-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39923 üzenetére
Ez oké de akkor a folytószelepet nem tisztítottad azt hagytad úgy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39937 üzenetére
Arra gondolsz, hogy fogyasztó felkapcsolására nem emel vissza az alapjárati szabályzód hidegen 1100-ra melegen 750-re ????
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39943 üzenetére
És akkor mi a kérdés?
Mert ez így rendben van mindenkié ezt csinálja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #39967 üzenetére
A direkt szűrőt felejtsd el azzal csak a macera van.
Hangosabb lesz a kocsi de gyorsabb erősebb nem.
(parasztvakítás az egész)Ami hozhat a konyhára az a módosított hengerfej, a chiptuning és a már említett motorcsere.
Egy biztos nem a rallybajnokság alap motorja.
Tudom az elöző Megane-omban nekem is az a motor volt.Szóval vagy megszokod, vagy beleöntesz egy zsák pénzt és nyersz max. 30 lovat amivel ugyan már szépen fog menni, de az árát nem fogja behozni és a motor élettartama jelentősen lerövidül.
A chippelés lehet egyedüli megoldás ami tartós használatra hozhat a konyhára.
Pl. Az ATC-se arra a motorra is rendelkeznek software-el.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #39987 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy V6 esetén is csak párban illik cserélni a trafókat. ???
Néz körül itt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez tök ugyan olyan mint az enyém úgy látom ezen nem változtattak 15- év alatt.
A pótkerék alá megy be. Van egy leszorító csavar azzal fogatod le a kereket.
Annak a menetes "szára" a padlólemezből felfelé áll.
Arra illeszd rá a "hungarocell" emelőtartót van benne egy luk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #40015 üzenetére
Ha DTI akkor elképzelhető.
2000-es évjárat pont határon táncol, azokból volt még olyan amibe nem rakták bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #40017 üzenetére
Ha kicsit remegősnek hangos darálósnak ítéled a hangját akkor biztosan nincs benne.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #40021 üzenetére
Ahha na ezt nem tudtam.
Hát az egy másik dimenzió.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem tudok a tartósságáról nyilatkozni.
Egy biztos, nagyon kényelmes és hihetetlenül jól megy.
Igaz csak 50 kilómétert vezettem egy ilyet, de úgy, hogy én nem szeretem az automata váltót is nagyon megtetszett a gép.
Igaz a padlólemezen sűrűn dobbantottam, és a váltókarra is rápakoltam néha a kezem.
De amikor összeszoktunk az első 10 kilométer után akkor nagyon megtetszett.Azért én maradok a manuál váltónál.
A kocsi maga nagyon megy kényelmes és meglepően jól fekszi az utat, nekem kicsit orrnehéznek tűnt, ami a motor mérete miatt nem is csoda.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #40049 üzenetére
Igen én is megszoktam.
A menetdinamikája viszont egy állom.
Az 1.6 benzin után elég durva váltás volt.Az viszont nem tudom csak érzet vagy valóban így van, de az úttartása az enyémnek volt jobb.
Nekem néha kicsit billegősnek tűnt ami gondolom az autó kiismeretlensége és az említett orrnehézség miatt volt.Ahol az enyémmel 50 el simán befordulok, ott ezzel 40 fölé nem mentem.
Nem éreztem úgy, biztos, ez is közrejátszott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A lelkiismereted nem tudom engedi-e ezt.
Egyébként pedig csúnya pereskedésnek néznél elébe és 90%- hogy bukod ami nagyon sok pénzedbe kerülne.
Tisztességesebb turbóhibásan meghirdetni.
Nincs félreértés nincs nyavajgás.De előbb nézesd meg, mert nem biztos, hogy cserélni kell a turbót.
Ha meg annyi pénzed sincs, hogy egy turbóssal megnézesd, akkor no commemt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #40139 üzenetére
Helló.
Jobb elejében van a kerékdob borítást le kell szedni és a tartályból felfelé kihúzni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40146 üzenetére
Az az autós akinek beég a motorja mert felkapja az olajat turbó, az meg is érdemli, mert egy nem ért az autókhoz és nem viszi "szerelőhöz", kettő ért hozzá, csak lesz@rja.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #40190 üzenetére
Na szóval kezdjük azzal, hogy elektromos hiba valószínűbb mint a befecskendezés.
Én egy jó fajta testpont csiszolást is megejtenék a helyedben.
Most volt nálam egy 807 es peugeot ami gyakorlatilag 3 hengerezett időnként.
Megcsiszoltam elől hátul a taestkábeleket és még a nem működő bal első lámpa is elkezdett újra világítaniPedig a tulajnak már komoly 100.000.- es tételeket sorolt a szakszervíz.
Azóta is hibátlanul megy.Szóval kezd az egyszerűbbtől a drágább felé.
Az üzemanyag szivattyút ki tudod mérni.
Fogsz egy 2 literes flakont lehúzod a benzincsövet az injektor csatlakozójáról és gyújtás után látni fogod a nyomás megvan-e.
Ha pisil akkor szar az AC ha nyomja mint állát akkor jó.
3-4 szer érdemes ráadni a gyújtást, hogy lásd mindig ugyan olyan erős e a banzin áramlása.
Illetve az AC csatlakozását (hátsó ülés alatt) érdemes megnézni az rendszerint eloxidálódik.Ezután jöhet a trafó, ami ha Bosch akkor igen is el tud szállni ráadásul úgy, hogy nem mindig produkálja a hibát.
Az 1.4 meganeomban az egyetlen elektromos dolog amit hiba miatt kellett cserélni az a gyújtó trafó volt.
Ugyan ez a rendszerű 4:1 Bosch ennyit a német technikáról.
(bár 10 év felett nem vethetek a szemére sok rosszatt)Ha ezek után is megvan a hiba akkor valami komolyabb god van amiért bele kell magunkat ásni a gép "lelkébe".
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40199 üzenetére
Nem ez megint az, hogy nem szerelőhöz vitte és nem ért hozzá.
Nem minden esetben a turbó csere a megoldás.
Ha orrán száján folyik az olaj a motornak akkor az új túrbó pont hogy nagyobb eséllyel fogja beégetni a motort.
Illetve jobb esetben csak széthullik az új túrbó.Nem egyszer hallottam már ilyen sztorit, hogy az új turbó hibás.
Már bocsánat de lóf@szt nem a turbó volt hibás, hanem a szerelőnek egyszerűbb cserélni egy turbót felmarkolni a zsét és csókolom, mint felújítani a motort ami már a halálán van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40210 üzenetére
Nekem meg a denso vállt be.
Az NGK is jó ha nem hamisítványt veszelBár én egyszer rossz hőértékűt kaptam visszavittem denso lett belőle azóta azt veszek mindig.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40214 üzenetére
erre írt mágus.
Ami akkor is igaz ha a motor már kopott öreg és a turbó új.
Hiába cserélsz egy rossz kopott motoron turbót az nem lesz megoldás.
Nem mindig a turbó a hibás egy problémáért de előszeretettel arra fogják.
Lehet félreérthetően írtam, de így már remélem egyértelmű.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #40238 üzenetére
Ez érdekes ha az 5w30 ast eszi akkor az 5w40 est is eszi.
Bár tény, hogy a magasabb forráspont miatt kevesebbet eszik belőlle, de szerintem az szemmel nehezen megmondható.A két olaj között ugyanis nincs nagy különbség.
Szvsz nekem 5w30 ment és megy bele most is majd December elején.
Nekem abból se fogy szerencsére.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na ma megszólalt az egyik feszÍtőgörgőm
Állhatok neki kiderÍteni melyik azRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest