-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #26536 üzenetére
Felteszem az 5 forintos kérdést.
Nem csak a dob tartó gumibakok vannak megnyúlva és a középdob ver bele a hővédőlemezbe, egy adott terhelési ponton?(lásd 1100as fordulat)
Ha a katalizátor lenne szar, azt egy füstgázméréssel ki lehet deríteni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabx76 #26539 üzenetére
Igen ezért is szokták a katalizátort kiherélni, vagy csővel helyettesíteni.
Csak olyankor nem is kapja meg a plakettet csak mutyizott vizsgán.Viszont ha felkapja a kiáramló kipufogógáz a darabokat, azok képesek eltömíteni a középső dobot,ezáltal lefullasztva a motort.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
De rönó lesz és szerintem meg is van melyik.
Áprilisban kiderül mi lesz a melóhelyen és akkor váltok, ha minden oké.
1.6 benzin 2002 es centrál klíma abs légzsák, hó fehér.
Hátul kartámaszos, és ami nem mindegy ülésfűtés, ködlámpa, fűthető tükör egyszóval minden benne van.Így szívhatom a véred tovább
Hamar el fogod te adni azt az audit de ne legyen igazam.Előbb utóbb neked is egy laguna lesz a végzeted,
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Néha kiakadok azon amiket írsz.
Uram az Olajszűrőt minden rendes periodikus olajcserénél kell cserélni!
(extra szerelés miatt ha közben van nem szükséges de nem árt)A benzinszűrőt 2 évente érdemes cserélni ismerve a magyar benzinkutak minőségét és az öreg autóink tankját.
Légszűrőt is időnként érdemes erről megoszlanak a vélemények én olajcserénél cserélem a légszűrőt is.
Azaz 10.000Kmenként.A gyertya meg nálam 50.000nél cserés, vagy ha bibi van vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #26581 üzenetére
Az csúnyán bebaszna, amit írtál.
"már csak a hengerfej tömítésnél folyik az olaj de nem vészes"Nem a szelepfedél tömítés lesz az?
Ha a hengerfej tömítésnél szivárog az olaj akkor azonnal állítsd le a kocsit és egy centit ne menj vele.
Kicsit meg vagytok kavarodvaGiigz: Azért nem értelek, mert már lassan azt sem értem mit írsz honnan kinek, lassan pollenszűrőt cseréltek a kipufogóban
Kicsit vak vezet világtalant, de nem bántásból írom, nekem kissé követhetetlen a sok féle fajta verzió amiben ki mit cserél van
Trash: Ne aggódj, elismerem én a diesel előnyeit attól még nem szeretem.
Vezettem én már dieselt, megy mint akit picsán lőttek, a turbós, meg aztán gyilkos amikor elkezd dolgozni.
De ha belegondolsz én annyit nem megyek a kocsival, mire odaérek a munkahelyemre addigra melegedne be attól meg hülyét kapnék, gyűlölök fázni!!!!!!!!!!
Ezért is örültem meg ennek amikor beszéltem a sráccal, hogy van gyári ülés forrosítóSzép autó az az ódi de nekem megfizethetetlen, a dieseltől meg szó mi szó én félek is, egy kicsit.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #26596 üzenetére
Hát uram ha neked ez a tömítésed szar akkor villám gyorsan tedd le a kocsit amíg nem motort kell majd keresgélned hozzá.
A tetejére megy a szelepfedél tömítés, szerintem az ereszt.
Az aljára megy a hengerfej tömítés és ha az ereszt akkor ott már komoly baj van mert azt nem lesz elég síkoltatni.
Ez a hengerfej tömítés.
Ez pedig a szelepfedél.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #26598 üzenetére
Igen a tőcsavarokra a leömlő megy.
Ha igazam van akkor azért nincs olajfogyásod sem, mert az nem igazi olaj, hanem a nedves párás olajgőz ami ott kijön.
Maga az olaj olyan kevés benne, hogy nem jelentkezik csak egy olajcsere alatt.
Ha a hengerfej tömítésed lenne akkor igen komoly problémát jelentene vagy a habosodó olaj, vagy a nagy mennyiségben fogyó hűtővíz ami a fehér kipufogó füstöt eredményezné.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #26602 üzenetére
Én néha kiszedem megnézem a hézagot 0.9mm nek kell lennie.
Ha szép barnás színű akkor nem foglalkozok vele. (nekem ilyen szokott lenni.
(ha kormos sokat kap, ha vil.szürke akkor keveset ha elégett akkor szar a hőértéke etc.etc.)
Szóval a gyertya sokat elárul érdemes néha ránézni.Cserélni viszont ha nincs vele baj felesleges.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Meghallgatok én mást is.
De ez nem ugyan az az autó.
Egy kollégám ismerősé-é.Szóval erősebb a motor 16V-s klímás és abs es légzsákos.
Kormány és ülés állítás is van, amik nem ártanak.
Ráadásul ebbe a kaszniba az 1.6 16V szerintem pont megfelelő motor.A kaszni annyira bevállt nálunk, hogy nem áll szándékomban cserélni MII-egyáltalán nem tetszik
Ráadásul én mindig ésszerű vásárlást csinálok, a fenntarthatóság szempontjából pedig ez a jó választás.
Árban is és szerelhetőség miatt is inkább a PH II egyes mint a PHI kettes.A II-eshez minden drága az egyeshez viszonyítva, amihez gombokért van alkatrész.
A Lauguna I-es utolsó évjáratát is nézegettem de rájöttem nem kell akkora autó, nekünk ide a telepre bőven elég ez a méret.Így biztos, hogy megane PHII utsó évjárat 1.6 lesz.
Főleg ha ezt az ismerősnek nevezhető autót nem viszik el addig.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne felejtsd el, hogy kint él és kint valóban gombokba kerülnek az alkatrészek, mindegy mihez kell.
Csak itthon nyerészkednek aljas módon a forgalmazók.Eleve gondolj bele, ha a Bárdinál megkapsz egy gyertyát mondjuk 1200.- ért de van kedvezményed akkor már csak 720.- és azon is igen kemény hasznuk van még.
Tehát ez itt ami Magyarországon van az rablás.
Nem egy nem két fórumon olvashatod, hogy turbót, motort hengerfejet kuplungot e-bay ről vesznek az emberek mert postával együtt is fel harmada az ára.Magyarország én így nem szeretlek
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #26635 üzenetére
Emelő alá én nem mernék befeküdni, de az emelő elég hozzá, hogy beférj alá, vagy bakolni vagy rámpázni vagy patkázni kéne.
Azaz felállsz a kocsi két első kerekével a padkára az emel annyit, hogy beférj alá.
Bár nem tudom mekkora vagy én 110kiló 190 magas én nem férek be a kocsi alá emelés nélkül.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Futóműben és egyébb alkatrészekben van ám különbség nem is kicsi.
Az alap dolgok egyeznek, de néz csak megy féktárcsát már ott eldobod a hajad.Más:
Mit találtam.
Na ez nyami nekem való cruzolós verda lenneRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26645 üzenetére
Elmenni bármennyit elmegy a kérdés az az, hogy mennyire fog az a fék amit a széttört betét gondolom bemart.
Érdemes lenne egy fékerőmérésre elmenni 2500.- ba kerül itt nálunk legalábbis és rögtön kiderül. hogy jó-e.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26654 üzenetére
Darabja 17 a ferrodónak.
A munkahengereket dobcserekor érdemes cserélni, nem kell még egyszer szétszedni.
Ebben sajnos járatos vagyok a két hátsó munkahengerem cserés volt vizsga előtt.
Viszont ha kicseréled érezhető lesz a változás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26659 üzenetére
Igen.
Ha van fékerő nem nagyon érdemes vele szarakodni.
A következő pofa cserénél viszont csere lesz a dob is.
Ezzel kalkulálni kell, már ha akkor még nálad lesz a kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26661 üzenetére
A lényeg, hogy a nullához közelítsen az eltérés.
A fékezési erőt úgy is érzed, hogy van-e vagy sem, ha nincs úgy is megjavíttatod.
Egyébként fékerőt is mérnek nem csak fékerő eloszlást.
De ha azt mondták, jó akkor az a vizsgaértékeken belül van ami azt jelenti ne izgulj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26663 üzenetére
Mint írtam erőt is mérnek, meg eloszlást is.
A belső kárpitot le kel szedni, és meg kell nézni, hogy csak eltört a patent vagy a vezető fül, vagy kikopott a nyitókar.
ezt így látatlanban nem lehet megmondani, csak ha már kárpit mögött van az emberLeveszed a kárpitot leveszed a kart és megrángatod a rudazatot mögötte, ha úgy tökéletesen nyílik akkor a kar van kikopva. (ez szokott lenni az esetek 80%-ban)
Ha nem működik úgy sem akkor meg kell nézni mi történt magával a zárszerkezettel.Ez a sárgás kis belső surlódás csökkentő cucc, szokott elporlani, utána meg kikopni a kar.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na a sok jó ködös idő miatt úgy döntöttem bekötöm végre a ködlámpáimat, amik a polcon porosodtak.
Hittem én nem lesz nagy vasziszdasz, mert a stekkerek bent voltak a kapcsoló élt.
Ennek ellenére a stekkerekben már nincs fesz
Biztosíték táblát megnéztem az jó, mehet megint a kocsi szétbombázás, mert ha már egyszer kitaláltam, hogy megcsinálom, ha bele döglök is bekötöm.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem két különböző méret kell.
550mm 510mmNekem 600mm 550mm van.
Pont elfér nem akad össze nagyobbat töröl.Egy kis gyári adat.
Hossz1 (mm): 550
Hossz2 (mm): 510
Kiszerelés (db): 2
Gyártó: Valeo Compact 3325.-
Leírás: AUDI, BMW, FORD, HONDA, HYUNDAI, MITSUBISHI, PEUGEOT, RENAULT Első ablaktörlő készlet (Compact)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
No csak nem eljött az idő?
A felújítást én sem javaslom nem lesz olyan mint a gyári, nem is fog annyit bírni.
Nekem is a gyári kuplung került bele tavaly gyári kinyomóval, csak nekem még a valeo a gyáriWazze most nézem 136.346.- ért tudok a legolcsóbban kettős tömegűt.
Az nem piskóta.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na itt is vagyok, lehet találgatni.
Jelzem nem ferr a részemről, de vidám kis dög, nekem tetszik, kis mókakocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én a bevált helyemen szoktam venni, de kérdezd meg nem kizárt ahol az olajukat forgalmazzák ott szokott lenni ez is.
Giigz, Mágus:
Az az apró tény, hogy én ezt behigítom ne kerülje el a figyelmeteket.
Meg az se, hogy lehet Giigz te veszel prelixet 1000.- ért de reggel ha fagy lesz szívni fogsz vele.
Én meg csak permetezek bele a nagy világba és nem fagy le.
Ebben ugyanis lassú párolgású alkohol van nem illan el olyan gyorsan mint például a prelixes.
Ami ugyan úgy ráfagy a szélvédőre mint ha vizet nyomnál rá.
Annyi a különbség, hogy ez kijön a fúvókán legalább, a víz meg nem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Leveszed a csövet a szűrőnél ami a tank alatt van, legalábbis tudomásom szerint a lagunánál is ott van, a dieselnél is.
De ha nem akkor is a tank alján a cső illesztést kell leszedni.
Kinyitni a tanksapkát a csappantyút kitámasztani egy csavarhúzóval, és már megy is le a gázolaj a tankból.
Másik megoldás az ha leveszed az adagolóról a csövet és a szivattyú kinyomja neked.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26728 üzenetére
Ki cserélte a féket?
Kitakarította a dobot?
Ha csak kicserélte a pofákat és maradt bent törmelék (azt írtad eltört a pofa) akkor tud kiadni ilyen hangot.
Nem egészséges az biztos, le kéne venni a két dobot és lefotózni, ha látom mi van a dob alatt el tudom mondani mit kéne vele kezdeni.
Lehet eltört rugó, bennmaradt darabka, rossz helyre vissza akasztott valami.
Meg a dob belső felületét is jó volna látni.Egy biztos, a dobból surrogó, karistoló hang nem jöhet ki az biztos nem egészséges.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #26736 üzenetére
Önbeálló szabályzója van.
Hivatalosan összeszerelés után 5-10 kézifék be ki után be kell állnia.
Aztán ahogy kopik szabályoz utána.
Lehet azt a dobot tényleg cserélni kéne.
De mondom újra látni kéne így látatlanba nem tudom mi surrog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne csináld már.
Azt hittem te ismered a kocsit
Ha a csomagtartót kinyitod, a jobb oldalon a lámpa mögöttt a kerékív felett van egy kis kar vésznyitó.
Azt meghúzod és tadam nyitva a tanksapka.De ha ezzel nem boldogulsz akkor leveszed a visszatérő, azaz levegőztető csövét is és azt meg fújod.
Különben egy nap mire lecsepeg 20 liter nyál[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Tidal
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Analóg fényképezés
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- További aktív témák...