arra. Bár többször le volt állítva az autó.
Remélem többet nem jön elő... vagy ha mégis, akkor majd egy év múlva és akkor is csak egy-két napra.más: Az én átlagfogyasztásom városban: ~7,2 liter / 100km. (néha kicsit dinamikusabb)
vegyesben ~6,5
hosszabb autózás egyenletes tempóban 4,5- 5,0Ez megfelelő egy 1.6os 16 szelepes tütünek ?
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9298 üzenetére
Szia!
Még soha nem hallottam ilyet.
Elég érdekes hangja van, ráadásul nem is ment a motor ahogy hallottam, csak a kereszteződés előtt indítottál.
1; Ha indítasz és elindulsz akkor is ezt csinálja ?
2; Indítasz és vársz egy percet (járatod a motort) akkor is ezt csinálja ?Üdv: Dave
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9311 üzenetére
Szia! Hát .. passz.
Gondolom üresben gurultál le nem sebességben. Szerelőbácsi megmondja majd. (pénzért ... )amúgy:
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy menet közbeni gumi kattogás/ vagy kopogás mindig ugyan arra az ütemre ... mintha egy kis kő lenne a gumiba szorulva és amikor az aszfalthoz ér koppan egyet.Rengeteg autón hallom ezt a hangot.
Nemrég tettem fel a vadi új gumikat vadi új felnire. Gumis pakolta fel, centírozta meg stb.Minek a hanga jelet ez? Biztos már Ti is hallottatok ilyet.
Utastérből nem lehet hallani, csak lehúzott ablakoknál és akkor is csak ha fal van mellettem, ami visszaveri a hangot. -
Reaper04
aktív tag
mycso és FerNandor: Köszi a tippet, kimegyek megvizslatom. Mondjuk van rá esély, mert a ház előtti kocsi "parkoló" végig ilyen apró szemű kaviccsal van leöntve.
+FerNandor: Ha megvagy a szerelővel, majd írd le légyszi, hogy mi adja ki ezt a hangot az autódban, kíváncsi vagyok rá
Üdv: Dave
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
EZt találtam: De az évjáratot és motorkódot, teljesítményt is meg kellene adni:
http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatreszek/renault/szurok/utasterszuro/2128/
nézz rá Te is, ott felül kategória szerint is tudod választani hogy mire keressen rá. -
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #9317 üzenetére
nos ... megnéztem a gumit, találtam benne egy két apróbb kavics darabot (remélem ezek között volt a ludas is)
Készítettem egy képet ... csak ilyen kavics volt bent. Meg ráadásul a gumi is pont nagy, széles "árkú". Van hova beszúródnia.
Majd megyek vele egy kört és hallgatózom, remélem megszűnt a hang.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9325 üzenetére
sajnálom hogy nem derült fény a problémádra.
Az enyém kopogó hangját már nem hallom, kivettem pár kavicsot, mert volt bent pár. Talán azok közül valamelyik volt a ludas.
Most szerencsére nem hallom.Speckó gumik ? Uniroyal RainExpert 195/65 r15 -ös esőgumik, gyári acélfelnin.
Mindegyiket újan vettem, jó áron. Nem bántam meg én sem a beruházást. -
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9328 üzenetére
"szellős" jah
Jól megy esőbe, teszteken is jól szerepelt. Meg ... Nekem tökéletesen megfelel.A zörgésre én is allergiás vagyok. Mindig próbálok megoldást találni rájuk.
Tanács: Szedd szét Nemám, azért szerintem bonyolult lesz a művelet.Ha lámpával esetleg bele nézel a rácsok mögé? Vagy nagyon hátulról jön a hang? pl. a szélvédő alól?
Ezelőtti autómnál (93' 1.0 Suzuki swift) is volt ilyen rezgés. Valahogy egy falevél került bele (utóbb derült ki). Egy jó másfél hónapig zömmögött a szellőzőben, csak gondoltam hogy mi miatt lehet, de gondoltam a ventillátor csapágyától kezdve mindenre... ha feltekertem akkor nagyon durva hangja volt, ha lejjebb akkor kevésbé volt irritáló.... de egyszer csak ki repült darabokban a levél. Abban a másfél hónapban kiszáradt, aztán megadta magát és eltört, kiröppent a rácsokon. Ezután 0 hang. Minden okés lett. -
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #9345 üzenetére
endoszkóp .. oks
ha bentről jön, akkor marad a szétszedés ...
Falevélre gondoltam hogy nincs lehetőséga kesztyűtartóról jut eszembe ... elvileg úgy vettem, hogy hűthető kesztyűtartóval rendelkezik (elvileg)... hol találom ennek a be kapcsolóját?
Már néztem könyvében is de nem írják sehol.Bent a kesztyűtartóban van egy kék színű elfordítható izé, de az mögött csak egy lyuk van. Vagy ez lenne az ?
Kinek van hűthető kesztyűtartója? És hogy működik ?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Estét!
Olvasgattam sokat erről, de gondoltam Titeket is megkérdezlek:
Rönó megán kettőbe milyen utólagos védelmet tudnátok javasolni?Most pl. gondolok a kártyás nyitás-zárásra, meg ilyesmi. Elméletben könnyű ezeket kijátszani, így könnyen lopható az az autó... hacsak nincs váltózár (van). De azt is tudják orvosolni, motorháztető kinyit és beteszik 2-őbe, és vígan el lehet vele autózni. Másik orvoslás a kuplung benyom és szállítható/vontatható az autó... Erre a megoldást a motorháztető zárat javasolták.
Namármost ezzel kapcsolatban a kérdésem: ennél az autónál a motortérben be lehet tenni sebességbe az autót, úgy hogy az utastérben a sebváltót hátramenetben zártam le?
Annyira nem tudom elképzelni... a "tudósok" meg csak annyit írtak "egyes autóknál be lehet tenni sebességbe a motortérből is .. pl 2-őbe"Valakinek már lopták el kártyás/kulcs nélküli autóját?
-
Reaper04
aktív tag
Hát jah ...
Olvastam sok helyen, meg azért gondoltam is ( videók jutyubon, hogy srác 30sec alatt kinyit xy profi lakatot pár dróttal, meg ilyesmi) hogy lophatatlan nincs. Csak meg lehet nehezíteni a dolgukat, esetleg azzal hogy több védelem van ebben, mint a 2 utcányival arrébb lévőben akkor oda mennek.De azért a tréleres dologhoz már azért kell munka, meg intézkedés.
Szerinted melyiket könnyebb ellopni egy mezei tolvajnak: kulcsoz, vagy kulcs nélküli?
Én laikusként a kulcsosra tippelek (a nemrég említett videók miatt). 1.A kulcsnélkülihez, mindenképp kell a kártya, vagy ha az nem is annak valamilyen másolata. 2. kompútert kiszedik és kicserélik sajátra vígan indul az autó. (indulna ha nem lenne még valami az autóban...)Tehát akkor jól gondolom hogy a kártyásokkal kicsit több macera van? Költségesebb (beruházás) a tolvajnak is ellopni egy ilyet, mint egy kulcsost?
-
Reaper04
aktív tag
válasz AMD Power #9375 üzenetére
mindent ki lehet játszani (rejtett kapcsolók), akár egy hosszabb dróttal
Melyik a biztonságosabb módja az autó bezárásának? (kevésbé lenyomozható, másolható az "éterben")
Nekem van 1; kártyán nyit-zár gomb 2; ajtón a kilincsen egy gombbal csak zárni 3; ajtón a kilincs mögött csak nyitni érzékelő.
Érzésem szerint mindegyik ugyan olyan.szerk:
most jut eszembe... ha valamelyik "főbb" biztosítékot kiveszem?[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
mégvalami:
Elvileg a kártya 1, másfél méteren belül kommunikál a számítógéppel. Ahhoz hogy megfejtség a kódot, a lopási szándékkal rendelkezőknek is ezen a távolságon belül kell lenniük?
Mert ha ilyen közelségben mászkál az "érdeklődő" azt egy fa testápolóval le lehet rendezni.[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
A kézi funkcióra gondoltam.
rob210: Annyira nem parázok, csak utána kezdtem járni hogy pl a váltózár menyit is ér ha már egyszer benne van a kocsiban, valójában érdemes-e minden "hosszabb" parkolóban hagyáskor használni ... hogy mégis van valami akkor... ,vagy hagyjam úgy is mindegy....
és belekeveredem az egészbe, elkezdett érdekelni a dolog. De nem úgy. Csak "tanulás" szempontjából mi jó, mi nem... stb.Sokan írják a casco-t megoldásnak, de ugyan úgy "semmit" nem ér mint a többi. Ha szerencséd van fizetnek, de akkor sem a teljes értéket, hanem a piaci árat, vagy még kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Estét!
Azt szeretném megtudakolni, hogy hol érdemes vezérlést vásárolni a tütübe? (Tudom hogy boltban... de pl neten tudtok valamit ajánlani, hol nézegessek, hol éri meg vásárolni?)
Illetve, milyet? Gates szív az jó?
+Ezt kell keresnem: "vezérlés szett: 1vezérműszíj, 2 görgő, 2 záródugó meg van némelyikben vízpumpa is.Ezt kell értenem komplett vezérlés alatt?
-
Reaper04
aktív tag
válasz FRENK1988 #9413 üzenetére
Köszi a segítséget!
amit írtál : "tehet" az lehet, vagy tehát akar lenni ? Minkettő értelmes, de mást jelentenek. Van contitech is, az gondolom jobb? Meg van valami dayco is.
Melyik akkor? Jó lesz a gates? Melyiket érdemes?
Hol érdemes vásárolni? Melyik bótban? Van valami favorit shop, mi megbízható?Csak hosszbordás szíjat? Vagy az egész készletet? Csak a szíj pár ezer Ft a készlet meg 60+
A vezérműszíj görgőknél mi a gyári, vagy annak majdnem megfelelő? Találtam: Ina, SKf, Ruville
-
Reaper04
aktív tag
válasz FRENK1988 #9421 üzenetére
értem, köszi!
Akkor jó lesz gates. A conti az milyen amúgy, az is jó azért?Nálunk a helyi boltban ... "inkább meg sem próbálom" kategória.
Ez a hosszbordás szíj nem is olyan rossz ötlet.
Amúgy kérnék egy kis véleményt:
Szervizkönyv alapján az utolsó vezérműszíj és a hozzá tartozó készlet 2008. augusztusában lett cseréve 118e km-nél. (Ez rendes Renault márkaszervizben)
Ez az első tulajnál volt.
A másik tulaj 135e km-rel vette 2011 májusában. 2011 júniusban egy egyéni vállalkozó által (pecsételve) cserélte a vezérműszíjat és a készletet. Ez volt a második tulaj.
Én 149e km-rel vettem most februárban (2012).
Most 150400 van bent.Szerintetek a számok, adatok alapján kellene cserélnem a szettet? Ha a rönós cserét nézem, akkor a 118e óta ment bele 32500 km. (de ez augusztusban lesz 4 éve)
Ha a második tulaj cseréjét nézem akkor ment bele 15500 km.Mi tévő legyek? Segítsetek légyszi.
Előre is köszi! -
Reaper04
aktív tag
Jah néztem a szervizkönyvet, abban is így van mint ahogy FRENK1988 írta.
120e km vagy 5 év.
a km még odébb van, az öt év meg még másfél év múlva. De úgy írták a könyvben, hogy az a maximum érték, azt ne várják meg.A srác akitől vettem azt mondta cserélte, pecsételve is van a könyvben ,de ki tudja hogy igaz-e. Ha elmennék egy szerelőhöz egy 5000 ressel, hogy "figyu, beírnád hogy cserélted?" szerintem bele menne, nem?
Elhiggyem vagy ne? Ti mit tennétek? -
Reaper04
aktív tag
válasz FRENK1988 #9428 üzenetére
Jah ...tudom a "törvényt"
De nem olcsó mulatság, mondjuk a komplett motor csere sem.A rönó szerviznek csak lehet hinni nem? mert akkor még van kb. ~13e km-em.
Amúgy ... a kompúterem a kocsiban, azt írja, hogy ~12,5ezer km után kell szervizbe vinnem az autót. Ez mit jelent pontosan? (gondolom nem a vezérműszíjat...)
de ... a két szám, majdnem egyezik... van valamilyen közük egymáshoz, vagy a kettő független a másiktól? -
Reaper04
aktív tag
válasz zsizsef #9430 üzenetére
Nah ... persze Sajnos, ilyennel nem rendelkezem.
Akkor lehet beruházok még is egy szettre.Akkor kérnék még egy kis segítséget:
Találtam ezt , a második blokkban ott van, hogy:
"09/02-02/08 Megane 1.6 16V - K4M760/761/764/812/813 [83kW]"ez kell nekem, ebből is a k4m760 -as.
34755 Ft, eddig csak 40 körül találtam, ez hogy hogy ilyen olcsó szerintetek? Gates... de akkor valami hiányzik belőle?
"szíjtárcsa/vezetőgörgő; csavar; dugó; dugó;fogasszíj"
Nincs bent feszítő? Vagy most hogy van ez?Nem szeretnék olyat venni, amiből hiányzik valami.
-
Reaper04
aktív tag
Szia!
Okés felkeresem őket.
Amúgy, honnan tudom, hogy nekem melyik szett való bele? Motorkód alapján kerestem és még így is van különbség az egyes szettek között. Egyikbe van ilyen, a másikban nincs.A vízpumpa nem is mindegyikben szokott lenni, de úgy tudom (legalábbis ahogy eddig néztem) feszítő mindegyikben volt... nem?? Vagy az nem szükséges, csak a görgő? Vagy a kettő egy és ugyan az?
Zoltán nagyon messze van... megérné felutazni?
-
Reaper04
aktív tag
Na most aztán űber király vagyok
A szervízkönyv alapján megnéztem melyik Renault márkaszervízben cserélték 2008 ban a vezérműszíj készletet. Megtaláltam, felhívtam őket.Bemutatkoztam, elmondtam a telefonlásom okát, hogy egy korábbi szervizelésnek, illetve annak valóság alapjának szeretnék utána érdeklődni. Egyből mondta, hogy semmi akadálya, rendszám meg autó típust kellett mondanom.
Türelmemet kérte, majd felsorolta a cserélt cuccokat: Légszűrő, Pollenszűrő, Olaj + olajszűrő, üzemagyagszűrő, gyertyák és a komplett vezérműszíj készlet.Rákérdeztem, hogy akkor valósak-e a km adatok, mondta igen. Kérdeztem azt is hogy mit tettek bele, arra is monda hogy Gates, mert ők azt használják és nagyon jó.
Kérdeztem hogy ő szerinte, mikor cseréljem a szettet. Mondta, hogy a cserétől számítva 120e km, vagy 5év papír szerint ,de elég 5 év körül, vagy 80-100e km után vagy akörül cserélni.
Ők miért nem mondják, hogy előbb kell? Ezt kell mondaniuk?
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
SOS be kellene nekem hogy kell leszedni egy megane II jobb oldali ajtó kárpitját.
Aszony kiborította a vizet a ajtó tárolójában, azon meg pechemre volt egy kisebb repedés és befolyt az ajtóba a víz.Szét szeretném gyors szedni és kimerni, vagy felitatni a befolyt vizet.
Segítsetek légyszi!
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Ezt én is már megtaláltam, de nem így néz ki belülről, ahogy a leírás mutatja.
Leszedtem amit lehet, kivéve amit nem mertem. Alul láttam 2 csavart kitekertem volt vagy 10 centi.Leszedtem az ablakemelőhöz tartozó fedlapot, ami a fogantyún van rajt. Az mögött drótok voltak, meg csavarok hegyeit láttam, amit belülről hajtottak kifelé, tehát ellenkező irányból tudnám csak kitekerni (ahhoz le kellene venni a kárpitot)
Tehát nem tudom mit csinálni, nem volt semmilyen rejtett csavar fedél.Az ajtó nyitó mögött ott volt, de azt már nem tekertem ki.
Lehet jó amit írtak az oldalon, csak lehetne pontosabb.
Valaki szedett már szét ilyet?
-
Reaper04
aktív tag
Akkor nem értem, mi van.
Ha megrángatom az ajtót, akkor lötyög bent. Lehet egy kicsit hallani.
Akkor meg nem az ajtóban van, hanem valahol máshol?Az italtartóból folyhatott le, vagy be. Ha megmozgatom az ajtót, arrafelé hallani a hangot is.
Lehetséges hogy az alatt van valami kis retesz még, ahol megállhatott a víz? -
Reaper04
aktív tag
Estét!
Köszi, én is már rátaláltam erre, holnap délután szétkapom (megpróbálom).
Nem tudom hova folyhatott be a víz, de lehetséges hogy tényleg oda.
Az adott oldalon ahol a vizes dolog történt a zseb alja hosszában el van repedve vagy törve és meg lett ragasztva de most is mozog.
Ezért gondoltam hogy a flakonból folyt ki a víz és került a repedésen keresztül be/le.De ha nem így történt hanem pl. beázott (mint ahogy azt írtátok) akkor magyon durván beázhatott az autó, hogy a repedésen felszivárgott a víz.
mycso: Ő .. lehet nálunk is ez a helyzet. Asszony pont betett egy flakon vizet és mikor kivette vizes volt. És ált a víz. De nem tudjuk 100% ra megerősíteni, hogy biztos a flakonból folyt ki, mert akkor azt nem nézte meg. előtte meg 2 napon keresztül esett nálunk az eső.
Lehet akkor beázott ez is???? Mit lehet ez ellen tenni? hogy a pi...be történhet ez meg
mycso: Neked hogy kerül víz az ajtó zsebbe? Csak úgy ott lesz? Vagy valahogyan befolyik oda? Az eső kívül éri az autót, hogy kerül belülre akkor ? Felháborító...
főleg hogy nálam is és talán másnál is előfordult már ilyesmi.
Hogy van ez? -
Reaper04
aktív tag
Szia!
Akkor neked is repedt a zseb? Másként elég nehezen tudom elhinni, hogy a műanyagon "átszivárog" a víz
Ezt úgy tudom elképzelni, ha pl. estére egy lavór vízbe beleteszek egy műanyag flakont, úgy hogy kiáll a szája és reggelre megtelik vízzel a lakon.
Ez lehetetlen nem? Ha csak nem lyukas a flakonAmúgy: A mai nap megint meghallgattam a lötyögést, de már nem hallottam.
Elpárolgott volna?
Néztem az ajtó alján lévő lyukakat amik a vízelvezetést szolgálják. Van több belőle, de: Nem lehet hogy mikor pl. be van csukva az ajtó,a lyukak mellett vélő ajtó-gumi tömítés annyira rányomódik, hogy betömi azokat és nem tud lefolyni a víz? -
Reaper04
aktív tag
Estét!
Megane 2 ben gyári riasztó? Vagy ez függ a "felszereltségétől" is?
Ez Berline.Nem pittyeg, de villog záráskor. Szerintetek?
-
Reaper04
aktív tag
ó... azt nem is tudtam Sőt nem is tudom hogy milyen felszereltségű
Én sem gondoltam hogy lenne hozzá, meg nem is láttam szirénát bent...Szerinted/szerintetek, ha veszek egy riasztó szettet, ami mondjuk távirányítós, akkor a kártyás (közelítős) módszer hogy fog működni?
Azt írták erre a szettre, hogy képes a kp-i zárat működtetni megfelelő bekötés esetén.Akkor ezek szerint, ha a riasztó távirányítóját nyomom, akkor nyit az autó is és a riasztó is kikapcsol? Vagy külön külön mindegyiket ki kell kapcsolni, két külön távirányítóval?
Ha a riasztó távirányítójával lehet mindkettőt vezérelni, az mennyire lehet "rossz" a biztonságnak?
-
Reaper04
aktív tag
Igazából csak gondolkodtam rajt. Nem értettem a kettő kombinációjával járó "dolgokat".
Ezért vetettem fel a kérdést. Más megoldáson gondolkodtam, de ilyet is találtam.
A motortérzár többet ér mint a riasztó. Kombinálva valami rejtett kapcsoló sorozattal, szerintem tuti.
Ha másolják a kártyámat is, akkor sem tudják hol vannak az indításgátló kapcsolók. Bejutni a motortérbe nem tudnak a zár miatt, hogy elvágják-összekötözgessenek drótokat. + a számítógépet sem tudják babrálni/kicserélni.
Ez hatásosabb nem? -
Reaper04
aktív tag
válasz AMD Power #9537 üzenetére
Igen, ez a lényeg, hogy mindenki épségben!
Sajnálom amúgy a tütüt. Sok idióta miatt mindig az ártatlan szív....amúgy:
Nem tudja valaki véletlenül hol lehet tempomatnak adaptert beszerezni? Nincs gyárim, hanem olvastam egy rádiótávirányítós átalakítós dolgot a tempomattal kapcsolatba, azt szeretném megvalósítani, kicsit még lejjebb tornászni a fogyasztást
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs