-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na erre nem lennék büszke, mert a fagyállót is illik 2-3 évente lecserélni, eleve az keni a vÍzpumpát.
Meg az is meg tud romlani elkoszolódni, etc.etc.
Jah és ha ők nem nyúltak hozzá, akkor azért megméretném egy benzinkúton, hogy hány fokos, a folyadék ami kering a rendszerben, illetve ha megveszed azonnal cseréld le azt is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Sok autót megnéztem én is mire ezt megvettem.
Hidd el, nem olyan nehéz, csak valóban meg kell nézni többet összehasonlÍtani és aztán amiben a leginkább jól érezted magad és minden megfelelt azt megvenni.Más:
Ennek szerintetek van értelme?Egy ideje agyalok valami ilyesmin, de nem merem meglépni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #42165 üzenetére
Leveszed a szelepfedelet.
Fogsz egy hézagmérőt.
egy villás kulcsot és egy állÍthatót.
Aztán szépen felrakod a crovát a főtengelyre, és elkezded tekerni mÍg beáll a nyitás zárás.
Akkor szépen elkezded a hézagmérővel megmérni és a villáskulcs állÍtható kulcs kombóval után állÍtasz.
Aztán tekered tovább és ami eddig zárva volt az nyitva lesz és szintúgy megméred.
20 perc az egész.
Az összeszereléskor használj olaj álló pasztát a szelepfedél alá, vagy vegyél új szelepfedél tömÍtést, de az mindig ereszt akár melyiket veszed.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
szÍvó szelep 0.10 kipufogó szelep 0.25 mm
Jah és ami fontos szelepet csak hideg motornál állÍtunk!!!
Ha nem tiszta szÍvesen leirom lépésről lépésre de akkor azt már privátban nem ide.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez most privileg vagy monaco, mert nagyon nem mindegy.
de amiket leÍrt az alapján monaco.
Támogatom a megvásárlást, de akkor mi lesz az A4 el?
Nem került már az neked nagyon sokba mire patika lett?
Igaz az egy öreg autó, de ez is csak 5vagy7?? évvel fiatalabb.Minden esetre a II-es laguna nekem nagyon tetszik egy szerelem a karosszériája.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42253 üzenetére
katalizátort nem véletlen találták ki.
Össze vissza mér a lambdaszonda és a befecskenezésed se lesz Így optimális soha.
Ilyenkor vészmódba kéne kapcsoljon a fedcomp, ha értelmezhetetlen adatokat kap a lambdától.Valamint ha feketét füstöl, akkor nagy valószÍnűséggel a fejek halottak a gépben. (porlasztócsúcs)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #42272 üzenetére
De hogy a fenébe?
Nekem még soha nem tört el, nem feszegetitek nagyon?
Vagy nincs valami bibi azzal a zárral?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #42274 üzenetére
Nem ugyan az de az ioncserélt vÍz jó bele.
Viszont ha valóban 3 liter tömény fagyálló ment bele a gépbe akkor méresd meg egy kúton és kurv@ gyorsan higÍts rajta.
Ilyet én még nem is hallottam.Az, hogy menet közben áll be a szint az normális, figyelgesd egy 2-3 napig.
Igaz azt is be lehetett volna állÍtani, ha levegőtlenÍtik a rendszert.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #42280 üzenetére
Ezért írtam, hogy valami van a zárral.
Lehet érdemes lenne megkenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #42283 üzenetére
Én is inkább a lÍthium zsÍrt javaslom.
Sprays kiszerelésben olyan 1500.- körül mozog és nem fagy meg télen sem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #42296 üzenetére
Ha a lengéscsillapÍtó verte szét akkor a felütközés gátlódat is szétverte.
Nézted milyen állapotban van?Illetve amikor összeraktad meg lett kenve?
Sokan követik el azt a hibát, hogy amit kapnak toronycsapágyat azt a bolt polcáról levett állapotban beszerelik.
Én mindig megkenem őket, mert amit a gyárban beleraknak zsÍrt az ugyan szuper, csak kurv@ kevés.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #42302 üzenetére
Igen ott is van apró réz szemcsék.
Ez csapágyakba nem jó.
Én ezt javaslom illetve használom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #42320 üzenetére
Neten minden fent van, de mielőbb menj vissza, mert az ilyen kátyúkat sokan bejelentik, és képesek betömni mire mész.
Bár most az eső neked kedvez.Kárigény bejelentést mindig az út kezelőjéhez kell bejelenteni, azaz,
- ahol a kátyú van illetve,
- ahol a gépkocsinknak baja esett.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Más:
Diablo már máskor is észrevettem, hogy negatÍv vagy bizonyos esetekben.
Nem bántás, csak nem értem.
Nekem pl. volt kátyús esetem, kitáblázott úton és fizették a kárt.
Igaz én csak utas voltam, de mivel többen voltunk nem tudtak mit csinálni.
Kijelentettük, hogy azon az úton nem lehet 10 el se közlekedni biztonságosan és vagy zárják le vagy javÍtsák meg.
Érdekes módon két nappal később ki volt javÍtva az útszakasz.Mivel kanyarodó sáv nem lehetett más felé menni kikerülni etc.etc.
Nem mondom, hogy egyszerű volt, de átütöttük, az igazunkat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #42328 üzenetére
Ok itt Pesten működött a vidéki körülményeket nem ismerem.
A negatÍvot a (priusos toyo topik) és egyéb témák hozzáállása miatt mondtam.
Én is realista vagyok, de akaratos is.
Tényleg nem bántani akartalak, csak kicsit pozitÍvabban kell hozzáállni a dolgokhoz, mert ez az ország Így is elég siralmas.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #42341 üzenetére
Jah ezt ma tankoltam teli.
De bent van a hangcucc is hátul, meg a szerszámos koffer vagy 150 kiló plusz.Pecc köszi nekem is tetszik, nem hittem volna hogy ilyen jó lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #42415 üzenetére
Én Pesti használatra írtam amit írtam.
Országútra hosszú távokra jó.
Meg majd ha meg lesz pakolva akkor fog érdekelni, hogy tetszik-e.
Úgy fogalmazok nekem gyenge volt.
5 emberrel meg csomagokkal olyan volt mint egy ikarus. Nyomod de nem megy.
Üresen elhiszem, hogy jó úgy nekem se volt vele bajom.
Meg majd nyáron a klíma lesz kérdéses, de szép autó azért gratulálok hozzá.
Attól, hogy nekem gyenge volt neked még lehet jóRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na végre valaki!!!
Már ezerszer leírtam, hogy a 16v-s Renault motorokba az 5w30-as olaj kell gyárilag is azzal adták. De mindig mindenki lenyomta a torkomon, hogy ez nem így van meg, hogy nyáron jobb a 40-es.
Persze ha Afrikában lennénk én is a 40-est tenném bele. De itt nem "jó" úgy írom előnyösebb a 30-as.Nagy pacsi én is mindig azt teszem és mindenki másnak is azt rendelem ha csinálom a kocsiját.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42474 üzenetére
Ártani akkor sem tud ha fogy max sűrűbben kell utána tölteni.
Ha olaj nélkül megy mert megette akkor úgy is jelzi, hogy tegyen már bele a gazdi.
Ráadásul ez csak 10w40 5w40 esetén lenne igaz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz mihione #42487 üzenetére
Húha.
Ezt a baromságot ki mondta neked?
Nem véletlen vannak az 1,2,3, as jelölésű hengerfej tömÍtések.
HA sÍkolás után összerakják neked az alapméretes hengerfejtömÍtéssel akkor el se hozd a kocsit, mert sokat úgy se fogsz vele menni.
Pont ezért vannak a "magasabb" hengerfejtömÍtések, hogy amit levettek az anyagából azt a tömÍtés "pótolja"Azért most elkezdtem aggódni, hogy hova vitted te gépmunkára?
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Jura C60 kávégép eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--