-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz ZoliM@ster #31941 üzenetére
Leállításkor nincs furcsa hangja? Csak mert akkor lehet kettőstömegű is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
már írtam neked, hogy a motorkódtól függ a 95-96 fog.
A 764esé 95 fogas és a 624esé 95 fogas.
Egyedül a 626osé 96 fogas.azt a rengeteg infót amit meg te szeretnél a kocsiról inkább egy tesztvezetés során lehetne megcsinálni
A kérdésedre válaszolva pedig igen rob cserélt vezérlést, mert robnak autóvásárláskor az az első dolga.
Nekem munkaeszköz az autó és nem szeretem ha kiesik alólam 1-2 hétre egy motorgenerál miatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #32009 üzenetére
nekem ha "verseny" tempóval kell indítani akkor 31liter a pillanatnyi fogyasztásom, igaz ilyenkor megtekeri még a nokianokat is ha normális tempós indulás akkor 16liter a pillanatnyi.
De ezt szerintem kár figyelni, most így nyaralás alatt 6.2 az átlag fogyasztásom, de ez nem Pest nagyon nem.
Mindig megállapítom, hogy a pesti fogyasztás plusz egy liter a sok buzeráns miatt akik a forgalomban lézengenek.De hogy giigz érdeklődését is kielégítsem, mértem 0-100at 8.9 mp alatt megvolt ez nagyon tetszett és meg is lepett, igaz az autó most ki volt pakolva azaz se szerszám se csomag és csak én ültem a kocsiban. (ez nálam nagyon ritka)
80-120at nincs értelme mérnem ezt nem tudom mire enged következtetni, meg itt 110 es tábla van mindenhol és minden fűszál mellett van egy trafi nagyon rámentek a nyaralókra.
a fogyit már írtam remélem kielégítettem a vágyaidat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #32014 üzenetére
ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?napelemes töltő?
powerbank?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #42667776 #32085 üzenetére
50-50%-ban használtam , de ennél a 16 szelepesnél a 40 etanol 60 benzin vált be.
A fogyasztás nem csökken hanem nő, csak olcsóbb az etanol igaz az adótámogatás megvonása óta nem sokkal. (De hiszen ez környezetbarát ezt ne támogassuk, mert a sok köcsög arab miből élne úgy ahogy él.)Viszont a rendszert nem károsítja és tisztább az égés, nincs annyi lerakódás, és az alsó tartományban jobban húz, ez nem placebó, ez így van.
Én pedig városban használom, nekem az a lényeg, hogy ne kormolódjon le a kocsi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #32089 üzenetére
Én olyan kocsit még nem találtam, amin nem látni meg azonnal a koszt, de ez biztos az én hibám
Nekünk fahéj barna van hivatalosan, egyébként barnás, bordós jól emlékszel, ahogy a fény esik.
Nem mondom, hogy nem kényes a szín, de az előtte lévő zöld kényesebb volt azon rögtön minden meglátszott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szerintem ez marhaság, ne hallgass senkire.
Mindig az számít ki melyik autót szokja meg és melyik esik neki kézre.
Én például nem tudok hátsó kerekest vezetni, ez tény nincs mit szépíteni rajta.
Egyszerűen nem érzem az autót stabilnak, erről hiába is akar bárki meggyőzni.
Egy 2.5ös ford scorpiót úgy megpörgettem nagy kanyarba ahova a meganeal simán bemegyek, hogy az hihetetlen.
Remegő térdekkel szálltam ki a kocsiból, szerencsére egyben és a kocsi is megúszta.
A tulaj csak röhögött fülig érő szájjal, hogy van benne erő mi?
Én meg közöltem lehet, de hogy számomra vezethetetlen az biztos.Ráadásul 2 évvel ezelőtt amikor a nagy hó volt innen a lakótelepről 2 BMW-t húztam ki az öreglánnyal, mert első kerekes volt nem azért, mert 75 ló volt benne, gondolom ez egyértelmű.
Egyszóval azt mond mindenki amit akar nekem a kocsi az első kerekes.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Egyszer kell üzemanyag szűrőt pluszban cserélni úgy ezer ezerötszáz kilométer után addigra kiold minden trutyit ami addig felgyülemlett.
Nekem a golfom, az előző meganeom és most ez is issza a jó féle keveréket semmi bajuk, azóta is rójják a kilométereket.
Kizárólag a benzincsőre kell odafigyelni, ha gumi, akkor azt érdemes 5 év elteltével cserélni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Nekem a találgatás helyett egyetlen kérdésem van, a vízszint, hogy áll a kocsiban?
Mert ilyen időben annyi víz csak a fűtőradiátoron keresztül tud bejutni az utastérbe.
Márpedig ha a radiátorod lukas és abból dől a lé, akkor kösd fel a gatyád, mert cserélni bazi nehéz úgy meg nem maradhat.Ha nem ez a hiba akkor viszont úgy jársz mint a most már BMW tulajunk
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32205 üzenetére
Akkor valóban a klíma pára elvezetője lesz a bibis, de hogy onnan hogy tud bemenni a víz az utastérbe az nagyon érdekes.
Mondjuk én leszigeteltem a klímacsöveimet, így ha csapódik is ki pára az nem jut be sehova.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek semmi vita mindenki nokian xl - t vegyen és csend, annál tökéletesebb gumi ugy sinvs, mert nekem az van
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #32303 üzenetére
A főfék munkahengerednek nem lesz baja, sokkal inkább a fékrásegítő szokott ilyen hiba jelenséget produkálni.
Ha benyomod minden frankó, de ha benyomva tartod szépen becsúszik, a fékerő nem megy el, mert a fék ettől még fog, de a rásegítő belső gumi lapja valószínűleg kezd átszakadni és ezért ha folyamatosan terheled már elengedi a "nyomást" .Én másra nem tudok gondolni.
De ettől még lehet valami egyszerű baki is, többek között az elégtelen légtelenítés is lehet hiba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #32343 üzenetére
Butaság volt tescosat venni ebbe a kocsiba csak a méretpontosat szabad megvenni.
Már mint személy szerint én így gondolom.Más:
Megane I tulajoktól kérdezném, hogy ha hosszú úton leteszitek a kezeteket a kézifékkarra akkor ott nektek is dől be a meleg, vagy nekem adta fel a harcot a hővédő lemez a kocsi alján.
Erősen gondolkozom, hogy lekapom a kipufogót és kitalálok oda valami szigetelést, mert amikor 200kmert mentünk most a kocsival akkor majdnem meleg volt a kezemnek, vagy inkább erősen langyos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #32355 üzenetére
Köszi akkor le kell kapnom a kipufogót és megnézni a hővédő lemezt.
Más:
Jut eszembe kész a kocsi.
A féltengelyeknek nem volt baja, szerencsére először megnéztük őket nem rögtön csináltattam.
Viszont meglett a kopogás oka.
A stabrúd szilentjei amiket 2 hónapja cseréltem kuka volt mind a kettő.
Valami gyártás hibás szar lehetett mind a kettő.
Most kaptak lítium zsírt szépen beraktam őket most swagot kapott a futómű. most megint minden rendben van.
Viszont a jobb oldali féltengely belső gumiharangot is kicseréltük ha már szét volt szedve annak már nem sok volt hátra, így még szerencse is, hogy szétkaptuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
ATE vagy ZIMMERMANN, nem véletlen annyi az ára, de a féken nem szabad spórolni.
Fékbetét és fékbetét között dimenzionális különbségek vannak.Mondjuk a tárcsafék a lényegesebb, mivel te hátra keresel, nem mondom, hogy vedd meg az überdrága cuccot, de a dobon is érezheő, ha jó a cucc benne.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
De uram ezzel én nem is szállok vitában amit írtál az sacc per kábé helyes, de nekem is és Pecc nek is 1.6 os van abból sedan alatt még nem láttam gyárilag tárcsát.
Be lehet alá tenni a kombi futóművét, de gyárilag mind dobos volt.
AZ EGYHAT, TECCIK ÉRTENIEgyébként sem a navi sem a mély láda nem gyári egy cég foglalkozik ilyenek beszerelésével, egyszer a neten bolyongtam és akkor találtam valami külföldi oldalt akik ilyen átalakításokkal beépítésekkel foglalkoznak, haver navijához kerestem updatet amikor megláttam van egy pár szép munkájuk.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #32494 üzenetére
Pedig létezik csapágy készlet hátulra csak nem szeretik cserélni mert ki kell melegíteni.
A csapágylehúzó nem elég.Mint ahogy tárcsa is létezik csapágy nélkül.
Egyébként ha egyben akarod cserélni akkor ezt vagy ezt javaslom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz ZoliM@ster #32550 üzenetére
Sok minden lehet torony szilent stabilizátor szilent és még egy két dolog ez a két első tippem.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest