-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28222 üzenetére
Szofita és olyan gagyi sárga fénye van, hogy azért cseréltem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28228 üzenetére
na oké, hogy ezzel ugyan azt a fényt érnéd el, csak nekem ebből 10 autó megvan.
5m ledszalagot vettem akcióban 4280.-
ugyan az az 5050es led van benne mint ebben az izzóban.
Egyszóval nem olcsóRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hossszú #28243 üzenetére
Na na azért nem így megy ez.
Kezdjük azzal, hogy nincs légzsákja
Aksi valóban le.
A közepéből két csavarhúzóval kifeszíted az ovál közepet (duda gombot) pattanni fog mert körmös.
Utána lehúzod a két sarut ami a dud pozitív negatív saruja.
Fogsz egy 30 as crovafejet meg egy rövid toldót meglazítod a csavart és kicsit megkocogtatod a kormányt hogy fellazuljon kúpos a kormányrúd, tehát igen komolyan rá tud szorulni.Ezután nem veszed le a kormányt csak annyira húzod le hogy a fogakat lásd és el tudd forgatni a kormánykereket a rúdhoz képest.
Aztán összeszereled és öröm boldogság.
Begyakorolt személyeknek 5 perces feladat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #28248 üzenetére
Jah most, hogy mondod.
De nekem nincs szükségem tetőcsomagtartóra.
Viszont a mienkhez az a fajta kell ami az ajtóperemre kapaszkodik be.
Szóval ami nálad van az valahogy nagyon nem gömbölyű nekem, vagy csak már fáradt vagyok ehhez.Nekem ilyen volt
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én nem hittem volna, hogy a nokian ilyen jó.
Amikor megvettem a kocsit kaptam ugye a gummancsokat is, mármint a télit.
Megtetszett megkérdeztem az ismerőst érdemes-e vele foglalkozni.
Mondta, hogy nagyon jó hoz is nekem A,A-st és egész jó áron.
Meg is vettem fel is tetettem örülök is neki.
Valóban jó gumi.Érdemes szétnézni, mondta a srác nagyon jó fejlesztések jöttek most ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Előre is elnézést a képminőségért de amíg nincs rendesen lemosva csak így dobok be pár képet telóval lőttem.
1
2
3
4
5
6
7
8
9Egyszóval belaktuk az autót minden papír rendben a nevünkön.
Már csak az öregtől kéne megválni.Észrevételek.
Még mindig szoknom kell, hogy ez nem 1.4 es néha sikerül induláskor megnyikkantanom a kereket
Eszméletlen a tapadás ezekkel a nokian 15"os kerekekkel, a megállás pedig szélvédőre kenős a hütött ATE tárcsákkal és Zimmerman betétekkel meg ugye az említett gummanccsal.
A fogyasztás most, hogy teszt fázisban vagyunk és összeszokósban 7.1 liter ,de a fogyasztáscsökkentő még nincs bent. ( én a rossz nyelvek miatt 8.2-8.4 re számítottam.)
A zaj na gyerekek ez a másik ez valami eszméletlen mint ha valami préium márkában ülnék.
Gondolom a felszereltség miatt odafigyeltek a mérnökök, hogy minden a helyére kerüljön, de nem zörög semmi a kerekek gördülési zaja nem hallatszik be, no és ami még kellemes nagyon szépen rezonancia nélkül adja vissza a zene a hangzást, pedig az erősítőt a mélyel még nem mókoltam be, ez még csak 4 hangszóró
A motortérrel még csak ismerkedem, de remélem ott sok dolgom nem is lesz
Egyenlőre az olaj beszerzés és a szűrők cseréje az első számú projekt.
ELF 5W30 at fog kapni igen én a nagy ELF ellenes beleteszem adok még egy esélyt neki, mert azt mondta a szerelőm, hogy ez a motor kényes rá, hogy a gyári olaját kapja.Most egy kicsit voltam erre arra, nem mondom jó érzés volt amikor odaléptem neki és csak azt éreztem, hogy gyerekek ez húz, ez gyorsul nézd már ebben még mindig van erő.
A legdurvábban 1800-3800között jön elő a nyomaték.
A kanyarodási képességei nem említhetőek egy lapon a 15"/60 as gumik miatt, a régi 13"/70 eshez képest tényleg más dimenzió.A negatívum a csomagtartó marha nagy de nagyon szarul pakolható, ez a szívfájdalmam marad, az már biztos.
Viszont van vonóhorog aminek köszönhetően, el lehet húzni bármit. (sose lesz használva )
Még egy negatívum, nagyon kezd a szívemhez nőni és mivel biztos vagyok benne, hogy lesz még rajta parkolási sérülés zokogni fogok minden egyes karcnál.
A régit nem féltettem, annak már nem ártott.A gyors összefoglaló ennyi, remélem elég kimerítő.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Index fórum pont az enyém hozza példának a leírásban.
"Vajon milyen olajat töltenek a gyárban az új Méganeokba? Igaz a hír, miszerint valamilyen speciális kenőanyag kerül a motorba első alkalommal?
Megtudtam, hogy az Renault-k jelentős része (így például a Megane1 1.6 16V is) 2001 óta Elf Evolution SXR 5W-30-as olajjal feltöltve gördül ki a gyár kapuin, tehát nincs szó semmiféle "egyedi" olajról. Az Elf szerint az olaj megfelel az ACEA A5/B5-02 előírásainak, mivel azonban a 2002-es szabvány csupán néhány hónapja lépett életbe, (előtte az ACEA-98 volt érvényben) így a termékek új specifikációi csak ez év elején jelennek csak meg a flakonokon, azaz eddig csupán az A1/B1-98 és A3/B3/B4-98 volt olvasható a címkén, januártól pedig A5/B5-02 kerül fel rá. Ez "magyarra fordítva" azt jelenti, hogy az olaj jelentős fogyasztás csökkentő hatása mellett (lásd később) megfelel a mai legszigorúbb minőségi követelményeknek is. Természetesen egyéb nagy gyártók is kínálnak A5-ös motorolajokat, ilyen például (a teljesség igénye nélkül) a Mobil1, a Total és a Valvoline is. "[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz wertigo1984 #28269 üzenetére
Köszönöm neked is és
eTradnek is.Nagyon megszerettem én is egy kicsit még sete suta vagyok a seggével, de amúgy már nagyon megbarátkoztam vele.
Gondolkozom egy tolató radaron lehet érdemes lenne bepakolni.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ez bármi lehet, egy biztos, azt jól látod, hogy a turbó nem öngyógyító.
Valószínűleg kevesebb olajat kapott mint szokott
A motorolaj szintet érdemes a ti esetetekben naponta ellenőrizni.
Megoldást nem nagyon tudok mondani a dologra, mert látatlanban csak Mágus szokott távgyógyítaniEgy biztos, ha a rendszerben olaj van az nem jó.
Valahonnan kapja, tehát tömítéseket ki kéne zárni első körben.
Ha erőtlen és gyenge akkor turbó cső is lehet de ha füstöl mint az állat akkor lehet befecskendezőtől kezdve motorolajon keresztül bármi.Egy biztos, ha egyszer komolyabban felkapja a motorolajat akkor így fogtok járni és innentől nincs visszaút csak a roncsautó felvásárlás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
NA megvan az első kellemetlen élményem is az autóval.
Megláttam mennyibe kerül a hoszbordás szíj készletKomolyan mondom majdnem eret vágtám drágább mint a vezérlés szett vízpumpástól
Kellett az asszonynak a rohadt klíma neszeRenault power
-
rob210
Topikgazda
Ez nem megoldás, mert tönkrekúrja a katalizátort ha még nem tette meg.
Annak az olajnak el kell valahova folynia.
Én nem olyan rég jártam így egy fabiaval, ismerősé.
Mire kiderült, hogy rossz olajat tesznek bele.De nekik nem füstölt.
Nálad van kiindulási alap, a füst ami azt jelenti valahol elégeti az olajat, vagy a szelepeknél, vagy a lehúzó gyűrűknél van a gond.
Tessék szíves lenne elmenni egy kompressziómérésre.
Abból már lesz hova elindulni, kiszűri, hogy a hengerekkel vagy a szelepekkel lesz-é a bibi.Ha közel azonos értéket mutat az összes henger akkor valószínű a szelepek halála.
A vized szép tiszta és nem fogy?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nagy hiba mert a renaultok bazi érzékenyek az olajra.
Mondanám, hogy próbálj meg egy xados kezelést, de ha már ennyire eszi nincs idje a xadonak beépülniMinden féle képpen kompresszió méréssel kezdeném a dolgot hideg<-->meleg.
Azaz hidegen amikor legalább egy napot állt a kocsi meg bejáratva üzemi hőfokon is amikor a hőtágulás jelentős szerepet játszik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz batai15 #28292 üzenetére
Én pont most cseréltem le a meganeomat meganra
Eddig 1.4 ferdehátú 97' es benzines 8V-es volt. 240.000.- ért van kint hahun.Amit vettem 1.6 16V classic. 500.000.- Authentique felszereltség 107 ló.
Jó volna tudni kicsit bővebben az autóról valamit.
Klímás nem klímás 8V vs 16V 90 vs 107 ló.
Nem mindegy.Fentartása is más költség illetve a reális vételára is.
Ha egy két adatot tudsz akkor lökd be és legkésőbb holnapra részletes választ kapsz, most indulok dolgozni.Egyébként a suzukinál milliószor kényelmesebb tágasabb.
A suzuki egyetlen előnye az igásló efektus, abból ha kiesik 3 marék csavar akkor sincs semmi megy tovább.Ennek ellenére én nem ülnék suzukiba semmi pénzért.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz batai15 #28294 üzenetére
Az a baj, hogy semmi konkrétumot nem tudunk a gépről, ha a 90lovas 8szelepes abban például nem megy tönkre a trafó, meg a 16szelepesben sem ha oda van rá figyelve.
Érzékeny a gyertyákra.Szerintem ha kicsi pénzből akarsz 4 kereket válaszd a suzukit.
De leszögezem az más dimenzió az a kiskategóriások között versenyez, a megane meg a középkategóriába.De 500.000.- ból cakkli pakkli még suzukit is nehéz lesz találni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na jelentem van egy plusz új ledes tagunk.
Remélem majd képeket lő róla este, hogy hogy sikerültRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz batai15 #28326 üzenetére
Az autó, ha egyben van nagyon jó vétel annyiért.
Én ezt most 500.000.- vettem.
Tehát érdemes lesz nagyon átnézni, mert vagy az évszázad vétele, vagy valami nagyon szét van hullva rajta.Amire érdemes odafigyelni az a hátsó futómű, a kipufogó rendszer, mert az szeret szétrohadni úgy 4-5 évente csere.
Tornyokat meg kell nézni, illetve összességében, hogy érzed magad a kocsiban.
Ha egyben van még egyszer leírom az évszázad vétele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz batai15 #28332 üzenetére
A gyújtó trafó darabja 9.500.- már mint amit érdemes is beletenni, párban kell cserélni, de nem biztos, hogy nálad lesz vele baj.
A fékek jó árban vannak, elöl hűtött 280mm hátul dob.
Mondjuk a dob ha elkopik kicsit borsos áron van de azt 15 évente elég cserélni
A futóműben a szilenteket sűrűn lehet cserélni de ez minden autóra igaz a jó Magyar utak miatt, filléres dolog.
A szűrőket szintén illik cserélni de azok se eget verően drágák, pont mint minden másik autónál.
Az egyetlen zsebbe nyúlós, amibe én is most futottam bele az a hosszbordás szíj szett, az drágább mint a vezérlésIgaz azt se kell hetente cserélni.
A kasznira figyelj nagyon oda, ha nincs rajta rozsda rohadás akkor nagyon nem tudsz mellé nyúlni vele.
Amit még érdemes megnézni az a szokásos minden autónál ellenőrizendő, víz, olaj, motor járása, meg, hogy minden működjön benne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jól eltűntél előrébb van pár foto.
2001 1.6 16V classic.Most meg azért jöttem fel, hogy jelezzem, jött egy szimpatikus srác belenézett megszaglászta, megkocogtatta és a kezembe nyomta a vételárat.
Meglepődtem megírtuk a papírt és amikor távozott majdnem megsirattam az öreglányt.
Lehet szentimentális vagyok, de nagyon a szívemhez nőtt.
Ha a mostani ugyan ilyen hűséges lesz akkor nekem hiába szídják a renaultot.Remélem sokáig hűen szolgálja majd az új gazdit is aki ápolgatja majd.
Elmondása szerint renault szervizes és ez jó vételnek tűnt neki.
Kiemelte, hogy meglepően erős a motorja, csak mosolyogtam[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
kutyacsontot én is holnap cserélem.
A sedan kompromisszum miatt lett sokat megnéztem és ez volt szerethető és jó állapotban.
Ez az autó volt az amiben láttam fantáziát, szimpatikus volt az eladó és látszott rajta, hogy foglalkozott a kocsival.
Plusz nagy előnye vilt a végig garázsos előélet, ami látszik is rajta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28365 üzenetére
Az első azért olyan olcsó mert Thalia, ha ültél már benne tudod, milyen autó. Nézegettem én is de aztán amikor beültem el is menekültem azonnal a gondolatot is kiűztem a fejemből, hogy ilyenem legyen.
Szvsz ha a Thalia butaságait és kényelmetlenségét el tudod fogadni, az egy megbízható autó.
De a lámpái kritikán aluliak, A csomagtér beázik a jó 30%-nál. A futóműve kényelmes de billeg az autó a kanyarban.
Tudom friss élmény, a vezethetősége elég sz@r, a megane hoz képest sehol nincs.
Bátyám apósa is most vett 310.000.- egyet.A másodikra pedig azt tudom mondani nézd meg honnan van, és a motortér fénykép egy tanulmány.
Azt az autót akkor se venném meg, ha az utolsó autó lenne a földön.
Egyébként a kombik jó 90-100ezerrel olcsóbbak, mert a hátsó hidjuk előbb tönkremegy amit viszont egy jó 70
- es felújítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #28367 üzenetére
Nálam minden rendben, ma voltam öröm autókázni.
Elmentem a régi kerekeiért.Szépen 90 es tempóval ahogy kell csendesen utazgattam, olyan komfortosan viszi a 90-et 4.-ben is 5.-ben is.
A pillanatnyi fogyasztásmérőt sasolgatom most ezerrel, mert tegnap be lett rakva a fogyasztás csökkentő, kíváncsi leszek a fizikális mérésre mert komputer szerint 0.4-0.5 öt csökkent a fogyasztás.
Most 6.7-et mutat. Eddig gép szerint 7.2 volt.Elégedett és mosolygós a vezetésem, szeretek benne ülni és ennél nem fontosabb semmi szerintem, mint , hogy valaki jól érzi-e magát az autójában.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Home server / házi szerver építése
- Filmvilág
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs