-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
az enyém euro 3 as
Szerintem az övé is de valóban alá kell nézni.Nekem az előző megane-omon kellett eljátszani, hogy megkapja a jobb besorolást, mert amikor forgalomba helyezték valami barom bürokrata szabályozatlan katalizátorosnak Írta be.
Amikor alapból vizsgázik a kocsi olyankor kell egy igazolást kérni és azt hiszem akkor még valami 2000.- volt az eljárási illeték, és simán cserélték a forgalmit, mert ez az ő hibájuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Jaj de nagyon nyami
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nem hiszem el, hogy ez a megoldás.
Már csak azért sem, mert amikor a BKV járművei 200X szennyezőbbek akkor miért is nem azokat tiltják ki, jah azt nem lehet, mert abból gyilok lenne.Ezt a törvényt egyetlen esetben támogatnám, ha ilyenkor minden autót le kéne tenni, (elektromos mehet) és a BKV ezeken a napokon ingyenes lenne!
Akkor elfogadom, hogy tettünk a környezetért, minden ellenkező esetben ez csak kikúrás az olcsó autót hajtókkal.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41989 üzenetére
Drágák, de lelkiismeretesebbek, mint némelyik szakszervÍz.
A párom a versot oda hordta, mielőtt megismert , mondhatom lelkiismeretesen dolgoztak, de amikor a számlákat megláttam azért felszisszentem.
7500.- egy olaj csere vitt olajjal és szűrővel.
De ami tény az tény minden nyomatékra húzva minden letakarÍtva szépen dolgoznak na, el kell ismerni.( ez Xi kerre igaz a többit nem ismerem)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A tiéd nem fedcompos.
Nincs benne két lambdaszonda.
Más a felszereltség én ezért kerestem Ennyit mire ezt megvettem, mert ennek finomabb a járása.
Cserébe a tiéd a kevesebb szabájozás miatt "igénytelenebb".
Ha két lambda van a kipufodban akkor meg félre van minősítve, sajnos magyarisztánban ez sem ritka.
Menj alá nézd meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Agyasima #42024 üzenetére
Igen ebben van kis igazság.
Mert a Mozaik utcában ilyenkor is levizsgáztathatod.
Hiszen az a központ.
Őket meg simán fel lehet jelenteni.
Ezt velem is megpróbálták egyszer, de amikor közöltem velük, hogy ezt gondolják át gyorsan, mert csúnya vége lesz, rögtön mosolygósabbra váltottak és a persze minden megbeszélhető, szöveg hangzott el.Ez még az előző megane-al volt amikor kitalálták, hogy a szélvédő tükör fölötti kőfelverődése miatt nem mehet át az autó.
Na ezt gyorsan elmagyaráztam nekik, hogy egy javÍtva van, csak régi volt a sérülés és nem tűnt el nyom nélkül, kettő nem a látótérben van és a köhém rendelet szerint ez nem befolyásolja a vizsgát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roberto211 #42045 üzenetére
Szia.
Sedant keresel?
Ami fontos, a hátsó hÍdnál a merevÍtő "pálcát" nézd meg az tÍpushiba, hogy elrohad.
Egyébként nem a rozsda a hibájuk.
A gyujtó trafót meg kell nézni mi van benne, ha denso beru akkor okk, ha sagem valeo akármi más, akkor azt cserélni fogod idővel erre készülj!
Minden elektromos felszerelést ki kell próbálni menet közben és álló helyzetben is.
Az ablakemelőt különös figyelemmel, ha hangja van annak a javÍtására is számÍthatsz.
Egyébként kényelmes jól pakolható, már ami befér a csomagtér nyÍlásán.
Amit még érdemes megnézni az a kipufogó rendszer állapota.
Az hajlamos elporladni.Én a második meganeomat hajtom most már egy ferdehátú 1.4 8v vel kezdtem, most egy 1.6 16v sedan van.
Mind a kettőnek van varázsa.Nekem bevált remélem te is megszereted és sikerül egy szép darabbal gazdagodnod.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feri19 #42083 üzenetére
Ami el van kopva azt illik.
HA felüt akkor felütközés gátlót, ha kopog akkor toronycsapágyat és szilentet is ha kivan a lelke.
Amúgy ha csak a lengéscsillapÍtó halt meg akkor azzal mást nem kell esetleg porvédőt kell venni hozzá, ha ki van repedve.Én a két csöves Bilsteinre tenném a voksom.
Azzal nem lehet mellé nyúlni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma újabb kellemes meglepetésekkel lettem gazdagabb.
Volt végre egy kis időm, Így lecseréltem a szervó olajat ideje volt már, meg egy kicsit takarÍtgattam csinosÍtgattam a gépen.Na szóval a meglepetések, egy nem tudtam, hogy a ph II es megane műszerfal teteje flokkolva van, vagy legalábbis az enyém igen, ez meglepett, mert az előző meganeban sima kopogós műanyag volt.
Illetve a műszercsoport, na ebben már nem cserél az ember izzót, mert, hogy nincs benne
Nagyon meglepett, marha keskeny volt az egész műszer egység azért lett gyanús, na mondom most már csak szétkapom, akkor láttam, hogy smd ledes az egész.A mai napig érnek kellemes meglepetések a kocsival kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
kék vagy piros a cimke rajta vagy jelölés csÍk akármi.
a piros a keményebb a kék a lágyabb.
Azt hiszem a sachs nál is Így van.
Illetve az olajos az mindig a lágyabb szokott lenni, de abból is van különböző hangolású.Ennek ellenére a levegősből a "puhább" kellett volna
Erre mondjuk felhÍvhattam volna a figyelmeteket, a pirosat a coupéba szokták venni.Meg az elnevezésben is 3 féle van
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ahha a hátsó az más tészta . Akkor most már én is meg vagyok kavarodva.
De ennek ellenére én kétlem, hogy ezek valóban Bilstein gátlók amiket Írtok.
Sajnos a bárdiban is egyre több a hulladék.
Találkoztam már olyan alkatrésszel amit nem is voltam hajlandó beszerelni.
Pl. meyle ami nem egy rossz gyártó kormány összekötővel ami lógott kotyogott a dobozból kivéve.
Persze ez bárhol előfordulhat, de a bárdiban nekem már többször megrendült a bizalmam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az a lé a kiegyenlÍtő tartályba elég ganéj azt mindenképpen nézd meg, hogy milyen.
Ha fekete vagy rozsdás akkor felejtsd el a gépet.
Nem lehet benne kosz elszÍneződés és olajfolt.
A cső az a szervó visszavezető az elég soknál ereszt sajna.
De amÍg nem hiányzik a tartályból és csak ereszt nem könnyezi az olajat addig az nem gond.
A kormányzást figyeld meg, hogy sikÍt-e a szervó ha igen akkor az cserés lesz ami zsebbenyúlós.
Álló helyzetnél tekertesd valakivel tökig alá a kormányt meg vissza a másik irányba is ha éles magas hangot hallasz akár csak egyszer is megnyikkanni akkor nem sok van hátra a szervó szivattyúnak.Így kép alapján egész rendben van egyébként ez a két dolog amit nézz meg megvétel előtt feltétlen.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen légkondit a lakásba?
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen