-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37805 üzenetére
Csak B oszloptól hátrafelé szabályos, különben kukiz a rendőr.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #37813 üzenetére
Dehát én nem is ezt linkeltem neked
Ez a fojtószelep pozíció jeladó amit te vettél, nem a fojtószelep.A gépet jól szétkaptad, még a szívósort is levetted
Neked ez kellett volna.Ahogy azt előszőr is linkeltem.
De a folytószelep házat fotózd már le több szemszögből légyszíves, hogy tisztán lássunk.Neked 1.6 clio II van jól emlékszem nem?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #37825 üzenetére
Na baszki akkor valóban az kéne neked amit vettél csak a tiedére való
Azt viszont nem tudom hol lehet kapni, mert az 1.4-es clió motornak a pozició jeladója teljesen máshogy van kialakítva mint pl. az én megane omé.Sorry akkor elbeszéltünk egymás mellett.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #37872 üzenetére
Szia.
Ez azért van, mert amit szereztél az PH I Megane I es tetősín.
A felrakása ugyan úgy történik csak szükséged van hozzá, 8 db minimum 8 db patentre.
Itt meg tudod venni.Mert a PH I es Megane-nál még azok a patentek feszülnek bele a sínbe és rá a tető profilra, mellesleg sokkal jobb megoldás mint a PH II-es egybevulkanizált gumis fosa én is ezzel küzdöttem míg rá nem ragasztottam, a picsába.
Felszerelés.
A tető profilon van az elején és a végén két bevágás ott rá tudod csúsztatni a patenteket a profilra.
MAjd ha egyenletesen elosztottad őket, rá tudod pattintani a tetősínt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37898 üzenetére
Service és elsőnek marha gyorsan nézd meg a motorolaj szintet, ha az rendben akkor utána diag.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz peter_k #37906 üzenetére
Ha Pesti vagy és nincs közel a XXI akkor a másik oldalon meg ők a tutik.
Minden problémás kocsit hozzájuk vittem felújítani.
No és ami nem mindegy nem arany áron dolgoznak.Egyébként pedig a csukló cserélhető külön, a féltengelyt csak akkor kell cserélni, ha el van kopva de azt is fel tudják köszörülni.
Minden javítható csak érteni kell hozzá, meg berendezések amivel meg lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37907 üzenetére
Ahogy azt a kolléga is írta, ez csatlakozás hiba lesz jelen esetben.
Vagy a légzsák átvezető, vagy csak a sima egyszerű csatlakozó ami széthúz befúj csatlakoztat használ tovább.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Közeleg a WSR remélem idén többen kijöttök, mint 2014.-ben
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g4bb3r #37915 üzenetére
1 milláért remek Scenic I PH II őt lehet venni tokkal vonóval.
A vezetési stílusodnak megfelelőt vedd, ha nem rohansz sehova elég az 1.6 16 V, ha szeretsz dinamikusabban vezetni akkor 2.0 16 V-t néznék a helyedben.A gyújtótrafót leírta tresh, azt mindenképpen szereljétek ki vételkor és mind a 4 et!!! Nagyon sokan nem párban cserélik pedig úgy kell
Illetve ha Denso trafó van benne azt nem kell cserélniElektromos hiba mindegyik autónál lehet, de ha megvételkor alaposan átnézel mindent, akkor nem hiszem, hogy komolyabb baj előjönne.
2003-as autóról van szó tehát ami típus hiba volt azt már orvosolni kellett vagy pedig nem lesz jóAz elektromos dolgokat menet közben is próbáld ki, nem viccből írom.
Az álló helyzeti és a mozgásban lévő technika nem mindig viselkedik ugyan úgy.Nekem ugyan nem scenicem van, de imádom és semmi pénzért nem cserélném el a kocsim egy hasonló korú német vagy japán technikára.
Nekem a kényelem a megbízhatóság és a harmónia dominált a kocsi megvételénél.
Sokáig nézegettem a corollákat, de aztán amikor beültem a megane ba minden eldőltÉn most a 2.-ik megane om taposom és ha csere lesz a következő is az lesz
Ennyire szar a francia technika.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #37943 üzenetére
A klímát 10 perc alatt nem érdemes és egészséges bekapcsolni.
Addig tart amíg rendesen átjáratja a rendszert.
De majd tresh megmondja, mégis csak nála van klímás a családbanA másik pedig no para.
A turbó visszahűtést arra kell érteni aki 3000-4000felett járatja aztán kiugrik a kocsiból úgy, hogy tojást lehet sütni a turbó csövön.1500-as fordulaton be se kapcsol a turbó, bizonyos példányoknál.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37946 üzenetére
Sípoló fütyülő hangot adhat egy kilyukadt cső, egy kopásnak indult ékszíj és sorolhatnám még.
Csak magas fordulaton nagyobb teljesítménynél jön elő?
Fogyasztás nem ugrott meg?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37948 üzenetére
Ez egyszerű, a kirepedt cső, nagyobb fordulaton nagyobb hőtermelésnél kitágul, ezzel mint egy falsot szívva a repedésen keresztül és így megemelve a fogyasztást.
Végig kell nézni a csöveket. 20 perces munka.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37953 üzenetére
Pesti vagyok, de két helyen dolgozom, jelenleg semmi időm nincs
De tényleg te is meg tudod csinálni.
Veszel egy féktisztító sprayt, ráfújod a csövekre ha elkezd ingadozni valahol a fordulatszám ott lesz a repedés.Már ha valóban ez a hiba, de erősen 90%.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Főfék henger az elől van a rásegítő dobnál a tűzfalon.
A féknyereg tartalmazza a dugattyút ami megszorul a te esetedben.
Ez lehet azért, mert elkorrodált a dugattyú.
Magyarán elég lehet egy egyszerű dugattyú csere, vagy ha olyan állapotban van, akkor nyereggel együtt kell cserélni.Ezen látszik hol a dugattyú és ez a komplett cucc a féknyereg.
Ebbe mennek a fékpofák és van még egy nyereg felfogató kengyel is.
Ennyi az egész rendszer ez szorít rá a tárcsára.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #37967 üzenetére
A sípolást okozhatja.
Ez típus betegség nem tudom miért szövetből csinálták a Franciskák.
Olaj cserét én 10ezrenként szoktam csinálni de én megszállott vagyok. ahogy azt már megkaptam pár embertől. (illetve minden ősszel és tavasszal. A téli olajjal én nem megyek neki a nyárnak.)
Légszűrő szívó cső, levegőcső néven fut kb 19.000.- körül mozog a gyári gondolom ettől megkímélnéd magad.
Azaz marad az alumínium harmonika, amit minden autós boltban kapsz 2-3.000.- ért, vagy még olcsóbban is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz asdf74 #37977 üzenetére
Amit mágus írt én is arra gyanakszom, hogy amikor a tankban nincs már akkora "nyomás akkor nem tudja rendesen felszívni az üzemanyagot, mert el van valami koszolódva.
De valóban nem az én területem a diesel, nekem ott az AC az vagy nyomja a naftát vagy nemRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz papp_no1 #37991 üzenetére
A scenic biztosíték táblája nem ugyan olyan mint a megane-é.
Ezért is nem mondtam egyből, hogy melyik az.
De ha így hallgatott el akkor valóban a biztosíték gyanús.
Ha Pesti vagy tudok adni egy cserefejet amíg kipróbáljuk.Egyébként a középső kijelzőt a fej vezérli, így semmi különös nincs benne, ha nem megy fej nélkül.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg nincs ilyen gondom csak manual van, de az fújja az ájert rendesen.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz papp_no1 #38002 üzenetére
Szét kell szedni lehet érdemes kitakarítani, mert csak a zsír öregedett ki benne.
Ha cserélni kell a motort akkor minden képpen bontottat vennék, valami frissebb évjáratból és annál is a szétszedéssel kezdeném lepróbálás után, hogy frankón működik.
Ha karbantartja őket az ember néha megkeni kitakarítja örök élet plusz 2 év.
Nekem az előző 97'-es megane ban sem kellett cserélni és el ne kiabáljam ebben is tökéletesen megy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen