-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #40354 üzenetére
igen, van a szelepnek bemarás, de csöcsöt nem raknak bele, azt a szelep verte! látszik is hogy a dugóban lévő furat és a szelepbemarás közös éle rojtos, az a szétvert alu miatt van. mindegyiknél csak a balos szelep ért bele a dugóba, a jobbos nem.
-
diablo1984
veterán
bontott motorokat körbekérdeztem, de sehol sincs már meg, amit hirdettek, helyben is volt egy bontott megane, ráadásul ismerem is a csórikámat, de persze hogy abból is elvitték már a blokkot. még jó hogy nem hal a dti, csak mindenki visz haza egy blokkot tartalékba!
ez is itt van a szomszédomba, ezt is tervezem megnézni, annyit lehet tudni róla, hogy híd és adagoló donornak hozták be, indult, de annyit ment, hogy a trélerre ráálltak vele, 300ezer van a kocsiban, a blokk olajos(tömítéseken taknyol), de semmi infó arról, hogy eszik-e valamit, elvileg olaj/víz megvolt benne, pöccre is indult, de a tulaja szerint is, ha már így jártam, akkor az ő motorjától sem kell csodát várni, mert nem kevés már a km benne, meg ő sem tudja, hogy mire való a technika. belül koszos a kocsi, mondta, hogy kutyás használta, így csupa szőr minden....
majd ha lesz időm átmegyek és megnézem, még alapnak jól jöhet, de mivel nincs röntgen szemem, adagoló nincs a vason, nem tudom, hogy milyen lehet!
-
diablo1984
veterán
ha nagyon rozsdás, akkor a retek hamarabb megtapad rajta, nem folyik ki, kiegyensúlyozatlan lehet(por, mocsok lefolyik az aljára és megszárad és nem vergődik le róla). csiszold meg és fújd le, meglepően jól bírja egy ilyen kezelés, én anno a ford felnimnél csináltam, kb 2-3 óra alatt megvolt mint a 4 felni és jópár évig bírta!
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #40446 üzenetére
ja, értem, de még nem is hallottam ilyenről, de borzasztóan nézhet ki! viszont van olyan cucc, ami a vizedet melegíti és azzal azonnal lehet fűteni!
asszem nekem a lagunában is van ilyen, vagyis az egyik vízcsövön találtunk egy fém házat, belőle 2 izzítógyertya szerűség lóg ki, nem tudom, hogy működik-e, de ott van, ha lesz érkezésem letesztelem majd!
-
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40491 üzenetére
ez szerintem az olajzöld szín, kollégámnak is pont ilyen volt csak 1,2-es! az általános dolgokon kívül minden elektromos dolgot próbáljatok ki rajta, füleljétek a motort hogy 3 hengerezik-e, mert gyújtótrafó elég sűrűn beszarik benne(na jó, fixre be fog szarni, ha a gyári van még benne, vagy van belőle még gyári). amúgy jó kis autó, pici fogyasztással, ezzel a motorral meg viszonylag jól is szedi a lábát!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40493 üzenetére
kollégáméké 6-6,5-nél többet vegyesben sosem evett, javarészt városban szaladgáltak vele. azért adták el nemrég, mert valami elektromos zűr lett vele és akkor kattogott valami a műszerfal alatt és nem indult be a kocsi. abban is cirka 160 ezer km volt, 300ezerért egy nepper vette meg tőlük, de pont a mi utcánkba vette meg a neppertől az új tulaj, napi szinten látom. ahogy hallom valamelyik szíjfeszítő/vezető görgő eléggé gatya, elég durva verébraj van benne hidegen, de szél állapotú, nem rohad, már a mostani gazdija is 600körül vehette(a nepper megcsináltatta az elektromos hibát, lepasztázta az autó,, kapott 4 dísztárcsát és örült a haszonnak).
elpocséklás tipikus példája volt 300-ért eladni, de ők tudják..... -
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #40496 üzenetére
én is mondtam nekik, de egy elektromoshoz mikor elvitték nem produkálta a hibát. időszakosan jött csak elő és így nem mertek vele messzebbre elindulni. a pénzt meg sajnálták rá. ők voltak a 2. tulajai, az első egy doki volt, valami 112 ezerrel vették több mint 3 éve. kár volt a kocsiért, én is csak akkor hallottam, hogy eladták, mikor már túl voltak rajta.....(nem mintha 3.kocsit is kerestem volna, de akkor is sajnáltam...)
-
diablo1984
veterán
válasz PeterPH #40499 üzenetére
én is meg tudtam érteni, de úgy elvinni a szerelőhöz, hogy nem produkálja a hibát de csinálják meg minimális lóvéból, hát az semmi. de ők tudják, hogy mi a jó nekik, szép kis autó volt, anno mikor vették az asszonynak itthon csillogott a szeme, hogy kell neki is egy ilyen.....yaris-t kapott.....
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40520 üzenetére
ez a féle belső nagyon igénytelenre tud kopni, szürkül, feketedik, okásás lesz egyhamar(képeken nem lehet kivenni, hogy ez hányadán áll). az elejéből a bal ködlámpa melletti műanyag burkolat hiányzik(mi az oka?), hátsó lámpa boyraceresen sötétített, az 1,5 dci motorhibáiról meg egy rakattal lehet felsorolni! elektronosan is nagyjából bármi bármikor behalhat rajta.nem akarok vészmadár lenni, de ez szerintem felejtős, nagyon bele lehet nyúlni az ilyen 7kilós cuccokba.....
(#40524) Doki16 : nézd meg a hahun, mennyiért adják a hasonlókat, vesd össze az elképzeléseddel és döntsd el magad, hogy mennyit érhet! egy biztos ami árat kitalálsz, azt alkudni is fogják, mindig van valami amibe bele lehet kötni és fognak is(ez már csak ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40540 üzenetére
van rajta lehet egy kis felár, de ami szembe tűnő az a kilincsek kopása!mióta van nálatok, 1 éve? abból nehéz megítélni, hogy mit és mikor kapott meg, külföldi autó nem mindig őszinte.....
amúgy nem néz ki rosszul, de a kilincseket fújassátok le, utána tutira megveszik, szerintem sokan úgy vannak vele, hogy ha a kilincs ilyen, akkor írhat bárki bármit, akkor is egy lelakott cucc(még ha nem is így van, de ezt sugalhatja)
(#40541) Agyasima: ha csak az a lényeg, hogy olaj, akkor rakhatod bele, ez a blokk nem igényes túlzottan semmire! ha az a lényeg, hogy jó is legyen és a legjobbat kapja, akkor elf vagy total kell bele, ezek a gyári olajai a gépnek! amúgy a gm olajakra még az opelosok is panaszkodnak, de egy tesco-stól jobb......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40544 üzenetére
én a kilincset mondanám, az messziről látszó optikai hiba, amúgy rendben van a gép így képekről! amúgy én is kerestem ilyet, ritkább motor, mint az 1,6 vagy 2 lityis, talán ez a pont elég motor hozzá, próbáltam is, menni ment, igaz nem egy dci, de jól mozgatja a bódét!
1,9szívó D kangoo? az a motor kinyírhatatlan, ha megkapja az olajat és szűrőket is időben, se turbó, se semmi, bár km kár borzasztóan sok lehet bennük, az 1,5 dci meg közismert, kis fogyasztású, de nagyobb a meghibásodás kockázata, mint egy 1,9 szívó D(nem dci)-nek!
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
indításkor mennyire esik le a fesz?
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40552 üzenetére
és benzines a kocsi?
nálam dízelnél izzítással és tekertetve(sz@r a motor, most is szét van még szedve) 10,2 alá nem is ment! ha nálad a benzinesnél ennyi(nem kell akkora önindító rá, nincs akkora ellenállása a motornak sem a kisebb kompresszió miatt), akkor ott komoly gondok vannak az akkuval!(#40549) Toobee : jaja, ezért is mondtam, hogy arany középút ez a motor, nem is eszik sokat, mégis jól mozgatja a bódét!
a szívó D fogyasztása sok minden függvénye, tehát a sebességé, a vezetési stílusé, a motor és kócai állapotától is függ! de általánosságban 5-6 literből ki kell jönnie!
(#40556) rob210 : tesóméknak is ezzel a motorral szerelt thaliája van, az a gyújtótrafókra és a szondákra érzékeny, az olajra ne! de ha a fórumtárs mindenképpen GM olajat akar bele rakni, akkor mondhatod itt az ELF-et és Totalt, akkor is a GM-et tölti bele!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
izlés szerint válogathatsz közülük, nem egyedi eset a hídcsere, mindegyik alatt kipukkan egyszer!
-
diablo1984
veterán
turbós autót? hát a turbónak semmi köze az induláshoz, te a katalizátorral kevered! katalizátoros autót nem tolunk be, mert kirtelen beköhögheti a katalizátort(bár előfordulhat, de én mindig fostam rá, ami nem automata, az betolható). ha csak önindító baja lesz, akkor ráizzítasz 3x és pár méteren be fog indulni!(üzemanyag pumpa, elektronika, minden működőképes szemben a lemerült akkuval)
-
diablo1984
veterán
válasz tony6280 #40614 üzenetére
hát az dci-nél gáz, nagy gáz ha menet közben kihagy egy henger! induláskor ha előfordul a hidegben, akkor az lehet izzítás, de ha 3 hengerezik, az lehet injektor, de azt a gép írná hibára, de szélsőséges esetben lehet akár motorhiba is! én minél hamarabb átnézetném a verdát, mert nem tesz jót a motornak, ha tényleg egy henger nem dolgozik rendesen!
-
diablo1984
veterán
válasz Sly189 #40649 üzenetére
gyertyát kiveszed és úgy rakod rá a kábelt, gyújtás rá, ha izzít, azt látni fogod rendesen!
(#40652) V8TommY: nem néz ki rossznak, szervíz könyves is, de pár ennyire közeli képről nem sok mindent látni, bár ha törés mentes, akkor nincs is mit! bár jobb vigyázni, messziről jött ember azt mond(ír) amit akar (a másik hallani).....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #40734 üzenetére
önindító is beszarhat az indítástól, ettől függetlenül lehet így már 2 külön baja van a verdádnak, mert a nem indulás miatt állhatott meg az önindítód is! próbáljátok meg behúzni, vagy betolni, mérjetek egy akkufeszt, próbáld a pótkulccsal is!
-
diablo1984
veterán
laguna 1 váltójába milyen olyj illik?
tranself trx 75w80w-et ír a könyve, de ilyen találatot nem hoz a google....
(#40744) Pecc: meglepődnék, ha nem lenne benne, de nézd meg fizikálisan, úgyis látszik az!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40755 üzenetére
közvetlen a turbó után van, messze nem szokták rakni, mert ennek is kell a hő! elburkolt motoroknál nem szokott látszani.
dpf es motorhoz dpf-es olajat, mert eldugíthatja a részecskeszűrőt a sima. de megane 2 ph2-esben is volt részecske szűrős is már az 1,5 dci fronton, a megane 3ból miért hagyták volna ki?
-
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40751 üzenetére
Személyautóknál 2009 szeptemberétől kötelező a dízeleknél csakis részecskeszűrővel teljesíthető Euro5-ös emisszió norma. Mármint az újonnan forgalomba helyezetteknél. A részecskeszűrő, azaz a DPF (Diesel Particulate Filter) azonban számos Euro4-esre is felkerült már, leginkább azokban az országokban, ahol azt előírás vagy adó, illetve számos helyen behajtási kedvezmény ösztönözte.
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40761 üzenetére
gondolom nem 10e km alatt vágja gallyra a szűrőt, de ne rakj megint bele! meg keresd meg a részecske szűrőt a kocsin! a turbó utántól keresd a kipuff rendszer közepéig, az a lényeg, hogy egy sokszondás szirszart keress, ami egy kisebb strucctojától egy kisebb dob méretűig bármi lehet! meg lehet ismerni, nem összetéveszthető mással. de részecske szűrős autóba ne rakj nem bele való olajat, nem azért mert árt a motornak, hanem a szűrőnek és az is egy vagyon!
forgalmi szerint euro hanyas a vas? de amúgy is évjárat/modell alapján lenni kell benne!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #40766 üzenetére
nfp lesz a befutó, mert :
Következő megszűnt termékeket váltja:
- ELF Tranself TRP és TRX -
diablo1984
veterán
megvan végre a blokk a lagunámhoz, jövő hétvégén elvileg mostmár rakódik is össze a gépsas, ahogy elnézem lesz 1,9 dti-hez jópár új alkatrészem eladó(zsír új vízpumpa, olajteknő és szelepfedél tömítés, HF szimmeringek, bontott hibátlan hengerfej, bontatlan HF tömítés és még egy 1,9 dti blokk is, működőképes, de még nem láttam a belét állapotú(ez jövő hétvégén kiderül, hogy milyen állapotú a csapágyak felől nézve...))
szóval ha valakinek megmakkan az 1,9 dti-je, akkor gondoljon rám, van egy rakat felesleges cuccom hozzá.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs