-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40596 üzenetére
Én ezért mondtam, hogy majd tresh megmondja, de én is úgy tudtam, hogy nem kapcsol be, nekem nem is kapcsol teszem hozzá halkan.
A szárítószűrő és a klímakör viszont dolgozik azért kapja le a párát olyan gyorsan.
Ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40601 üzenetére
Ezt gondold át Mégegyszer.
A user felé semmi nem mutatja a hőmérsékleteket.
De a computer felé sem?........?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40604 üzenetére
Nem vitatkozom nekem Megane classicom van.
Neked meg Megane specialod maradjunk ennyiben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40608 üzenetére
Ó yes az is lehet de az a csomagtartó kárpit.
Nálam legalábbis.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na erre meg kiváncsi leszek mikor adja végre be a derekát az NKH és engedélyezik a led fényszórókat, mert sokkal jobb a fénye és kevesebb energiát fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na de pont ez az.
Ha megnézed egyre több új autó jön ki led fénnyel nem DLR hanem led "lámpával"
Magyarán manapság alkalmasak ezek az izzók kiszolgálni a közlekedni vágyókat.
Olcsóbb mint a xenon a fényereje hasonló talán még jobb is és sokkal tovább bÍrja.
Tehát nem fognak tudni mit csinálni.
A lámpatest ugyan az, nem köthetnek bele.
Persze tudjuk ez Magyarország, de ha gyárilag azzal jön ki a kocsi cseszhetik.Ha meg elég erős lesz a lobbi meg fognak törni, márpedig az uniós elvárás a környezetterhelés csökkentése.
Egyszóval én imádnám, ha végre valamiben kicsit haladóbb szellemiségűek lennénk.
A sok gagyi Homasitás forgalomban nem használható kÍnai csodát meg be kell tiltani és kész azokkal szemben keménykedjenek ne az értelmes dolgokkal menjenek szembe.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gkawka #40667 üzenetére
De de.
Nem rég volt egy cikk arról is csak azt már nem találom, nem emlékszem hol olvastam, hogy ezek a modern és kifejezetten a h7 h4 kiváltására tervezett cree ledes "izzók" már igen is hatásosabbak mint az elavult izzószálas társaik.A bóvli ledet tartalmazó mókaizzók egyértelműen nem alkalmasak közlekedésre ebben egyet értünk.
De azokat be kell tiltani hiszen azok miért kerülhetnek egyáltalán forgalomba????Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szendwich #40669 üzenetére
ilyen csodákkal én is találkoztam.
Forgalmiba beÍrva nálam is az van hogy barna a kocsi.de találkoztam már egy két érdekes szÍnnel köze nem volt a valósághoz.
A legjobb haver golfja volt 2007-ben adta el.
De a forgalmiban 1.9 es benzinesként szerepelt
Persze az autó gyárilag diesel volt, csak valamelyik okos elÍrta és onnantól benzinesnek vizsgázott.
Nem kis huzavonával minden második évben.Német fickó vette meg és még mutogatta is, hogy micsoda kuriózum, kár, hogy ezt otthon azonnal kijavÍtják.
Hülye németek tudák, hogy nem volt 1.9 es benzinmotorral szerelt golf mi....
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Erre csettintettem egy nagyot.
Szép, kár azért a sérülésért, de azt megcsináltatva tetszetős darab.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40731 üzenetére
Előszőr bika aztán ha nem segít fhp aztán szépen tovább.
De szerintem vagy az aksi lesz kukás vagy az fhp-d.
Az esetek 80%- ban ez a kettő okoz ilyet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40749 üzenetére
ha 5. ben meglökdösted és utána indult akkor az FHP lesz.
Mert tudott pozicionálni.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
cimborámnak most vettünk egy scenicet.
3 hónapig hirdették.most érett meg az eladóban, hogy ha nem ülni akar rajta engednie kell.
jól járt vele, és az eladó is nyugodt lehet, hogy jó kezekbe került.szóval ez nem jelent semmit, meg kell nézni az alapján rögtön kiderül érdemes-e vele foglalkozni.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Player #40867 üzenetére
Akkor nincs miről beszélni.
Ha nem ég el a befecskendezett benzin sorba fogja generálni az összes végig menő folyamatot.
Hamarosan lambdaszonda és katalizátor hibád is lesz ha Így jársz vele.Amennyiben kábel szakadás van akkor a csatlakozókat és a kábelt kell kimérni.
Multiméter és mozgasd a kábelt mérés közben.Ha minden ok a kábellel cseréld ki a gyújtótrafókat (párban kell, 1<-->3 , 2<-->4 )
Azt pedig értelemszerűen vedd le egyesével ahol nincs változás ott a bibis.Aztán megszűnik a hiba.
(az meg, hogy Írja a hibákat nem baj értő kezekben. az a dolga, hogy jelezze beteg vagyok tessék meggyógyÍtani)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40965 üzenetére
Nem támogatom, lehet, hogy drágább felújÍtani a tiéd és macerásabb is.
De hidd el a motorcsere lepapÍrozása sem olcsó a beszerelés pedig szintén szivatós, talán még inkább mint a felújÍtás.Ráadásul, honnan tudod, hogy a használt motorblokk mennyit fog bÍrni, ha elkezd füstölni 15.000kilométer után elsÍrod magad.
A felújÍtott blokk meg ha nem himihumi műhelyben csináltatod sok 100ezerig jó megint.
motorcsere
felújÍtásRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40976 üzenetére
Az nem motorgenerál hanem autó restaurálás.
Túlvagyok pár motor generálon.
220 a max amibe fájt és volt már pár igen dzsuva blokk.Az olajat meg méresd meg, mert ha felhigul és agyonvág mindent akkor marad a blokkcsere valóban.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40991 üzenetére
Ha korrózió álltal nem olvasható a motorszám akkor újfajta kódot adnak.
Le lehet papírozni, olyan motor ami gyárilag volt benne lehet bele.
Csak olyan nem amivel a gyárban nem szerelték.
Illetve manapság a diselről benzinre és fordítva átépítést már nem engedélyezi az nkh.Szóval ha volt laguna I- ben a fűzött blokk akkor simán lepapírozható.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen