-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz kk831228 #30949 üzenetére
Köszi az építő jellegű kritikát én is így álltam hozzá, de nálam bevált.
Én megadtam neki az esélyt.
Igaz csak azért, mert az apósom csinálja, és tudtam nem ver át senkit eddig is mindenkinek visszaadta az árát aki azt mondta nem ért nála semmit.Azért az, hogy még a Győri audi is behívta tárgyalni elég jelentős dolog az asztalon, szerintem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #30963 üzenetére
Én odamentem reggel és délutánra kész volt.
Nekem mind a két külsőt csinálták az előző meganeon.
28.000.- volt cakkli pakkli.
De árak tekintetében hívd fel őket és megmondják forintra pontosan, hogy mennyi lesz.
Viszont felkészítelek, hogy ha az egyik rossz rossz lesz a másik is.
Én még a favoritommal jártam ezt meg, azt is ők csinálták, a jobbost elöszőr, a balost másodszor, mert nem hallgattam rájuk.
Így a szerelést kétszer fizettem ki.Ha kiszerelve viszed úgy olcsóbb és délutánra akkor is megvan, a felújítás, kicsit gyorsabb, ha nem velük szerelteted, mert pörögnek a srácok, de sok a melójuk a szép munka miatt.
Ha ennél nekem kaki lesz vele én úgy fogom csinálni, hogy bontóba elkocogok, veszek "valamit" felújíttatom velük és itthon berakom.
Így nem esik ki a kocsi alólam, és gyári lesz a féltengely csuklóm.Csak azért ajánlottam őket, mert garanciát is vállalnak, ráadásul tényleg gyárira hozzák fel a cuccot.
A cimbora az után gyártott swag, tehát nem rossz márka féltengelyekkel nagyon megszívta.
Aztán a gyárit ami alatta volt kopott elvittem neki ide és azóta is azzal jár, ez közel 80.000kilométerrel ezelőtt voltRenault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok, nem tudtok valahol nagyon olcsón tetőboxot?
Vagy nincs valakinek kölcsön 2 hétre, 30. Tól, 10-ig ?Kéne valami megoldás, mert öten leszünk, utánfutót csak, ha nem lesz más akkor húznék.
Amiket találtam méreg drága, bérelni extrém, nem is értem, hogy kérhetnek ennyit érte,
így vagy kéne egy nagyon olcsó, amit cimbora utána átvenne tőlem, vagy kölcsön.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz WolfLenny #30998 üzenetére
Széria hiba.
Ki kell iktatni a csatlakozót.
Vagy gyors csatlakozóval szokták megoldani, vagy fixre forrasztással.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jaj gyerekek remek storym van.
Pár hete jöttem ugyan így dolgozni, mint ma, akkor is kifogtam egy sárga diszkrét tuningos seat leont, mint ma.
A múltkor csúnyán felhergelt, mert index nélkül megelőzött, de úgy, hogy satuznom, kellett különben nem fért volna be.Arcomra mosoly csillant amikor megláttam.
Elővettem a giigz féle verseny lábamat, itt mondom 0-100as gyorsulás lesz.
Szépen lépegettem mögötte 3 lámpáig.
Aztán elkezdtem tolni neki, (ezt értsétek úgy, hogy 3000alatt nem volt a gép) hogy mit lép rá.
Ideges lett emberünk, mert 80 ig nem tudott meglépni, aztán persze elkezdett fütyűni a turbó én meg leléptem a gázról a fékre és 40, mert a sarkon tudtam, hogy mérnek.
Emberünk, kb. 140körül járhatott a 40es táblánál, kiváncsi vagyok jövő hét végén is lesz-e pénze vadulni
Minden esetre megnyugtató érzés volt, hogy törlesztettem a múltkori közúti veszélyeztetésért.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #31014 üzenetére
Nem egyszerű és utánna clipre kell tenni betanítani az új értékekre.
Tehát, ha sose csináltad akkor előtte olvasd el a szerelési útmutatót.
Kb. 1 óra a művelet ha felkészültél, és szerszámod is van hozzá.Emlékeim szerint a II es focus az ahol a tartályon belül van az üzemanyag szűrő.
A megane nál a tank alatt kéne lennie, így ebben nem erősítelek meggiigz: látni fogod amikor kész van kb.12 óra ha úgy dolgozik mint a noverox.
A fedőréteget szvsz 1 napig nem kenném rá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok kérdésem van.
Termosztát csere után sincs a felén a mutató, mi a picsa lehet?Kicseréltem egy tökéletes gates-re a termosztátot csere előtt megmértem, de így se megy fel felesre a mutató.
Ez másnál is így van PH II Megane I esetén?
Tökéletes a fűtés nincs semmi bajom a kocsival, csak annak a mutatónak nem ott kéne állnia én meg ugye törekszem a tökéletesre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
akkor megnyugodtam.
köszi srácok.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem akarok magam ellen beszélni, de ha más baja nincs a kocsinak, akkor nem ezt kéne újra cserélni?
Én szívesen oda adom az enyém még egy kis zsebpénz is lesz belőle de ez se egy nullkilométeres injektor ha fél év múlva mondjuk ezen is kikopik?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez is de szar videó istenem.
A fordulatszámmérőt nem merte venniEz nem rally gép hanem egy kényelmesen autózható jó ár érték arányú családi autó.
Tessék szépen ezt felfogni.Ha combos meglepi gépet akarsz, akkor 2.0liter 16V és okosítás chippel.
Aztán a tuner stiftesek majd kiszállnak és felgyújtják a fosukat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A Meyle 13.500.- az nem olyan vészes. Az ATE is csak 15.000.-
27.000.- a teljes hátsó tárcsa szett.
A betétek meg nem egy eget verő összeget jelentenek. 5.000.- a Ferrodo 6.500.- a Zimmermann.Mondjuk ha valami szereléket még kell venni hozzá akkor helytálló a 40.000.- e ssaccod, de akkor nagyon komoly fék van a kocsid alatt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kezdjük azzal, hogy melyik tárcsa van hátul a 106 lóerő miatt gondolom a hűtött van hátul is 270es nem?
Mert az az LPR ből a teljes szett abs gyűrűstől, 2db anyával, mindenestül csapággyal együtt, kerek 18.000.-
A Roadhouse amit te írtál az 22.500.- mindennel együtt.Ha így nézzük akkor jön pluszba a betét és máris inkább 50 az a 40 en sajnos.
Még jó hogy nekem dob van hátul.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Neked kell mert dög nehéz a kocsi, de az enyémet az első is megfogná, ha hátul nem lenne semmi akkor is.
Gondolom nem kell magyaráznom.
Viszont árban van némi különbség ha hozzá kell nyúlni.Mondtam, hogy a zimmermann jó nagyon.
A tárcsájukat ugyan még nem próbáltam, de ezzel az ATE val ami nekem van is nagyon bitang..Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #31091 üzenetére
Azt írják akiknek az van hogy valóban jó, ennek ellenére én maximálisan elvagyok a bosokoval idestova több mint 2 éve.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
A szokásos dolgokra (kaszni, festék futómű, fékek,) Illetve az okos kerékre (vezérlés módosító), mert hogy ebben van.
Ha cserélték akkor számlával igazolja, bemondásra ne hidd el.
A gyújtótrafókat minden képen nézzétek meg mind a 4 et, sok a kókler aki 4 különböző trafóval jár.
Ha nem Beru, Denso , NGK van benne akkor készüljetek fel rá, hogy előbb utóbb 35.000.- cserélni kell a 4 trafót.Amúgy egy elég barátságos kis gép nekem a formavilága nem jön be a beltere annál inkább
Jah és mivel első szériás a csomagtér zárat alaposan teszteljétek le!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #42667776 #31127 üzenetére
Na lesz itt munkád, mert egy jó polírozás az enyémre is ráférne
Én ezt nézegettem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31131 üzenetére
Nyissátok ki jó párszor, bentről is kattintsátok rá a műszerfalon lévő központi zár gombbal.
Nyissatok rá zárt állapotban és nyitottban is legalább 3 szor 4 szer.
Az első szériásnál egy műanyag pecek mozgatja a reteszt és az hajlamos eltörni kikopni.
Ezért érdemes letesztelni, hogy ne rögtön azzal kelljen kezdeni a szerelést
Lengéscsillapítókat is nyomkodjátok meg párszor, mert az elejében hajlamos elfáradni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na egyébként ma nagyon jól indult a reggelem.
Bementem tankolni az OMV re (only OMV) na és mivel összejöttek a pointok megvettem ezt a gyűjtőfüzetes Kappa órát.
Tök sok mindent tud nekem még tetszik is.
Hazajövök erre közölte az asszony ebben van lépésszámláló, meg kalória számláló, de jó, hogy vettél nekem egy ilyen órát.Na most erre mit mondjon az ember a feleségének.
Ráadásul a mai tankolásért már a pontokat se kértem el, mert már minek megvan amit akartam
Aug 17.-ig mehetek a kútra sűrűbben mint szerettem volna. NEm tudom hova fogok annyi benzint tenni amivel összejön megint 6 pontMeg ne nősüljetek.
(na jó ez csak vicc volt)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gkawka #31141 üzenetére
Pollenszűrőből aktív szenest vegyél és a motortér bal elejében van a szellőző rostély alatt 3 perc kicserélni.
(ha szemben állsz a kocsival akkor jobb oldalt van.)A két pöcköt kipattintod (piros nyíl) felfelé kiveszed a rostélyt (sárga nyíl)
Aztán 2 csavar és cseréled a szűrőt kihúz betol az új.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor ebbe ne menjünk bele, úgy érzem szűrők terén sose fogunk egyet érteni.
Mint ahogy írtam is én erre esküszöm, de ezért már sokan megszóltakNekem bevált akkor így írom.
Egyébként a súlyán érezni, hogy mennyi benne az aktív szén.
Amit kivettem papír volt sima amit betettem mann aktívszenes.
Hát van különbség elég jelentős.
Amit először betettem az egy VASCO volt amit az FS en rendeltem, de ózonos tisztítás után cseréltem aktív szenesre nekem ég és föld a kettő.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen