-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #38369 üzenetére
A remetalt ismerem finom fém részecskéket tartalmaz. amit fel "ken" a henger és dugattyú falára majd egy olajcsere alatt le is jön, de valóban hasznos tud lenni.
Ugyan az mint a xado, csak az tartós bevonatot képez és egyéb pozitív tulajdonságai is vannak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #38390 üzenetére
Hát nem tudom. Nekem a luk bevált, az enyémben valeo van igaz nem kettős tömegűvel szerelt
De eddig a luk volt az amiből nem kellett gariztatni.Utoljára egy mazda sachs kuplung szettet kellett visszaküldeni, botrány, hogy 17.000 kilométer alatt kotyogni kezdett.
Ment a huzavona 3 hónapig, mire a forgalmazó, nem a gyártó a forgalmazó benyelte. Nagy respect nekik ezúton is, mert nem olcsó mulatság. Főleg ha még a szervízért is fizet valaki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mivel te még mindig az Audi erejét keresed a benzinesekben én neked nem javaslom a benzinest.
Még ha azzal feleannyit se szívnál akkor se nem fogod szeretni.
Fel kéne dolgozd magadban, hogy te dieseles vagy.Egyébként én egyértelműen benzinest vennék, de én nem szeretem a diesel autókat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Amitől én mosolygok egyszerű fentartható technika.
Megbízható kényelmes családi autó.Nekem nem fér bele az életembe, hogy állandóan valami nyűgje legyen a kocsinak.
És én nem állatkodni tartom az autót hanem A<---->B viszonylatra.Egyszóval én senkit nem győzök meg semmiről, de engem se akarjon senki megtéríteni. Úgy sem fog sikerülni. (hallod tresh )
A benzines létnek egy mosolygós oldala van a szervízszámla.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #38419 üzenetére
A fékdobot le se kell szedni elég ha körberagasztod, megcsiszolod drótkefével lefújod hőálló festékkel.
A szelephézagot ellenőrizni kell vezérlés csere alkalmával és ha kell csak akkor állítani.
A kuplungnál ha az anyák pörögnek le akkor cseréld ki őket kontrás anyára a büdös életben nem tekeredik többet le magától.
Vagy használj menetrögzítőt.
Ezekért kár szerelőhöz vinni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz bitpork #38424 üzenetére
Itt a Renaultosoknak a Dunakeszi vadaspark lett felajánlva de érdeklődés hiányában azt hiszem ez is elmarad
Kiveszett az emberekből az összetartozási vágy.
Mindenki csak a kib@szott kütyüket nyomkodja.
Pedig mennyi mindent meg lehet szerelni a csomagtartómból egy ilyen tali alattRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #38439 üzenetére
Ha jövőre új autót akarsz (újabb) akkor minek vennél most egy megane-t ?
Kifizetni feleslegesen egy csomó illetéket?Ha hosszabb távra veszed támogatom a dolgot.
A swift után maga lesz a kényelem és táncolni is tudsz majd benne.1.6 16V-m van nem versenyautó, de hétköznapi használatra tökéletes.
3000 től megindul az élet, de én nem pörgetem, nekem elég "nyomatékos" alatta is.Ha van valami extra kérdésed szólj, segítek szívesen.
Amúgy amit te is leírtál azokat érdemes megnézni.
A futóműve nem hinném, hogy érzékeny 13-15 éves kocsikról van szó, ennyi idősen a többi típusnál is fel kell újítani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #38441 üzenetére
Nekem is jobban bejön az I-es PH-II mint a II-es sedan. De az is szép gép, csak formailag az egyes közelebb áll hozzám.
A reális ára ahonnan érdemes nézni 500.000.- körül van az alatt mindegyiknek van valami baja.
A hátsó futóműve szokott gajra menni, ha nem volt figyelve rá, vagy munkás cuccolósnak használták.
Aminek 60.000.- körül van az ára teljes felújítás újabb 15 év garantálva
De ha megnézed és úgy veszed akkor ezt megúszod. (vagy ha már fel van újítva)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz davideszabi #38444 üzenetére
rosszul tetted be az elemet.
Vagy be kell tanítani.
tartalékkulcs van?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38447 üzenetére
Az attól függ melyik lámpatest van benne.
Nekem is 2000-es de nekem H7-es van benne. Pecnek is 2000-es de neki H4 es.
Ki kell venni az izzót és megnézni.Nekem GE 90% plusszos van benne annál jobb az én lámpatesteimbe nem kell, így is terít akkorát, hogy csodásan látok vele este.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38454 üzenetére
Semmi extra a mi kocsink még szerelhető.
Kinyitod a motorháztetőt.
Leveszed a két lámpatest hátuljáról a műanyag kupakokat, kipattintod a rugó füleket, majd kicseréled az izzót és vissza.
2 perces művelet.A ködfényszóró már macerásabb
De az is hamar megvan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38459 üzenetére
Én nem szeretem az Osramot, de ez az én hülyeségem.
Sok embernek fél max egy évet bírt.
Én a Ge-t már több mint egy éve használom hibátlanul.
Az előző meganeomban is GE volt és ott is két év és egy kicsi volt már bennük amikor eladtam a kocsit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hotibi #38461 üzenetére
Ránézésre ez a bak, még nem cserés.
Úgy kell megvizsgálni, hogy beül valaki indít behúzza a kéziféket, sebességbe teszi.
Te meg nézed a bakot, Elkezdi ráengedni sebességben, hogy a motor terhelést kapjon.
A kimozdulás mértékéből el lehet dönteni mennyire van ki.
Illetve ha hangja van koppan nyüszög akkor cserés.( A GE vs OSRAM kérdést nem fordítva írtad? Eddig minden ismerősöm az OSRAM-ra panaszkodott akinek GE van vígan használja! )
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #38475 üzenetére
Stabrudat cserélni?
Ki van benne a gumiágy?Illetve neked kettes megane od van ugye?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez valóban Megane hiba de kortalan. Azaz minden generációnál előfordul.
Én levettem a hátsó lámpa csatlakozókat és a tüskéket átforrasztottam, befuttattam ónnal, hogy jobban megszoruljanak a lábak a csatiban.
Összedugtam öröm boldogság. Most utoljára egy 2003- as fluence nél követtem el ezt.
( sajnos nem szakszervizes volt, így elkúrta a tulaj a garit "barom" )Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szarok.
Finomítok kicsit nekem nagyon nem vált be.
2 hétig vezettem egy lagunát otomatával.
Hát örültem amikor kiszálhattam belőle.
De lehet csak a vezetési stílusom miatt, de nekem sokszor tűnt úgy, hogy nem tudja mit akarok.
Elég sűrűn kapcsolgatott pedig nem rallizok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát ne haragudj, tudom, hogy az adott helyzetben felindultságban az ember nem gondolja át a reakcióit.
De ennek nem jól álltatok neki.
Eleve ha nincs nála papír akkor bekisér az őrszobára/őrsre/kapitányságra.
Aztán adatok felvesz valamint az intézkedő rendőr jelvényszáma felkerül a balesetire.
Illetve jegyzőkönyv nélkül senki sehova, amiben pontosan rögzíteni kell, hogy semmilye nem volt.Nagyon sajnálom olyan patika volt az az autó.
De remélem még lesz is kár lenne érte.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #38510 üzenetére
Ha használod kiderül, az első héten figyelgesd az olajat és a vízet, de szerintem ennyitől nem lesz baja.
Ha nem elforraltad a vizet csak fel akkor nincs komoly gubanc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rolipasztor #38511 üzenetére
A turbó olajossága nem sok jóra utal.
Viszont attól menet közben nem áll le a kocsi.
Érdemes lenne megnézni a felső holtponti jeladót, mivel nehezen is indul a gép ahogy írtad.
Ez lehet üzemanyag befecskendezés kimaradás amit tud az okozni, hogy haldoklik "kontaktos" az FHP.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #38548 üzenetére
Ez közel sem biztos, hogy AC csere.
De te tudod.Nekem a 15 év a kasznit kezdte meg de még időben elkaptam
Javaslom mindenkinek, hogy fél évente minimum takarítsa ki a dob alatt. Különben hamar oda lesz a küszöb.
Kitakarítottam lekezeltem korant-tal kapott egy kis javító festéket megint jó lesz sokáig[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz MagicNick #38564 üzenetére
Az AC pumpa házával egybe van építve.
A hátsó üléslapot felemeled jobb oldalt, alatta van az AC ház és a leszorító gyűrű ami műanyagból van és kurv@ra kell vigyázni rá, hogy Nehogy eltörjön.
Ha kivetted az egész egységet utána szét lehet bontani és kis csiszolással megoldható a hiba de nagyon oda kell figyelni, hogy semmit ne hajlíts el, mert akkor soha többet nem lesz pontos.
Illetve érdemes minnél alacsonyabb benzinszintnél szerelni.
Mert teli tanknál az úszónak olyan felhajtó ereje van hogy a büdös életben nem kapatod vissza a leszorító gyűrüt.
A csúszka nem lóg bele a benzinbe oda érdemes egy kis lítiumos zsírt tenni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nintendo Switch
- Toyota topik
- Gaming notebook topik
- Vicces képek
- Politika
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- RAM topik
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs