-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ha elárulnám meg kéne, hogy öljelek.
Viccet félretéve, szereztem egy acpumpást, aki közölte van nála raktáron két darab, .ost csinált egy meganet.
le is csaptam rá rögtön.Tresh igen tali meglesz.
remélem innen is jönnek még vállalkozóbb kedvű egyedek.péntek 18:30 Tescó parkoló Váci út, ha nincs jobb helyszín és időpont ötlet.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
10-20 perc a kocsi, de ha sokan vagyunk az 4-5 óra
Megosztjuk a kellemes és kellemetlen storykat tanulunk belőle és ha nálunk előfordul, már tudjuk mit kell csinálni.A legfontosabb pedig amit manapság az emberek elfelejtenek, kapcsolatokat építünk.
Ez bőven elég is egy 2-3 órás találkozó programjának.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát azokon a környékeken illetve ahhoz közel maximum a Lurdy lenne, de nem tudom az a többieknek megfelel-e meg ott minden pénteken van autós jambori.
Akkor várom a javaslatokat kinek hol lenne jó, Mert minnél többen vagyunk annál jobb a dolog.
Tehát felőlem a Lurdyban is lehet az jobban bejön a népeknek.SZAVAZZATOK
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor marad a Tesco Váci út.
Én 18:30 ra leszek ott, így előtte be is tudsz vásárolni
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #28608 üzenetére
Most van jól, mivel a hengerek 1-3-4-2 így helyezkednek el.
tehát két szín egymás mellett két szín meg a két szélén.
Trafócserénél a gyertya hézag is ellenőrizve lett?
Ha rossz hézaggal jársz nagyon gyorsan cserélni fogod a trafót.
Igazság szerint a sagem trafót is az eszi meg, hogy 10000km enként b@sznak az emberek ellenőrizni a gyertyahézagot és így egy idő után a trafó áthúz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #28612 üzenetére
A gyertya nem biztos, hogy cserés mennyi van benne?
50.000.-ként illik kicserélni vagy ha valami külsérelmi nyoma van.
Az enyémbe pl. 875.- egy gyertya, de a lényeg az a hézagon van az új gyertya se biztos, hogy jó hézaggal lesz neked a bolt polcán.Ki kell venni a gyertyát és hézagmérővel beállítani 0.9 re a te esetedben meg kell nézni gépkönyv szerint mennyi, mert neked nem K4MA700 van.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #28628 üzenetére
Ha csörög a klímád az kuplung valószínűleg, amíg meg nem áll ne foglalkozz vele csak cserével orvosolható.
Ha kattog az régen rossz.
Ha nem hűt de van gáz az is elég zsebbenyúlós, és még ezer féle hiba lehet.A te esetedben a nyüsszögést inkább a kenőanyag hiányának tudnám be.
Azt kb, 5.400.- ért után töltik, mert a klímába ugye nem csak gáz kell.
De majd tresh meg szakérti vagy apuja.Tersh:
Egyébként most, hogy írtad jutott eszembe nekem is, hogy te mondtad a klímás lehetőséget
Bár remélem egy ideig most nem kell költenem ilyesmire, mert elég sokba volt a teljes rendbekapásEgyenlőre fain a kocsi, már csak a vezérlés csere van hátra, de a szett már a csomagtartóban
Csak időpont kell amikor ráér a haver meg üres a műhely.A4-el gyere mert agyon csaplak, meg akarom nézni a szekeret minden féle képp.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jut eszembe ma végre sikerült, beaplikálnom hátra a 13cm es helyre a 16 os hangszórókat, nem kis munka volt
De most legalább van némi hangzás Még az erősítő bekábelezés hátra van akkor megjön a mély is végre.
Aztán nem marad más mint a sok sok eseménytelen kilométerRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #28672 üzenetére
Szerintem kint leszünk.
Eleve megvacsorálok valami tescos péksüteményt
Aztán beszélgetünk és én is 18:30 ra megyek.-o-
Addig szervizeljük a kis erőművet
Pont most jött meg az összes szűrő meg olaj, ezek lesznek holnap cserélve.
Már csak a szíjak maradnak, azok is megvannak már, csak az időpontot kell leegyeztetnemRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #28676 üzenetére
Először nézd meg az illesztési pontokat, hátha csak egy bilincs engedte el magát és letolta a csövet az AC a nyomás miatt.
Nekem is ez volt az AC leszorító miatt csak nekem a benzinkútnál tankolás közben.
Ha nem akkor be kell feküdni a kocsi alá és végig követni a csövet ami egyébként az én legnagyobb meglepetésemre se réz sehol!
A kocsi jobb szélét emeld ott fut végig az előremenő és a visszatérő is.
Ha az alja rendben akkor bizony elöl a motortérben kell keresni a hibát , ami a tűzfal és a motor hátsó oldala között igen jó móka.Vedd ki a jobb hátsó ülés ülőlapját is és nézd meg ott áll-e a benzin a kupak alatt.
Ha igen akkor neked is eltört az AC leszorító gyűrűd. Bár ebben az esetben nem lett volna benzin a motortérben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Lekaptam az ablakból a kis szépségemet
Mondhatni "Drágaszágom", de a szó nem anyagias értelmében, legalábbis remélem[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #28680 üzenetére
Azért én csak az illesztéseknél/csatlakozásoknál kezdenék keresgélni.
Ha nem egyedül csinálod akkor motortér kinyit, valaki beül.
Fej bedug a motortérbe gyújtás ráad és ahogy elkezd termelni az AC rögtön látványos lesz, hogy hol spriccel a benzin.
Így a leggyorsabb és legegyszerűbb kideríteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha csiszolsz felesleges a noverox. ahhoz drága hogy a fém tiszta felületre rákend ráadásul felesleges is mert nincs min hatást kifejtenie akkor úgy viselkedik mint egy alapozó.
Ha letolod spaklival a hólyagokat direkt mondtam akkor a noverox is sima felületű lesz.
Fedőfestéket meg bármilyet elvisel, azaz nincs megkötve, hogy csak akril vagy csak ilyen csak olyan festék jó fedő rétegnek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #28688 üzenetére
Akkor azt kel megnézned, hogy a gyors csatlakozós részen jön-e vagy valamilyen bilincs halt meg a motortérben.
Nem veszélyes művelet ha leköveted a benzincsövet 10 perc alatt orvosolható, csak rohadt veszélyes és idegesítő az ilyen hiba.
Bemész egy obiba vagy akármilyen barkácsba és veszel cső összekötőt meg két aba bilincset.
A törés vagy szakadás helyére beilleszted levágod a csövek végeit egyenesre bilincs és csókolom..Ha olyan rossz állapotú a vezeték rendszer akkor meg megrendeled a gyári csövezést és imádkozol, hogy megnyerd az 5 ös lottót.
Sajnos a benzincsöveknél megtanultam, hogy csak a gyárit szabad venni ezek az utángyártott gumi benzincsövek sz@rok és életveszélyesek.
Kirepedeznek akár fél év alatt is.Közben elkészültem a szűrőcserékkel.
Benzin levegő pollen, holnap olaj és olajszűrő csere, aztán a vezérlés a hosszbordással, de várom már hogy legyen időpont és túl legyek mindenen[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Parancsolj
Egyébként én úgy tudtam, hogy az 5W40 más minősítésű, ezért is vettem az 5W30-at.
Az 1.6 16V hez kifejezetten 5W30 at ír a gépkönyv.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #28702 üzenetére
Na a cső akkor már oké, de a szervós dolgot akkor sem értem.
Bár ennek még csak ismerkedem a motorterével, meg hogy mi micsoda, de a szervó elöl van a benzincső nekem meg hátul jön be a tűzfal meg a motor között.
Ráadásul nekem van két gyári csatlakozó is a rendszerben gyorscsatlakozó.
Illetve 3 de a benzinszűrőt most ne vegyük ideÉrdekes, ilyen különbségek lennének a két a motor között?
Pedig ránézésre ugyan az.Savanya:
Én a ruvillt javaslom, (bár lutri mit kapsz mert csak csomagoló cég) az SKF csapágyban jó, de szíjban? Nem az a cég profilja.Szíjban a Dayco és a gates a tuti.
Vízpumpában meg a dolz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #28714 üzenetére
Imádkozz, hogy ne a torziós rudad legyen, már ha a kettes torziós ruddal van szerelve, mert a II-esekhez nem értek azt már többször is bebizonyítottam
A kijelzőnél, ha olyan a felfogatás mit az I-esé, a kijelzőm ugyan így néz ki.
Akkor bizony azt 2 csavar is fogja amihez azután férsz hozzá ha a műszerfal felső borítását levetted.I-esnél az egész művelet 10 perc ki és visszaszerelve
De várj meg egy kettes tulajt majd megszakérti neked.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #28780 üzenetére
Még jó, hogy szinte ugyan azokat a képeket lőttük
Kár hogy a gyerek rendezvényén ellőttem az aksikat, mert a motorterekről is kellett volna kép
Majd legközelebb
ThodEE
babcola
SZATA akinek nem világít a ledes rendszámtábla
tresh a tiszteletbeli tagMarsu BMW je sajnos lemaradt, mert addigra nem volt aksi mire kiért, ő egy kicsit csúszott
Nem lettek csúcs képek
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jelentem fekete lett a dísztárcsa az ezüst nagyon szarul állt a gépnek.
Ő lett a kiválasztott.
Az után gyártott renaultos bazi szar anyagból volt olyan gagyi volt, hogy mondtam is azonnal köszi ezt nem kéremRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen