-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36592 üzenetére
Folytószelep tisztítás után minden képpen diagra kell tenni, mert az alapjáratod magasabb lesz a normális értéknél.
Egyébként ez nem felső holtponti jeladó és nem is alapjárati motor.
Ezt a jelenséget a beszívott levegő hőmérséklet jeladó produkálja.
Hidegen ingadozik mint az állat, aztán ha bemelegszik a motortér szépen megnyugszik és onnantól nem rángatja össze vissza az alapjárati motorodat.Szvsz vedd le a csatlakozót indítsd be a kocsit ha ugyan az a jelenség magyarán nincs változás akkor az van megdögölve, ez legyen az első kiindulási pont az alap értékek visszaállítása után. Ha ezek megvoltak és nincs változás haladunk tovább.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36596 üzenetére
Cliónál ez alapból hiba sajnos, nem egyszer kellett már cserélni.
Felesleges a drágát megvenni!
Valami megbízható de minnél olcsóbb verziót vegyél.Hát nem tudom azóta már túl vagyok egy két fojtószelep tisztításon és mindegyiknél diagolni kellett.
Nem tanulja vissza az alap gyári értékeket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36600 üzenetére
Ha megcsinálod amiket írtam és jelzed mi volt a jelenség szinte biztosra mondhatom mi a hiba.
De ha diagon van a gép rögtön látnifogjátok a szenzor hibát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Bármi lehet.
De ahogy nézem minden elnevezéshez minden féle felszereltség van.
Nem igazodok ezen ki.
Egy biztos ami 100%-hogy bőr ülés eredetileg csak az RXE-nél volt.De, most már a tekem se tudja, hogy akkor ez milyen felszereltségű.
Fedcomp van, ködlámpa van, tükör elektromos, de nem fűtött (sajna), első ablakok villanyosak , klíma 4 légzsák van.
Nagy fékek és 15"os kerekek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor végképp nem értem.
A kárpit nekem plüs, napfényroló van hátul a kalaptartóban a kilincs viszont nem színre fújt.
4 hangszórós magnó volt ebben is. tuner listes koránytáv alap..
A tükörfűtésnek van külön egy kapcsolója ott ahol a fényszóró magasságot meg a műszerfal világítás erejét lehet állítani na nekem ott apró tartó van nem kapcsoló, tehát tükörfűtés nincs.Na akkor most legyünk okosak.
Ráadásul én úgy tudtam, hogy az Alizé mind fekete díszcsíkos abban meg nincs fedcomp. magyarán az az alap felszereltség, nem?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen ezt már olvastam, de nekem akkor sem megy.
Illetve a gépkönyv amit az előző tulaj adott egyértelműen írja, hogy a tükörfűtés kapcsolója a biztosítéktábla felett található ahol a fényszóró magasság állítás fokozat kapcsolója is.Ez ugyan scenic de itt jól látszik miről beszélek.
ott a panel a kapcsolókkal a biztositék tábla felett.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36626 üzenetére
A 3 hibakód egyértelművé teszi, hogy mivel van a baj.
Viszont az, hogy hideg motornál nem tudtátok gépre tenni na az a baj.
Illetve az alapjárati értéket visszaállítottad neki, vagy ahhoz nem nyúltál?Mivel a szívócső nyomás érzékelő nem műkszik össze vissza rángatja az alapjárati motort ami meg hibát dob a pillangó szelep pozicióméteréről, a folyamatos ingadozás miatt.
A baj csak az , hogy a 3 közül szerettük volna kizárni valamelyiket amit csak úgy lehet, hogy ha hideg motornál kiderül mi az első kód amit bedob, mert az viszi el a többit.
De szerintem a szivócső nyomás érzékelő lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36629 üzenetére
95%-ra mondom.
Biztos egyetlen dolog van a halál.
De mindig az első hiba szokott második harmadik hibát generálni főleg a befecskendezésnél, mert ezek összefüggenek egymással.
Mint látod nálad is a szívocső nyomás érzékelője van az első helyen.
Utána jött a többi.Ezt jobb helyeken alkatrész cserélgetéssel oldják meg ha van rá mód és azt fizettetik ki ami valóban hibás.
A te esetedben a szivóval kezdenék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36636 üzenetére
Akkor mérjétek ki a nyomásérzékelőt!!!
Ilyen pofon egyszerű.
Ha más értéket ad hidegen mint melegen akkor......????Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #36637 üzenetére
Na most ki van repedezve a gumiharang vagy a bilincs kezd elengedni és úgy szivárog?
Csak azért kérdezem, mert a váltó felöli oldal nedves féltengej, azaz a váltóolaj keni és folyamatosan tartja az olajat, azaz ha elenged elmegy a váltóolajad és úgy ne használd a kocsit.
Nem paráztatni akarlak, csak a váltócsere nehezebb mint a gumiharang csere.Minden képpen kell váltóolaj, váltó típustól függően 4.4 liter a JBxxx sekhez 75W80 elf vagy total.
Aztán kell egy ilyen gumiharang spidan vagy febi esetleg drágább ha megengedheted.
Kerék le, váltóolaj leenged, féltengely kihúz, de bazi óvatosan hogy a tűgörgők el ne guruljanak, mert akkor nem lesz féltengelyed. Utána harang kicserél, vissza az egész és öröm boldogság.Vagy elviszed szerelőhöz akinek van ilyene és kicseréli neked hamar.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #36660 üzenetére
Ha kell akkor síma egyenes felületekre tudok adni szálcsiszolt fóliát nekem megmaradt és úgy sem tudok mit kezdeni vele.
szerintem mutatós is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A motor egyenletesebb járásáért felel.
NEm az erő nyomaték változik olyan mértékbe.
Nem tudom a tiéd hány kiló az én egyes sedanom 1150kg.
Teljes menetfelszereléssel és velem 1290kg megmértük teher mérlegen.Szóval 107 ló 1290kg
A tiéd szerintem kissé nehezebb és 115 ló ha jól emlékszem.
Azaz teljesítményben nem fogsz előrébb járni mint én.
Engem pl a II es clió csúnyán helyben hagy az ugyan olyan 107 lovas 1.6 al, mert az csak 980 kilóRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #36677 üzenetére
Tévedsz a megane II-esek már mind okoskerekesek.
Illetve talán a 2003-asok között akad még olyan mint az enyém de legjobb tudomásom szerint mindegyik okoskerekes.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36692 üzenetére
Kimértétek?
Egyébként a beszívott levegő 11.000.-
A szívócső pedig 4.000.-Én az unix bardi és társait messzire kerülöm, azok még kedvezménnyel is drágábbak.
Pl. Az olaj a kocsimba 8.245.- ugyan ez az olaj a bárdi ál 17345.-
Nem akartam elhinni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36694 üzenetére
Én ilyesmit csak újonnan veszek , de beválhat a bontott is.
Van pár hely ahol érdemes ilyesmit venni pl. wrc kovács alkatrészed.huRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #36708 üzenetére
Nekem egyes kettesben csinálja aztán 3-asban elkezd halkulni és 4 -es 50 nél megszűnik.
Ezért akarom még most gyorsan megcsinálni a cserét.
A xado pont azt csinálja amit savanya írt tömít visszaadja az alkatrészek eredeti alakját és egy sima kemény felületet képez.A szervópumpámat pl. Az előzőeganeban megmentette.
Már mindenki temette mert sípolt vinnyogott ami egy szervónál a halál első jele.
Kapott új hidraulika olajat xadot és 300kilométer után elkussolt.
Utána nálam még 40.000kilométer került bele és azzal a szervóval adtam el.Nekem beváltak a xado cuccok.
Szóval dobom bele a váltó a is.
Nem nagy összeg Megéri megpróbálni bajt nem csinál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #36726 üzenetére
Parancsolj uram az amit tresh linkelt jó bele, de itt a teljes választék, ők a 14.-ben vannak.
Viszont kettő kell!!!
Nekem legalábbis 3.4 liter olaj van benne és az egy nem elég.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #36734 üzenetére
A ruwille kivételével az olcsóbbat vedd mind jó.
De ha a ruwille-t van lehetőséged kinyitni megnézni az is lehet, hogy skf-et kapsz a ruwille dobozában.
Nekem ruwille a vezérműszíjam, ami egyébként dayco dolz vízpumpával összecsomagolva.
De én ismertem a boltost és 5 csomagot kinyitottunkRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #36747 üzenetére
Hőlégfúvó, vagy komoly hajszárító kell a nyújtáshoz.
Ezt szerintem simán be lehet vele húzni.
De vannak komoly vastag ragasztós fóliák is amiket garantáltan fel tudsz tenni.
Én a külső kilincseket vonattal de lion01-el azon frankón meg is maradt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsolt1129 #36753 üzenetére
Dayco, gates contitec vez szíj.
Dolz vízpumpa
Olajszűrő mann fan voltam a múltkor 19.000.- be fájt szóval már az sem a régi sajnos. most alco van teszi a dolgát.
Toronycsapágy febi swag a többi nekem nem vált be.
Hosszbordás gates dayco contitec
Fagyáló csak a total.!!! Nagyon jól ken olcsó minden normát teljesít.
Gyertya Ngk vagy denso nekem denso van csak úgy mint a trafó szeretik egymást.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36758 üzenetére
Ezek a szelepfedél alatti tömítő gyűrűk?
Mert azt én konkréten bekentem loctitle olaj és hő álló szerelőpasztával aztán azóta is úgy van.
Nem volt kedvem 4 gumigyűrűért kiadni sokezer forintot.Mondtam én, hogy méresd ki a szenzorokat ne rohanjunk fejjel a falnak
Ezek szerint még nem annyira rossz az állapotuk és melegen be bírnak dagadni annyira, hogy visszaálljon a normális állapot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #36766 üzenetére
Jó lesz az LPR még is csak egy komoly féktechnikai vállalat.
Cimbim hondája alatt az van és nem panaszkodott rá.Az biztos, hogy ha állatkodni akar az ember akkor komoly féket kell venni de hétköznapi használatban azt se tudod elmelegíteni a hűtött tárcsa miatt.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest