-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Akna nem jó, mondtam, hogy meg kell emelni minden képpen.
Hiszen a koppanás akkor jön amikor tehermentesedik a futómű. (gödör bucka után, már ha jól értem)
Meg kell emelni a kocsit minden képen és úgy megmozgatni a kereket fel le jobbra balra kormányt kitekerve jobbra balra úgy is fel le.
Hiszen akkor tudod elérni ugyan azt az állapotot amit menet közben tapasztalsz.De én továbbra is tartom, hogy torony csapágy lesz, ez nem gömbfej, annak más tulajdonsága is lenne, mint úttartás, vagy kormány remegés.
Lengéscsillapító is lehet, de amíg a toroncsapágy nincs kizárva az lenne az első gyanúsítottam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #27547 üzenetére
Így már tudom mire gondoltál.
Sly189 akkor ha csak 6000van benne ne cseréld le.
Én ugyan 10.000.ként szoktam cserélni és egy ekkora út előtt biztos lecserélném, de ez azért van mert van rá lehetőségem.
10.000."felesleges" cserélni még a 15.000.is belefér neccesen olajtípustól függően.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mycso köszönöm a kép átszerkesztést
Más.:
Olyan kollégát márkatársat keresek, akinek 1.4 16V je van Megane I full felszerelt.
RT vagy Feljebb.A kérdéseim mennyire pörgös a motor?
Azaz mennyire kell egészséges autózáshoz pörgetni?
Illetve autópályán milyen fordulatszám tartományban lehet vele 130-at menni?Ahogy nézegetem a kocsikat az 1.4-es jó 100.000.- olcsóbb mint az 1.6 os.
Valamint olcsóbb rá minden mert még 100LE alatt van.A kérdés még az, hogy klímával mennyire lustul be?
Lehet nem lesz 1.6 mert autópályán ritkán megyek rally versenyző meg nem vagyok.Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha van kedved megnézegetheted, de addig úgy sem fogják megtartani mire nekem megjön a lóvém.
Sok verzió kavarog a fejemben még mindig, jó lenne egy erős kocsi néha néha, de összességében be kell látnom egy 1.4 est olcsóbb fenntartani és nekem nincs szükségem rá, hogy több száz ló nyihegjen alattam.
Eddig is megfontoltan előztem, pedig most nagyon egyben van a gépem.
Ezután is úgy fogok, szóval meglátni és beleszeretni autó vásárlás lesz, de hogy milyen motorral azt még mindig nem tudom.
Az 1.6 azért lenne jobb, mert az se nem nagyon erős se nem nagyon gyenge.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #27572 üzenetére
Engem az I-es fóka se nyűgözött le tiszta vicc a belseje.
Egy ép vonalvezetés nincs azon a műszerfalon.A favorittal meg a megane-t ne hasonlítsd össze olyan mint ha az A8 al hasonlítanád össze a meganet és ezt nem túlzásképpen írtam, tudod, hogy nekem volt favoritom, meg apósomnak is nekem 90es neki 94 es.
Ég és föld a két autó mind technikára, mind kényelemre.A favorit egy talicska benzin motorral, ez meg egy kényelmes francia népautó.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A klímára.
Ha a mostani motorra rátennénk egy klímát akkor ki kéne szállni és megtolni az emelkedőn felfelé.
Jó kis városi autó ez, de lássuk be ha erre teszel még valami fojtást akkor olyan lesz mint a lepkefing.
Én tisztában vagyok a saját és az autóm kereteivel is.Na most mivel a 16V-es kocsik pörgősebbek és erősebbek, de máshol adják le a teljesítményüket, mint a 8V-esek így lehet elég még pont egy klímához, de épp csak annyival erősebb, hogy a 8V-s szintjét hozzák klímával.
Na most ha már cserélek, nem lenne rossz egy kicsivel több energyt a seggem alá tolni.
Így az 1.6 16V-jobb választásnak tűnik.De ha valaki hibát vél felfedezni a logikámban az sikítson és azt is mondja el mi a hiba benne
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #27579 üzenetére
Köszi, de ez se nem 1.4 es 16V se nem 1.6 os 16V.
Ha olvasod a topikot tudod, hogy nem veszek diesel autót, annak semmi értelme nem lenne számomra.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Csabusman18 #27640 üzenetére
Ne haragudj, de azt kell mondjam, aki automata váltós autóba ül az készüljön fel arra, hogy egy nagy szerviz bármikor beeshet.
Az automata váltós gép sose tartozott az olcsón fenntartható autók közé.A vezérlését szinte mindegyiknek cserélni kell 200ezer felett márkától függetlenül.
Ilyenkor az olajat is ki kell cserélni és ez így még az olcsóbb verziók esetén sem úszható meg 100.000.- alatt.Ez sajnos ilyen biznisz én szvsz most autókat nézegetek, de nekem az automata váltósak szóba se jöhetnek, nem tudom fenntartani.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát más kategóriában durrogtatjuk a puskaport, ez ebből is látszik, nekem a benzinesnél, 35.000.- megvolt minden amikor kuplungot cseréltünk.
Ezt az összeget nem tudod kihozni autómata esetén.
Diesel alatt esetleg van létjogosultsága annak amit írsz.
De pl. amiket most is nézek 1.6 16v esetén ott tuti olcsóbb fenntartani a manual váltós verziókat, nem is kicsivel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #27660 üzenetére
Hát látod én nem találtam szervó olaj leeresztő csavart igaz túl sokáig nem is kerestem.
Levettem a csövet a pumpáról aztán ami lejött az lejött ami nem az nem.
Nagy jelentősége nincs a szervó olaj nem olyan kényes mint a motorolaj.Ha addig nem mondja meg neked senki megnézem majd otthon a szerelésiben, de az csak délután lesz esedékes, ha hazjutok alszok végre egy kicsit.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
peugeotmate #27663 üzenetére
Autópályára nem ajánlom, de szerintem senki nem fogja.
Megbízható városi autó arra is van kitalálva.
Egész normálisan rángatja a clió testét, de az, hogy autópályára menj vele, nem lesz túl egészséges.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Hát én azért ezzel tudnék vitatkozni.
Az 1.2 es motort nem véletlen találták ki városi kisautókba.
Az oké, hogy a clio kis autó, volt de néz meg egy mostani cliot.Remélem észreveszed a különbséget de ha nem jelzem neked majd 200kg.
Amit az 1.2 es nem túl vidáman vesz ha plusz kilókat aggatnak rá.Mondjuk a felszereltség is közrejátszik, de hidd el a 2008 as lomhább mint a 2006-os.
Bár én nyugodt szívvel azt se merném ajánlani.
Megbízhatóságával nincs baj, de szét fogja hajtani, ha hosszú távon pályázik vele.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Persze a warthburgal is lehet pályán közlekedni kérdés mennyi emelkedő van.
Szerintem ezt a témát ne firtassuk, mert nincs igazad.
Nem a 130-ról elgyorsítás a kérdéses, hanem amíg eléri a 130-at.
Tudod te milyen érzés amikor a kamion tol, hogy igyekezzél már mert kifut a vezetési időbőlAutópályás közlekedésre 1.6 100Le felett az kényelmes van benne némi tartalék és városban sem eszi meg a hajad.
Ha meg csak pályázol akkor 2.0-benzin, vagy diesel 1.5 minimum 106 lóval.
Részemről ennyi leírtam az épeszű reális dolgokat ettől függetlenül mindenki azt vesz és abba ül amibe akar és amit a pénztárcája engedi.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
peugeotmate #27684 üzenetére
Ha így kérdezed akkor jó választás az 1.2
Nem azt mondom, hogy nem lehet vele pályán közlekedni, de városi használatra van.
A ti felhasználási igényeitekhez jó lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Adonimus #27697 üzenetére
Konkrétan 2 ismerősömnek van illetve az egyiknek csak volt.
Csomagtartója gyakorlatilag nincs.
A tetejét ha felfeszíteni nem is de kivágni kilehet, ezt ne tartsd szempontnak.
Ami sokkal aggasztóbb az a vászontető állapota, bazi drága ha cserélni kell a megkímélt szép állapotú viszont nagyon ritka, az ha felkerül piacra el is viszik a gyűjtők egyből.
Szvsz ha csak nem rá vagy kattanva a cabrió érzésre én a helyedben nem feccölném se a pénzem se az időm egy ilyen élményautóba.
Mert élményautónak élményautó a feelingje eszméletlenSzorítsatok a havernak most megyünk megvenni egy PHIIes scenicet remélem sikerrel járunk.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #27739 üzenetére
Akkor is bejön amikor tolatsz és bazira nem látsz hátra este?
Én szvsz csak az oldal ablakokat fóliáznám, hogy ne süljön meg a gyerek, de elöl nem lehet csak B-től hátra úgy meg hülyén nézne ki, ha a két hátsó ajtó ablaka lenne csak lenyomva.Még a tesóm trabantja volt lefóliázva az őskorban, de annyira nem lehetett kilátni belőle, este, hogy inkább leszedte.
Pedig nem is a legsötétebb fólia volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A cikk is és a kocsi is jó.
Csaknekem nincsen még sajnos ennyim se.
Ez a Magyar valóság.2 szoba, 4 gyerek, új autó, mi?
Ehelyett 1.5 szoba banki albérlet(
) 1 gyerek, talán őt fel is tudjuk nevelni, és régi autó, amíg megy.
Köszönöm Én nem ezt választanám, (választottam).Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
A jelenlegit érdemes felújíttatni, ha nincs nagyon ki, ezt egy villamosságis megmondja pillanatok alatt.
Nekem 9.000.- volt az egész diódasor és a csapágyak cseréje, de én olcsóbb klubban mozgok.
Egy öreg szakim van akihez az ilyen dolgokkal fordulok, mindig olcsón és profin dolgozik.Az újjal az a baj, hogy megfizethetetlen.
A bontottal az a baj, hogy nem tudod meddig fog menni berakod és 1 hónap múlva ugyan úgy ellőheti magát.
A felújítottal az a baj, hogy nem tudod ki és hogy csinálta meg.
Ha a tiéd újítják fel arra adnak 1 év garit de rosszabb helyeken is fél évet.Szerintem egyértelmű a választás, de mindenki úgy dönt ahogy a pénztárcája és a szíve diktálja.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Jelentem beélesedett a dolog autókeresés indul gőzerővel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
antonov225 #27840 üzenetére
Ez nem aksi és leszívás probléma lesz szerintem.
Főleg ha a generátor jó és az aksiban is van töltés csak nem indul be a kocsi.
A következő ilyennél amikor nem sikerül beindítani, tessék szíves lenni a bikakábelt elővenni felcsíptetni az aksira a negatív szálat és csak azt a másik végét pedig az önindítóra. Majd úgy megpróbálni indítani.
Ha nem sikerül úgy sem akkor pedig mintegy direktbe kötve a pluszt is ráadni az önindítóra de vigyázva mert rögtön tekerni fog és szikrázik is majd egyet, nem kell megijedni.
Ha így sem indul akkor az új aksi is lehet kukás,Ha így beindul akkor valahol az áramkőr megszakadt eloxidálódott valami.
Szerintem a negatív kábel direktbe kötése lesz egyébként a megoldás.
Akkor pedig nincs más dolgod, mint leszedni a tűzfal aksi motor közötti kábeleket átcsiszolgatni visszatenni és öröm boldogság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
antonov225 #27842 üzenetére
Ezt az út szélén is ki tudod próbálni 1 perces művelet.
HA nem indul be akkor elektronikai problem, azt csak szakember fogja neked kideríteni, ami nem 30 perc és nem 5.- sajnos.Azért egy multimétert szerezz valahonnan ha nincs és mérd meg az aksit a töltést és egy két apróságot amit tudsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Jelentem ma számoltam ki a fogyi adatokat Giigz érdeklődött nagyon.
Az általános adat az én felhasználási szokásaim mellett 6.7 liter.
Viszont, most, hogy kollégámnak autót kerestünk sokat mentem a Nulláson 110-80 ahogy a forgalom és a táblák engedték.
Egyik az, hogy kitisztult a rendszer a sok városi használat után.
A másik pedig, hogy 5.8 as átlag jött ki.
De ez ugye a legoptimálisabb körülmény egy ilyen verdának ezt a 80-110 et nagyon kajolta a gép kifejezetten virgonc volt és a motor se akarta kilehelni a lelkét még.Egy szakaszon megküldtük, 155 körül már lehetett érezni, hogy kezdte elérni a végét.
(igaz ekkor 3X110 kiló ember tömeg volt benne)
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- PlayStation 5
- Filmvilág
- XPEnology
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vírusirtó topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!