-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz bandi94 #37018 üzenetére
A csattanás milyen hang?
Éles vagy tompa?A Műszerfalat pofone gyszerű szétszedni ugyan úgy kell mint a sima megane-t.
Kiveszed a 2 csavart a hangszóróknál az A oszlop tövében, aztán felfelé meghúzod kipattan és ennyi az óracsoportot tartja még pár torx fejű csavar azt látni fogod aztán kibillented kicseréled a rizsszem izzókat és öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #37032 üzenetére
Ez most komoly?
Beállsz leveszed a gyújtást, megmozgatod kicsit a kormányt jobbra ballra Ennyi biztosan nem feszül.
Cimborám rendszeresen csinálta tresh féle A4-esnél, hogy beparkolt kivette a kulcsot és bekattintotta a kormányzárat na ilyenkor feszül meg.
Tetszik érteni? Le is beszéltem róla hamar amikor megláttam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Tudtommal a HK cserekor nem érdemes hanem kötelező cserélni a csavarokat, rosszul tudom???
Kb. olyan mint a Hengerfej csavar bontás után azt sem teszi vissza épeszű szerelő.
Jut eszemben találtam egy utalást a gyári riasztós dologra, a gépkönyvben csak most nincs időm sajnos foglalkozni vele.
Nem feljetettem el, ha közben jutottatok valamire szólj[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szőröscica #37060 üzenetére
Nem vitatkozom......
Mindenki azt tesz a kocsijába amit akar, de a renault az ELF-el áll "baráti" viszonyban.
Azért ha valamit egy típusú motorhoz optimalizálnak annál nehéz jobbat összehozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hehe ez alap hiba.
Nézd meg, hogy a vészleállító kapcsoló nem ugrott-e ki.
Illetve nem tiltott-e le.Ha szembeállsz a kocsival jobb elöl a doblemez magasságában egy kis nyomógomb.
Azt nyomd be ha nincs benyomva akkor katt ki és benyom.
Utána menni fog az AC, mert azt is letiltotta a rendszer.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Szerintem add el a kocsit vegyél egy dieselt és felejtsd el a benzines vonalat.
Nem neked való.
Nem bántásból mondom, egyszerűen szerintem te nem érzed a benzines autót.Az elektromos gázpedál valóban komoly megszokást igényel ezt elismerem.
De amiket te írsz azzal a kocsival kapcsolatban, annak már vagy a torka véres, vagy egyszerűen nem neked való a benzines üzem.Most voltam lent Egerben, 140 lefelé 140 hazafelé utána egy kis városi araszolás ma reggel egy Hungária körút dugó és kattanásig tankolva az autót ahogy indulás előtt is volt 6.2 literes átlag. Fed comp szerint 6.4
Ezzel én meg vagyok elégedve, no comment.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Huligán én?
A távolság volt 140
Ez szerintem még nem életveszély.Egyébként nagyon meg voltam elégedve ezzel a kis 1.6-os műszerrel
A verenyolaj ami benne van elég durva különbséget jelent.
Olyan szépen járt még 5000-es fordulatnál is ahol nem 140 volt (3 percig)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Hugo85 #37135 üzenetére
Jó mondjuk az alapok nálam adottak.
Én nem hanyagolom el a kocsit.
Mint írtam "verseny" olajjal megy.
A váltóban xado a motorban xado és a kerekeim is csoffadt szar nokianok.
Az 1.4 el ilyen fogyasztást én se tudtam elérni, szóval én nem hasonlítanám össze a két motort.
Oké, hogy a clio jóval könyebb, de más a váltó ahogy írta tresh is.
Az is biztos, hogy egy piros lámpás rajtnál, otthagyna az 1.4 clio csak aztán elfogyna a váltóáttételed.Ez sem egy erő bajnok ez sem versenygép, de "mi" nagyon összeszoktunk a jelek szerint.
140-nél pontosan 4000 volt a fordulatszám mérő.
A fedcomp szerint ilyenkor 6-7 között eszik tereptől és széltől függően.
Hegymenetben 18-19 be is belenyal. Szerintem ebben semmi csodálatos nincs, csak én nem pirostól pirosig közlekedek, és a sávokat is épeszűen váltom.Ha elgurul a gyógyszerem én is ki tudom taposni belőle a 8.8 as átlagot.
Igaz olyankor igen csak szépen szedi a lábát és sokan nyugtázzák, hogy már megint egy barom vesedonor.
Városban 3.-ban elforgatva igen kényelmesen lehet vele előzgetni akár még audit passatot is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nézd átértékelem amit mondtam.
Nem tudom körülményeidet, mert nem ott vezetek.
Lehet , hogy az enyém is zabálna ott, de nekem valahogy olyan hihetetlennek tűnik az a fogyasztás.Az meg, hogy mennyit enne csak találgatás ilyenbe pedig nem szeretek belemenni nekem így fogyaszt én ezt tudom leírni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37173 üzenetére
Rallyzol mert akkor érdemes.
Viccet félre téve merevebb lesz az eleje, de ha a seggéhez nem nyúlsz nem sok értelme van.
Max annyi, hogy a kátyúkat felüti a másik toronyra is.A kanyarsebességedet kis mértékben növeli, de inkább nevezném látvány elemnek.
Annak mondjuk jópofa.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gkawka #37190 üzenetére
Ehh ilyenekkel sajnos kezd nekem is teli lenni a kocsi.
Bár nekem csak apró pity pöttyök, de az is idegesít.A felszereltsége nem hiszem, hogy ebből a táblázatból kinézhető, inkább az Alizé, Ambition, Authetique, táblázatban találnád meg a tiéd, de még ott is egyedi cuccok lehetnek benne.
Nekem is expression lett holott authentique nek vettem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37202 üzenetére
Akkor nekem kell jobban elolvasni
De a szövegkörnyezet is sokat számít.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37227 üzenetére
Az mindegy, ha te bejelented, hogy eladtad, utána a te neved tiszta.
Csak adásvételi legyen méghozzá a 3 példányos nyomtatvány boltos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37229 üzenetére
Én nem is mondtam hogy kissebbségi többségnek add el.
Csak ma már az sem gond ha te lejelented őt veszik elő, hogy miért nem íratta még át.
Mások már a szabályok.De én is szerettem minden eddigi autómat, volt olyan akinek kijelentettem, hogy nem eleadó neki a kocsi.
Szóval értem miről beszélsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37249 üzenetére
Pedig az lesz a baj, amit Mycso írt.
Kicsi a töltő feszültsége a cuccnak.
Nekem a Lumia 735 öst nem töltötte az előző töltőm, kicseréltem egy 1.5 Ah-ra azzal vígan töltődik.
A jelenség ugyan az volt mint nálad, csak én tudtam mi a bajRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37261 üzenetére
Lopás gátlás.
Manapság jobb az AC-t megszakítani, mint az elektromos kört.
Mert ha visz magával aksi kábel kombót direktbe be tudja indítani a kocsit.
De ha az AC megvan szakítva azt nem viszi el. csak trélerrel.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okos Otthon / Smart Home
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Parfüm topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs