Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper04

    aktív tag

    válasz rob210 #9226 üzenetére

    Szia!

    Időközben megtaláltam. Bejártam az udvarba, alámásztam és egyből kiszúrtam.
    Hát az a megoldás ahogy oda azt rögíztették. Tulajdon képp az az egy drót lóg a levegőben az alvázon.

    Szétszedtem a csatit, wd40-nel megtisztítottam, kis kontakt spré, párszor össze csatlakoztattam, hogy tisztuljon. Végül összetettem és vissza a helyére.

    Nem történt semmi voltozás. Mármint amikor voltam szervizbe kitörölték a hibát és azóta se jelentkezett.

    Nem tudom amúgy hogy ez miért van. Ha egyszer szonda hibás ... akkor hibás, nem? Mármint ez alatt azt értem, hogy beindítom megyek vele és jelentkeznie kellene újra ( felvillannak az említett lámpák) a hibajelenségnek. Nem ?
    Már azóta 3-4x volt beindítva illetve pár percig kocsikázva vele ... ha baja lenne, már mutatkozott volna nem ? :F

    Szerintem melegítős fajta, nem hideg amit a kipuff melegít. Több drótos ezért gondolom, tehát elvileg hamar eléri az üzemi hőmérsékletet, nemde ?

    Eddig nem jelentkezett a hiba remélem később se fog.
    Vagy szerintetek van rá esély ? :F

    laszlo168: Nem tudtam pontosan kideríteni. A szervizes srác azt monda a motor is és a fogyasztást is. De szerintem ez nem egészen van így. A hátsó tudtommal csak egy "végső" visszajelző. Nincs hatással a motorra se és a fogyasztásra se ... ellenben az első szonda igen.
    De javítsatok ki ha tévedek. :F

    Josi: Ha arra kerül sor akkor én is megveszem ... (ezzel is spórolva ... akár rengeteget :Y ) De remélem nem kell ezt végigjátszanom, megoldódott remélem a problémám. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák