-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
NA akkor elárulom egész nyugodt lehetsz nem rángat az autó.
Addig pedig nincs baj az alapjárattal.
Nekem jobban mozog a műszer, de amikor a fojtószelep takarítás után kiütötte az értékeket a szaki, akkor a gépen meg se mozdult 760on állt miközben a mutatóm 700 körül járt.
Egyszóval ez a műszercsoport hibája, nekem is ilyen vagy még ilyenebb.Ennek ellenére a motorom kulturáltan és egyenletesen jár.
tresh: 2 dolog egy ma voltam apudnál korrekt normális úriember, köszi, jó munkát végzett.
A másik az ne írj kérlek ilyen butaságokat, hogy szelephézag állítás, ezen gondolkozz el kérlek, hogy miért írtam biztos rá fogsz jönni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31636 üzenetére
"hogy olajjal és a szűrővel együtt cserélendő a csapágy mert olyan xar."
Ezt ki írta hol.
Mert az úgy ért a renault motorokhoz mint én a Paksi atomreaktorokhoz.Baromság nem, is kicsi, 150.000.- környékén valóban ki kell cserélni a csapágyakat a 106 lovas verziónál, mert az alul méretezett.
De vagy a csávó nem cserél túl sűrűn olajat, vagy bicikli golyós kosarat rak csapágy helyett be.
Ráadásul, ha jó minőségű csapágyra van kicserélve akkor többet nem is kell cserélni, mert a gyári összeszerelésnél volt a bibi, hogy nem a megfelelő terhelési indexel rendelkező csapágyak kerültek be.
Ezt el is ismerte a Renault.Szóval ez egy baromság amit olvastál.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #31644 üzenetére
A bátyám úgy kezdte, hogy gyere nézd meg milyen állat isteni ez a kocsi.
1 hét múlva váltócsere, mert neki az olajcsere nem segített, szétestek a fokozatok.
Aztán elkezdett csúnyán búgni a difi az új váltóval, magyarán már az is a végét járta és amikor megkapta a szájára a normális működés közbeni terhelést meg is adta magát.
Az összes lengőkart cserélnie kellett.
A fékek kritikán alulira voltak kopva amikor megláttam, mondtam neki azonnal add ide a kulcsot és amíg nincs fék cserélve nem adom vissza.
Valóban iszonyat vékony volt ki túlzással mint egy vastagabb kartonlap.
Ráadásul ki volt cserélve a sima nem hűtött tárcsára.Na mindegy szóval ő nagyon belenyúlt, nem is értettem, hogy tudta megvenni.
A klíma sem megy azzal még szívni fog az alkatrészek már megvannak hozzá de azt még be is kell szerelni.
Egyszóval igen alaposan megszívta a nepper BMW-t.Az enyém is 14éves és renault létére nem zörög nem csörög, egyedül a jobb első futóműnél kéne kitalálnom mi kezdett el kopogni.
Ha azt is megcsinálom utána már nincs gond.
Meg eddig is elég jól összebarátkoztunk, ő hűségesen szolgál a gondos karbantartásért
Pedig ez nem BMW csak egy renaultRenault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok ha január elsején a kocsi még az előző tulaj nevén volt akkor az éves súlyadót/teljesítmény adót az előző tulaj fizeti igaz?
Csak azért kérdezem mert a mostaniról nem jött teljesítmény adós csekk viszont a régi öreglányról jött.
Ez mondjuk örömteli hír, mert így ebben az évben még kevesebbet fizetek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #31662 üzenetére
Második vagy aki a csapágyat mondja.
A féltengely kizárt, mert akkor az gyorsítás arányos lenne, ez pedig inkább úthiba arányosRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #31668 üzenetére
Örülj neki, mert itt Pesten sose lesz normális közlekedés, már csak az agyatlanul megszervezett útkarbantartások miatt sem.
Folyamatos terelés sávszűkítés mindenhol csak lehúzzák az autóst, de a nyugodt normális kôzlekedésre alkalmas utakat nem biztosítják.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #42667776 #31665 üzenetére
Erre gondoltam én is de ez milyen néven fut, mert rákerestem, de nem találtam sehol.
Alkatrész üzletben meg nem is tudták miről beszélek közölték mire megértették, hogy csak komplett féltengellyel tudnakmilyet adni,Magyarán kiszerel csapágybolt vissza ôröm boldogság???
Nem szeretném, ha Hévizen törne vagy szorulna meg végleg, az kicsit cumi lenne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek megvan a hiba.
El vagyok keseredve.Ezt sajnos nem tudom nyaralás előtt megcsinálni, így bízom benne, hogy kibírja.
Ráadásul nem is jobb oldalt, hanem bal oldalt a féltengely belső csuklóm adta meg magát.
Megfogtam egy ronggyal és megmozgattam kotyog a gumiharangon belül.
Kb fél centit mozdul el (fel-le), csak azt nem tudom ezt eddig , hogy nem vettem észre.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #31699 üzenetére
Mert nálatok emberi áron vannak az alkatrészek.
Nem kérek ilyet tőled, de nézd már meg légyszíves hogy 2001 K4M700 as LA04 1.6 16V-hez mennyibe kerülne nálatok a teljes jobb, bal féltengely!Mert itt kedvezményesen 46.000.- lenne plusz 4 liter váltóolaj.
Összesen 54.000.-Ezért felújíttatom ezt is, attól tartok. az Felújításonként 14.000.-
Remélhetőleg csak a két belső ment szét de ha még szerencsésebb vagyok akkor csak a bal belső.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A spirál valamilyen elektromos hibára utal.
A környezet védelmi lámpa miatt valamilyen túldúsítás vagy rossz keverékképzés.
Így lambdaszondára gyanakszom én is.
Annak a csatlakozója a cliónál be szokott ázni el szokott oxidálódni.
Párszor szét kéne húzni be wd40ezni és szerintem megszűnik.
Bár ha nem jön elő többet akkor csak egyszeri baki volt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #31722 üzenetére
Engem az újról jobban érdekeltek volna a képek.
Persze ez is szép csak a z új jobban mozgat, kollégám fluenceben ültem azt imádtam.
Ment is szépen a 140 lovas mocivalRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #31737 üzenetére
Hévizen vagyok 9 napig, amúgy 2-3 ember győr közeli.
szép a gép nekem a 3as nagyon bejön.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sladka_pani #31753 üzenetére
Na én pont ezért cserélem két évente, hogy ne legyen rozsdás, meg a megfelelő fagyállót teszem bele amiben a renault minősítésű korróziógátló van.
Aki mosogatni akarja az meg tegyen bele bár mit, de olyan tiszta nem lesz a rendszer mint az enyém, annak azért örülök, hogy gondos gazdától vettem.
Aki szintén odafigyelt mit rak a kocsiba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gyurike #31795 üzenetére
nem az utastéri biztositékaiddal van baj.
hanem ahogy a kolléga már írta a motortérben lévő fő biztositékod halt meg.
azaz a bal oldalon lévő fekete dobozban lévők.Abban ugyanis "szakasz" szigetelők vannak azaz az egész utastér 2 biztosítékon van.
én biztos ezt zárnám ki előszőr.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na srácok ma nagyon rossz élménnyel lettünk gazdagabbak.
Tapolcára mentünk volna Hévízről és a köcsög GPS átált a kiegyensúlyozott útvonalról a rövidre és beragadunk egy földúton a sárba.
Nagyon nagy cumi volt ráadásul időre mentünk volna.
Bazi nagy szívás és sárdagasztás után sikerült végül kikecmeregni és eljutni egy autómosóba ahol 1600.- ért sikerült úgy ahogy megtisztítani a hűségesen helytálló kopott féltengellyel is kikecmergő autócskát.
Nagyon büszke voltam rá, este ha lesz kedvem felteszem a videót hogy lássátok hol akadtam el.
Nem sok gép jött volna ki onnan segítség nélkül.kis ízelítő:
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Váltóolaj cseréhez célszerszám???
nem hangzik jól, ha nem túlmisztifikálod a dolgot.
ezek a célszerszámok iszonyat durva áron vannak, álltalában legyártatja magának az ember, mert nem bonyolúlt eszközök, csak fura méretűek.nekem a váltóolaj csere kb. 8000.- neked több lesz
De most megnyugtatott a féltengelyes akihez eddig én jártam és megbízható munkát végzett, hogy ez nem féltengely hiba lesz mert minden féltengelynek van egy bizonyos lógása, jövő hét hétfőn minden kiderül.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs