-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #43729 üzenetére
Pont azért amit tresh írt.
Nem erre van kitalálva.
A megane I- 13"-os kerekekkel látta meg a napvilágot.
Aztán ráncfelvarrás némi futómű módosítás és 15"-os lett ami egy teljesen jó kompromisszum.
Ez alá nem való a nagyobb felni, csak szenvedni fog vele, de igazad van végül is minek "ugatok"bele.
Azzal jár mindenki amivel akar tud mer.A tied más kategória ne hasonlítsuk össze a 10-15 ével korábbi technikát a "mostanival"
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Nekem ezzel a dísztárcsával is megfelel már, szép az alu, de erre a környékre ahol járkálok vele nem veszek alut, állandóan görgőztethetném. Kritikán aluliak az utak.
Amúgy ez a 16"- szép amit dobtál, de nekem a rally felni tetszik továbbra is. Meg hát max 15
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsizsef #43751 üzenetére
Akkor mondok mást is nem Zoli hibája.
Ha nem a teflon erősített szíjat vetted akkor sajnos az nyúlt meg és ugrott át egy fogat.
Egyre több ilyen van faceen is most volt egy srác aki ugyan így járt.
Megvette a conti szíjkészletet aztán csere után ~200 kilométerrel fura hangja lett a kocsinak, meg nem minden tartományban húzott rendesen.
Mondtam neki mizu, vissza vitte áttették jelre után állítottak és minden frankó azóta.
Ez van sajna én ezért veszem a dayco szíjat azzal még nem volt gondom.
Bár ezekkel sincs ha utána van állítva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nagyon sajnálom ami veled történt, de a rugó törést pont mondtuk neked, hogy vételkor azt meg kell nézni.
Mindegy most már fog fel úgy, hogy ennyiért vettél egy "új" autót, mert ennyi csere után ez újnak számít.
Azt viszont le kell írjam a reális szervízköltség 260.000.- lett volna a felsorolt tételek allapján, de élek a gyanúval, hogy sok mindent nem kellett volna cserélni.
Pl. Stabilizátor??? Azt minek cserélni, elég a szilentjeit, ami pár ezres tétel max 5000.- egyben cserélni 30000
Szóval ahogy írtad keress másik szerelőt !!!Illetve a váltó olaj miatt ne aggódj az mindegyikből szivárog, amíg nem ereszt komolyabban nem könnyezik, csak szemetel, addig nem érdemes vele foglalkozni.
Jah és ha már itt vagy fórumon először járj utána mire számíthatsz, akkor nem jársz így.
De nézd azt, hogy most valóban van egy új autódRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #43834 üzenetére
A 107 lovas nem okos kerekes a 110 lovas és 113 lovas az okoskerekes 1.6 és 2004 utáni modellévtől az.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na én pedig új adatokkal szolgálhatok, a nagyon rosszul fogyasztó 1.6 16v-s motorról.
Budapest-Sopron-Bécs-Budapest karika, pálya, autóút, Bécsben egy bazi nagy dugó.
2 Felnőtt kevés csomag (félig volt a csomagtartó) Sopronban városnézés, mászkálás, 6.6 literes átlag.
Ez nekem teljesen megfelel. Ha az a dugó nem lett volna, meg a sok rövid út Sopronban szerintem 6.3 körül megállt volna. 43liter 651km.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #43904 üzenetére
Áhh azt azért sose fogom tudni kihozni belőle, mint amit egy diesel tud, aki ilyet állít az hazudik.
Az tény, hogy a diesel kevesebbet fogyaszt.
De optimális használat és minden földi jóval, megbecsült autó esetén, a benzinessel is kényelmesen el lehet járni.
Azt se feledjük, hogy sokakkal ellentétesen én 5W30 at rakok bele, és az is hoz pár decit akár ki akár mit mond, erre van kifejlesztve.Meg hát az adalékok, amiket időnként megkap,, tisztítandó a rendszert.
Lehet neked sem ártana egy katalizátor tisztítás meg egy üzemanyag rendszer adalékolás, tisztítás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #43909 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Ha 1mm lóg a tengely amit nem tudom ki és hogy mért, akkor az igen csak oda van.
Meg kell nézetni egy szerelővel aki ért is hozzá a gépet, mert ha széthajtod, akkor a motort is magával viheti.
De majd a diesel szakértők meg szakértik neked, én a dieseles vonalon nem nagyon mozgok és nem is szeretem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma reggelre valami elöregedett a futóművemben, idegesen viselkedik az autó kormányzásra.
Vagy valamelyik szilent lesz vagy a stabilizátorrudakkal lesz valami.
Mehet a kocsi alá feszegetniRenault power
-
rob210
Topikgazda
oké tudom tudom, csak most nem nagyon van időm, és zavar, ha valami nem tuti a kocsin, furán viselkedik a kanyarokban néha olyan érzésre mint ha befordulna a kerék a kaszni alá.
(túlkormányzott lenne) na mindegy szombatig ki kell bírnia, addig nem tudok vele foglalkozni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Pontosan mire vagy kíváncsi?
Meg kell venni az alkatrészeket, aztán neki esni.
Egyik sem igényel nagyobb műszaki érzéket, vagy speciális szerszámot.Bár motortípus és egyéb hasonló adatok nem ártanak, mert a benzines és a diesel kialakítása is más.
Sőt köbcentitől is függ.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43939 üzenetére
Ha nincs rajta zárjegy bármi lehet.
Nem biztos, de sokkal nagyobb az esély rá, mint ha van rajta zárjegy.
Én megreklamálnám a helyedbe, legalább felhívnám őket, hogywhat a fuck trade mark ?
mi van a zárjeggyel?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #43940 üzenetére
Nincs, de nekem még a gyári van benne.
Időszerű cserélni és mivel egy azon cucc és ugyan azt az erőhatást kapja, nem sok eltéréssel halt meg az előző meganeomon is.
Szóval mivel egy ilyen kicserélése 15-20 perc nem fogom 2-3 hetente szétszedni kicserélem egyszerre aztán csókolom újabb 16 évreRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43945 üzenetére
Mint írtam nem ismerem őket bármi lehet.
Nekem bejáratott helyem van ahonnan veszem az olajat.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek, hogy az "arckönyvön" mennyi idióta van, az leírhatatlan.
Az egyik gyerek közölte, nem megy a kilométer órája.
Sok sok üzenet után kiderült, hogy nincs sebesség jeladó a váltójában
Szerinte nem is volt és az ABS jeladóról veszi a jelet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Drughi #43992 üzenetére
Nem akarok a zsebedbe turkálni, de ahogy a többiek is Írják, nem mindenen lehet spórolni.
Az olaj és a hűtő közeg pont az amin nem szabad.
Spórolsz 10.000.- ot , de csinálsz vele egy 200.000.- os motorgenerált.
Igaz utána szinte új autód lesz motorikusan, de ne ez legyen a cél.A vÍzpumpa beáll fagyáló nélül.
-30°C ra szoktam keverni a fagyáló koncentrációja szerint, higÍtva.
Menj be egy benzinkútra és nézesd meg mi van benne, tudnak reflaktométerrel fagyáspontot nézni, abból rögtön kiderül mi van benne.
Ha vÍz akkor az egészet engedd le és töltsd fel normális löttyel.Az olaj pedig évente vagy 15.000 kilométerenként max. csere.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A javÍtás szót én erősen """"" jelbe tenném
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz ksam56 #44080 üzenetére
Szia.
Sajnos a váltó olaj nélkül hamar elkopik, ezt jól látod.
Az összes JB-s váltó nem lesz jó, mert pl a megane felfogatása máshogy van elhelyezve pl. mint a lagunáé.
Csak típus azonos váltót tehetsz bele, magyarán a motorkódod alapján amivel szerelték gyárilag azok jók csak.
A váltón egy kis lemeznek kéne lennie beleütve a szám, ezt sehol nem találod?
Amikor megvetted az autót nem tűnt fel, hogy a váltó szét van hullva?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #44105 üzenetére
Egy csapágy hang.
Legyél szÍves hosszú csavarhúzóval elballagni a kocsi jobb elejéhez, és a generátorra rátenni a végét a nyelét meg a füledhez szorÍtani.
Ha nem visÍt, akkor ugyan ezt tedd meg a vÍzpumpa és egyébb forgó alkatrészekkel, valamelyik csapágya kezdi megadni magát, esetleg, de ezt tartom kevésbé valószÍnűnek csúszik az ékszÍj.Jobb elől csak forgó alkatrész van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #44108 üzenetére
Természetesen a vezérműszíj nem tud csúszni, más szíj meg nincs a kocsiban.
Illetve nadrágszíj, de az jó ha lecsúszik.Na szóval igen.
Van egy feszítőgörgő egyszerűen crovával elkezded tekerni közben a szíjat forgatod amikor nem tudsz rajta 90' nál többet tekerni akkor jó a feszessége.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44112 üzenetére
Pedig nem agysebész mutatvány öreg szakik szokták csinálni.
Azt hittem te ezt ismered.Hosszú csavarhúzó kell hozzá, én nekem van egy amivel mást nem is csinálok.
RászorÍtod a lapos fejet a generátorra, a füledet pedig ráteszed a nyélre, olyan mint egy sztetoszkóp
Így ha kezd vagy már csapágyas valami jobban hallani, lokális a morgás, vinnyogás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #44139 üzenetére
1 polusú gyertyát ne vegyél az nem lesz jó semmire.
De ha erre gondolsz amit linkeltem én is, akkor az bőven elég, nem versenyezni jársz vele.
Szóval a két polusút vedd felesleges pénzkidobás, a komolyabb gyertya, ha csak nem készülsz komolyabb tuningra.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz vatoloco26 #44143 üzenetére
Szia.
Őt érdemes felhívnod a Nyírpalota utcánál van.
Bár nem tudom milyen hibád van.
Nekem ő fésülte össze a zárakat, hogy egy kulcsos legyen a kocsi.
20 perc alatt megvolt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Mint Írtam gyári visszahÍvás is volt belőle.
A 6 os ékszÍj széle hozzáért a vezető görgőhöz és a klÍma kompresszor tárcsa széléhez.
Ezért nem egy autónál felmelegedett a szÍj képes volt akár rá is olvadni tetszőlegesen valamelyik tárcsára általában a generátor ékszÍj tárcsájára.Na ezért lett 5 ös a szÍj.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Srácok valaki tudja, hogy ez a kamoka milyen márka?
Van nálam szervizen egy toyota avensis és az axiál csuklóját cserélnem kéne, de nem ismerem mi jó a toyóhoz.
Swagot rendeljek vagy ezt a kamokát?
A képek alapján ez a kettő tűnik minőséginek.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Milyen egeret válasszak?
- Tudományos Pandémia Klub
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- Peugeot, Citroën topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...